Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Помощ за покупка на Октавиа 1 ТДИ 110 к.с. СПЕШНО


TI_GONISH

Recommended Posts

Утре щв ви кажа как е отдоло и какво трябва да се направи. С някакво ниско окачване е,то ме притеснява, но се надявам да са само пуржини , защото може да имам ядове .Ръжда няма ! Иначе колеги, благодаря ви! Адски признателен, че бяхте с мен в това начинание :) !

 

Ръжда по боята виждаме че няма. Нали е пребоядисвана :) Дано и отдолу да е ок!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, доволен съм много днес :) Вдигнахме колата и какво да видим....ръжда само по металните маски зад дисковете, не помня как им се викаше. До мен се качи същата октавия 2006-та година и имаше много повече :) За мое щастие, по предницата смених само двата задни тампона и на двата носача, за мое нещастие развалих комплекта амортисьори на някаква си немска фирма LOWTEK мисля че бяха(жълти на цвят и спортни по надпис:Р:Р:Р , защото задния ляв беше изпуснал и ги смених с БОГЕ + комплект прахоуловители. Надявам се няма да има проблеми, защото и пружините са си по-ниски от оригиналните. Смених 2-та ремъка, ролките, обтягащия механизъм с амортисьора на пистовия ремък + всички възможни филтри + масло Кастрол 10 на 40 и дори я включих на ВАГ КОМ, но не можахме да прочетем почти нищо на него, за съжаление. Може би трябва да е малко по-дърта версия :Р за труд ми взеха 90лв. За части по-добре да не споменавам, но всичко ми доиде към 800лв. :) Доволен съм, сега не дрънчи задницата, падна дори леко разхода, което не е за вярване и колата е стегната максимално :). Като събера някои и друг лев ще сменя и предните амортисьори, защото са големи дървета ! Маисторите много и се изкефиха на количката и дори споделиха, че покупката е много сполучлива :) Това е от мен за сега !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво, браво!!! Още един щастлив член на сектата s_flag !!!

 

Честито и от мен. Все така доволен да бъдеш от колицата, и много безаварийни..... smile152

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Tова се казва любов от пръв поглед!

Със здраве да си я караш и да я докараш на някоя среща пред НИМ да я видим.

 

 

поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито и само да те радва!!!

Икам да те питам не е ли една синя с тунинг елементи обявена за 5800?

Доста ровя в сайтовете и шкоди гледам?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси на всички за пожеланията :) Честно казано, не съм имал по-благополучна кола, която да искам да карам толкова много !

 

Да една синя , която беше обявена на 5800 ,същата ! :)

 

За срещите, първо да попитам, каде е НИМ ? :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Излезе ли читав автомобил?

Има ли ядове до сега?

Чувал съм легенди за автомобилите от него край. Интересно ми е дали са верни или не.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Излезе ли читав автомобил?

Има ли ядове до сега?

Чувал съм легенди за автомобилите от него край. Интересно ми е дали са верни или не.

 

Доволен съм много от автомобила. Читав е и върви много добре. Сменил съм единствено амове с пружини по окачването и обслужването. Няма грешка ! Може ли да попитам, какви са легендите ? :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че внасяли трошляци(ударени) и доста добре преправени. Невъзможно да се различни от не много опитно око и големи "магии" с моторите. Именно за това били едни отнай-евтините на пазара.

За това ми е интересно дали е вярно или не.

Впиши и разхода до сега в темата за разходите ;) .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че внасяли трошляци(ударени) и доста добре преправени. Невъзможно да се различни от не много опитно око и големи "магии" с моторите. Именно за това били едни отнай-евтините на пазара.

За това ми е интересно дали е вярно или не.

Впиши и разхода до сега в темата за разходите ;) .

 

че вероятно е имало удар, имало е, но само в преден десен калник, но е направен много добре, няма някакав голям и замаскиран удар,със сигурност. Геометрията е перфектна ! Според мен, 90% от пазара на коли втора употреба е с таралястници, които в последствия се замаскирват много добре. Но какво говорим?Бил съм лично в Нюрнберг Германия, и там с очите си видях как вкарват 30 коли в халетата и 10 работника се трудят по козметиката. Имат си автотенекеджии и хора за всичко. :) Относитлено е !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Удари отпред се познават колко са тежки като отвориш предния капак и подлгеднеш мястото където е фиксиран амортесьора. Както и роговете. Също мястото където се хващат радиаторите. Отдолу гледаш носачи и захващането им към купето. Ако всичко това е ок - удара е бил поносимо лек, т.е. няма какво да го мислиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.