Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Кубица катастрофира с Фабия С2000


Bojanov

Recommended Posts

По въпроса за мантинелите - по принцип ралитата се провеждат на трасета, които са част от пътната мрежа или по - лоши. Никой не прави за рали специална обезопасена писта. Във въпросната държава, явно пътните служби са решили, че на тоя път тия мантинели стоят добре като за нормалните шофьори. Дали това е правилно е друг въпрос. Но е факт, щом нормалните шофори, карат при такива условия и рали пилотите трябва да го правят.

 

Щото по тая логика, то много повече инциденти с тежки последици в ралитата се дължат на удар в дърво. Ама дай да изсечем всички дървета по трасето??? Я си пуснете някой горски участък от рали Швеция/Уелс/Финландия да видите там какъв страх е. Летят с по 160+ на макадам със скокове и завои, пътечка широка колкото колата и отстрани плътна колона дървета. Ама карат, не се оплакват.

 

http://www.autoclub.bg/playlist1.php?menu&id=247 :):):)

 

Та за мен на Кубица не му е виновна мантинелата. Не се е ударила тя в него, грешката си е негова/на навигатора/дефект в колата или каквото е там друго. Виж последиците от грешката са утежнени от условията, ама ако имаше пропаст без мантинела както е на много места на други ралита???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледайки кадрите ... щастливец е че е жив! Дано се оправи напълно. Въпреки, че знаейки какво е счупено рамо ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както Кубица така и навигатора му са огромни късметлии! Направили са компютърна възстановка на инцидента и ясно се вижда, че са оцеляли като по чудо!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щото по тая логика, то много повече инциденти с тежки последици в ралитата се дължат на удар в дърво. Ама дай да изсечем всички дървета по трасето??? Я си пуснете някой горски участък от рали Швеция/Уелс/Финландия да видите там какъв страх е. Летят с по 160+ на макадам със скокове и завои, пътечка широка колкото колата и отстрани плътна колона дървета. Ама карат, не се оплакват.

 

Проблемът е, че рали автомобилите са много сигурни при удар в дърво - клетката вътре пази. Но тя не помага при удар в железен шиш. Според мен трябва да забранят трасетата с мантинели, освен ако не са вкопани.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По въпроса за мантинелите - по принцип ралитата се провеждат на трасета, които са част от пътната мрежа или по - лоши. Никой не прави за рали специална обезопасена писта. Във въпросната държава, явно пътните служби са решили, че на тоя път тия мантинели стоят добре като за нормалните шофьори. Дали това е правилно е друг въпрос. Но е факт, щом нормалните шофори, карат при такива условия и рали пилотите трябва да го правят.

 

Щото по тая логика, то много повече инциденти с тежки последици в ралитата се дължат на удар в дърво. Ама дай да изсечем всички дървета по трасето??? Я си пуснете някой горски участък от рали Швеция/Уелс/Финландия да видите там какъв страх е. Летят с по 160+ на макадам със скокове и завои, пътечка широка колкото колата и отстрани плътна колона дървета. Ама карат, не се оплакват.

 

http://www.autoclub.bg/playlist1.php?menu&id=247 :):):)

 

Та за мен на Кубица не му е виновна мантинелата. Не се е ударила тя в него, грешката си е негова/на навигатора/дефект в колата или каквото е там друго. Виж последиците от грешката са утежнени от условията, ама ако имаше пропаст без мантинела както е на много места на други ралита???

 

 

От симулациите публикувани по късно става ясно дори че не е начало или край на мантинела, а е скъсана при удара мантинела (ако са верни симулациите). Като си на рали си поемаш риска - така е! Ама тоя ШИШ е излишен и много по опасен от дърво! Дали са сбъркали или не няма значение тая пущина е там да те пази а не да те транжира! И докато няколко стотин километра могат да се заздравят и обезопасят, то дърветата е кощунство да се режат. Мисълта ми е че трябва да има някакви мерки за безопасност които са съобразени с такива съоръжения. Това че са изтървали завоя не е причина да се нанижат така. А доколкото виждам може би щяха да пострадат по малко ако я нямаше мантинелата! Ама хайде то като се прекатури каруцата пътища много! Да не ви се случва ви пожелавам на всички!

smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То само като напишеш "мантинела" в google и ти се изправя косата от снимки на "спасeни" шофьори от тия опасни джелеза :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То само като напишеш "мантинела" в google и ти се изправя косата от снимки на "спасeни" шофьори от тия опасни джелеза :-k

Пази Боже :(

Тези кадри са стресиращи.Сега си спомням,че лятото имаше подобен случай с бизнесмен от Варна.Мантинелата беше минала през S-калсата му и инцидента завърши фатално.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.