Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

DRL модул - откъде и какъв?


Цецо75

Recommended Posts

Ама не се намери никой със светломер да замери аджеба, какъв е интензитета на светлината при определен % на PWM-a

На трънско око почти няма разлика в бялото на найтбрейкъра , а инак като интензитет наистина свети малко по-силно от джобно фенерче (демек само на дневни светлини на тъмно не моеш да караш).

Е то нали за това е идеята на този хубав тарикатлък

DRL - да има поносим интензитет , използувайки светлинния сноп на дългите светлини и най - важното - да разтовари по ток

алтернатора на съответното МПС при движение в светлата част на денонощието.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 116
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Цецо75

    26

  • ID A

    16

  • The Best Forman

    12

  • fulcrum

    7

Най-много писали в темата

Да де, ама на някой дневните са ни на късите. И там на 30% PWM, свети като свещичка :) Поне на око ми изглежда, че интезитета е бая под 1/3 от номинала.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...
Да де, ама на някой дневните са ни на късите. И там на 30% PWM, свети като свещичка :) Поне на око ми изглежда, че интезитета е бая под 1/3 от номинала.

За лампа H4 е кофти първо заради рефлектора на лампата , второ заради рефлектора на фаровете на болшинството МПС - та

с такава крушка и не на последно място - заради малко по - ниската мощност на нишката на късите светлини.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже и аз съм с дневни светлини на 50 процента на дългите на фабията-как според вас е най-добре да направя: копчето което регулира посоката на светене да го завъртя в крайна горна на 3 или в крайна долна на 1? има и една позиция на врътката дето е с ей такава чертичка -, незнам какво ще рече.

Поздрави на всички!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дългите не се регулират, врътката е само за късите :!:

А положението с чертичката си е нормалното положение на което се държат фаровете през повечето време.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Специално при мен модула е разположен в близост до FM антена с усилвател,като кабела от усилвателя до приемника е в кабелния сноп на кабелите на ДРЛ.Приемането на ФМ станциите леко се влоши,т.е. все едно нивото на сигнала спадна.Прехвърлих на фабричната антена на колата(пак с вграден усилвател в основата и и захранване) и нещата се оправиха.Даже ми се струва,че фабричната антена работи по-добре от афтърмаркет боклука за 5лв(който в интерес на истината ползвам вече 4-та година поред и проблеми досега нямаше).Но държада отбележа,че и кабела на фабричната антена е по-добър и минава през друго място.

Иначе засега модулчето работи нормално,дано и занапред да е така smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За Фабия 1 дългите и късите се местят заедно. "-" положение на фаровете е нулево и при него фаровете трябва да се регулират, съответно "3" съответства на натоварена кола с пасажери и пълен багажник. Регулирането работи от включени къси нагоре.

За ДРЛ през дългите не повече от 30% и положение 3. Фаровете с включен ДРЛ си ги виж от 15-20-25 метра и тогава настройвай %. 50% на дълги е вадене на очи на насрещните.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За Фабия 1 дългите и късите се местят заедно. "-" положение на фаровете е нулево и при него фаровете трябва да се регулират, съответно "3" съответства на натоварена кола с пасажери и пълен багажник. Регулирането работи от включени къси нагоре.

За ДРЛ през дългите не повече от 30% и положение 3. Фаровете с включен ДРЛ си ги виж от 15-20-25 метра и тогава настройвай %. 50% на дълги е вадене на очи на насрещните.

Всички тези неща са тествани, не заслепяват хич, много добре ги е настроил човека. Значи положение 3,аз си мислех че логичното е 1 позиция защото 3 е посока точно към очите на хората при положение че автомобила се кара от сам човек :) Малко като връткам волана за паркиране примигват фаровете понякога но това е от недозареждане, с тия къси разстояния дето се минават и непрекъснатото светене.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Основно страничните ефекти се изразяват като смущения в радиоприемането , това се лекува с максимално къси захранващи

проводници на модула и монтиране на LC - филтър в главната силова понижваща тока верига .Kaкъвто производителите на DRL

модули явно пропускат да добавят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 години по-късно...

Малко стара тема, но все пак идеята й е "откъде и какъв", та да питам 2 години по-късно какви за отзивите за предлагащото се на пазара гледам има вече поне според мен 3 типа модули

1) китайчета колкото запалка (нямам идея какво имат вътре и какво правят) -->20 лв

2) модули колкото кибрит с гнездо за кръстата отверка за регулиране на %та  --> 25/30лв  --> 30+ лв

3) модерни с МОФСЕТ дето са по-големи от кибрит (най-големите) при които,"нямало вече залепващи релета"

Какво бихте ме посъветвали към момента, нямам идея кое как действа?

Редактирано от dobbs
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам с този модул от както е темата и нямам оплаквания - взех два такива и работят прекрасно /нито дават ядове с CAN-а , нито са създавали каквито и да е други проблеми/.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 година по-късно...

Здравейте колеги,вече четири години откакто е публикувана темата, но искам малко инфо ако може.Взех си модулче за дневните и най лесно ми се стори да на го свържа както го е направил Сами.Всичко стана като по учебник но имам малко затруднение, модула е с два плюса,постоянен и през контакт,постоянния добре ама през контакт от къде да намеря в двигателния отсек.За сега съм пуснал и на двата постоянен и работи,но нензнам дали е удачно.Благодаря:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много ги мислите тези дрл-и :D

Днес ми остана време да сложа на мойта Фабия и защото гледам тема от доста страници,която не съм чел де,реших да ви направя няколко снимки колко лесно и бързо става.За 10 мин.със свалянето на фара.Модулчето е 25лв.цена на едро.Надеждно е!Ползвам свързващи конектори -закрепват се бързо и лесно за заводската инсталация ,без да я повреждат.За тях,след като са свързани с инсталацията,се свързва кабела посредством мъжка клема /от дебелите/.Направих ги на дългите на 50%.Устройството е с 4 кабела,свързват се:

-плюс батерия

-минус бат.

-плюс габарит

-плюс къси/дълги

Това е поста който цитирах:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... модула е с два плюса,постоянен и през контакт,постоянния добре ама през контакт от къде да намеря в двигателния отсек.

... на едното от двете тънки кабелчета на алтернатора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.