Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Пълни се колата с вода


nikolai_fratev

Recommended Posts

Здравейте,

днес видях, че в краката на шофьора и зад него има локва с вода, доста вода.Мисля, че не е панорамния покрив защото дупките не са запушени.Моля за съвет или майстор, който би ми решил проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 51
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • nikolai_fratev

    19

  • Dido1975

    15

  • shaft

    5

  • димон

    2

Най-много писали в темата

Здравейте,

днес видях, че в краката на шофьора и зад него има локва с вода, доста вода.Мисля, че не е панорамния покрив защото дупките не са запушени.Моля за съвет или майстор, който би ми решил проблема.

 

 

 

Не е отпред махнах чистачките и корите, и изсипах 2 л., няма нито капка, а в краката зад водача има доста.Отворих гюрука и сипах вода, лявата дупка изкара мехурчета и до там, водата си остана горе.Въжможно ли е да е от там при положение, че тавана е сух от всякъде.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виждам, че колата ти е нова, но все пак. Сменял ли си скоро предното /панорамно/ стъкло? На мен от тогава ми се появи подобен проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е сменяно мисля, че може да е от предното стъкло, ама защо тогава отзад има повече вода.Тавана е сух, седалките също и се пални все когато е паркирана.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен се получи този ефект, когато смених предното стъкло. Най-вероятно майстора ще да е такъв. И аз не знам как водата стига до отзад, но за да не сменям отново стъклото, извадих тапата, която е на пода зад водача и държа колата в гараж. Все пак, ако намериш друго решение на твоя проблем пиши.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Утре мисля да ходя по застрахователи и като сменя предното стъкло ще видиме.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такова..., комбитата имат способността да им се вади маркуча за вода към задната чистачка. Един бог знае откъде минава през купето. А течността според теб вода ли е или има вероятност да е течност за чистачки ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чиста вода си е, не е мазно, днеска го мирисах, а и съм само с разтвор, вътре в купето щеше да мирише доста.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

отичането под чист. провири за лста и кал каналите в 2-та края

 

Отпред под корите няма листа, а отстрани каналите не съм ги гледал.Мисля, че лявата дупка на шибидаха ми е запушена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бегачката е прав че може та е от кал в отводнителя на нишата под чистачките. На мен ми се е случвало след един пороен дъжд. Купето беше наводнено точно както ти го описваш. Нито върху люка, нито върху предното стъкло може да се задържи толкова вода че да натече толкова.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той имаше вода и при отсека на бушоните (добре, че не бяха мокри те). Там всичките железца които са зад таблото бяха поръждясали повърхностно по малко...

 

Въпроса е, там може ли да се напълни от същото място? Стича му се и по дръжката за отваряне на предния капак... Аз бих свалил корите по колонката на водача и бих огледал отдолу дали има следи от вода - тогава ще съм сигурен, че идва чак от покрива, ако ли не - значи е отпред откъм стъклото някъде или чистачките.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като сменя стъклото след 10-15 дни ще разберем дали не е от там проблема.В шкода голямо чакане за едно стъкло, и издрусване от 650 лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като сменя стъклото след 10-15 дни ще разберем дали не е от там проблема.В шкода голямо чакане за едно стъкло, и издрусване от 650 лв.

Само не разбрах защо се сменя стъклото? Счупено ли е ? Колата не е ли гаранционна? Върви в ЕТ за теча в салона.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз не разбрах, защо трябва да се сменя стъклото вместо да се провери на някоя аявтомивка така, както Венци е описал по-горе - с махането на корите на колонката. Да смениш здраво, оригинално стъкло, което е поставено в завода ми се струва нелепо, при положение, че не си сигурен...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зад кората под чистачките, вляво и вдясно над предните гуми има вертикални канали за оттичане на водата. Пространството под кората и каналите се затлачват и запушват от листа, кал и др.под. Същата кал я видяхме и зад подкалниците на предните гуми. При запушване на каналите водата тръгва към купето през отворите за праховия филтър на климатика (случвало се е и през отвора на снопа с кабели от ЕКУ-то към купето под волана) и оттам по каналите за вентилация на купето и затова излиза на най-необичайни места - в краката на шофьора и на мястото зад него, че и в багажника. Първия ден от наводнението се наблюдава и силно запотяване на стъклата, което не се оправя с вентилация или климатика.

Трябва да се почисти зад кората под чистачките, вляво и вдясно вертикалните канали над предните гуми (аз го направих със стоманена тел и вода) и да се смени праховия филтър на климатика.

Това ми се е случвало и на мен преди 3 год. и на колегата ми с Шкода миналата година.

Има няколко такива теми във форума, които ме ориентираха за проблема.

smile056

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тече и при бушаните, а за стъклото майстори ми казаха, че щом тече при тях най вероятно е от стъклото, но ще пробвам всичко само да ми остане време.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И някой ако ми каже как да я махна тая кора.Махнах чистачките и уплътнението, и там при прозореца изобщо не поддава.Иначе на пръв поглед листа няма, но дупките не се виждат.Ще пробвам и дупките на гюрука, че нещо ме съмняват и най вече лявата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При Фабията кората се държи от едни щипки, които направо им се режат главите и после се сменят с нови. И така се отваря пространството под чистачките.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отводнителите на нишата са в коша на двигателя, те са едни гумени тръби около 40мм. диаметър. От долната страна са стеснени и точно там се затлачват. Можеш да бръкнеш с един подкривен тел и да изтеглиш калта и изгнилите листа. Така направих аз преди две години със старата си кола която се беше наляла след един обилен дъжд.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбрах туко що от къде е, но проблема си остана.Лявото каналче на шибидаха е запушено и като сипах от там вода почва да тече при ръчката за предния капак.С компресор не стана, с тел също, влиза 4,5 см. и до там.Мисля си, че има завоиче защото дупката върви директно към вратата с много лек наклон към колоната.До края на седмицата ще трябва да посетя Еуратек, като гледам как се развиват нещата.Разглобих и подкалника, но до тръбичката не може да се стигне, а съм сигурен, че проблема е точно там.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес си играх и махнах кората под чистачките. Махнах и кората, която закрива отвора за вентилатора, за да мога по-лесно да изчистя мръсотията вътре. С помощта на компресор изчистих всичко, дори и под моторчето за чистачките. Не знам при вас къде са, но при мен тия отводнителни канали не са никакви тръбички, а са два отвора с дължина около 6см. и ширина около 1см. намиращи се в двата края на този отсек под чистачките. Другия край на отворите излиза в калниците. Виждат ми се големи дупки, за да могат да се задръстят, но знам ли. И ако все пак се запушат, в този отсек има сноп с много кабели, който е и много твърд. Той влиза директно в купето, през гумен маншон, надолу. Височината на отвора е с много малка разлика от нивото на отводнителните канали и евентуално от там би могла да влиза вода. Отвора за вентилатора е на около 3-4см. Доста вода трябва да се задържи за да влезе от там. Намазах маншона на тия кабели със силикон. Когато изсъхне, ще облея целия отсек с вода и ще проверя резултата. Ако ще използвате компресор, затворете клапата на вентилатора, да върти въздух в купето, а не от вън, иначе рискувате да напълните всичко с листа и други мръсотии.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.