Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Помощ за покупка на Октавиа 1 ТДИ 110 к.с. СПЕШНО


TI_GONISH

Recommended Posts

Колеги, здравейте ! Молбатами за спешната ви помощ и съвет е към тези, които знаят какво е даискаш да купиш много една кола, да е от любимата ти марка, да я харесваш адски много, но да знаеш,че можеш да си изпатиш ! Какво имам в предвид ли? Говоря за кола, намираща се вув Враца, уж в автосалон, но регистрирана там преди месец . Внесена от Австрия с външен тунинг и то много добър и не натрапчив. Колатая прегледах, поне колкото можах. Безупречен външен и вътрешен вид,но прана и чистена,което е нормално. Препдолагам вътнати километри, защото е 1999г. а пък да е на смао 165000км. не ми се вярва. Под капака всичко е много запазено, без козметикаи до тук добре, но.......

 

1. Пали ли топла върти 7-8 оборота преди да запали? това мисля, че е проблем и не знам колко ще ми струва ?

2. По задното окачване има някакав проблем, защото тропа при дупки и това са препдолагам тампони на щангата, ако не греша?

3. Прахоуловителите на задните амортисиори са вън от играта, но няма изглед амортисиорите да са отишли?

4. Дисковете и отпред и отзад са относитлено нови но неправилно износени, а предните леко надрани ?

5. Стрелката на десния мигач, заедно с релето, мигат адски бавно, с интервал от 3-4 секунди, докато левия си мига нормално?

Колеги, това са ми въпросите към вас, защото само това успях, на примависта ,да открия в Октавииката. Надявам се за бърза и адекватна помощ от вас, защото утре пътувам за Враца да гледам колата още веднъж и да я купувам евентуално! Не искам да бъда изработен от поредните джамбази там, все пак с това се слави градеца . И ако се сетите, какво още да гледам по колата и как по-точно,моля ви се, споделете !Благодаря ви !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 почти всички го имат този проблем viewtopic.php?f=1&t=15666

възможните причини са стартер,акумулатор,кабелни връзки и др има много възможни решения

2 отзад или са тампонте или амортисьорите а може и двете

3 прахоуловителите комплект BOGE бяха около 30лв

4 надраните дискове предполагам че са накладките качествени предни накладки са 80-100лв к-т

 

п.п пазари се ако не свалят поне 600-800лв не я вземай

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Kолега,

Тези неща които си изброил не са сериозни за да наклонят везната към отказ! Нали не очакваш да вземеш кола '99 и да е като от магазина. Във форума едва ли някой ще ти каже нещо конкретно без да е видял колата, но тези неща са дребни и ако е само това гледай и взимай!

поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ако не е тайна за какви пари е обявена? Чувал съм, че от Враца и котка за домазлък не се взема, ама знаеш ли...Моята е 02.1999г. и е на 220000км.,пак внос от Австрия. smile048

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако само това си намерил - не са страшни неща, нормални са като за 12 годишна кола. Но са прекрасен повод да свалиш цената.

 

Непременно обаче се качи на колата и я изръчкай на пътя. Ти лично, а не някой да те вози. Само така можеш да усетиш евентуални проблеми с турбото, които след това излизат скъпи и прескъпи.....

 

Друг скъп и характарен проблем е съединителя. Ако не отлепя мазно и леко, ако усещаш притрисане при тръгване.... това са ти около 1000лв. в сервиз!

 

Провери и климатика - не че е болка за умиране, ама ремонт на компресор е скъп....

 

Друго слабо място на тази модификация е таблото с уредите. Виж внимателно дали всичко работи и то в движение.

 

Виж и стъклата дали се отварят. Също характерен проблем.

 

Ами това е. Другото ламарини, салон и ходова част - огледа е като при всяка друга кола.

 

Огледай хубаво за ръжди по веждите и около стъклата. Ако има калобрани, хубаво огледай около тях. Това е австрийка, там ръждата няма пощада.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обявена е на 5800лв.Смъква ми я на 5000, но след първия оглед си ги заслужава, стига отзад да са смао прахоуловители и тампони и това с паленето да не е онази мембрана на дизеловата помпа, за която ми говорят в няколко сервиза и която се оправяла само БОШ сервиз за скромната сума от 400лв. :) Иначе ръжда има повече по гурнетата, но не толкова по купето. Прагове, боя,ламарини и интериор са 6+ за годинитеси. Не сте ме отказали, просто отдавна искам да се присъединя окончателно към Шкода феновете, но някакви БМВ-та и Хонди ме вкараха настрани от правеия път :) При съединителя няма притрисане, леко чука педала само при отпускане. Надявам се колата от Враца да е надеждна, защото утре отивам да я проверя първо в сервиз и после живот и здраве да ви се похваля :) Междодругото, не споменахте за проблема със стрелката на десния мигач ? Там какво може да е? Знам пак дреболия, но много дреболии събират голяма сума, а тя може да смъкне още от цената :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не стана много ясно - ти кара ли я тая кола и как я намираш?

В сервиза я закачете на VAG-COM-а и вижте какви грешки ще покаже. :-k

Иначе на външен вид за тая кола (, ако е същата) са полагани грижи повече от обичайното.

Дано така да е и за всичко останало по нея и да е карана като хората, а не като на рали. smile056

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да това е колата и я карах, ясичко ок, освен онова тропане отзад. Днес мисля да потърся някакав сервиз във Враца, и дано да имат ВАГ_КОМ, за да я закачат. Със сигурност обаче не е на реални километри и вс еми се струва, че нещо се крие от мен, но ще видим :) Мерси много за помоща и ми стискаите палци днес ! :) А утре, живот и здраве ще имате още една ОКтавиика в клуба :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взимай я ,не се замисляй!

Само предната бронята ако знаеш колко е търсена,а и заден сполер на стъклото има..И на таблото има някакви RS надписи. s_flag,изобщо има доста тунинг аксесоари.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взех я колеги и съм адкси доволен :)))) Уникално гледано автомобилче. Гори със 100км/ч 3.4л. нафта със 140км/ч 4.7л. , направо трепач. Това търсех! Супер голям багажник,направо угромен. Има даже функция комфортна стъклата, макар че не знам защо не се управлява от дистанционното на алармата ами само от ключа. Страхотно фолио и изпълнението му на задните стъкла. Много запазен салон. Има даже подгрев на седалките, но има и 2 косура :))). На лявата седалка не включва релето за подгрева, а на седалката, /упората на кръста /превърта и не мога да си я наглася :))), но това е!!! В понедленик вече ще се гледа на канал за задните тампони и прахоуловителите на амортисьорите, както и да се сменят ролките +ремъците. Намерил съм междодругото на INA мисля че цял комплект за 370 лв+ 80лв. помпа на Markelli ? Какво ще кажете ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че за 5000лв си взел страхотна кола, може да махнеш само това от волана, надписа RS вътре и да си сложиш едни оригинални фейслифтови стопове, ако имаш възможност и едни джанти да си вземеш, а тези да ти останат за зимни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито! =D> Много си й навит на тази кола! Дано и тя да ти е навита!

Помисли ли и за смяна на маслото и филтри, защото със сигурност не са сменяни повече от 1 година? :!:

Закача ли я на ВАГ-Ком-а? :idea:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж, пари няма да хвърлям по колата, особенно за стопове и надписи :), но мерси, наистина не са много нужни и все пак за джантите си много прав. Тези ще останат зимни, но търся сега 16-ки никел за лятни. Много ще я отворят особенно с този хром пакет, кадето го има по дружките на вратите и огледалата :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито,колега !

сега за колата: 1.не гори толкова ,колкото показва :)

2.огледай се за удари отпред,защото фейслифт 1999г няма.

3.Имаш проблем с релето за мигачите-копчето за аварийните

Обслужи колата и тогава мисли за джанти...:)))) Иначе изглезда мн добре !

Успех !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма удари, правен е австрииски тунинг ! Нормално, имал съм и хонда от Австрия, те са манияци там :) Мигачите с еоправиха. Имаше оттечка на заден десен стоп. На Ваг ком не съм я закачал още. Утре ще буде. Ще я обслужа и каквото има още по нея, оправя. Не само съм и много навит, ами и най-после съм щастлив, че взех нещо наистина практично за българските пътища и за мен като цяло :) Абе хора....багажника е трепач...като ходя в друг град по барове, може да опъна една дрямка отзад, като сваля седалките :):):). А за разхода , едва ли е по-малък, а и този адски ме задоволява :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма удари, правен е австрииски тунинг ! Нормално, имал съм и хонда от Австрия, те са манияци там :) Мигачите с еоправиха. Имаше оттечка на заден десен стоп. На Ваг ком не съм я закачал още. Утре ще буде. Ще я обслужа и каквото има още по нея, оправя. Не само съм и много навит, ами и най-после съм щастлив, че взех нещо наистина практично за българските пътища и за мен като цяло :) Абе хора....багажника е трепач...като ходя в друг град по барове, може да опъна една дрямка отзад, като сваля седалките :):):). А за разхода , едва ли е по-малък, а и този адски ме задоволява :)

 

Отдолу погледна ли я? Стискай палци да не е ръждясала като 20 годишен кадет че от Австрия са главно такива. Малко повече главоболия при ремонтите. Иначе изглежда добре! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Утре щв ви кажа как е отдоло и какво трябва да се направи. С някакво ниско окачване е,то ме притеснява, но се надявам да са само пуржини , защото може да имам ядове .Ръжда няма ! Иначе колеги, благодаря ви! Адски признателен, че бяхте с мен в това начинание :) !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.