Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Кубица катастрофира с Фабия С2000


Bojanov

Recommended Posts

http://formula1.sportal.bg/news.php?id=11660

 

Дано се оправи. За сега има надежди за спасяване на ръката му.

 

http://formula1.sportal.bg/news.php?id=11665

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://formula1.sportal.bg/news.php?id=11665

Оп, сори това е постнато вече. Дано се възстанови напълно, за жалост това отнема месеци...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано да се оправи напълно.Според мен е един от най-големите пилоти в момента и по нищо не отстъпва на Алонсо,Хамилтън и Фетел.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе трудно се мешат двата стила на каране явно :( Досега всички опити за това са неуспешни.

 

Самия Райконен казваше в едно интервю, че формулата е много по безопасен и предвидим спорт, на рали му било направо страшно. А той не е от тия дето се плашат лесно.

 

Отначало като гледах онбордите на формулата и си мислех - тия са ненормални. Но като човек погледне онборда на някой рали пилот и разбира какво е хаос. Наистина всичко е много по непредвидимо, въпреки че е сам на пътя. На формулата всичко е монотонно - 2 часа, върти по една и съща треактория, натиска газта на едно и също място, спирачката и тя. Всичко е машинално в 90% от времето, в останалите 10% е самото състезание. Докато на ралито - 3 дни, всяка секунда е различна и изисква различна реакция.

 

Дано Кубица се оправи, най-малкото защото източноевропейците са кът там. Не му е първа сериозна катастрофа на тоя пилот, което неминуемо се отразява на психиката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само за сведение, Кубица се справя доста по-добре в ралитата от Райконен.(мое скромно мнение)

И освен това, Кубица е 2пъти по-голям чук от Кими........

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе то кой се справя по добре досега е измислен само един реален показател - класиране. Докато не ги видиш в един шампионат - няма как да кажеш кой е по добър. Факт - Кими е шампион от Ф1. Уреди се да кара във кралския клас на ралито. Кубица е средно представящ се пилот във формулата и епизодичен рали пилот. Така че явно Кими е по УСПЕЛИЯ пилот. По добър или по лош зад геврека, само в директна борба може да се определи. Такава засега сме виждали във формулата и я печели Кими.

 

Дано бързо да се оправи Кубица, но ми е чудно, как въобще босовете са го пуснали да кара на ралито???? Тази му катастрофа ще им донесе купища проблеми в шампионата. Нещо ме гложди притеснението, че ако е карал на своя глава, вероятно и да се възстанови, няма да кара във формулата тая година. А не виждам как мениджърите в Ф1 биха рискували да му позволят да кара на ралито точно преди началото на сезона, когато другите вече правят тестове и се готвят усилено.

 

А Кубица ако се размине без трайни повреди по тялото, трябва голям курбан да вдига. Как се е нанизал на мантинелата, кошмарна катастрофа.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия скапани мантинели трябва да ги забранят в Европа. Повече хора са утрепали, отколкото спасили.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кубица е средно представящ се пилот във формулата и епизодичен рали пилот. Така че явно Кими е по УСПЕЛИЯ пилот.

 

Чакай сега, уж говорим за ралита, а намеси Ф1. Факт е , че Кики е шампион, но е факт , че е дори под нивото на средноразрядни пилоти. Това, че благодарение на титлата в Ф1 се издигна високо и Цитроните го взеха повече за реклама и популяризиране е друг въпрос.

Кубица се представя много по добре зад волана на рали кола. (като изключим този инцидент)

 

Дано се оправи по-бързо. А дали ще кара за Лотус, времето ще покаже!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кубица е чао от спорта, едвам са спасили ръката му без гаранция, че ще я движи някога. Много жалко, беше ми любимец във Ф1 :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кубица ще може да използва пълноценно дясната си ръка най-рано след година.

http://www.clubs1.bg/news/rakata-na-kubitsa-v-opasnost-pone-za-oshte-sedmitsa

Тия скапани мантинели трябва да ги забранят в Европа. Повече хора са утрепали, отколкото спасили.

Тука съм 1000% съгласен.Не едно и две предавания с тестове е имало по телевизиите(най-вече Дискавъри),които доказват ,че тези мантинели повече вредят,отколкото помагат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. И с какво да ги заменят тия мантинели? Надявам се не казвате че трябва да си седят урви и пропасти по Петрохан необезопасени?

 

2. Специално в БГ, на летищата по магистралите стават едни от най-свирепите челни удари. Щото няма мантинела по средата. Факт.

 

То е ясно, че сигурно има по удачна конструкция. Ама кой ще я плати? Факт, че по целия свят ги ползват, щото знаят че нещо трябва да спре колата, ама по евтино решение засега не е измислено.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблемите с настоящите мантинели са: началото на мантинелата не е обезопасено (вкопано в земята) и при удар взима най-много жертви в стил хот-дог. Сглобката по дължина е слаба (2 болта по спомен) и не издържа на съвременните скорости. За движението през 50-те години, когато са измислили и внедрили мантинелите, са били сигурни, но са минали 60 години от тогава без съществени подобрения. Има разработени полимери с еластичност на стомана с много ниска себестойност и е въпрос на желание и инвестиция...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кубица се представя много по добре зад волана на рали кола. (като изключим този инцидент)

 

Да не говорим, че Кубица е и много по-талантлив и добър пилот във Ф1 от Кими, но просто няма шанса да се докопа до Ферари/Макларън/РедБул, за разлика от Кими, който явно има по-добри и богати спонсори. Фактът, че Кими не издържа на напрежението във Ф1 (както физическо, така и психическо), докато Кубица продължава(ше) да бъде част от шоуто (и то след жестоката катастрофа в Канада 2007), говори достатъчно красноречиво за това кой има повече качества от двамата...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aйде сега,моля ви се!Не е темата,в която би следвало да се обсъждат качествата на пилотите!

Кубица за 1 път чувам, че е карал на рали,а Райконен го видях какво МОЖЕ на рали България!

 

П>С>Такваз Фабиа С2000 не бях чувал! smile004

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фактът, че Кими не издържа на напрежението във Ф1 (както физическо, така и психическо)....

Какво значи не е издържал на напрежението?Затова ли прозвището му е Ледения?Човека заяви ясно,че би карал само за отбор,който заяви че ще се бори за титлата.В противен случай имало доста по големи предизвикателсва,които иска да опита.Кратко и ясно.Да говорим за нерви при човека,който 1 час преди ПЪРВИЯ си старт във Ф1 го намерили да спи е СМЕШНО!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Kubica ftw!!! Чакаме го на пистата.

Такива сравнения по-по-най се правят в рали на шампионите и там пак е относително smile021

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко ми е чудно защо не е имало камера на борда, или ако е имало, защо е цензурирана?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почти всички коли в рали шампионатите имат камери. Но правата върху филма се държат от организаторите. Само те ако преценят, публикуват материалите. Така е и в WRC, така е и в нашия шампионат. И затова гледаме толкоз рядко онборди и то само такива, каквито ония отгоре са одобрили. :(

 

Иначе обикновенно около трасето е пълно със зяпачи с камери, ама сега явно баш там ни един не е имало, щото иначе вече щеше да цъфне в тубата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

От тук може да се добие представа за мястото на удара.Тежък инцидент,дано се възстанови напълно,ще липсва както и в рали спорта така и в Ф1.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че то пътя по тесен от колата бре! Аз "ко мина с Окатавията ще заседна някъде!

 

А на видеото МНОГО ясно се виждат гадните мантинели - високи, единични, с гадно начало и край!

Мисля че все пак това вече е прекалено! Не трябва ли по ралитата да е помислено за това?

 

А лично съм виждал как кола се забива в такава мантинела, добре 4е скоростта беше малка и мантинелата спря в стъклото събирайки като хартия предния капак ....

 

Риск риск ама ....

 

Да но се оправи че ....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.