Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Двигател TDI 2.5 AYM влиза в авариен режим след сервиз.


Ajderev

Recommended Posts

Сагата продължава .....

Днес ми казаха че клапана за обраната нафта който е върху горивния филтър не бил наред. Пропускал в двете посоки. Сега ще го сменяме и него ](*,)

Майстора вика нали те питах дали е сменян. А тои ме пита дали е сменян горивния филтар и аз му казах че е сменян преди 2000км. От каде да знам че клапан бил отделна част и се сменял отделно и като са ми смяняли филтара не са сменили клапана :smt0344

 

Дано това да е края, че ми идва да smile150 тея сервизи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

той този клапан е отделно от филтъра,и майсторите как разбраха,че пропуска и в двете посоки :?:

той по принцип си пропуска и двете посоки,не пропуска само при определена температура когато мотора е загрял.

не вярвам проблема да е от него,но знае ли се,смени го и то ще си каже.

по спомени не беше много евтин.

пиши след смяната,дали има промяна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,може да се сипва само малко двутактово,за предпочитане синтетика.Само то изгаря напълно и не прави проблеми на турбината.Но изобщо не е необходимо да се слага.Нафтата си е достатъчно мазна.

но в българия не винаги е такава каквато трябва

и тези с роторните помпи са най-потърпевши

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ходих в евро 07 и ми викат клапана 34лв, филтър с клапана 38лв. Взех ги комплект естествено.

Отивам при майстора и филтъра и клапана видмо различни, поне от евро 07 си го взеха обратно и ми варнаха парите.

А новиа клапан като го надуеш от двете посоки също пуска :smt004

 

Предната нощ майстора беше вдигнал предницата на колата на 30 градуса с подемника и така нощува и на сутринта запали. За това реших да си я взема и да не сменям клапана за сега, който и без това го нямам.

 

Събота резходих колта до Рилския Манастир и нямах никакви грижи. За 245км ми изгори 16л нафта.

Незнам дали аз си въбробразявам, дали е от ремонта на ГНП-то или от това, че за първи път заридих от Ром Петрол, но колата имаше повече мощност s_flag

Това мнание го споделиха и приятели които бяха с мен и често ги возя. Казаха - цитирам "Усещането за потъване в седалка при ускорение е по-силно от преди".

 

Надявам се да си ми приключили срещите със сервизи за следващите поне 20 000 км с изключение на смяна на гуми, масло и филтри.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.