Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Хиляди главоблъсканици с Фелата


balistk92

Recommended Posts

колата губи мощност след като загрее.Не да прегрее,а просто в работна температура..до 90 градуса.

 

Вземи 12лв и отиди в магазин Шкода вземи си оригинален чешки ( НЕ vernet) включвател за перката за шкода 120. След това ако термостата ти е оригинален и отваря на време проблема ти следва да изчезне, а перката да включва малко над средната чертичка и да спира на нея.

 

Тая компресия "по български" съм я проверявал и на KiP на фелицията, която доста зле върви, но уреда удря 10 на всички цилиндри, така че не е мярка за нищо. мисля че е време да и се премери компресията + метода с спринцовката масло и повторното мерене. Ако НЕ се вдигне компресията след инжекция масло тогава клапани не държат и главата отива при фрезиста.

 

Не на последно място кола не умира от мотор, а от ръжда

 

Друго което не ми стана ясно е - колата не върви, оправил си този проблем чрез смяна на гърне и в момента върви само докато загрее, Ок а губи ли вода, ако да термостата оригинален ли е пластмасов, или е с метален елемент, менте, като този http://www.autodilyniklfeld-eshop.cz/45 ... 3-mpi-.jpg ако е ментето смени металния елемент с "Wahler" 80-85 или 85-90 ако ще от ebay го поръчай

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колата губи мощност след като загрее.Не да прегрее,а просто в работна температура..до 90 градуса.
.
..цапа ми свещта само на първи цилиндър..

Точно така! Купи си нови РБС/омръзна ми да повтарям вече!/ Като се свали главата, нови клапани и пасване. Всичко друго е ала-бала.

Ако се вдигне компресията след инжекция масло тогава клапани не държат и главата отива при фрезиста....

[-X

В този случай не държат сегментите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав си жоре, вчера на заспало го писах и пак съм го объркал. Поправих

Сигурен бях, че го знаеш и е от разсеяност smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно (ама наистина принципно) свещ може да цапа и ако нещо (я свещ , я бобина) не работят или пък както Формана ми цапаше на студено свещите на 2 -ри и 3 -ти цилиндри от изгнилата гарнитура , а може и гумичките да са толкоз олабили , че да не държат маслото , където му е мястото , но това може да се разбере като се разлупи тиквата ... ако нямат ръб ризите за какво да ги сменя ( или поне аз първо бих погледнал от какво е) , пък тогаз лесно се пазарува smile049

Отделно "губенето на мощност" на загрял мотор (специално на мен) ми прилича на не регулирани клапани .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така..много въпроси..много отговори :D Свещта на първи цилиндър я цапа слабичко,но си поличава..останалите са като от магазин..Маслото го сменяхме преди около 1000 км със 10W40.... Не е мръднало.. Колицата ми е освободена адски много откъм ипускателната система и все пак почти не пуши..има много слабо доловим бял пушек.Не губи вода..термостата си ми е оригиналния пластмасов..Ако се стигне дотам да сменям РБС направо се отказвам от тази кола..тя ще ми стъпи на 5-6000 лева досега.. ](*,) Само проблеми с нея..напълних форума с въпроси(и вероятно много хора се дразнят на моята некомпетентност)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Казваш , че преди 2000 км. сте сменяли гарнитура на главата , а нея шлайфахте ли я или просто я вдигнахте и сложихте новата гарнитура ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз мога да ти кажа , че Дедо Коледа ти носи Мерцедес SLK, ма нема да ми поверваш , щот знаеш , че Дедо Коледа нема толко голем кредитен лимит у Балканстар smile091

Сега сериозно най - малкото , което можеш да направиш е един реглаж на клапани и едно почистване на дюзите с УЗ , па после ще разглобяваме .

 

П.П. Обърни внимание повдигачите дали са мешани - алуминиеви и железни или само железни (алуминиевите мисля , че се слагаха на всмукателните клапани) и тогаз хлабините се правят 0.25/0.20 , а ако са само железни 0.20.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така..много въпроси..много отговори :D Свещта на първи цилиндър я цапа слабичко,но си поличава..останалите са като от магазин..Маслото го сменяхме преди около 1000 км със 10W40.... Не е мръднало.. Колицата ми е освободена адски много откъм ипускателната система и все пак почти не пуши..има много слабо доловим бял пушек.Не губи вода..термостата си ми е оригиналния пластмасов..Ако се стигне дотам да сменям РБС направо се отказвам от тази кола..тя ще ми стъпи на 5-6000 лева досега.. ](*,) Само проблеми с нея..напълних форума с въпроси(и вероятно много хора се дразнят на моята некомпетентност)

Беше писал,че ти свети лампата за маслото на празен ход? Така,както го описваш положението,може и да се разминеш с новите ризи,бутала и сегменти :idea:

Позволих си да ти препоръчам-смени маслото! Сложи по-гъсто! РБС се сменят,като почне да изгасва цилиндър от зацапване на свещта -не просто да има различен цвят някоя свещ от другите-и направи реглаж на клапаните,както вече те посъветва уважаван колега.

Следва да си провериш инжекторите-това си е за специалист работа :oops:

На празен ход лампата трябва да угасне 3-4 секунди след запалване на мотора ,дори и да е горещ.Не препълвай с масло картера,само го изгаря в повечко.И пиши пак.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да кажа тъй като когато купихме колата ни казаха,че гарнитурата е сменяна.Други подробности никой не дава..

 

Щом не си я сменял ти, игнорираш тази информация и сваляш. После напълни горивните камери с бензин и пиши дали държи или изтича. Няма значение колко пари си дал, шкодата е кеф. Ако ти причернее пред очите, остави я на съседната улица за 2-3 седмици докато ти размине. Аз моята я зарязах на село на средата на двора с смачкана резба на полуоските и седя 1 месец просто бях бесен много.

 

За маслото 1 во смени датчик струва 8лв, после за 120 има един болт по ръба на блока под гарнитурата на картера, чрез който се регулира налягането, но дали е така и за фаворитовия мотор не знам, чети в книгата.

Според мен щом не пуши, не хаби вода и масло дискусията за основен ремонт отпада и за мен остава само ремонт на глава + датчик за перката нов 120ков

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Позволих си да ти препоръчам-смени маслото! Сложи по-гъсто!..

И за какво му е да слага по-гъсто от 10W40. Минералните масла губят вискозитет при високи температури - ДОКАЗАНО. Минералните масла на Приста, след като ги продавах 2 год. и се поразрових из написаното за тях, са с липсващи голяма част от допълнителните съставки подобряващи смазване, вискозитет, защита от корозия на двигателя, дълготрайност, мазилна способност и т.н. Това също е ДОКАЗАНО. Т.е. минерално масло Приста върши работа за доливане няколко дни преди смяна, за промиване на мотор, за смазване на панти и други слабо триещи се сглобки. Приста правят всичко на всичко 2 хубави масла - Ultra 5W30 и Ultra 5W40, но пък те са твърде тънки за конкретния мотор. Трябва да сложи по-гъсто полусинтетика или пълна синтетика, примерно 10W30 или 20W60. А кой ги внася тези масла?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ама за какво му на тоя мотор по гъсто масло той не пуши и не гори масло, това е най - вероятно датчик или трябва да се развие с 1-2 оборота болта по ръба на блока. Според мен не е издухал

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В интерес на истината този датчик за маслото не ми пречи че е изгорял..То просто си свети там.. :D Пречи ми повече това че колата е като спъната..А проблема не е от този датчик..Той остава на последно място в списъка :D първо трябва да разбера къде ми е проблема с вървежа,а нали знаете майсторите как от едно утиват на друго..ще ми скъса главата от кръста нагоре..особенно в тоя малък Ловеч..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

еми нали ти казах сложи и включвател за перката от 120 ка. Отговора се крие във въпроса. Всичко е ОК. Колата загрява и вече не е. А датчика не подценявай, ако е здрав, а свети значи няма налягане на масло и ще ти се скапят биелните и основни лагери. Попринцип съм карал с бързо изтичащо масло около 20тина км но после мотора отиде брак, аз си го и знаех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега, дай да се уточним. Ловеч е центъра на автомобилостроенето в България.

По повод Фелата - идвай тогава в София и да те водим при доказаните майстори (двамата най-добри - Симо или Мишо) и те да кажат проблема и неговата цена. Според мен това ще да е решението.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А защо трябва от 120 включвател да си купя..не може ли от фелиция?Обясни ми малко по подробно(като на малоумник :D ) А относно идеята за София-добра е!Нооо трябва да се движа с 40 нататък като загрее брат :D Като се поопарича малко повечко ще си я закарам при някой пишман майстор от града и дано се получи :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще заври ако е вода , докато сместа антифриз-вода 50:50 кипи далеч над 100 градуса , а да не говорим за моита смес 1 към гьотере в полза на антифриза , инак съм пробвал и датчик и термостат от 120 -ка и резултата все беше голям разход на гориво ... за мен специално най - доброто решение е бутон за принудително включване (даже не знам дали ми работят датчиците и на двете коли) smile092

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фелициевия датчик реално е за голф 2ка, а мотора е направен да работи на 90С. Термостата като ти отвори на 90 с фелициевия датчик перката включва на 100-110, по този начин това ти е и температурата на мотора, а с 120 ков вентилатора ти включва на 85 и охлажда радиатора до 80, но при 85 вече термостата е затворил и така температурата на мотора се държи 85-90 а не 100-110. Не вярвам 20градуса надолу да увеличат разхода, все пак това си е една прилична работна температура

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще ми се да кажа една култува реплика от "Комиците" , ама няма да я кажа :mrgreen:

Саше , ти разглеждаш всичко в идеални условия - термостата на 85 гр. да е затворил , термодатчика на 87 гр. да в ключил системата да няма запушване и главата да е права перката да дръпне достатъно студен въздух , ама в реалния живот нищо не работи в идеална среда и за това инженерите си блъскат главите , за да може ние да не го правим ... тоз мотор до колкото знам може да издържи и температура 130 гр. без да се сдуха , отделно температурите на главата и на датчика имат разлика в порядъка от 3 - 7 гр. т.е. на таблото отчита 90 , но реално на мотора е към 85 (това съм го мерил на моите отпадъци) и реално какво се получава - термостата никога не затваря напълно , на датчика винаги му е топло , перката почти не изклюва след като веднъж е включила и мотора си работи все студен smile049

 

П.П. Опасността е не толкоз от високата температура в мотора , а от високото налягане в охладителната система .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имах проблем със загряването. Смених гарнитурата на главата и проблема се оправи. Сега в големите жеги и задръстване повече от 90-92 не вдига.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aз не мисля че има проблем с гарнитура. Държеше 110, след като смених датчика 90 и това вече повече от 1 година.

 

Гена, аз тази реплика може и да я заслужавам, но в този случай скромното ми мнение е вярно. Казваш идеална среда .... ми като се промие с веро без термостат ето ти я идеалната среда.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.