Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

термостат фелиция???


chif

Recommended Posts

здравите , забелязах наскоро че термостата не показва 70 градуса , при вас как е ??? фелата я имам вече година и половина и досега винаги показва 70 градуса като загрее , според вас от какво може да е ???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е от колко ти започва уреда за градусите при мен минимума е 70 градуса

Не е :)

post-4842-138453375766_thumb.jpg

Снимка: felicialx

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се моята нали не съм е виждал скоро, че е все по ремонти съм забравил таблото. Напълно подкрепям че е за термостат.

Като купуваш термостата първо виж на твоята дали е здраво външното тяло, че да си купиш само термостата, да не се разкарваш 2 пъти до магазина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравите , забелязах наскоро че термостата не показва 70 градуса....

Здравей,

Искаш да кажеш- уреда на таблото. В същност, колко показва? Стрелката, отклонява ли се от първата черта?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

стрелката си мърда и показва различни стойности и над 90 показва просто като карам на дълго ми показва 70 ако изключа от скорост на голям баир и до долу стига , зимата бях с картон от пред и нямаше ядове показва си около 90 , и сега като карам си направих равносметка че като показва 70 ми харчи горе долу с около 1,5 горница , като ходих на майстор ми каза 4е ако е термостата или зацепва отворен и неможе да загрее или затворен и колата прегрява , та затова се чудя да ли да си сменя термостата или е друг проблема ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега , темостата просто не затваря ... като си в задръстване температурата се вдига , защото няма струя да охлади радиатора , а като караш на дълго ти пада под работната температура , защото няма кой да спре студената вода от радиатора да влезе в мотора ... това е консуматив , какво има толкоз да се чудиш да го сменя или да не го сменя ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

термостата е за сменяване и стига вече "драми". Ако искаш да стане както трябва и да не се занимаваш повече с него виж тази тема:

ЦЪК

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ако си като мен с чугунен блок, промий си радиатора (вътре и отвън). Миналата седмица извадих шепа ръжда от вътре и кофа кал от вън - веднага се отрази на термометъра. Всичко това не изключва смяната на термостата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Промивка и почистване на радиатора няма да вдигне температурата, а най-много да я свали. За да се оправи си трябва смяна на термостат. Всичко друго е чешане на пръстите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вярно - промивката ще свали температурата, но като знам какво излезе от моя радиатор е по-добре да го направи когато сменя термостата. Няма смисъл да изтака инсталацията допълнително. Освен това не споря с теб за смяната на термостата - прочистената инсталация, ще удължи живота на новия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

ce8861931b45babe.JPG

 

Това показва уреда като загрее,загрява за нула време и заковава там,на надолнище пак седи там,значи термостата работи а в задръстване само малко да шавне на горе и включва перката, но що е там стрелката :?:

Колата е Форман 1,3

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ce8861931b45babe.JPG

 

Това показва уреда като загрее,загрява за нула време и заковава там,на надолнище пак седи там,значи термостата работи а в задръстване само малко да шавне на горе и включва перката, но що е там стрелката :?:

Колата е Форман 1,3

 

 

При мен стрелката (при топъл мотор) е съвсем малко по нагоре. Като е навири леко след средата вече да сочи малко нагоре и веднага включва перката (и съответно почва да ми хвърля вода през капачката на казанчето, че гарнитурата на главата ми е за смяна и прави малко мизерии :D )

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а мен на место като включи перката и хвърля малко,но май това е при всички,иначе байр майр не загрява

не вярвам да е от гарнитурата че щеше да дига градус а седи като залепена :D ,сигурно термостата е но знам ли,нека по компетентните колеги да кажат

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бъркаш се, колега, не е при всички така, ако всичко е наред не трябва да хвърля течност през казанчето независимо колко. Гарнитурата е, питал съм и са ми казали доста хора. Даже я имам, ама за смяната й било много играчка и към 80-100 кинта ше ми земат за работа сигурно ... за сега отлагам, но като станат големите жеги, искам не искам ще се принудя да направя нещо по въпроса или да е спирам :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако много ти дига налягането от гарнитурата сипи половин шише от алуминиевият прах дето го продават за спиране на теч,временно е но върши работа,някой ще кажат че не хубаво,съгласен съм но спасява докато дойде време за смяна на квото там трябва

също тия добавки дето са течни ги хвалят колеги, но лично не съм ползвал такава освен алум.прах,а за теч на масло от гарнитура съм слагал но на Опел и след 800 км. спря,така пишеш и в инструкцията към 1000км. спира напълно и найстина спря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно, но не мисля да си правя такива експерименти. То като му дойде времето си иска своето. И без това мотора трябва да се отваря да се види дали главата ще е за шлайфане и т.н

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Слагайте брашно , пипер , боза , трици , алуминий , яйца , ама зимата да не рИвете , че много студено в колата ... тез прахчета и разни други добавки са ги измислили за ралитата , та да може колата да стигне до сервиза за да и сменят мотора ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-добре става с бакплувер - много яко шупва във водата - няма начин да не намери дупката :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпроса е принципен и всеки си носи кръста ;) ,ето днес минах 200 км. като преди да тръгна сипах малко алум. прах като загря,че ми таеше от парното,и кво стана.....теча спря,колата си дига темп. нормално а тук стана национален въпрос относно тия добавки :D

лошо е като се прекали,иначе всичко е полезно по малко :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, въпросния алуминиев прах или както там се води, предотвратява ли мешенето на маслото с водата ? (след прекаленото каране на свършила гарнитура) :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По- скоро бих карал с течаща кола, отколкото да сипя такива 'добавки' в охладителната система.

После е весело- водна помпа, термостат, радиаторче на парното, клапан за обезвъздушаване, водни пътища на блока и главата :smt0344

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Всеки сам избира начин да си строши колата ... преди време Формана ми показа признаци на надуване в охладителната система и понеже бях на път охлабих леко капачката да бяга налягането и когато пристигнах в София мотора бе разхлупен , но същия номер показах на мой приятел с друга марка и той така кара докато не хвърли мотора , а с него и колата smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.