Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Температурни въпроси.


Don4o_62

Recommended Posts

Ще споделя как имах загряване по байрите и как се оправи

щях да сменям гарнитура и добре че не се набутах,майната му на парите но кой знае на какъв майстор щях да попадна,но по същество,оня ден с мерак тръгнах на някъде си ;) и извън града по едно високо тая кола загря и се разфуча от разширителя,викам ся си е...ба мамата,спирам гледам пипам радиатора,надолу студен,викам ясно кво е,свалих го а той гадът заседнал,термостата де,не се прибира навътре,та с времето си е засядал като хептен заседна :D ,прибрах се и го сложих да кисне в ръждопреобразовател малко и тръгна като масло,сега няма байр майр,загрява си нормално до следващото засядане може би :roll: ,но това е станало от многото добавки от предишния и от мен че имаше един малък теч на колектора и да не си играя,хоп по една лъжица черв. пипер,или шише боза :lol: теча спря но и другото заседна,карай, случват се такива неща,добре че е на лесно всичко на Фаворита та се оправя лесно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....прибрах се и го сложих да кисне в ръждопреобразовател малко и тръгна като масло,сега няма байр майр,загрява си нормално до следващото засядане може би :roll: ,но това е станало от многото добавки от предишния и от мен че имаше един малък теч на колектора и да не си играя,хоп по една лъжица черв. пипер,или шише боза :lol: теча спря но и другото заседна,карай, случват се такива неща,добре че е на лесно всичко на Фаворита та се оправя лесно

Колега ти сигурен ли си че колата е твоя? Аз това не бих го причинил на чужда кола, пък да не говорим на моята. Червен пипер?! Боза?! Във водната инсталация?! :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ти сигурен ли си че колата е твоя? Аз това не бих го причинил на чужда кола, пък да не говорим на моята. Червен пипер?! Боза?! Във водната инсталация?! :-k

Това е от рецептите "На баба". Не си ли чувал?........................и накрая се запържва :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....прибрах се и го сложих да кисне в ръждопреобразовател малко и тръгна като масло,сега няма байр майр,загрява си нормално до следващото засядане може би ,но това е станало от многото добавки от предишния и от мен че имаше един малък теч на колектора и да не си играя,хоп по една лъжица черв. пипер,или шише боза теча спря но и другото заседна,карай, случват се такива неща,добре че е на лесно всичко на Фаворита та се оправя лесно

Пфф smile048

После защо шкодите греели и се чупели много smile021

Ем тя колата не ти е виновна.... Нали знаеш - какъвто е собственика , такава и колата му. Аз червен пипер и на зил не бих сложил , пък за боза да не говорим. :smt018

Това е от рецептите "На баба". Не си ли чувал?........................и накрая се запържва

А по някой път се и пресича :Д smile091

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ти сигурен ли си че колата е твоя? Аз това не бих го причинил на чужда кола, пък да не говорим на моята. Червен пипер?! Боза?! Във водната инсталация?! :-k

Това е от рецептите "На баба". Не си ли чувал?........................и накрая се запържва :lol:

Ами яйце не се ли пуска - така и така правиш чорба - поне да я застроиш? :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Майтапа на страна, това е наистина стар изпитан /мързелив/ метод за запушване на дребни течове, преди да измислят разните му добавки за охл. системи. Естествено, сигурно се наблюдават и незнайни странични ефекти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Майтапа на страна, това е наистина стар изпитан /мързелив/ метод за запушване на дребни течове, преди да измислят разните му добавки за охл. системи. Естествено, сигурно се наблюдават и незнайни странични ефекти.

Аз съм много против тези добавки. Колкото и да ги хвалят , каквито и да са.

Щом има теч , значи има и проблем добавката се използва като временно решенио , но и също така след време берем ядове от тези добавки. Който е ползвал такива да не се чуди защо лятото загрява.

Поздрави. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.... след време берем ядове от тези добавки. Който е ползвал такива да не се чуди защо лятото загрява....... :)

....и зимата няма парно smile096

 

Поздрави :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те една тема да си чешете пръстите на тема загряване/изстиване на Фаворит/Фелиция , пък по-късно ще пренеса от другите теми всякакви видове питания на таз тема тук , че почна да става мазало в другите теми.

И като начало дайте идея как да разграничим задържащ термостат от издухала(изгнила) гарнитура ... термостата е на 3 години и към 30 000 км. Бреми(или Беру) , а гарнитурата е на 4 години и към 40 000 км. и антифриза вече е за смяна , а симптомите са много малко ... сутринта , когато беше по-хладно си пуснах парно , но топлото беше на фантазия (представям си зимата при -10) , в задръстване вдига температура (без значение пуснат или не вентилатор на парното) и след 500 м. в движение пада почти до минимална раб. температура , маркучите веднага след запалване остават студени т.е. термостата затваря след изстиване , ама дали затваря на загрял мотор smile049 маркучите са твърди , ама не чак толкоз , че да не се стискат и няма никакви мехури никъде и антифриза е още бистър (колкото може да се забележи през мръсното казанче) , само дето веднъж поизхвърли малко водица през капачката дорде му гласях смесите (забравих да включа перката по-рано и се включи от датчика) и това е всичко.

Колата е тоз долу в дясно Фаворит.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом маркучите се стискат не би трябвало да е гарнитура.Се пак системата е под налягане. Аз съм сдухвал 2 пъти и знам какво е. Ако духа леко може да кара доста дълго само че маркучите няма да можеш да ги стиснеш.А ако е доста издухана колата ти няма да върви изобщо. Ще наливаш през 5 мин вода и през 10 ще стягаш скоби на маркучи - аз така се прибирах от ВАрна до Русе. Според мен проблема ти е в термостата затваря и отваря когато си поиска. smile049 Виж смени го не са скъпи. Надявам се да съм ти бил полезен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..........................................................................................

Рано отваря термостата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Термостата си отваря баш на време - стига малко под средата и пада малко и после явно си остава отворен ... знам ли , ама ще се прави нещо , че зима без парно си е кат коледа без мръвки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Майтапа на страна, това е наистина стар изпитан /мързелив/ метод за запушване на дребни течове, преди да измислят разните му добавки за охл. системи. Естествено, сигурно се наблюдават и незнайни странични ефекти.

Знам го този "пиниз", ама все пак не мога да схвана как някой би причинил нещо подобно на колата си?!

 

Гена тичай при Влади и да ти дава един лъскав новичък термостат - и като дойде баба Зима ще си мерим жегата в комбитата smile001

 

P.S. Пусто да остане - то на малката кола бил проблема. Е няма да ги мерим явно :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баце , от толко дупки комбито трудно задържа топло у купето , ма поне не му се потат много стъклата smile091

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

smile091 Е мойта държи топло - само да успее да го посъбере - днес от наше село чак до Хладилникът карах на ладно ](*,) Добре, че пекна слънчице някво, че да ми разтопи покрива.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Термостата си отваря баш на време - стига малко под средата и пада малко и после явно си остава отворен ...

Кога отваря термостата ще разбереш, като стоиш до мотора и бараш от време на време маркучите на радиатора. Като почнат да затоплят, тогава виж къде е уреда

 

Знам го този "пиниз", ама все пак не мога да схвана как някой би причинил нещо подобно на колата си?!

Ти го знаеш, но сигурно има хора от тук четящите, които не го знаят. smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.... след време берем ядове от тези добавки. Който е ползвал такива да не се чуди защо лятото загрява....... :)

....и зимата няма парно smile096

 

Поздрави :)

Защото ,,добавките" :mrgreen: отиват точно там!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще се гъта тиквата ... днес си направих експеримент в едно задръстване оставих температурата да се качи колкото може и пуснах вентилатора , но не духна толкоз топло колкото беше преди 4 години , когато съживявах тоз мъртвец , освен всичко и термостата наистина след първото отваряне остава полуотворен и температурата си пада в движение почти до чертичката , а не беше така - седеше на 5-6 мм. по-високо и понеже съм мързел ще почна с него , че е по-лесно и ако почне си вари яйцата тогаз и тиквата ще падне (и без друго гумичките са брак)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ти що не кипнеш термостата първо пък ега се раздвижи.

 

Във връзка със заглавието на темата зема и аз да попитам. Абе че позагрява малко над тва дет трябва, позагрява. Ама почне ли да вдига температура и стрелката на таблото почва да ходи на къде си иска. И най-вече отива над МАКС. Ако трябва да ѝ вярвам на стрелката температурата трябва да е над 140 и антифриза да е газообразен. Да ама не. Цък, включи перката, след малко цък, изключи. И маторя така си работи, а стрелката с един два удара по таблото показва правилно за 1, 2 сек. и пак си е***ва майката към МАКС положение. Лошото е, че на тая стрелка точно не трябва да спирам да ѝ обръщам внимание, че в един момент..........mad0233.gif А иначе антифриза нов, не го губи, уж няма запушвания. Приятел автомонтьор, който свърши дейността по смяна на филтри и течности каза, че май радиатора е запушен или по-скоро има доста отлагания и не работи качествено като топлообменник. Дали е прав :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

стрелката с един два удара по таблото показва правилно за 1, 2 сек. и пак си е***ва майката към МАКС положение........................

Приятел автомонтьор, който свърши дейността по смяна на филтри и течности каза, че май радиатора е запушен или по-скоро има доста отлагания и не работи качествено като топлообменник. Дали е прав :-k

Явно се бъзика уреда на таблото.

Твоя приятел как разбра, че радиатора е запушен, след като колата няма проблем с охлаждането?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Твоя приятел как разбра, че радиатора е запушен, след като колата няма проблем с охлаждането?
Като че ли позагрява малко повече. Не е като преди 2-3 год.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като че ли позагрява малко повече. Не е като преди 2-3 год.

Ясно, ама аз на твоя уред вече му нямам вяра :)

Освен това, вентилатора на радиатора си върши работата, както разбрах от по-горе написаното.

Т.е. датчика включва и изключва на определените градуси. Не виждам нещо притеснително smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не би трябвало проблема да е в датчика или радиатора - иначе вече щеше да си изпушил. Ако все пак те притеснява състоянието на радиатора - сваляш, промиваш и ще разбереш колко кал има вътре.

Успех smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм влизал бая време и гледам темата живнала :D ,останах учуден на възклицанията пипер и боза :roll: ,няма нищо страшно,запушват дупки и след време пак си избива от там,лоши са алуминиевите стружки,а на мойта кола що добавки е сипвано и ще се сипва може би,някой ще припаднат пред компа :lol:

ако ми видите цвета на водата какъв е глиненочервен......направо и аз се стряскам,но щом не загрява няма се плашим,и преди по разни опели съм сипвал кво ли не и си караха,но те и по принцип не загряват

а относно чистене на цялата система- блок и радиатор, оцет 2 бутилки и вода и се загрява двигателя и седи една нощ и после се промива,но тогава излизат де що има язви и дупчици

а на мен термостата отваря малко над синьото и не мърда а трябва по нагоре,питах в магазин и ми казаха че имало летни и зимни,вярно ли е

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми...... Радиаторът беше промит на място, както и цялата охладителна система. Да де, ама нищо вредно не изтече от там. Бистър жълт антифриз. После сложихме лилав на IGAT и след като запалих и покарах малко колата ми направи впечатление, че като че ли, абе малко повечко загрява. Перката се включва малко по-често. Отдадох го на екстремните температури и почти цяло лято карах на парно. Да де, ама сега, когато е доста по хладно и парното ми е на МАХ пак като че ли по-често включва перката. Не знам. Може и да си въобразявам. Та в тази връзка моят приятел автомонтьор ми каза, че има отлагания и би било добре да си сменя радиатора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.