Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Октавия 2 - предно окачване


kalata

Recommended Posts

Привет колеги,

 

ще споделите ли какво ви се е наложило да сменяте по предното окачване и на какви километри.

 

Аз на 40 000км смених предните тампони. Скоро пак ще ги сменям.

 

Чудя се биалетките кога си заминават.

 

Също така и кормилните накрайници.

 

поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 86
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • димон

    14

  • shaft

    10

  • bega4kata

    5

  • momchilmm

    5

Най-много писали в темата

Мойта е на 80к и нищо не съм сменял.

В края на зимата усетих някакво леко потропване отпред ляво, при ниска скорост. Отидох на майстор, но без резултат - нищо не откри. След като се позатопли времето, потропването много трудно го чувам.

С какви гуми караш (размер), на колко ги помпаш?

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Биалетки, шарнири, външни накрайници и тампони на макферсоните преди 200 000 надали ще смениш. Моя опит с тях е вече 175 000 км никакви проблеми а е карана по родопски пътища далеч по различни от тези в София. С другите неща като тампони на носачите и вътрешни накрайници нещата стоят но друг начин и се сменят често. Амотисьорите и тях не съм ги сменял но вече им е време.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет колеги,

 

ще споделите ли какво ви се е наложило да сменяте по предното окачване и на какви километри.

 

Аз на 40 000км смених предните тампони. Скоро пак ще ги сменям.

 

Чудя се биалетките кога си заминават.

 

Също така и кормилните накрайници.

 

поздрави

 

 

.... на 30000 км. тампони на макферсоните.... нископрофилните гуми им разказват играта... ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет!Аз купих колата от Италия на 115000 по сервизна книжка и нищо не беше сменяно по предницата.Смених тампоните на макферсъните.Сега е на 132000км и се разтропа дразнещо.При първоначален преглед-тампони на носачите,накрайник на кормилната щанга,предполагам и биалетки.Ще се сменя всичко.Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди време говорих с един човек с такси в София. Той ми каза тампони на 140 000 без никакви други неща. Явно зависи...

 

Поздрави

 

ПП: О2 2008 1.9TDI 15" HRS-ки (то и така се заговорихме, като му видях джантите).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо здравейте! smile027 Нов съм във форума!Та да ви кажа и аз.До декември 2009 карах О2 1.9 TDI 4х4 комби!На 125 000 започнаха да ми потропват задните тампони на носачите и само това съм сменял!Сега съм със Скаут фейслифт 2.0 TDI и към момента съм на 65000-никакви проблеми! smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбиват се само тампоните в алуминиевите конзоли на носача, при което колата потропва отпред при разбит път при камъчета и дребни дупчици но си има тънкост. Махат се тияалуминиеви конзоли, избиват се старите тампони от конзолте и се сменят с такива от фабия, 1:1 са !!! И минавате вместо с по 101 лв. на парче в Еуратек с по 10-15 лв. за самия тампон. Използвате си старите алуминиеви конзоли на които абсолютно нищо им няма и минавате само с елементарна смяна на тампоните за жълти стотинки;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз на 100 000 смених всички тампони по предницата и повечето отзад , забелязах,че дори и визуално здрави всички тампони на 3,5 години са за казана,биалетки смених на 110 000 и гресирах рейката.

 

 

 

п.п.гресирайте си рейките и ще се изумите ,колко плътен става волана и предницата утихва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От много време насам чувам едно припукване при въртене на волана което когато вали изчезва и не мога да разбера от къде идва. Би ли споделил как точно я гресираш рейката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Октавия 2 1,9TDI - на всеки 20 000км - тампоните в алуминиевите конзоли . Досега съм слагал оригинални с 4 пера, тези дни ще пробвам с плътни . Разтропват се - не силно , но при малка скорост из града на дупките много дразнят. Чува се най-вече при провисване на колелото , сякаш предницата е "разкована" . Винаги се разбива десния при мен !!! Рейката също трака по черен път и по малки дупки - от двете страни . Мисля да я гресирам скоро по метода на др. esto .

Местата за гресиране са дадени с червени стрелки :

 

 

023060419.jpg?r=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

esto каза:

забелязах,че дори и визуално здрави всички тампони на 3,5 години са за казана,

 

това ми звучи истинско, отколкото не пипани предници на по 100-200 х.км smile004

 

мойта е на 48 х.км на 3 години и цялата тропа отпред

сигурно е някоя серия за Африка smile091

малко да съм свободен и ще я вкарам в бокса - на паваж не се трае!

 

а, това с греста в рейката ... е много временна работа - пробвал съм десетки пъти

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От много време насам чувам едно припукване при въртене на волана което когато вали изчезва и не мога да разбера от къде идва. Би ли споделил как точно я гресираш рейката.

 

много е вероятно,пукането да е от лагерите на тампоните на амортисьорите.

 

 

 

 

а, това с греста в рейката ... е много временна работа - пробвал съм десетки пъти

 

при мен вече 40 000 има ефект,вероятно не регулираш добре хлабините.

 

 

 

 

 

За греста - гресьорки ли има или се свалят някакви тапи или какво ? Дайте повече инфо.

 

няма гресьорки,развиват се тапите,вади се всичко от там и се пълни с грес за високонатоварени редуктори.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет колеги.

 

Темата добре се разраства, което ме радва.

 

Радва ме и факта, че някои колеги нямат никакви проблеми с окачването отпред.

 

Хубаво е, че се споделят проблеми и се дават предложения за решаването им - така и трябва да бъде... нали сме се събрали тук и за да си помагаме.

 

Аз в края на месеца ще сменя предните и задните тампони и ще споделя отзиви. Ще се огледат и останалите неща отпред... а и не само отпред...

 

Продължавам да следя темата с интерес.

 

поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко прясна информация от вчера . Смених задните тампони на предните носачи за пореден път . Реших да сложа от масивна гума , а не от тези с 4-те пера . Вадят се само втулките на преса и се вкарват новите в алуминиевите конзоли. Резултатът ми хареса - колата стъпва много по-плътно и леко по неравности . Все едно е на въздушна възглавница :) . Тампоните са по 15 лв за бройка . Има ги в магазина на rgc. Пускам и 2 -3 снимки за да се види разликата :

023096520.jpg?r=0

 

023096517.jpg?r=0

023096518.jpg?r=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Бях писал по-горе : -тропа на паваж, та се не трае!

 

Мислих, че има да сменям 100 неща. А се оказа, че след смяната на двата задни тампона на предните носачи всичко се оправи!

Сега е като от....завода ! :P

Благодаря на димон че ме насочи към проблема и на rgc - че има такива плътни тампони в магазина си! smile126

 

пп. старите въобще не бяха скъсани, нито други дефекти по тях. Явно тая им конфигурация не е удачна за модела.

2 х 16 лв. тампони + 20 лв. труд = чисто нова кола smile152

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бях писал по-горе : -тропа на паваж, та се не трае!

 

Мислих, че има да сменям 100 неща. А се оказа, че след смяната на двата задни тампона на предните носачи всичко се оправи!

Сега е като от....завода ! :P

Благодаря на димон че ме насочи към проблема и на rgc - че има такива плътни тампони в магазина си! smile126

 

пп. старите въобще не бяха скъсани, нито други дефекти по тях. Явно тая им конфигурация не е удачна за модела.

2 х 16 лв. тампони + 20 лв. труд = чисто нова кола smile152

 

60хил км - тампон с алуминиевата планка... - та и да попитам:

от ЕТ ми казаха, че не може отделно да се смени а целия детайл трябва и струва около 130 лв с труда. Та ако се смени само тампона проблем ли е? Съответно в последствие не създава ли проблем? Не за друго питам ама ако трябва на всеки 50-60 хил да плащам по 130 за тампон то излиза малко дебело....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че какво питаш още за ЕТ, като са ти дали такива цени ??

Казах ти, пък и по-горе писаха колегите - избива се тампона на преса и се слага нов. На планката нищо и няма в повечето случаи.

Е, ако искаш купи си комплекта - планка с тампон, но тампона е "оригиналния" - с пера, а не тия които сложихме с димон - плътните.

Виж - по-горе има снимки.

 

пп. в магазина на rgc комплекта планка с тампон е към 60 лв. - не запомних точно..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да допълня с малко инфо, имам и оригинални тампони , без конзолата - 18,00 лв . за 1бр. . Също и алтернативен вариант на този тампон - 12,00 лв за 1бр.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.