Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Разход на гориво Оctavia


ves

Recommended Posts

Според мен разхода зависи най-много от качеството на горивото и стила на каране на водача. s_flag

 

Абсолютно съм съгласен!

Да добавя че за градското си влияе и откъде караш и какъв е трафика ако си в София, защото съм минавал

15 км. градско и борда е показвал 4,5/100 а също така за същите километри е показвал и 6,5/100!

 

Octavia 2 TDI - 105 к.с. :arrow:

http://www.spritmonitor.de/en/detail/548124.html

 

Извънградско 4.2 си е постижимо защото аз лично съм го постигал по подбалканския. Извън нас. места

90/110 а в населените места 50/65 км./ч. Имам спомен дори че даде показание 4.0 по борд на едно

пътуване София-Казанлък но не беше топло и не съм пускал клима.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз съм съгласен с теб pepino за разхода на гориво ,какви ли не оттайки ни сипват по бензиностанциите .

Да те питам нещо така и така пиша О1 от около 3 седмици започна да ми кача разхода на гориво само че ,като я запаля и започва да ми прекъсва докато загрей малко двигателя и спира с прекъсването но пък ми мирише на огромно количество не изгорял бензин и като че ли ти знаеш как мирише запекан клапан от какво може да е?

Обадих се на един приятел по телефона той има сервиз и ми каза че катализатора сигурно е запушен най вероятно.

Ти какво можеш да ми кажеш по този вапрос pepino ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@fbi_83, провери си свещите, виж дали имаш грешки с диагностика, може да е проблема в ламбда сонда.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре тогава ще я погледнат на на компа .

А лютивият дим на какво може да се дължи от пренасищане на гориво ли ?

като изключа датчика които показва Антифриза колко е горещ се вдигат оборотите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Проблемът се оказа от запушен катализатор и от дебитомерния датчик  ,които стои в близост до въздушният филтър малко скъпичак ама няма как трябва да се смени в сервиза го смениха и него и сега  разхода за гориво се кротна :)  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За последните четири седмици само градско каране в София - резултатът е следния - изминати 605 км - заредено гориво по касови бележки 50.28 л дизел - среден разход  8.31 л /100 км. :o :crazy: Измерването е от изсвирване на сигнала за резерва до ново изсвирване. Автомобилът е Шкода Октавия 1 с двигател 1.9 TDI 110 к.с. ASV фейслифт лифтбек. :wacko_2:

Редактирано от johnnie213
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От "изсвирване" до "изсвирване" може да има много голяма разлика, до няколко литра.

Трябва да се засича пълно-пълно на една и съща колонка, при първо изключване на пистолета.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на мен по данни на бордовия компютър 13.2 само градско (на среден разход са показанията) .

Рядко ми се налага да излизам от града то и рядко я карам колата де :)  .

Усеща се разликата от ремонта .

Когато  колата стои запалена на място ми показва моментният разход  4     това нормално ли е ?

Или да разбирам  че за един час работа на двигателят на място  ще ми изхарчи 4 литра гориво ? 

:unsure:

 

Поздрави !!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Octavia Mk1 1.8T - turbo garrett GT 2860RS ~ 330 кс

 

разход градско:

-стил на шофиране "заварка" - 17~20л/100 км

-стил на шофиране "нормално" - няма данни

 

извън градско:

-стил на шофиране "заварка" 11~12л/100 км

-стил на шофиране "нормално" 8~9л/100 км

:D  :PDT_Armataz_07:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

моята шкода е 2001 1.9 тди грацко пълно пълно на една и съща колонка сега при студено време 7.9 л на 100 км не знам нормално ли е във ВРАЦА

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Колеги се в минус температурите грацко 100км  във Враца 7.5 нормално ли е 110 кс  ASV мотор това е пълно пълно на една колонка до капачката

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги се в минус температурите грацко 100км  във Враца 7.5 нормално ли е 110 кс  ASV мотор това е пълно пълно на една колонка до капачката

 

Колега, ако колата се кара все студена, в смисъл пробега километри е малък и мотора не може да влезе в работен режим 90 градуса според мен е нормално.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако съм те обидил, извинявай !!!

Не не си споко .

Аз доста по твоя проект съм прочел и ти се възхищавам ,даже на лято може за някой друг съвет да  поискам от теб че мисля да я постегна малко Октавията .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.