Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Рали България 2010


Цецо75

Recommended Posts

Намерих фирма за изработка на знамена:

 

Българско - на склад.

Френско - срок от днес за утре :).

 

150/90 14лв, 210/130 - около 28лв.

 

Няма да слагам името да не правя реклама, ако някой се интересува ще му я дам на лични.

 

Така, че и със знамената сме готови, чакаме шоуто!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 66
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Цецо75

    15

  • Krankenstein

    7

  • BlackPearl

    7

  • PRO

    3

Най-много писали в темата

Намерих фирма за изработка на знамена:

 

Българско - на склад.

Френско - срок от днес за утре :).

 

150/90 14лв, 210/130 - около 28лв.

 

Няма да слагам името да не правя реклама, ако някой се интересува ще му я дам на лични.

 

Така, че и със знамената сме готови, чакаме шоуто!

 

Чудесно, но от каква материя са знамената? Ако са копринени (на тая цена се съмнявам) си заслужава, но иначе след 5 използвания и ....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам :) Едва ли говорим за коприна, утре ще го видя. Ама при положение че го искам за утре, на тая цена нямам право на претенции :)

 

Пък и важното е да има за уикенда. Догодина, живот и здраве, ще му мислим пак :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малее къФ студ е там сега.... В Долна Баня го дават 3 градуса. Ще се мръзне тоя път smile035

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малее къФ студ е там сега.... В Долна Баня го дават 3 градуса. Ще се мръзне тоя път smile035

Затова пред телевизора,с биричка и мезе smile001

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Препоръчайте някои хубави места за гледане ... за етапите в събота примерно ;)

 

Колко по-рано трябва да се отиде там, защото малко преди етапа сигурно ще има затворени пътища и т.н.

 

Едит:

И още нещо се сетих да питам - след края на етапите за деня ще може ли да се видят колите от близо, там в сервизен парк или нещо такова ...

Както става ясно - съм лаик по темата :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

доколкото разбрах 2 часа преди етапите затварят шосетата

 

иначе аз ще съм около мухово, дано намерим подходящи места

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Видео от шейкдауна днес - фабиите S2000 на Бринилдсен и Митко Илиев

 

Ето и останалите наши стартирали пилоти:

Крум Дончев

Тодор Славов

Георги Маринов

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Споменахте пред телевизора, къде ще дават ралито? Аз защо разбрах, че никой не е купил правата :?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Споменахте пред телевизора, къде ще дават ралито? Аз защо разбрах, че никой не е купил правата :?

канал 1,вчера даваха официалното откриване от 19:20ч.,а днес ще има репортажи вечерта късно.

а тук: http://www.rallybulgaria.com/cgi-bin/e- ... &p=0001&g= има и видео!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Себастиен Льоб („Ситроен Тотал Рали Тийм”) продължи шампионското си каране и във втория етап на рали „България”. Французинът бе най-бърз по трасето край Белмекен и увеличи преднината си на 16 секунди. Една позиция напред се изкачи Себастиен Ожие, който вече е втори. Челната тройка допълва Дани Сордо („Ситроен Тотал Рали Тийм”) на 18,6 сек. след лидера.

След тях финишираха Петер Солберг и Кими Райконен.

В топ 20 място намериха четирима наши пилоти – Димитър Илиев („Виваком Рали Тийм”) се движи 14-и, Ясен Попов („М-Тел Рали Тийм”) е непосредствено след него, Крум Дончев („Дончев Спорт”) е 18-и, а Петър Гьошев („Престиж Рали Тийм”) и Тодор Славов са 19-и и 20-и. Славов със своето Рено Клио R3 се движи с пето време при Джуниърите.

 

Несъм доволен от това 14-то място.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Неприятни новини - Митко Илиев е отпаднал в специалния етап на Сестримо заеради пореда в мотора на фабията. До момента се движеше 11-ти в генералното непосредствено след WRC-тата. Ясен Попов също е отпаднал по неизвестна за мен причина. Единствена надежда остава Петър Гьошев, който е 12-ти за момента, а Дончев се е смъкнал под 20-то място след аварията вчера...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малеее по - неграмотно отразяване не бех виждал ... имам чуство , че са събирали снимки от публиката smile091

ЦЪК

Митак , ти какво очакваше ... някоя от наще Фабий да оцелеят ли ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Току що гледах репортажите по Канал 1. Значи УШЕВ спира на ТРАСЕТО, на ЗАВОЙ. Мито Илиев удря стената и от там нацелва патрулката. След което УШЕВ го проверява за АЛКОХОЛ ](*,) ](*,) ](*,) По време на състезание тестваш топ пилота на България за АЛКОХОЛ :smt0344 Абе ушев, що не пусна и радара бе! Б**ти държавата сме - АБСУРДИСТАН.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледахте ли интервюто на Кими с репортер на "Зона спорт" ... умрях от смях с тоз жълт репортер , който през цялото време търсеше сензацията и докара Кими до нервна криза ( все едно гледах Сашо Диков ) smile091

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Току що гледах репортажите по Канал 1. Значи УШЕВ спира на ТРАСЕТО, на ЗАВОЙ. Мито Илиев удря стената и от там нацелва патрулката. След което УШЕВ го проверява за АЛКОХОЛ ](*,) ](*,) ](*,) По време на състезание тестваш топ пилота на България за АЛКОХОЛ :smt0344 Абе ушев, що не пусна и радара бе! Б**ти държавата сме - АБСУРДИСТАН.

 

Не бързай да съдиш. Информацията е много противоречива. Аз не съм бил там, но мойта е, че катастрофата е станала на прехода между етапите. Пак казвам, не знам дали е вярна, но ако е така, то Илиев е проверен правилно за алкохол, защото има ПТП при преход и тогава важат всички закони за улично движение, ако ще не Илиев, Льоб да е въртял волана. Това са правила на Фиа, а не наша прищевка.

 

Ако пък си прав и е станала в състезателен етап, а не преход, то със сигурност "ушевия" няма как да е бил на трасето. Всичко се проверява от ФИА, минават 10 инспектиращи коли и хелкоптер, просто няма как полицай да си спре колата в трасето. Естествено ако Митко е пернал стената при състезанието, отлетял е извън трасето и е праснал патрулката, това е възможно, ама не "ушевия" му е виновен тогава. Като разбера нещо по сигурно, ще кажа.

 

За мен Митко направи очаквано слабо представяне. Колата му е много конкурентна, познава терена като дланта си и всякакви оправдания са просто глупави. Толкова си може и го е показвал не веднъж досега. Нивото му стига до там и не може да го надскочи нашия "ТОП" пилот, ако ще и WRC кола да му дадат.

 

Много жалко за останалите ни "НЕ ТОП" пилоти които бяха дисквалифицирани, заради поредните глупости сътворени от нашата федерация. А показваха много сърцато каране, доста по запомнящо се от това на титулярите - Митко и Крум (на който колата се счупи, де).

 

Адмирации на Тошко, след намесата на федерацията ни, той остана да ни отсрамва и се справи момчето, БРАВО!

 

Иначе Льоб си свърши работата и доказа за пореден път, че няма кой да му се опре. Фикуса за пореден път показа, че не е никаква конкуренция на C4 към момента. Всъщност не знам откога не е имало 4 еднакви коли на първите места. Срам за Фикусите. Митко за съжаление принизи Шкодата под Фиестата в класа и.... ама това е.

Кими..... си е Кими. Не пропусна да направи поредната си атракция.

Солберг и Сордо направиха истинския бой в това рали.

 

Организацията.... българска. Това определение е достатъчно и включва всичко - от подготовката, през изпълнението, награждаването и медийното отразяване. Българска му работа....

 

Зрелището беше уникално. Уникален шанс беше че въобще се случи в БГ. Който го е изпуснал или разчита да го гледа по телевизията - ами изпуснал е много, ама много .....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вярно е, че както винаги става у нас имаше доста слабости и недомислици, както и опити да се вземат предварително пари от зрителите чрез липса на информация и дори дезинформация. Все пак ако трябва да сме честни наистина голямото постижение и удоволствие за нас бе да видим на живо тези изключителни пилоти и коли от WRC и дори само заради това хората, които го уредиха заслужават адмирации. Иначе плюенето и недоволството е типично за българина, но просто няма смисъл от него когато не води до някакви реални градивни промени. Освен това единствено компетентни мнения относно нивото на организация са на хората от ръководството на WRC и FIA, именно от тях зависи дали някога отново ще видим нещо подобно на родна земя.

Така че аз като цяло съм доволен от видяното и дори от представянето на нашите пилоти /особено по-младите и надъхани/ на фона на всичките тези световни светила - ясно е че всеки може да направи грешка или да претърпи технически проблем, единствено тия цигании първо с гумите и после с горивото отново помрачиха добрите впечатления и ни напомниха къде всъщност живеем...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз не съм бил там, но от репортажите на К1 не останах с впечатлението, че е било между етапите. Аз съм по Ф1, не по WRC, но не мога да се сетя как в несъстезателно темпо така ще се шибне с стената, че чак да отскочи и да се тресне в патрулката. Ричард Груев го питаше Митко дали мястото на патрулката е било там, но той отби темата и не искаше да прави скандали. Каза "не съвсем" и че ушев "само си вършел" работата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.