Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

TDI или SDI


uzunov

Recommended Posts

  • Отговори 196
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • masterOne

    25

  • felicialx

    22

  • nov potrebitel

    17

  • bega4kata

    16

Най-много писали в темата

Има някаква измама.

:) Конспиратор, шегуваш се, нали!

  Няма измама :eusa_naughty: , интересуващите се собственици на SDI /може би и други/ знаят защо е така! Интересно!  Я да видим.... :eusa_think:   

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То разликата между атмосферен и турбо двигател е само времето за постигане на висока скорост , а не , че не може ... щом и моито умряло MPI достига спокойно 190 (по километраж) , защо да не може SDI -то ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е комплимент ... това , че си пълни километража не го прави по-малко умрял , защото го прави за минути , а не за секунди , ама понеже всички се съмнявате , че има някакви манипулации ... :sorry:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам тука още една снимка, какво ще кажете за нея...?

Хехе, оборотите са същите, както на предишната снимка, но скоростта е доста по-реална :)

Гена, с Нисан Съни 1.4 на газ и аз съм карал със 190 - на равно......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До около 170 вдига това е безспорно. Колата се държи много добре за параметрите си. Максимален въртящ момент при 1600 оборота бензина може само да сънува.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

СДИ -то върви повече от бензина 1.4.

Но с 200 трябва да е с 4800,а тя на 4000 е приключила вече с призводителността на мощност.

Не е реално.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

Здравейте надявам се бъдещи колеги. Бих се радвал на малко помощ от вас "карачите" на шкода. В момента съм се хванал за главата за избор между:

- 1,9 сди 2007 на ок. 150 хил. км. първи собственик, уж със история и сервизна книжка;

-1,4 тди мисля че 2009 пак на ок. 150 хилки и първи собственик, уж със история и сервизна книжка;

цените около и над 8 хилки.

Имам няколко колизии:

- за 1,9 сди е по старо а по скъпо. Знам че е много здраво, но малко инертно и не толкова бързо набиращо като тди-то;

- за тди-то по малък двигател, а и трицилиндров, по мощно с около 15 кончета. Притеснява ме 3 цилиндровия двигател преди време брах ядове с една японка служебна, трицилиндрова и съм малко на тръни.

Ще се радвам да споделите мнения, а аз да седна да си блъскам главата, за да стана бъдещ колега. А и за тези години шкодите ми се струват малко скъпи, мярвам сеати по нови за тия пари, но за съжаление бензинки :(

Благодаря предварително и надявам се доскоро

Редактирано от disaster
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, колега!

Понеже аз имам две служебни Фабии със същите мотори, мога да ти кажа от опит, много неща!

СДИ-то ни е 2006-та, чисто ново от Еуратек купено. В момента е на 311 000 км. За толкова време и километри, сме сменили 3 съединителя и 3 ангренажни комплекта, но това са консумативи. Единствения проблем, който сме имали и колата ме е оставяла на пътя е заради ск. кутия. Имай предвид, че точно СДИ и 1.4ТДИ с най-слабия мотор, имат еднакви ск. кутии и проявяват един и същ дефект, ако мога така да кажа. След 200 000км, се появява шум от лагер, който се подменя и не е драма по принцип. Само че при нас стана в Италия и не издържа 2000 км на обратно. Като цяло мога да кажа, че СДИ е най-доброто решение като надеждност и икономия на гориво. ТДИ-то е една идея по-бързо при ускорение, замервали сме ги и разликата много малка. Разбира се имай предвид, че служебните коли се карат много и на макс!

1.4 ТДИ-то го имаме от 2007-ма, чисто ново от Еуратек купено. В момента е мисля към 240 000 км. и едва ли ще навърти повече, защото мотора се счупи за втори път! Като цяло е същото купе и окачване, там няма драми, но проблемите с кутията ги има и при тази. Драмата с мотора започна малко след като мина 100 000км, изведнъж загуби мощност. Закарахме я в Еуратек и я гледаха 2 дни, казаха, че лоша нафта сме сипали. Мерили компресия и т.н., всичко било ОК. Сипахме една добавка и се почна едно каране, докато не умря! Мотора блокира! В друг сервиз го отворихме и се оказа че е имало крив клапан, който в последствие се е счупил и паднал в цилиндъра. И всичко вътре таратор. Ако Еуратек тогава наистина бяха мерили компресия, щяха да разберат, но това е една друга тема. И така ремонтирахме мотора и издържа до сега. този път обаче скъса веригата на балансиращия вал и е намлял всичко отдолу! Възможно е, и най-вероятно тази верига и обтегачи да са консуматив, но ние не сме знаели. Все едно, вече няма смисъл да инвестираме пари в този мотор. Да не говорим, че турбото му има проблеми с актуатора и минава в авариен режим по някога, но той се сменя заедно с турбото, което е кофти и скъпо. Друг минус е и шумът и вибрациите на три цилиндровия мотор. Компресора на климатика е постоянно зацепен и ако няма фреон, заминава в миг! Имали сме и такъв проблем. Изпуснал зимата и на лято нов компресор. Като плюс мога да кажа, че никога не сме сменяли съединител на ТДИ-то, нещо странно, но няма никакви проблеми до сега.

Може ние да не сме имали късмет, но каквото и да избереш, задължително в добър сервиз да я огледат и да ти кажат състоянието на автомобила.

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега за пространното изложение, спести ми мисленето и аз почнах да накланям везните към сди-то все пак жената ще го кара и то основно в софето и един път до вилата седмично. Най много през лятото да отидем 2 пъти до морето тук или по грецко.

За съединители и  скоростна и аз чух, че съм имали проблеми като ти ми го потвърждаваш.

А твойте и двете са фабия 1, дали пък случайно 1,4 тди-то ( щот го гледам 2009 г. ) на 2-ката да са оправили въпреки, че ме съмнява де.

За сервиза да ще я закарам на Краси - Аутоекспрес 7 ( ако си го чувал ) на мушанов зад ОМВ-то засега е точен към мен. Със старата кола на жената правеше чудеса, но е стара ( колата де, не жената :banger_2: за моя радост, защото другото е по трудно поправимо ) . И там ще я оставя да я види.

Какво да си му поръчам да провери компресия, компа, видими дефекти и ако се сещаш друго задължително ще се радвам да кажеш?

А иначе едната е от еуратек там ми дрънкат някакви глупости, че са проверили всичко и нямало нужда в чужди сервизи пък не им давали и така.  ;) не е истина

Поздрави и доскоро 

Редактирано от disaster
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А иначе едната е от еуратек там ми дрънкат някакви глупости, че са проверили всичко и нямало нужда в чужди сервизи пък не им давали и така.  ;) не е истина

 

 

Като са толкова сигурни и не ти дават да я гледаш на друго място, да ти дадът 1 година гаранция тогава! И двете ми коли са Фабиа 1. Аз също бих те посъветвал да гледаш SDI, но имай предвид, че ако не е обслужвано правилно, може и там да има греда! Всичко е до късмет, гледай внимателно. Четете за грешки, SDI-то има чат пат проблеми с дроселите, но е рядкост. Гледай като е загряла добре, да пали то раз, щото може да има проблем с топлия старт. Гледайте колата да е в добро общо техн. състояние. Все пак не са нови коли, но всичко зависи от тези които са я карали преди теб. Мога да кажа, че моето  SDI ще изкара без проблем още 300 000 км. 

Като цяло мисля, че 1,9 SDI e доста по-добър като техника мотор и с по-голям ресурс от 1,4 TDI

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега за съветите. А за карането си прав тук сме царе шофьори и съм виждал какви ли не кочини, обявени за перфектно поддържани и добре карани :( дори един като му казах защо ми губи времето щях да го гоня по булеварда, че ми се дървеше нещо ;)

А за прегледа мисля да я закарам май до Автоцентър Трансексперт гледам, че бая шкоди е оправил поне ще имат стаж  хората там.

Предполагам, че няма да ми отвинти главата за един преглед нищо, че съм нов при него ( както правят някой сервизи за нови клиенти ), но като се върна от командировка ще го правя.

Приятен уйкенд и надявам се доскоро и да съм вече колега

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегите са ти го казали. СДИ е изборът разбира се. Голям ресурс и много здрав. Не случайно е скъп в сравнение с бензина и другите дизели. Ако тези километри са верни направо е отличен.

 

Използвам да питам за шума в скоростите споменат по-горе. И при мен се появи. Като натисна педала изчезва, но при отпуснат педал на място и на нулева нещо пришумолква и причегъртва. Това лагера на първичния вал ли е или какво? Колата е СДИ на малко километри.

Редактирано от felicialx
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този шум се появява само, като си на скорост. На 4-та или 5-та се чува най-добре, едно постоянно виене. Няма как да не разберете ако е започнал този проблем, той се увеличава с времето и ще разберете, така че карайте си спокойно и не го мислете. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

А за прегледа мисля да я закарам май до Автоцентър Трансексперт гледам, че бая шкоди е оправил поне ще имат стаж  хората там.

 

 

Това е много добър вариант, можеш да разчиташ на професионално и адекватно отношение. Впрочем счупената Фабиа е при тях на паркинга и си чака присъдата!

 

 

Благодаря!

 

Моля!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..... Като натисна педала изчезва, но при отпуснат педал на място и на нулева нещо пришумолква и причегъртва. Това лагера на първичния вал ли е или какво?

 

Това е аксиалния лагер на съединителя

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....пришумолква и причегъртва.

 

 

 

Това е много точно звуково описание и характерно за този лагер. Другите вият. Този си потропва. Чак при натиснат педал се завърта.

Щом не те дразни, ще кара. Няма проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.