Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

TDI или SDI


uzunov

Recommended Posts

Здравей!

Аз карам СДИ и съм на 85 000 км. -  до тука съм сменил тампони на носачите и накладки. Останалото е масла и филтри. Току-що я засякох на 2000 км - 4,6/100  разкод като 2/3 е извънградско.

 

Колата съм я взел от ЕТ на 32 000км за сума около 8 000....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 196
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • masterOne

    25

  • felicialx

    22

  • nov potrebitel

    17

  • bega4kata

    16

Най-много писали в темата

Аз съм я взел отЕТ също. Сега е на 89000 и е сменян блока с четките, горната помпа на съединителя, една ролка на пистовия ремък и накладки. Климатика е допълван два пъти.

Редактирано от felicialx
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегите са ти го казали. СДИ е изборът разбира се. Голям ресурс и много здрав. Не случайно е скъп в сравнение с бензина и другите дизели. Ако тези километри са верни направо е отличен.

 

Използвам да питам за шума в скоростите споменат по-горе. И при мен се появи. Като натисна педала изчезва, но при отпуснат педал на място и на нулева нещо пришумолква и причегъртва. Това лагера на първичния вал ли е или какво? Колата е СДИ на малко километри.

 

 

Ще си позволя да изразя съмнение към отговора на този въпрос, че причината е в аксиалния лагер (joro-120L) - както самият той го е написал:

 

"Това е много точно звуково описание и характерно за този лагер. Другите вият. Този си потропва. Чак при натиснат педал се завърта. "

 

Тоест, при отпуснат педал лагерът не се върти, а точно тогава се чува шумът, а като се натисне педала и се завърти аксиалният лагер, шумът спира.

Явно шумът идва от нещо, което се върти, е в действие или под механично напрежение -> вал или лагер в кутията или където и да е след съединителя, когато съединителят е зацепен (отпуснат педал). Още повече, че става дума за SDI, където (ако не съм в грешка) няма демпферен съединител, който да прояви характерните шумови симптоми.

 

PS. Не можах да се оправя със системата за цитиране на предходни мнения, за което се извинявам.

Редактирано от Peter_CLX
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще си позволя да изразя съмнение към отговора на този въпрос, че причината е в аксиалния лагер (joro-120L) - както самият той го е написал:

 

"Това е много точно звуково описание и характерно за този лагер. Другите вият. Този си потропва. Чак при натиснат педал се завърта. "

 

Тоест, при отпуснат педал лагерът не се върти, а точно тогава се чува шумът, а като се натисне педала и се завърти аксиалният лагер, шумът спира.

 

не се върти, съединителя го докосва леко и тропа вилката. когато при натиснат педал започне да свири, тогава е страшно.

п.п. Когато се натисне педала лагера вече е плътно опрял на съединителя и всички луфтове са обрани.

може да се пробва с едно регулиране на хода, лагера малко да се отдалечи. Т.е. с отпускане.

Редактирано от joro-120L
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 година по-късно...

Колеги с 1,9 SDI мотори с коли от 2000 до 2007г. кажете до колко км в час вдигате на равен участък на магистралата и при какви обороти. Струва ми се че моята сди е много много мудна и няма никви силици, а пък като дойде малко изкачване и направо умира. Ще се радвам да споделите мнения

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята дига 100км/ч на 3000 оборота, а след 4000 още малко и влиза в червената зона и не смея да я напъвам до 4000 оборота. Колега щом си и правил 180 явно при моята има някакъв проблем

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята дига 100км/ч на 3000 оборота, а след 4000 още малко и влиза в червената зона и не смея да я напъвам до 4000 оборота. Колега щом си и правил 180 явно при моята има някакъв проблем

Да не я караш на 3та? Майтапя се. На мен ми прилича на съединител.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е мудна запуши АГР. Ако е на много километри може да са запушени смукателните колектори със сажди и да не може да диша.

Също не е лошо да сипеш една хубава добавка за прочистване на горивна ситема.

Моята е на 101000 км в момента и вдига 160 на магистрала с включен климатик. Наклон не я плаши, все пак е дизел. Например на Витиня на пета влиза и на пета излиза, не се замисля. Има значение АГР особено при старта педала действа мигновенно, и пак казвам хубава добавка за прочистване действа чудесно. Също хубаво действа 300-350 грама двутактово масло на един резервоар нафта. Маслото маже помпата и дюзите и също почиства, но ефекта е по-бавен от добавка.

Оборотите при 140 са 3000.

Щом си от София, дай да се срещнем и ще сравниш вървежа.

Редактирано от felicialx
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 400 000км е. Добавки слагам масло което си писал, на redex син 500мл който е за 4 резервоара и зимата сипвам и дизел депресатор. Доста добре се грижа за колата не и липсва нищо :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи трябва да е като ракета. Оборотите не са нормални. Не знам защо. На тези километри както и да се грижиш е напълно нормално да са се напластили сажди в колектора ако не е затапван АГР. Това може да я души.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като ракета ама друг път. Ами ще изчистя тези колектори и АГР пък да видим какво ще стане. Дайте пример при каква скорост г/д как са ви оборотите

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е мудна запуши АГР. Ако е на много километри може да са запушени смукателните колектори със сажди и да не може да диша.

Също не е лошо да сипеш една хубава добавка за прочистване на горивна ситема.

Моята е на 101000 км в момента и вдига 160 на магистрала с включен климатик. Наклон не я плаши, все пак е дизел. Например на Витиня на пета влиза и на пета излиза, не се замисля. Има значение АГР особено при старта педала действа мигновенно, и пак казвам хубава добавка за прочистване действа чудесно. Също хубаво действа 300-350 грама двутактово масло на един резервоар нафта. Маслото маже помпата и дюзите и също почиства, но ефекта е по-бавен от добавка.

Оборотите при 140 са 3000.

Щом си от София, дай да се срещнем и ще сравниш вървежа.

Това с маслото мисля да го пробвам само не ми стана ясно какво точно трябва да е 2т маслото? Минерално, синтетично, полусинтетично?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

двутактово масло.

 

Я кажете с какво почиствате кулера и всмукателния колектор? За колектора може да играе и горелката с въздух, ама няма ли нещо по-цивилизовано  :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Видяхме се се колегата дето му държи 3000 оборота на 100. За пръв път видях дизел със скоростна кутия от бензин. Видях и още невиждани неща, вандалски прояви над Фабия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не я караш на 3та? Майтапя се. На мен ми прилича на съединител.

  

Видяхме се се колегата дето му държи 3000 оборота на 100. За пръв път видях дизел със скоростна кутия от бензин. Видях и още невиждани неща, вандалски прояви над Фабия.

Я, значи почти познах!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.