Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Нещо за esto !!!


димон

Recommended Posts

Ще стане и на лифбека :) Само трябва някои в БГ да го направи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 58
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Петър Ганев

    12

  • pesho_b

    7

  • kalata

    7

  • shaft

    6

Най-много писали в темата

Другата седмица ще си поръчам да ми изработят пружини. Направих няколко сметки за силата и размерите. Става въпрос за хечбек. Като ги взема и ги сложа ще пиша за резултата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Другата седмица ще си поръчам да ми изработят пружини. Направих няколко сметки за силата и размерите. Става въпрос за хечбек. Като ги взема и ги сложа ще пиша за резултата.

 

Точно за това иде реч. :) Иначе гледай да са по-силнички, защото видях няколко клипа как се отваря суууууупер бавно... Защото силата не му стига, че да изстреля капака, а го оставя на силата на амортесьора...

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Евала,че някои ще се нагърби с това smile159 Гледаи да не са и много яки,че може да избие някое чене :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жалко че нямам такъв бутон .... :( ](*,)

 

За какво ти е :) Гъзария... Но, когато се натовариш с чанти от кауфланда, може, да... :) И аз нямам. Нищо не пречи да си сложиш пружинката и като отвориш с копчето на капака, сам да се вдига... рофл.

 

Иначе гениално измислена идея - най-обикновена пружинка с дадено фи и размер, закачена на амортесьора.

 

Поздрави

и освен чантите ти се мотаят и една две детски ръчички, които много държиш да не изтървеш на паркинга между колите. И когато не държиш хич да пипаш калния капак, защото то в БГ чисти няма ... че е гЪзария съм съгласен ама е и полезно. За мен е повече полезно отколкото Гъзария.

Поздрави!

smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

...

и освен чантите ти се мотаят и една две детски ръчички, които много държиш да не изтървеш на паркинга между колите. И когато не държиш хич да пипаш калния капак, защото то в БГ чисти няма ... че е гЪзария съм съгласен ама е и полезно. За мен е повече полезно отколкото Гъзария.

Поздрави!

smile159

 

 

Прав си, прав си. Аз затова се поправих, че ако влачиш чанти, дечица и всичко както пишеш... определено. Много пъти съм се насилвал да сложа на крака нещо, докато го държа във въздуха, че да отворя капака, но и нямам друг начин де :) Нямам дистанционно, затова ще го карам така :P така ще стана мултифункционалист :D

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По скоро мноторъкия Шива :D питаи ме с 3 деца как е........А дано таз екстричка стане smile152

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Евала,че някои ще се нагърби с това smile159 Гледаи да не са и много яки,че може да избие някое чене :)

 

:smt017 :smt017 Подкрепям с две ръце

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз с три ръце :D толкова смотан технически съм,че уффффф,ааааа мога крушки да сменям smile091

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ухото на амортесьора трябва да е на резба. Развива се от плунжера нанизва се пружината и това е. Само трябва да се види при затоврен капак дали амортесьора се сгъва напълно, ако остава място значи може да се събере пружина. Ако няма място може да се обърнат закачалките към купето наобратно както са показали за да се спечели място.

 

Другата седмица ще си поръчам да ми изработят пружини. Направих няколко сметки за силата и размерите. Става въпрос за хечбек. Като ги взема и ги сложа ще пиша за резултата.

 

Ето така се прави, а не само линкове да се публикуват.

 

Малко инфо от мен, за да е точна ситуацията при лифтбека.

 

Закачалките не могат да се местят или обръщат - фиксирани са... но пък при затворен капак има 25мм свободно място, в което да се сгъне пружината.

 

Диаметъра на амортисьора е 8мм - т.е. вътрешния диаметър на пружината трябва да е 9 или най-много 10мм.

 

Пружините на натиск са стандартизирани по DIN 2095 - вижте на страницата на ВЮРТ-България кои са най-масовите размери.

 

http://wuerth.bg/Скрепителни-елементи.html

 

Кликнете върху Преглед на каталога.

 

В полето за търсене напишете пружини на натиск, 0506 210 (точно така - с интервал между 6 и 2) или DIN 2095 и изберете първия резултат. Можете да отидете и на стр. 118.

 

Аз ще пробвам с най-дългите пружини при дебелина на телта 1 и 1,5мм (0506 10 60 и 0506 15 551) като втората ми се струва, че ще е много твърда и неподходяща. При нея навивките са 14 х 1,5мм тел = 21 мм в напълно събрано състояние. Както написах по-горе имаме само 25мм, в които да се събере сгънатата пружина.

 

При първия вариант са 18 навивки х 1мм тел = 18 мм при макс сгъване.

 

Притеснява ме обаче, че дължината от 60мм ще бъде недостатъчна. Направих разни тестове с моята кола и установих, че капака започва да се вдига само от амортисьора чак след като го повдигнеш доста с ръка - амортисьора е изминал поне 15см.

 

Преди да започна тестове с различните пружини някой може ли да гарантира, че ухото е на резба и че ще се развие лесно.

 

поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мерих на моите амортесьори с шублер и мястото е 22 мм. Иначе ухото нямам как да е по друг начин освен на резба. Ако все пак случайно не можш да се развие, самата пружина ще се навие по плунжера. Закачалките наистина не могат да се обръщат както при голфа от клиповете. Аз мисля да поръчам 2 вида пружини :

 

1. dтел=2 мм, Dвъншен=14мм, стъпка=7мм, работни навивки = 8 бр.

2. dтел=1.5 мм, Dвъншен=12мм, стъпка=7мм, работни навивки = 11 бр.

Тези на Вюрт имат ли цени някъде? Като гледам в каталога пише съдържание в опаковката -10,20,40....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ухото на амортесьора трябва да е на резба. Развива се от плунжера нанизва се пружината и това е. С(0506 10 60 и 0506 15 551)

 

Ухото е на резба, и с двата номера не става. Опитах с по две пружини 0506 15 551, но тогава неможе да се затвори капака. За комби става въпрос. Иначе пружините са някакви стотинки, под лев за бройка при Вюрт

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен ми намирисва на нещо такова , даже и на по-лошо : огъване на опори и тенекии . :D Ама трябва да се пробва !!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре,а ако не е толкова яка пружината?Пичовете как са го направили :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ухото е на резба, и с двата номера не става. Опитах с по две пружини 0506 15 551, но тогава неможе да се затвори капака. За комби става въпрос. Иначе пружините са някакви стотинки, под лев за бройка при Вюрт

 

А защо не може да се затвори - пружината е много дълга и не позволява или нужното усилие е много голямо или..?

На комбито може да остава по-малко място на амортисьорите. Мойте пружинки може и за другата седмица да станат чак. Иначе и в Бриколаж видях някакви но доста дълги и ще трябва да се режат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Премери с шублер или линия тази част от плунжера на амортесьора която не е чиста, зацапана. Това е частта която остава извън амортесьора когато капака е затворен. После стискаш пружината докрай и я мериш и нея и я резваш колкото трябва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е ли по-лесно да потърсим по-яки амортисьори. От Passat Combi и Superb Combi няма ли да станат? Вратите им са по-тежки май.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не става с по-яки амортесори, аз на корсата скоро ги сменях и сложих доста по-яки. Не се отваря капака от начало а изка 10-ина см. помощ с ръка.

На затваряне си иска по-голяма сила. Явно тази пружинка го изтласква за тези проблемни 10-ина см.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пружина от тел 1,5 мм идва слаба, въобще все едно ги няма, трябва от 2 мм нагоре. Ама нещо мерака ми се изчерпа та не знам дали ще се занимавам повече. Все пак ако има резултат ще пиша.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така като го мислим колеги - няма да стане.

 

Тествах с пружините, но не става и няма да стане. При тел 1,5мм и 14 навивки в сгънато състояние заема почти напълно мястото, което е свободно - 25мм. Доста е корава обаче няма никаква сила да вдигне тоя тежък капак. Дори не го помръдва и сантиметър повече. За да тръгне самия амортисьор да вдига капака, нещо трябва да му е помогнало да измине поне 14-15см ход. Няма такава пружина.

 

Има някаква шашма с тези клипчета и сега пак ще ги преглеждам да видя какво точно е направено.

 

Предполагам, че амортисьорите също ги сменят с по-силни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук има step by step instructions как колегите от VW са постигнали резултата:

 

http://www.golfmkv.com/forums/showthread.php?t=55731

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.