Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Автокъща КАПИТОЛ


nikolai_fratev

Recommended Posts

Взех си от там Супърба 2010 г. за сега съм много доволен стига и да е на реални километри. Внасят коли само от Франция от представителства s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е да като се има в предвид ,че колата е със сервизна книжка менте днеска разбрах, друго няма какво да говоря. Иначе колата е пушка поддържана е само с оригинални части.Сменихме всички масла и филтри ,останаха само ремъци и ролки ама другия месец .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, няма как в "бял списък" да влезне авто къща която осигурява автомобили с фалшива сервизна книжка smile150

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не го успорвам! Въпроса е, че няма как това да бъде в "бял списък" smile049 Най-малкото не ми се струва нормално да потупваме по рамото такива, за които е сигурно, че го правят [-X

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Германия влизат в затвора и им затварят къщата, ако ги хванат. Дано и у нас пипнат законодателството.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А дано, ама надали. Още повече, че в последните години съм видял няколко автомобила от Германия с манипулирани километражи и предполагаме, че е станало още там. И всичките са със съмнителна сервизна история, т.е. мита за "щом е от Германия, значи е сигурно" за мен отдавна е разбит. Целия пазар на коли под 10000 евра в Германия се държи от нашенци, албанци, сърби и турци.

 

PRR, не си ме разбрал, не ги защитавам. Точно обратното, аз въобще не бих подкрепил, която и да е автокъща да влиза в бял списък. Спецификата на тази "професия" е такава, че лъжата е 50% от бизнеса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За капитолия мога да кажа само че има мазачи и мазначи. МОга да го покажа. Мърлячи и манипололиращи. Нямаш ли на момента да ги пипнеш гориш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия Супърби на 100% са или фирмени или на някоя държавна служба,т.е. са спукани от каране.

Самите французи много не си падат по Шкода,предпочитат си своите марки,а баровците карат скъпите немски коли,нищо,че Шкода е основен спонсор на Тур дьо Франс. smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм бил във Франция на гости 2 седмици и имах възможност да обиколя навсякъде горе долу. Първо искам да кажа, че французите си карат техните френски бангии рено, пежо и ситроен. Немските скъпи возила ги карат турци, араби и други гастарбайтери. Шкода такива с оборудване Praha, които вкарва Капитол Лизинг - Варна и София от Франция ги видях като таксита в Париж и Лион. Черни таксита с много екстри за това се ползват тези Шкода Супърб. Иначе в тая автокъща връщат километрите от 100 000 - 200 000 имаше един случай на Ситроен С5 от същата автокъща, който като му взели рамата да го проверят се оказало, че последното му влизане в сервиз било преди една година на 180 000 километра а тук беше на 90 000 :D .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубу де, кат са били таксита що нямат забележки по салоните ? Тея французи да не събуват клиентите пред колата ? :-k В БГ такситата всичко е изпонадрано вътре .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубу де, кат са били таксита що нямат забележки по салоните ? Тея французи да не събуват клиентите пред колата ? :-k В БГ такситата всичко е изпонадрано вътре .

 

 

Като нищо може да са претапицирани, знам че в България има големи магьосници в това отношение.

На Шанзилизе в долния край от където се вижда триумфалната арка имаше една пиаца пълна с такива Супърби всичките с фул екстри автомати седан или комби нарочно се загледах да видя вътре, явно са евтини и широки и се ползват за таксита. Интересно, че в Ница като ходих там имаше джипове Ауди Q7 таксита. :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо интересно http://www.skoda-auto.com/pan/fleet/new ... xicab.aspx така че внимавайте много с френския супърб :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм бил във Франция на гости 2 седмици и имах възможност да обиколя навсякъде горе долу. Първо искам да кажа, че французите си карат техните френски бангии рено, пежо и ситроен. Немските скъпи возила ги карат турци, араби и други гастарбайтери. Шкода такива с оборудване Praha, които вкарва Капитол Лизинг - Варна и София от Франция ги видях като таксита в Париж и Лион. Черни таксита с много екстри за това се ползват тези Шкода Супърб. Иначе в тая автокъща връщат километрите от 100 000 - 200 000 имаше един случай на Ситроен С5 от същата автокъща, който като му взели рамата да го проверят се оказало, че последното му влизане в сервиз било преди една година на 180 000 километра а тук беше на 90 000 :D .

 

Същия случай имах с една В класа 2008г. Черна на цвят много запазена и на много добра цена, след проверка в Балкан стар се оказа, че е била такси в Германия с типичния за тях цвят и съответно километрите бяха съвсем други.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен в Шкода ми казаха ,че последното влизане в сервиза на Супърба било на 03.2012 и е бил на 87000 км. тогава е и вкаран в България ,а сега като го взехме показва 97000 км.Тука е каран 10000 км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ее 10 000 километра в Бг това е бял кахър свиркай си, че не е излязла в Шкода на 297 000, че тогава не знам smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е за 1 година и половина могат ли да се навърти такъв километраж

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със сигурност не са единствените, които бъзикат километражите. И също им правят сервизни книжки. Пълно е с мошеници, в тоз бранш са един върху друг. Имат връзки с професионалисти по километражи, печати и какво ли не. Да оглеждам нововнесени коли из автокъщите за да купя ми е най-противното нещо.

А километража и сервизната книжка винаги са извън критериите. Ако се интересуваш от него на конкретна кола- вземи и номера на шасито и отиди в някое представителство преди да си я платил.

И винаги са с предимство регистрирани коли. Тая дето е без номер по красота и блясък ли ще я избираш ?... не е нова кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това, че колата се продава без сервизна книжка е ОК

Купувачът сам си преценява дали да поеме риск

Ама да фалшифицираш такава вече ми се струва прекалено... това си е опит за измама и е за прокуратурата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между другото има една мода "на запад" да се връща километража в гаранционния срок още там. Правят го дребни фирми и бакшиши за да не губят гаранцията от навъртени километри. В много от сервизите там, хората са доверчиви и не правят паралелни проверки в ЕКУ и прочие ( а и много не знаят как да го направят). Така оня си връща километража и го държи около 150 000 в продължение на цялата гаранция и после продава колата... и официалната и сервизна история е "хубава".

 

Да не говорим, че един турчин таскиджия ми обясняваше под мустак в Германия, как се върти километража на колата напред (пасат), за да се краде гориво (работеше като наемен шофьор).

 

Не е честа практика, ама и това го има. Да не мислите че VAG Tacho се продава само в БГ :) Та и сервизната история от там не е пълна гаранция.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.