Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Купих си Favorit - Две въпросчета


pafch0

Recommended Posts

Спори. Минал съм ги 4, и имам наблюдение върху десетки чужди. Просто периода "предупреждавам те" е много дълъг при шкодите и хората си мислят че всичко е ок. Изключваме, че за 80% от хората ръждата започва и приключва на ниво външни панели т.е. пребоядисване отвън и колата е "нова". Около 40% от тези 80 не възприемат идеята, че ламарина която се държи на болтове не се кърпи, а се изхвърля в надин.

 

Примерно на Мая фелицията е за кормилни накрайници от 1 година, но ще продължи да не ме чува, докато не се разпаднат. Тя ще твърди, че колата е ок, а тя реално не е. Лагери на задното окачване се обаждат, но и това минава по горното правило. :lol:

 

Иронията е, че не забравя, че трабата за топъл въздух за карба я няма, защото аз я счупих (изгнил държач) и периодично ми се напомня да съм я бил "сложил" :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сашко , ръждата си е ръжда и според мен се включва към външния вид , а не към техническа изправност ... ако щеш вярвай и Мерцедеса ръждясва smile001

Колкото до техническата изправност зависи от критериите и възможностите на собственика - да поддържа двигателя , спирачките и електрическата система в изправност и да не се изисква висше образование да се справи човек с прищевките на колата .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... Примерно на Мая фелицията е за кормилни накрайници от 1 година, но ще продължи да не ме чува, докато не се разпаднат...
Ам смени ги бре. По 8 кинта е единия. А ти да не знаеш как става.....не го вярвам.
...Лагери на задното окачване се обаждат, но и това минава по горното правило. :lol: ...
Нека Гената ти сподели аз с какви карам. Ама още карам с тях. И от четирите само един се разръмжа много бързо и се наложи да го сменя. Останалите са вече на година и на около 11к км.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не. Накрайника е 20тина кинта, малкия. Лоста който се навива в него с ябълата е 30. За едната страна се пада 50, чешко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Мм аз също мога да поспоря по въпроса с перфектно изправна Шкода.

Значи за периода от 6/7 години и 250 000км. аз съм сменил:

4 амортисьора, абсолютно всички тампони без на мотора и скоростите,

дискове, накладки, барабани,2 предни лагера на главините,

2 задни цилиндърчета на спирачките, спирачни маркучи, спирачна течност,

2 кормилни накрайника, 1 външно каре,2 маншона, стартер,вежди съм сменял,

термостат, носач, вътрешните дръжки на вратите около 8 броя съм сменил,

2 пъти ангренажна верига.И общо взето т'ва е за което се сещам :) .

И за да стане колата на 100% перфектна трябва да сменя :

Рейка , лягер на главината (едвам се обажда но все пак..),

Нещо по лостовата с-ма (голям луфт има)

Имала е някога си лек удар отпред.. Правена е но сега се обади-

Предния калник или трабва да се смени или китоса и боядиса

1 стенд трябва да мине ии евентуално 1 цялостно пребоядисване

против скиптици.

П.П. От всички коли които съм имал и имам тя за мен е 1 от най надежните автомобили.

И е идеална за българина и българските пътища.

Според мен плюсовете са и повече от минусите.-Лично мое мнение :)

Поздрави smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.