Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

OCTAVIA 1 vRS powered by Pepino Racing


sharpshooter_

Recommended Posts

Привет колеги, отдавна не съм писал и най-накрая се наканих да драсна някой и друг ред. За жалост към момента задвижените, както и плануваните проекти са отложени поне докато се постопли и като компенсация, моята убавица, като една истинска RS-ка с характер не ме оставя много, много да скучая. Главния повод за писанията ми е случката от днес, или това как дори и Шкодите СЕ ПОВРЕЖДАТ! Да колеги, правилно прочетохте и колкото и да не ви се вярва явно се случва и на най-добрите и най-здравите :flag_skoda:  Та малко предистория, тръгвам си снощи от регулярната срещичка на ОМВ и 4-5 километра преди да пристигна вкъщи започнаха всякакви ел. аномалии да ме връхлитат с пълна сила. То не бяха лампи по таблото, не бяха мигания, светкания и какво ли още не, абе пълна забава...почудих се, почудих се, но след като ми изгаснаха в един момент и фаровете един по един, се досетих че проблематора ще да е алтернатора. Викам си ОК, утре сутринта се кръстя 3 пъти и тръгвам с нея към работа и ако има достатъчно ток да стигна, направо я засилвам към колегите от сервиза. И ако все още се чудите дали имах достатъчно ток, отговора на въпроса се крие ето тук - http://stefanenko.snimka.bg/automobiles/vrs.747631.32366087.big , или с други думи НЕ нямах достатъчно ток. Е почаках си репатрака около час, в който успях да премисля, на свежия сутрешен студ, гениалната си идея въобще да тръгна с колата. Тук искам да изкажа огромните си благодарности към адаша (lubomirov1985), който връхлетя от някъде и дори без да му дам някакъв знак, спря веднага и се притече на помощ, още веднъж - ЕВАЛА АДАШ :cheers: Та да продължа с епопеята си, закарахме колата в сервиза и естествено алтернатора беше долу за отрицателно време и пратен за ремонт. След няма и 20 мин обаче се обаждат майсторите на алтернатори и ми заявават че си е пушка и зарежда като нов и да търсим проблема другаде. Неприятното беше, че не успях да разбера това добрата новина ли беше, или лошата :BangHead:  Както и да е, след доста умуване и замерване, смятам че стигнахме до виновника, но предвид напредналия работен ден, колегите закрепиха положението само временно, че утре трябва да съм на сватба в Пазарджик и не може да се излагаме с разни други неШкоди. За момента ще избегна коментар точно какъв е проблема, понеже нямам снимки, а и колата не е отремонтирана така както аз искам. Така че ще следва продължение с ясно обяснение и решението разбира се.

 

Така и така съм се разписал, искам отново да благодаря на Марто (mRt), който не веднъж оказва сериозен и навременен съпорт :cheers:

Ето и кадри от последното събитие, макар и разиграло се преди повече от месец - http://stefanenko.snimka.bg/automobiles/vrs.747631.32366086.big В ляво на вашите екрани можете да видите небезизвестното тикСо, или един малчуган с голяяямо сърце, как дава живот на (по скоро ток) на семейното коНби. Тук проблема беше - тотално умрял акумулатор, а решението - НОВ :PDT_Armataz_07:

 

Благодаря на всички които успяха да стигнат до тези финални редове, пожелавам ви приятна вечер и още по-приятен уикенд!

 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 256
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • sharpshooter_

    84

  • masterOne

    19

  • mRt

    16

  • BlackPearl

    7

Най-много писали в темата

Ники , кофти работа! Надявам се да е "малкия дявол" и нещата да се оправят бързо и безпроблемно.

Само незнам защо днес не се обади , снощи видя че в тия Шкоди има и въжета за теглене , макар и предимно за Dacia B)

Иначе , мога само да ти пожелая бързо да забравиш момента в който си гледал колата качена на Пътна "помощ" , знам че е гаден , за съжаление от личен опит :sorry:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ники, звънкай бе, човек! На 15 мин от вас съм, най-малкото можехме да замерим алтернатора... Дано никога вече не я видиш машината на репатрак!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aдаш, да я оправяш бързо и тънко :) иначе за помощта - не беш емного добра идеята да те дърпам, ама с друго не можех да помогна :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви още веднъж! Наясно съм, че не е обходимо повече от едно телефонно обаждане, за да сте "на линия", но действително нямаше какво друго да се направи освен да си ме натовярят като чувал с картофи и към сервиза :rolleyes: Факт, че не е готино да ти товарят возилото така, но важното е ние да сме живи и здрави, всичко друго е поправимо :cheers:

Между другото утре я карам пак към бокса, така че адаш, хвърляй по едно оче на Тодор Александров :D :D

 

Поздрави!

Редактирано от sharpshooter_
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 месеци по-късно...

Привет колеги, отдавна не съм писал и смятам е време да поосвежа темата. Разбира се проблема, за който бях писал по-нагоре отдавна е разрешен, като същината му се изразяваше в разхлабена връзка на единия от бушоните намиращи се в кутийката над акумулатора. В следствие на това се получаваше нагряване, от което пък вече се беше разтопил бушона. В следствие на едно от тези "събития" беше нагорял и кабела свързващ алтернатора и акумулатора...абе голям фън, въпроса е че всичко необходимо се подмени и колата си зарежда перфектно, ето и малко снимков мат'рял..

post-11404-0-33299900-1399403592_thumb.jpg

post-11404-0-58788900-1399403604_thumb.jpg

 

Така, това беше вече далечния Януари и до момента нямаше особено развитие по колата. Е лошото време през почивните дни попречи на разходките, но пък ми позволи да отдам нужното внимание на семейното возило. За съжаление снимковия материал е беден, но все пак щраквах по нещо от време на време.

 

Най накрая успях да домонтирам филтрите от компонентата система, като левия го монтирах на кората под волана, ето тук:

post-11404-0-08409700-1399403922_thumb.jpg

..а десния го приобщих към джунджуриите в жабката. С малка игра с клещите, макетното ножче и силикона, наместих пищчлките на фабрично предвидените места:

post-11404-0-79783300-1399404113_thumb.jpg

 

Така и така се бях захванал с аудиото отново, реших да направя изолацията както трябва. Съответно свалих звукоизолацията, която бях залепил на вратата и налепих като "основа" битумна лента:

post-11404-0-14778100-1399404213_thumb.jpg

post-11404-0-88572200-1399404224_thumb.jpg

post-11404-0-96537700-1399404236_thumb.jpg

Над нея отново налепих звукоизолацията, или с други думи събрах по обратния ред и те така :fiu:

 

Така и така ми беше дошла музата, реших и да си освежа салона отново, все пак лято иде, слънце..а, у :sunny:

post-11404-0-43280600-1399404354_thumb.jpg

 

А ето и една снимка на работната площадка

post-11404-0-13025700-1399404363_thumb.jpg

 

Разбира се грижите не спират до тук, от днес бегуната е още "по-така", благодарение на Pepino Racing Team :doubleup:

Пепи, искам отново да изкажа огромните си благодарности за невероятния ти майсторлък, гоУем си, ей :cheers:

 

За сега толкова, по нататък още :D

 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не претендирам да разбирам от музика и изолации, ама този битум не трябва ли да се налепи вътре във вратата по вътрешната стена на ламарината? Така какво става със звука, като си изолирал обема на говорителя? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така ще звучи "глухо", но за сметка на това тенекията на вратата ще дрънка - Маджо е прав, че се лепи на самата ламарина (не че и аз съм експерт, ама съм понагледал тук-там).

Колкото до Пепино...... много бира му висим на тоз момък  :doubleup:  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъй сА праЙ! :doubleup: Вече затваря ли се като хладилник?

Да и то от скъпите :D

 

Аз не претендирам да разбирам от музика и изолации, ама този битум не трябва ли да се налепи вътре във вратата по вътрешната стена на ламарината? Така какво става със звука, като си изолирал обема на говорителя?

Ами и аз не разбирам, стори ми се най-удачно да лЕпя наред :P Пък и написаното от Краси го разбирам така, както съм го направил.

...да се налепи хубава отвътре на ламарината и после върху нея да се затворят отворите да се получи нещо като обем за говорителя...

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами и аз не разбирам, стори ми се най-удачно да лЕпя наред  :P Пък и написаното от Краси го разбирам така, както съм го направил.

 

 

 

Да, на втората снимка се вижда, че и вътре си лепил :)  А направи ли отвор за говорителя?

Редактирано от masterOne
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, на втората снимка се вижда, че и вътре си лепил :)  А направи ли отвор за говорителя?

Не, не направих отвор, затворих я във вида, в който е на третата снимка. Ако е неправилно, най-лесното е да сваля пак всичко и да направя една дупка в изолацията, все пак ми се струва, че не би трябвало. Абе най-добре по-опитните да изкажат мнение, как е най-удачно да се поставят изолациите :) Може и да си внушавам, но смятам че след като го налепих битума, звука стана по-приятен и чист :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе не се имам за професор ама това което казвам е точно по учебник а и по практика.

1 Маджо е прав.Облепва се само ламарината сиреч дъното един вид и се оформя нещо като кутия буквално тонколона правиш ,като вътрешните и стени са облепени с поглъщаш материал.Трябва обем да има.Ако няма обем както е при тебе пак ще свири ама няма да има хубав бас.Защото за баса в учебника пише че отзад трябва да има точно определено количество въздух който да излиза през някъв си отвор в синхрон с излъчваната вълна от говорителя.Говорител без обем е среда и високи.

2.Като кажем бас в колата имайки във предвид големината на говорителя то бас почти няма.Щот свири от 80-90-100 херца нагоре...Т.е зависи какво слушаш ако е народно и чалга все тая ще е, обаче ако е хаус или рок забрави за бас.

3.Дългогодишния ми опит е показал че музиката има хиляди варианти и звучения.И често се случва да го направиш както пише по еталон и човека като каже ама това не ми харесвааааааа :D.А еталона е прост.Трябва всички честоти да си възпроизвеждат еднакво силно.Или долу горе еднакво.И наистина да ги има всички.От 40 до 16 000 херца..това е с две думи.Е има и още работи ама това е основното.

Понякога си мисля че трябва да напиша едно кратко есе.Нещо като основни правила и насоки как трябва да е и защо и оттам всеки да си вади някакъв ориентир и да си нагажда музиката според неговите вкусове ама викам да не се правя на интересен :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да отвориш зад говорителя отвора, както си е заводски, за да използва обема зад него. Аз моята преди много време я облепих само отвътре с акустична лента /много лека/ и се получи добре.

Редактирано от masterOne
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

https://www.youtube.com/user/StPAtlanticChannel/videos Тук има клипове кое, къде и как се слага, който се интересува от шумоизолация може да ги разгледа. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Блaгодaря колеги, ще я препрaвя изолaциятa при първa възможност. Хубaво е, кaто се прaви нещо, дa се прaви кaто хорaтa :)

 

...ама викам да не се правя на интересен :)

Нaпротив колегa, в диaлогa се рaждa истинaтa. Не случaйно описвaм всички свои "дейности", зa дa се коригирaм когaто се нaлaгa. С други думи, се рaдвaм и се възползвaм от грaдивнaтa критикa ;)

 

Поздрaви!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С други думи, се рaдвaм и се възползвaм от грaдивнaтa критикa ;)

 

 

Не е критика а съвети :) затова са и проектите, да помагат после на други които искат да тръгнат по този път.

 

Всъщност, защо тази тема не е проект все още?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам голям мерак да чуя резултата. От доста време мисля по темата, както за материалите, така и за технологията. Не знам дали ще успея за следващата среща на НИМ (18.05), но си запазвам оглед. :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ники , след качественото возене вчера , определено мога да проявя добронамерена завист :D Колата наистина е станала страхотна и доставя огромно удоволствие и тръпка :eusa_clap: Поздравления и да й се радваш на МАХ :moto: .

А Пепи  (pepino) ... продължава с фокусите :hi:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ники виждам, че и ти си станал от по - бързите комбита :tongue_1:

Aми дърпaх се, дърпaх се до последно, aмa с толковa много подстрекaтели...е предaдох се :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Малко раздвижване от тези дни :) Петък успях да я взема от сервиза, където беше за боя на задна броня, багажник и спойлер, и мога да кажа, че съм доста доволен от работата на момчетата, ето и малко снимков материал:

post-11404-0-87962500-1402841434_thumb.jpg

post-11404-0-47614900-1402841452_thumb.jpg

 

И след като й върнаха блясъка отзад, беше редно и отпред да я разхубавя, та вчера и днес успях да осъществя нещо планувано доста отдавна..

post-11404-0-84442300-1402841535_thumb.jpg

post-11404-0-61331100-1402841548_thumb.jpg

post-11404-0-30551900-1402841567_thumb.jpg

post-11404-0-35868800-1402841582_thumb.jpg

post-11404-0-99618600-1402841595_thumb.jpg

post-11404-0-80646800-1402841614_thumb.jpg

 

И като за финал, със специалното съдействие на Исята (BlackPearl), за което много, много благодаря :cheers:

post-11404-0-53326200-1402841635_thumb.jpg

 

Вече монтирана решетката

post-11404-0-51724100-1402841971_thumb.jpg

post-11404-0-69268700-1402841992_thumb.jpg

post-11404-0-78429600-1402842001_thumb.jpg

 

Макар да стана с доста забележки, съм доволен от резултата, предвид полевите условия и скромния ми бояджийски опит :sorry: Плюс това на повече от метър разстояние си изглежда направо перфектна :D
 За съжаление времето вчера не беше, както го планувах и не успях да свърша всичко планувано....но здраве да е, друг път ;)

 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Макар да стана с доста забележки, съм доволен от резултата, предвид полевите условия и скромния ми бояджийски опит :sorry: Плюс това на повече от метър разстояние си изглежда направо перфектна :D

 

Пък и идеята е да ти гледат добре боядисаната задна броня, а не решетката (в огледалото) нали?  ;)

Тръгна и ти по пътя на раЦерите - силов тунинг, сега оптика....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.