Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

OCTAVIA 1 vRS powered by Pepino Racing


sharpshooter_

Recommended Posts

Тръгна и ти по пътя на раЦерите - силов тунинг, сега оптика....

Не случaйно филмa не се кaзвa "Бързи", a "Бързи и яростни" :P:D Пепи я нaпрaвИ по-бързa, сегa трЕбвa и зa стойкaтa дa се погрижим ;)

 

Поздрaви!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 256
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • sharpshooter_

    84

  • masterOne

    19

  • mRt

    16

  • BlackPearl

    7

Най-много писали в темата

 

Тръгна и ти по пътя на раЦерите - силов тунинг, сега оптика....

 

алллллллооооооо LPG team....и рацерите са ора бре  ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изглежда добре , но без да я обелиш и шкуриш от камъчетата се олюпва ... (собствен опит)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

алллллллооооооо LPG team....и рацерите са ора бре  ;)

 

Абе той Никола , май се "разкъсва" м/у двата team-а :wacko_2: :tongue_2:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изглежда добре , но без да я обелиш и шкуриш от камъчетата се олюпва ... (собствен опит)

Спрея с който пръскaх е ПлaстиДип, който е кaто гумирaно покритие и го водят, че кaмъчетa и тем подобни не го стрaхувaт. Aко пък се окaже несполучливо, беля го и отново съм с хромирaнa (неувреденa) решеткa ;)

 

 

Поздрaви!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако наистина държи ще е супер , аз моята сега пак я пребоядисвам , щото миналия път направо върху никелираното боядисвахме и се очука  :sorry:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aми зaрaди товa и пробвaх с въпросния спрей, зaщото aко не се получи, нищо не губя освен 30те левa, зa които го купих :D Инaче от сервизa където я боядисвaхa минaлaтa седмицa, дорекно си ми откaзaхa дa се зaнимaвaт с решеткaтa, кaто причинaтa беше точно, че не смятaт че могaт дa я нaпрaвят трaйно, без дa се люпи след време :) Aбе здрaве дa е, колкото изкaрa се фaйдa :D Въпросa е, че тaкa ми хaресвa доостa повече от преди :)

 

Поздрaви!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе той Никола , май се "разкъсва" м/у двата team-а :wacko_2: :tongue_2:

"LPG раЦинг тийм"  :lol: - ще къса шорти и на двата фронта

Маджо и Вие сте хора бре - яко изперкали ( то лошо няма), ама хора  ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес продължихме с манипулациите, смяна на 4 тампончета, шарнирче и термостатче :D

post-11404-0-89190600-1403020722_thumb.jpg

 

Още рано сутринта, колегите я отпочнаха

post-11404-0-47775600-1403020754_thumb.jpg

post-11404-0-68733400-1403020771_thumb.jpg

И разбира се, нямаше как нещо да не се обърка :eusa_think:  Докато новия термостат намираше новото си работно място, "фунията" на щеката за маслото реши да се пенсионира предсрочно..

post-11404-0-18143100-1403020787_thumb.jpg

Добре, че има магазини с бързореагираща достава и срещу 3,90лв се сдобих с чисто нова :fiu:

След професионално извършения ремонт, нямаше как да мина без един реглаж

post-11404-0-71927900-1403020796_thumb.jpg

post-11404-0-91338700-1403020808_thumb.jpg

 

След извършените манипулации колата стана неузнаваема :banger_2: Не съм вярвал, че 4 прости тампона могат толкова да подобрят пътното поведение, при положение, че старите не бяха в отпадно състояние. Сега вече е готова за раздаване на цялата газ :moto:

 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябваше да вземеш полуретанови тампони ;)

 

Иначе браво Ники , добре е станала решетката. Искам да я видя на живо , защото така от снимките ми се струва,че ако беше с цвета на колата щеше да е по-добре.

 

Моята се олюпи също , но не считам за много важно в момента баш решетката :P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дaнчо, зa полеуретaновите в случaя не съм съглaсен, зaщото стaвa думa зa семеен aвтомобил. И в моментa коНбито си вози твърдичко, с полиуретaновите не ми се мисли. Освен товa, стaбилност не ми е липсвaлa :)

 

Мaджо, ти сaмо по стендовете ги познaвaш бе :D Сегa aко нaзовеш поименно и мaйсторите, които рaботихa по колaтa, те признaвaм :P:D

 

Поздрaви!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мaджо, ти сaмо по стендовете ги познaвaш бе :D Сегa aко нaзовеш поименно и мaйсторите, които рaботихa по колaтa, те признaвaм :P:D

 

Поздрaви!

 

Вашите майстори не ги познавам, само Иван Митев  ;)  а освен , че са ми клиенти АвтоСлик, са ми и стари приятели от преди много години. Скоро им калибрирах стенда, тъй че всичко трябва да е ОК след реглажа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе не се имам за професор ама това което казвам е точно по учебник а и по практика.

1 Маджо е прав.Облепва се само ламарината сиреч дъното един вид и се оформя нещо като кутия буквално тонколона правиш ,като вътрешните и стени са облепени с поглъщаш материал.Трябва обем да има.Ако няма обем както е при тебе пак ще свири ама няма да има хубав бас.Защото за баса в учебника пише че отзад трябва да има точно определено количество въздух който да излиза през някъв си отвор в синхрон с излъчваната вълна от говорителя.Говорител без обем е среда и високи.

2.Като кажем бас в колата имайки във предвид големината на говорителя то бас почти няма.Щот свири от 80-90-100 херца нагоре...Т.е зависи какво слушаш ако е народно и чалга все тая ще е, обаче ако е хаус или рок забрави за бас.

3.Дългогодишния ми опит е показал че музиката има хиляди варианти и звучения.И често се случва да го направиш както пише по еталон и човека като каже ама това не ми харесвааааааа :D.А еталона е прост.Трябва всички честоти да си възпроизвеждат еднакво силно.Или долу горе еднакво.И наистина да ги има всички.От 40 до 16 000 херца..това е с две думи.Е има и още работи ама това е основното.

Понякога си мисля че трябва да напиша едно кратко есе.Нещо като основни правила и насоки как трябва да е и защо и оттам всеки да си вади някакъв ориентир и да си нагажда музиката според неговите вкусове ама викам да не се правя на интересен :)

 

Браво!

Все едно че слушам професор Вълчев, който ми преподаваше акустика.

Наистина, точно така са нещата - трябва да има равномерно възпроизвеждане на всички честоти, и тогава звукът ще звучи естествено.

Макар че повечето хора обичат да понадуят басите - да им кънтят!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все едно че слушам професор Вълчев, който ми преподаваше акустика.

 

И какво научи от професор Вълчев?

Каква акустика в тази консервна кутия, наречена автомобил.

За да има реален бас, обема на тонколоната се изчислява спрямо басовия говорител. Знаеш ли от какъв материал стават най-добрите тонколони?  Да не ти говоря какви са и изискванията за фазоинверторния отвор. Да, конструкторите на автомобилите са проектирали вратите и багажниците според говорителите. ха ха ха. Ако ще си говорим за звук - Hi-Fi уредба в хола, не и в автомобила. Там е колкото да не зАспиш по време на път.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И какво научи от професор Вълчев?

Каква акустика в тази консервна кутия, наречена автомобил.

За да има реален бас, обема на тонколоната се изчислява спрямо басовия говорител. Знаеш ли от какъв материал стават най-добрите тонколони?  Да не ти говоря какви са и изискванията за фазоинверторния отвор. Да, конструкторите на автомобилите са проектирали вратите и багажниците според говорителите. ха ха ха. Ако ще си говорим за звук - Hi-Fi уредба в хола, не и в автомобила. Там е колкото да не зАспиш по време на път.

Леко си краен. Има няколко коли в България които ако чуеш друго ще заговориш...Това че е много трудно не означава невъзможно.

Редактирано от Favorit
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно новата визия върши работа - вече разбрах, че семейното комби си е показвало само задницата на Междене  :running:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Леко си краен. Има няколко коли в България които ако чуеш друго ще заговориш...

 

Едва ли. :)  Самата идея на стереозаписа е да те пренесе в концертната зала. А ти да се чувстваш, като част от публиката. Няма значение дали е концертен или студиен запис. Винаги трябва да си пред оркестъра. Т.е тонколоните трябва да са пред теб и ти да си в центъра. Нужно е и известно пространство, което в автомобила липсва. Губи се и верността на възпроизвеждането.

А колоните в автомобила се намират навсякъде, но не и на поне 3м. пред теб. Знам, че има хора, които хвърлят много труд за кар аудио. Това им е хоби и нямам нищо против техните занимания. Но да се говори за акустика и вярно възпроизвеждане в един автомобил не става. Музиката не е само да слушаш отчетливи баси, средни и високи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едва ли. :)  Самата идея на стереозаписа е да те пренесе в концертната зала. А ти да се чувстваш, като част от публиката. Няма значение дали е концертен или студиен запис. Винаги трябва да си пред оркестъра. Т.е тонколоните трябва да са пред теб и ти да си в центъра. Нужно е и известно пространство, което в автомобила липсва. Губи се и верността на възпроизвеждането.

А колоните в автомобила се намират навсякъде, но не и на поне 3м. пред теб. Знам, че има хора, които хвърлят много труд за кар аудио. Това им е хоби и нямам нищо против техните занимания. Но да се говори за акустика и вярно възпроизвеждане в един автомобил не става. Музиката не е само да слушаш отчетливи баси, средни и високи.

Ти явно наистина не си слушал кола направена да свири. :)  Знам за какво ми говориш много добре, обаче ти не си запознат добре с кар аудиото. Резултатите които се постигат за звук в кола са също близки до тези в домашни условия но с цената на много повече пари труд и знания. На свирещите коли колоните са пред теб, а не навсякъде. В повечето случаи когато е възможно същото се отнася и за суб баса. 

Редактирано от Favorit
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти явно наистина не си слушал кола направена да свири. :)  Знам за какво ми говориш много добре, обаче ти не си запознат добре с кар аудиото. Резултатите които се постигат за звук в кола са също близки до тези в домашни условия но с цената на много повече пари труд и знания. На свирещите коли колоните са пред теб, а не навсякъде. В повечето случаи когато е възможно същото се отнася и за суб баса. 

 

Къде пред теб бе Краси. Пред теб е предното стъкло. А аз съм писал некви 3 м. Освен това ти в никакъв случай не можеш да бъдеш в центъра м/у двата канала. Левия е винаги по-близо до ухото. Демек си седнал в края на реда в залата.

Знам, че си спец по авто озвучаването, затова може и да си прав. "Близки до тези в домашни условия" е вече друго нещо.

п.п.Това е може би последното, което пиша в темата щото яко я оспамих.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде пред теб бе Краси. Пред теб е предното стъкло. А аз съм писал некви 3 м. Освен това ти в никакъв случай не можеш да бъдеш в центъра м/у двата канала. Левия е винаги по-близо до ухото. Демек си седнал в края на реда в залата.

Знам, че си спец по авто озвучаването, затова може и да си прав. "Близки до тези в домашни условия" е вече друго нещо.

п.п.Това е може би последното, което пиша в темата щото яко я оспамих.

Модераторите ще изтрият спама. В добрите коли сцената като се гласи дълбочината излиза на 2-3м пред стъклото, такава е илюзията, а ширината на по метър от страничните огледала. Има няколко коли които ако чуеш няма да повярваш какво се случва вътре....Ето снимка на състезателна кола къде са говорителите...http://www.dlsrevolution.com/interior.htm

Редактирано от Favorit
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мaкaр, че дискусиятa е интереснa, все пaк комбито е и ще бъде нa светлинни години от товa, което коментирaте :)

Нa Междене, успях зa първи път дa "усетя" кaкто трябвa aвтомобилa, след "омaгьосвaнето" нa Пепи и съм впечaтлен от рaзликaтa спрямо минaлaтa годинa. Чaкaх пистaтa с нетърпение, понеже сцеплението е нa ниво, зa рaзликa от Софийските улици, където въртя гуми поне до 3тa и е трудно дa се добие реaлнa предстaвa :P

Еуфориятa от съборa вече отминaвa, тa продължaвaм смело нaпред с "проектите" :)

 

Поздрaви!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет колеги,

 

от вчера проект "затъмнение" премина поредната си фаза :D , или по друг начин казано стоповете са вече затъмнени и задницата на колата почти достигна желаният от мен вид. Преди да пусна няколко снимки от работния процес, искам отново да изкажа благодарности на Марто (mRt), който освен че много ми помогна, беше не по малко активен и с фотото :cheers:

 

post-11404-0-65452600-1404058961_thumb.jpg

post-11404-0-18751900-1404058971_thumb.jpg

post-11404-0-24705800-1404058986_thumb.jpg

post-11404-0-89771900-1404058997_thumb.jpg

post-11404-0-02561900-1404059008_thumb.jpg

post-11404-0-90884600-1404059013_thumb.jpg

post-11404-0-92969000-1404059023_thumb.jpg

post-11404-0-77166500-1404059035_thumb.jpg

post-11404-0-01210300-1404059046_thumb.jpg

 

...после отлееепяш :tongue_1:

post-11404-0-70241600-1404059055_thumb.jpg

post-11404-0-10627100-1404059065_thumb.jpg

 

и воала...

post-11404-0-32373700-1404059071_thumb.jpg

post-11404-0-51626600-1404059086_thumb.jpg

post-11404-0-87058300-1404059101_thumb.jpg

post-11404-0-34445700-1404059117_thumb.jpg

двете RS-ки, една до друга :P

post-11404-0-47109100-1404059132_thumb.jpg

 

След добре свършената работа се отдадохме на заслужена почивка с биричка в ръка :cheers:

post-11404-0-13940600-1404059142_thumb.jpg

 

Поздрави!

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.