Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Пакет за лоши пътища !


димон

Recommended Posts

Нормално е колата да стане по нестабилна. Всяко повдигане измества центъра на тежеста по високо.

 

Нашата я вдигнахме с 4-5 сантиметра и определено се промени стабилността в отрицателна посока. Но тя преди това беше със спортни пружини, а сега е еквивалента на пакет лоши пътища, т.е. разликата е много осезаема :) Преди лягаше в завоя съвсем хоризонтално, сега се полюшва леко. Но ако човек кара в разумния диапазон на скорости за които е предназначена тази кола, няма и да го усети.

 

Въпрос на компромис обаче. Човек си прави сметката. За мен е по важно да не треперя на всяка дупка. Ако преоритет са ви агресивните атаки в завои - колкото по ниско, толкова по добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично не усещам нестабилност в L&K на VALDO. И говоря след нееднократно минаване през проходи със завойчета и скорост близка до нормалната при прав участък :smt017

Който има съмнения, ако VALDO няма нищо против, може да се повози и да си каже мнението smile056

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен повдигането не се отрази негативно на стабилноста, а дори я подобри. Просто при старата конфигурация задницата много бързо бягаше. С повдигането явно центъра на тежеста се измести и сега в завой тръгва цялата (което е доста по-предвидимо), а не само задницата. Е, на високи скорости (150+) стана по-нестабилна и най-вече по-чувствителна на вятър ... но пък и колко се кара с такива скорости?!?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм много доволен от повдигането. Из града е абсурд да закачи, изключително рядко се случва по черни пътища, ако не внимаваш. Преди това не смеех да стъпя на почва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята е с този пакет. Метален щит, който не опира, а когато опре съм щастлив че е той а не картера.

Сами чак опасно нестабилна ... Вярно 100 % не е като вашите със спортно окачване. Но за същия проход Бургас Варна (най-лекия от всички) си постигам доста добра скорост. обикновено е 2х на ограничението с 2 - 3 изключения. Не се чувствам никак несигурно. Да не казвам че на много им вземам акъла. Вярно е също че по този проход са ме кърмили и сменяли пелените в буквалния смисъл и го познавам доста добре от време едно. Сигурен съм че с автомобил като твоя и ти с твоя опит може да ме издухаш по завоите, но аз все пак не съм състезател возя жена и дете.

 

Та разни стандарти разни хора. Не искам да убеждавам никой, просто споделям.

За мен НЕ Е ОПАСНО НЕСТАБИЛНА! А е полезна екстра.

 

Поздрави на всички! smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А това B42 = Special requirements Bulgaria какво ще рече? Окачване? Асемблирано от бракувани автомобили? Или със заложенно саморазпадане след ххххххкм :) Примерно де... :smt004

 

 

Аз го имам два пъти в моята конфигурация :) Нямам идея какво е, но намерих из нета един TDI Wiki се казва и там пишеше за куп такива държави...

...

B42 special requirements Bulgaria

B43 type approval Romania

B44 type approval Croatia

B45 type approval Slovenia

B46 type approval Chile

B47 type approval the Baltic States

B48 special requirements Near East (Jordan, Syria, Lebanon)

B49 special requirements Middle East (Iraq, Yemen, Afghanistan)

B50 special requirements Thailand

B51 special requirements Malta

B52 special requirements Africa (without North Africa and South Africa)

B53 type approval South Africa

...

 

CodeswagengegevensA

 

Явно някакъв "сертификат/код", че може да се търкаля тука...

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 година по-късно...

Да се вмъкна в темата с едно въпросче.За О1 според чартежа на втулките който намерих във форума нивото което трябва да се отнеме от едната страна е 1.5мм на ширина и дълбочина ли е или е малко по различно.И аз смятам да я повдигма малко т.к. на места на който съм се качвал до сега,вече е мисия не възможна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дълбочина,за да легни лагера.

А колко на вътре от външният ръб слиза надолу?

 

 

 

1.5 mm

 

viewtopic.php?f=4&t=8698

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А колко на вътре от външният ръб слиза надолу?

 

 

 

1.5 mm

 

Благодаря.По принцип съм учил чертане макар и не подробно в тази област за изчертаване на детайли та точно този размер на какво отстояние от външната стена започва това вдлъбване с размер 1,5мм. мисля че не е показано на чертежа та за това ви по занимавах колеги.Отново благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А колко на вътре от външният ръб слиза надолу?

 

 

 

1.5 mm

 

Благодаря.По принцип съм учил чертане макар и не подробно в тази област за изчертаване на детайли та точно този размер на какво отстояние от външната стена започва това вдлъбване с размер 1,5мм. мисля че не е показано на чертежа та за това ви по занимавах колеги.Отново благодаря.

 

 

 

Ами аз мойте ги правих преди 2 години ,но мисля че около 1 мм от външната стена малко под конус ги направих,но не сам сигурен.

post-2411-138453364363_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Вече и аз съм с втулки.За сега съм много доволен,от возия,от стабилност и най-вече от проходимост.Качвам се по бордюри където преди това не можех и да си помисля.Препоръчвам на тези които се колебаят да го направят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Колко лева излиза това тунинговане (ориентировъчно)?Тая зима направо ми се късаше сърцето като стържех по коловозите , въпреки че съм с метален щит под картера.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си ги направих на стругар мой роднина и там ми излезе две бири smile159 ,после ми ги сложиха за 50.00.лв. като смених и задните тампоните на носачите.Цената е само за труд.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко лева излиза това тунинговане (ориентировъчно)?Тая зима направо ми се късаше сърцето като стържех по коловозите , въпреки че съм с метален щит под картера.

 

 

Наскоро мой приятел купи втулките от Ет за около 20 лева мисля .Но ако имаш познат стругар,да ги изработи и половин свободен ден да ги монтираш,ще спестиш около 60 лева.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.