Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Michelin energy saver - първи впечатления ... и други гуми


Recommended Posts

  • Отговори 80
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • stivi797

    15

  • ivand911

    11

  • evin

    9

  • dentist

    7

Най-много писали в темата

Не върви всеки да си тури А/А етикет - ще е много явна лъжата.....

Но и фирмата да признае, че примерно, нейното изделие отстъпва на изделието на другата фирма - и това няма как да стане.

Ти да си чел някоя фирма да казва - Абе нашите изделия са, меко казано, доста голяма тесла - която за сметка на това струва ефтино.... Чел ли си такова нещо?

Не, всеки казва - нашите гуми са върха! Върха на пяната на вълната!

Така ли е обаче?

А като говорим за енергоспестяващите гуми - да, всички правят такива. И наистина - Мишелин бяха първите.

Но със сигурност ефтината гума - не означава неенергоспестяваща. А е по-скоро обратното....

Нали гледам повечето фирми как си позиционират изделията.... Да вземем Континентал, например.

Конти Еко Контакт - са най-ефтините, съответно и най-енергоспестяващите.

Конти Премиум Контакт - са най-комфортните, и съответно са и по-скъпи.

Конти Спорт Контакт - са най-скъпите, и съответно, най-спортните. И комфортът - съвсем разбираемо - там не е на първо место. Но и за енергоспестяващи функции там не се говори, нали?

Пък моето мнение за Мишелин - да, то е мое.

Но както виждаш - и други хора имат подобно мнение.

Защо е така? Как мислиш?

Мишелин казват, че новата им гума спира с три метра по-добре..... Това хубаво, но старата гума на дъжд имаше доста посредствени спирачни качества - хайде нека и това да кажем.

Мишелин Енерги и Енерги Сейвър - бяха сред най-посредствено спиращите гуми върху мокър асфалт. В долната една трета бяха - доколкото си спомням.

Виж и тестовете отпреди 3-4 години - там нещата ясно се виждат.

И в тоя план - преди 3-4 години доста от Шкодите се доставяха с Мишелин Енерджи, Е3А. Но доста бързо престанаха да ги доставят с тия гуми.....

Защо? Каква е причината?

Впрочем, ти самия - с какво караш?

И какви са ти впечатленията?

Я и това кажи! :mrgreen:

 

Оооооо, ето - изплю камъчето!

Браво! Чест ти прави! :smt017

Признанията ти за Мишелин - са похвални!

Виждаш ли - и ти ги казваш нещата какви са.

Пък за Дънлоп - съгласен съм!

Гума, която има зелени качества, но и другите й параметри също са много добри!

Ето - за това става въпрос!

А за Мишелините - моите уважения!

Но повече такива - не бих си купил!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам стари гуми, които 2013 не са актуални. Затова е безсмислено да казвам нещо.

Както се вижда повечето тестове са немски и те нямат полза да хвалят Мишелин например и все пак той присъства на почетната стълбичка няколко пъти. Доверявам им се.

Някой карал с някаква гума в порой и имал аквапланинг, как да сме сигурни ,че примерно да кажем с Дънлопа няма да има също така аквапланинг при подобен порой. Защото говорим за събития настъпили при различни условия. Аз както карам ,няма да имам аквапланинг с никаква гума. То зависи и от щофьора.

Така ,че аз се доверявам на тестовете в по-голяма степен. Там се ползва метричната система.

Тук двама човека се изказаха за нови гуми 2013 и аз уважавам мнението им. Обаче сравнение може да се прави между нова и нова гума. 2013 и 2013. Да сравняваш със стар модел гума няма смисъл. Тестовете това сравняват(нова/нова).

От тия тестове излизат и други интересни бюджети гуми:

Nokian Line, Fulda EcoControl, Vredestein Sportrac 5, Hankook K425 Kinergy Eco.

 

Ако забележите самия профил на новите гуми си прилича. И това е заради по-доброто търкаляне-спестяване на гориво. Мишелина е ясно защо има проблем с мокрото , то с просто око се вижда, по-тесните външни канали. Ама това е направено с цел , да се подобрят останалите показатели. Не че не могат и те да праснат едни големи канали. Всичко е компромис, за някой спирането и карането на мокро не е приоритет, но дълговечността и икономичността може да е. Шума също така. Дънлопа си бил шумничък, това е единствения недостатък.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласявам се само че Energy saver+,goodyear efiicient grip,Dunlop Blue response са със засилено енергопотребление за сметка на други показатели.Какво пише на етикета и мен не ме вълнува особено,а да взема най-доброто за определена сума.Освен това колегата @nasko сподели че и балони ставали по-лесно.Предпочитам да му се доверя,а не да се набутам 4-500 лева и после да се убеждавам.

Сега избора е Vredstein,Kleber,Gislaved ultra speed,Dunlop fast response,Conti premium.Май ще се пробвам с Vredstein като цена/качество мисля че е най-добре.И пак казвам всеки сам си преценя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам стари гуми, които 2013 не са актуални. Затова е безсмислено да казвам нещо.

Както се вижда повечето тестове са немски и те нямат полза да хвалят Мишелин например и все пак той присъства на почетната стълбичка няколко пъти. Доверявам им се.

Някой карал с някаква гума в порой и имал аквапланинг, как да сме сигурни ,че примерно да кажем с Дънлопа няма да има също така аквапланинг при подобен порой. Защото говорим за събития настъпили при различни условия. Аз както карам ,няма да имам аквапланинг с никаква гума. То зависи и от щофьора.

Така ,че аз се доверявам на тестовете в по-голяма степен. Там се ползва метричната система.

Тук двама човека се изказаха за нови гуми 2013 и аз уважавам мнението им. Обаче сравнение може да се прави между нова и нова гума. 2013 и 2013. Да сравняваш със стар модел гума няма смисъл. Тестовете това сравняват(нова/нова).

От тия тестове излизат и други интересни бюджети гуми:

Nokian Line, Fulda EcoControl, Vredestein Sportrac 5, Hankook K425 Kinergy Eco.

 

Ако забележите самия профил на новите гуми си прилича. И това е заради по-доброто търкаляне-спестяване на гориво. Мишелина е ясно защо има проблем с мокрото , то с просто око се вижда, по-тесните външни канали. Ама това е направено с цел , да се подобрят останалите показатели. Не че не могат и те да праснат едни големи канали. Всичко е компромис, за някой спирането и карането на мокро не е приоритет, но дълговечността и икономичността може да е. Шума също така. Дънлопа си бил шумничък, това е единствения недостатък.

 

Това, за тестовете, че са субективни - да, така е!

И точно затова - взимам ги предвид, обаче не им се предоверявам! [-X

Защото какво съм виждал - хвалят я някоя гума, и е ясно защо.

Или да речем - наистина е много добра, и е на първо место!

Но някоя друга, за която казват, че не е нищо особено - се оказва, че не отстъпва на върховата.

Или и да отстъпва - е със съвсем малко.....

Обаче цената й - е доста по-атрактивна.

Ами коя ще си взема - ясно, че втората.

Но без да помисля, и без да ги сравня двете - ако трябва и да взема един комплект, да го изтествам - няма как да стане това, нали?

Но сляпо да вярвам на тестовете - и само на тях - не съм склонен.

А за това, нова гума да сравняваме с нова гума - да, съгласен съм.

Но да не мислиш, че по-стария модел гума е същата, каквато е била преди две години, да речем - не, не е същата.

И в тоя план, няма как да не се направи сравнение - между по-стария модел, и по-новия.

За да си наясно - новата гума толкова ли е по-добра?

И има ли смисъл да ги сменя и четирите гуми - в името на по-високата безопасност, да речем? Или няма смисъл?

А за аквапланинга - виж тестовете, каква е разликата между най-добрата, и най-лошата гума по отношение на тоя параметър.

Към 15 км/ч е, приблизително...... Което никак не е малко, като се замислиш.

Макар че човек ако кара кротко, когато вали - това ще е може би последното, което ще го интересува - и с това съм съгласен.....

И точно като говорим за характеристиките при дъжд - аз предпочитам гумата ми да е много добра именно при дъжд, а при сухо време - да е по-скоро със средни характеристики.

Защото именно по време на дъжд дори и една не толкова голяма грешка - на която при сухо време дори няма да й обърнеш внимание, а и другата кола също - може да бъде фатална!

Да ти давам ли за пример ситуации?

Мисля че не е нужно.

Дълговечността, икономичността и шума.... Да, така е - всичко е въпрос на приоритети.

Но нека колегата да си прецени - какво всъщност иска.

И кое му е приоритет.

Дали горивната ефективност - или добрите спирачни качества върху мокро.

Но мисля, че ако поразгледа по-внимателно предложенията на различните фирми - ще намери много сполучлив компромис.

Нали и ти самия го споменаваш - Дънлоп Блу Респонсе.

Ами да си ги монтира пробно тия гуми, или да потърси кола с монтирани такива, и да я покара - и ако му харесат, да ги купува! :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласявам се само че Energy saver+,goodyear efiicient grip,Dunlop Blue response са със засилено енергопотребление за сметка на други показатели.Какво пише на етикета и мен не ме вълнува особено,а да взема най-доброто за определена сума.Освен това колегата @nasko сподели че и балони ставали по-лесно.Предпочитам да му се доверя,а не да се набутам 4-500 лева и после да се убеждавам.

Сега избора е Vredstein,Kleber,Gislaved ultra speed,Dunlop fast response,Conti premium.Май ще се пробвам с Vredstein като цена/качество мисля че е най-добре.И пак казвам всеки сам си преценя.

 

На твое място бих избирам между Vredestein (като за мен това са гумите фаворит и винаги когато имат моя размер купуват Вредове),Bridgestone, Continental и Dunlop. Конкретно от Пирелито с което дойде Супърба не съм доволен Cinturano P7.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз точно мисля това лято да заложа на Фредещайн Sportrac 5 - в топ 4 са на най-добрите летни гуми. И са правени в Холандия. И са евтини. Какво да му мисли повече човек.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз точно мисля това лято да заложа на Фредещайн Sportrac 5 - в топ 4 са на най-добрите летни гуми. И са правени в Холандия. И са евтини. Какво да му мисли повече човек.

 

Аз ще го направя това следващото лято - защото през това ми предстои да си доизнося настоящите Спортрак 3.

Иначе съм много доволен от тях - велики гуми са!

Че и на разумна цена!

А за споделянето - ще споделяме, разбира се! :smt017

Нали затова сме тук. smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карал съм с летни гуми GoodYear, Continental, Bridgestone и Michelin и мога да сравня само такива марки. С по-евтини марки (като Vredestein, BF Goodrich, Fulda, Nokian и прочие) или пък с бюджетни марки (като Kleber, Matador, Barum и прочие) не съм карал и не мога да кажа за тях нищо, освен че сигурно има защо да са по-евтини от големите три. Всичките ми модели гуми са били от сходен клас и са такива, които се монтират за първоначално вграждане в автомобили среден клас (т.е. не са били от евтините модели на тези марки гуми):

 

= GoodYear Eagle NCT 5 бяха под всякаква критика.

= Continental (забравих кой модел бяха, бяха монтирани фабрично на старата ми Октавия 1) се сцепиха напречно без никаква причина - този модел гуми имаше този дефект и при много коли се случваше.

= Bridgestone B390 бяха гумите за първоначално вграждане на новата ми Октавия 2. Това бяха твърди и шумни гуми, едната от които се износи прекомерно без причина, след 3-тата година осезаемо намаля сцеплението им.

= Сега карам с Michelin Primacy HP - комфортна мека и безшумна гума с много добро сцепление и без никакви въпроси на мокро, камо ли пък аквапланинг. (Michelin Primacy HP между другото се монтират за първоначално вграждане на Мерцедес C-клас и Е-клас). Тази гума е най-добрата от летните гуми, с които съм карал и е точно това, което съм очаквал от нея - нито съм очаквал повече, нито съм получил по-малко от очакваното.

 

Ползвал съм и зимни гуми от висок клас Michelin Pilot Alpin 2 и със съжаление ги пенсионирах след като ги бях въртял цели 6 сезона. Дори и след 4-тата година тези гуми бяха много, много добри. Според мен високите цени на Michelin за гумите им от среден и висок клас са резонни и отговарят на качествата на гумите им (това не се отнася за по-простите модели на Michelin като обикновения Alpin, Energy и Energy Saver). Учудвам се на лошото отношение към Michelin на повечето участници в тази тема, а още повече пък съм учуден от някои предпочитания на Vredestein пред Michelin. Що се отнася до Dunlop, според мен техните модели от среден и висок клас са конкурентни на аналогичните на Michelin, но все пак са малко назад от Michelin, обаче са на доста добра цена.

 

П.П. Една препоръка от мен - не си купувайте странни марки или модели гуми, от които може да няма достатъчно наличности след няколко месеца или година, така че да можете да си намерите допълнителна 1 гума, ако случайно балонирате или срежете гума по нашите вълшебни пътища, което не е имагинерна, а си е напълно реална вероятност. Ако сте си купили странен модел или размер гума и повредите една от тях, може да се окаже, че трябва да изхвърлите и останалите 3 броя, тъй като не можете да намерите нова 1 гума от този вид.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карал съм с летни гуми GoodYear, Continental, Bridgestone и Michelin и мога да сравня само такива марки. С по-евтини марки (като Vredestein, BF Goodrich, Fulda, Nokian и прочие) или пък с бюджетни марки (като Kleber, Matador, Barum и прочие) не съм карал и не мога да кажа за тях нищо, освен че сигурно има защо да са по-евтини от големите три. Всичките ми модели гуми са били от сходен клас и са такива, които се монтират за първоначално вграждане в автомобили среден клас (т.е. не са били от евтините модели на тези марки гуми):

 

= GoodYear Eagle NCT 5 бяха под всякаква критика.

= Continental (забравих кой модел бяха, бяха монтирани фабрично на старата ми Октавия 1) се сцепиха напречно без никаква причина - този модел гуми имаше този дефект и при много коли се случваше.

= Bridgestone B390 бяха гумите за първоначално вграждане на новата ми Октавия 2. Това бяха твърди и шумни гуми, едната от които се износи прекомерно без причина, след 3-тата година осезаемо намаля сцеплението им.

= Сега карам с Michelin Primacy HP - комфортна мека и безшумна гума с много добро сцепление и без никакви въпроси на мокро, камо ли пък аквапланинг. (Michelin Primacy HP между другото се монтират за първоначално вграждане на Мерцедес C-клас и Е-клас). Тази гума е най-добрата от летните гуми, с които съм карал и е точно това, което съм очаквал от нея - нито съм очаквал повече, нито съм получил по-малко от очакваното.

 

Ползвал съм и зимни гуми от висок клас Michelin Pilot Alpin 2 и със съжаление ги пенсионирах след като ги бях въртял цели 6 сезона. Дори и след 4-тата година тези гуми бяха много, много добри. Според мен високите цени на Michelin за гумите им от среден и висок клас са резонни и отговарят на качествата на гумите им (това не се отнася за по-простите модели на Michelin като обикновения Alpin, Energy и Energy Saver). Учудвам се на лошото отношение към Michelin на повечето участници в тази тема, а още повече пък съм учуден от някои предпочитания на Vredestein пред Michelin. Що се отнася до Dunlop, според мен техните модели от среден и висок клас са конкурентни на аналогичните на Michelin, но все пак са малко назад от Michelin, обаче са на доста добра цена.

 

П.П. Една препоръка от мен - не си купувайте странни марки или модели гуми, от които може да няма достатъчно наличности след няколко месеца или година, така че да можете да си намерите допълнителна 1 гума, ако случайно балонирате или срежете гума по нашите вълшебни пътища, което не е имагинерна, а си е напълно реална вероятност. Ако сте си купили странен модел или размер гума и повредите една от тях, може да се окаже, че трябва да изхвърлите и останалите 3 броя, тъй като не можете да намерите нова 1 гума от този вид.

 

Колега, има доста верни неща в това, което казваш - и особено това касае последната ти препоръка.

Иначе за скъпите Мишелинки - ясно е, че са достатъчно добри. И че като минимум не отстъпват на скъпите модели на другите фирми.

Но ефтините, макар че напоследък повечето такива се рекламират като подчертано зелени модели - не са това, което трябва да бъдат.

А компромиси със сигурността - не искам да правя. Не че карам агресивно..... Но все пак.

Зелена, зелена..... Когато и другите й качества са много добри - да, бих си я купил.

А ако само икономисва по малко гориво, а останалите й качества не са на висота - не бих искал моите гуми да са такива.

И въобще, ако трябва да избирам между две гуми, които имат практически еднакви качества, обаче цените им са с разлика 20-30 % - ще избера по-ефтината.

Ама другата била маркова..... Голяма работа.

Щом и не толкова марковата е достатъчно добра - какво толкова?

И затова човек допира до марки като Вредщейн и Нокиан - които през последните години много вдигнаха качеството, и вече се мерят с Дънлоп, Континентал и Мишелин.

Ами Вредовете миналата година бяха най-добрите - за малките размери!

Пък Нокианите - и зимните, и летните - бяха окупирали първите места при големите размери!

И дори и Континентал - не ги превъзхождаха. Или и да имаше някакво превъзходство - беше с 2-3 точки - от 500, примерно.

Но и личните ми впечатления ме карат да отдам предпочитанията си към други марки.....

Карам и аз, пробвам, в най-различни условия, пък и мои приятели правят същото - и виждаме, че и други фирми правят много добри гуми - а съвсем не само Дънлоп, Континентал, Мишелин и Гудиър, примерно.

А виждам, че и други хора, оттук, са стигнали до същите заключения.....

И явно има защо.

А като говорим за Клебер - тя е пак дъщерна на Мишелин.

И в някои отношения се представя дори малко по-добре от Мишелин.

Тъй че аз нея не бих я нарекъл гума от нисък клас - а по-скоро от среден.

И е на много добра цена - поне повечето модели и размери.

Впрочем, моето мнение е - има гуми за всеки вкус, за всеки маниер на каране, и на всякаква цена - въпросът е всеки да си избере подходящата гума, която да му пасне!

Примерно, за някой и Матадор ще е добра гума. Или Кама, или Белшина.

Пък за друг - и Конти Спорт Контакт 5 ще са посредствени.....

И ще иска да намери Мишелинките, които се слагат на Бугати Вейрон! :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

......

 

Ползвал съм и зимни гуми от висок клас Michelin Pilot Alpin 2 и със съжаление ги пенсионирах след като ги бях въртял цели 6 сезона. Дори и след 4-тата година тези гуми бяха много, много добри. Според мен високите цени на Michelin за гумите им от среден и висок клас са резонни и отговарят на качествата на гумите им (това не се отнася за по-простите модели на Michelin като обикновения Alpin, Energy и Energy Saver). Учудвам се на лошото отношение към Michelin на повечето участници в тази тема, а още повече пък съм учуден от някои предпочитания на Vredestein пред Michelin. Що се отнася до Dunlop, според мен техните модели от среден и висок клас са конкурентни на аналогичните на Michelin, но все пак са малко назад от Michelin, обаче са на доста добра цена.

 

....

 

Не знам защо се учудваш, колкото хора попиташ толкава различни мнения ще получиш. Всеки преценява сам за себе си smile027

А за сравнението на различните гуми ако не си карал с определената гума, а само четеш ревютата, няма как да стане.

Примерно за Мишелин братовчед ми не признаваше друга марка гуми. И си купуваше само най-високия клас. Преди 3-4 години понеже нямаше неговия размер зимни гуми Мишелин, си сложи Гудиър и от тогава не иска и да чуе за Мишелин, така че всичко е въпрос на вкус smile049

А ако никога не си карал с Вредещайн няма как да ги сравняваш, защото цената не е определяща ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един от заводите на Мишлен е в Русия и зарежда половин Европа. Сега ще кажете - важни са машините и "рецептата". Не съм убеден, че това е достатъчно :)

 

Въпреки евтината руска ръка, Мишлен продължават да са най-скъпите гуми.

 

Vredestein (специално изгъзиците на Джуджаро) от години виждам на доста расови машини - А8, Cayenne, Touareg - това, че са евтини, не значи, че не са хубави. Като трябва да си купиш гуми 275/45х20 и почваш да хвърляш око на цената :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам 2-ро лято с Primacy и съм много доволен.

 

Обаче теми като тази са обречени да се превърнат във безмислен спор. За всеки влак си има пътници. Една гума може да е добра за една комбинация човек/стил на шофиране/автомобил и крайно неподходяща за друга комбинация.

 

Относно цената - в Германия масово виждам коли за по 50 000+ евро с гуми Барум. И си перкат в крайна лява с 180 и нямат проблеми.... Докато в София, често виждам кокошарници за скраб обути във валяци хай енд модел. Та то си е и въпрос на прагматизъм.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

........

Обаче теми като тази са обречени да се превърнат във безмислен спор. За всеки влак си има пътници. Една гума може да е добра за една комбинация човек/стил на шофиране/автомобил и крайно неподходяща за друга комбинация.

 

Относно цената - в Германия масово виждам коли за по 50 000+ евро с гуми Барум. И си перкат в крайна лява с 180 и нямат проблеми.... Докато в София, често виждам кокошарници за скраб обути във валяци хай енд модел. Та то си е и въпрос на прагматизъм.

 

Много вярно казано!

Между другото - Барума, като изключим сравнително бързото му изтриване - е иначе много прилична гума. Пък цената му - е съвсем умерена.

 

Пък за безшумните гуми..... Признавам, Димоне - Мишелинките са такива.

Примаси HP - е тиха, та знае ли се.

Мой приятел е с такива - и при отворен прозорец шума от гумите не се чува дори и при доста висока скорост.

Пък и останалите й качества - също са съвсем прилични.

Обаче цената й - като за тоя размер е вулгарна! smile091

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моят опит с Barum-ите е трагичен. Един Polaris се пръсна буквално при скорост 20 км/ч, това ме спаси от по-сериозен инцидент. Липсваше кръгло парче от борда колкото 1 лев. Повече експерименти със здравето си не правя...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А какво ще кажете за Fulda EcoControl HP, вече в два последователни броя на Ауто Билд са на трето място.В предишния брой са на трето място след Dunlop & Goodyear с размер 195/65/15.Всичко им е перфектно, освен леко недозавиване, а и са по-евтини от другите "големи" марки с около 35-40лв. на гума. Не винаги скъпите гуми са най-добри.Според мен,който си сложи такива няма да сбърка, а и ще му легне по тънко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фулдите бих ги имал предвид, и като минимум, бих ги опитал - защото, според тестовете, не би трябвало да са лоши!

Само че бих сложил една идея по-широки гуми..... По много съображения.

Иначе на Фулда имам малко повече вяра, отколкото на Мишелин.

Макар че навремето карах само с Мишелин.....

Но човек като се разочарова - и после трудно може да се върне пак на старото. smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фулда е балансирана гума, обикновено из тестовете стои горе със зелен маркер. Което означава добра. Обикновено пред нея са Конти, Мишлен, Гудиър, като я превъзхождат по някои показатели. Като цена-качество е екстра. Тиха е.

В момента Гудиър имат нов модел Efficient grip , който е по-добър по 3 показателя от Фулда Екоконтрол за сметка на неособено по-висока цена, което смятам, че си струва. С най-малко съпротивление при търкаляне /икономия в разхода на гориво/, в някои размери е и по-малко от това на Мишлен Енерджи- досегашният шампион по тоз показател. Също на сухо и мокро е убедителен конкурент в сцеплението.

Зависи какво очакваш от гумите и какъв бюджет смяташ да отделиш за тях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз бях хвърлил око на Fulda EcoControl НР заради добрата цена и балансираното представяне. Но за моя размер(165х70х14) няма новия модел със "НР". Има само стария модел Fulda EcoControl. А новия модел е по-добър от стария. От рейтинг Е/Е на C/B за размер 195/65/15. "НР" го чета като high performance? И са четвъртата гума в спирачния тест.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сложих днес 4 ContiPremiumContact 5 и са много добри smile092.Навъртях им към 100 км.Доста по мазнички са от зимните,шума е по-малък.Майка каза че возила като Мерцедес smile091.Много ми допадат гумите дано и занапред да е така.И по етикет са добре оценени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сложих днес 4 ContiPremiumContact 5 и са много добри smile092.Навъртях им към 100 км.Доста по мазнички са от зимните,шума е по-малък.Майка каза че возила като Мерцедес smile091.Много ми допадат гумите дано и занапред да е така.И по етикет са добре оценени.

 

Много добър избор си направил! :smt017

Което именно беше и идеята!

И още 200 км като навъртиш - тъкмо ще ги разработиш.

А аз сложих летните гумета - които зацепват много добре за асфалта!

И ги разходих и аз - към 300 км.

Лети Шкодчо със тях, лети!

Пък как спират - не е истина! smile126

Впрочем, аз бях сложил едни други - но бяха само за проба, чужди.

Пък тия вече - са си моите. :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В събота последно гласувах доверие на Dunlop Sport BlueResponse, правени са в Полша.

Единствената гума с ++ на сухо в тестовете на ADAC

 

Първи впечатления на сухо за около 100 км - отлични! Воланът стана супер директен и чувствителен, спирането стана по-агресивно, рязка смяна на посоката също е по-динамична, без "замисляне". Като единствен минус засега мога да кажа, че са по-твърди от зимните ми Semperit SpeedGrip 2 и почнах да усещам разни кръпки и фуги, но нищо страшно като цяло. Карам с "бабешки" размер 195/65х15, който веднага вади "кирливите ризи", ако гумата е лоша. Може би с 16-ки или 17-ки такива ще падат пломби... не знам.

 

Хубава гума са направили Dunlop след много години нищо интересно smile035

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да споделя и аз опит от Дънлоп. Размер 205/55/16 със страничен борд, произведени в Германия. Когато ги купих, бяха на две седмици - съвсем пресни.

Моите бяха модел Sport Maxx - с посока и големи канали за отвеждане на водата. Поведението на мокро беше добро, не се плашеха от локви на магистралата, но все пак се усещаше съпротивлението на водата. Поведението на сухо - нищо забележително, дори доста лесно превъртаха при подаване на газ и лесно тръгваха да се пързалят настрани.

Издържаха 2 лета - около 35-40 000 км. Износиха се неравномерно - вътрешната страна на гумата се износи видимо повече от външната (без проблеми в реглажа на предницата). Назъбиха се и се втвърдиха, от където започна и ужасна какафония при скорост над 60 км/ч.

Купих ги от Диана за 130 лв. бройката (Март 2011 г.) след значителна отстъпка. Общо впечатление - не съм доволен, въпреки ниската цена. Явно на нашия пазар влизат гуми от 3-то качество надолу през големи вносители, за да могат да дават конкурентни цени.

Сега съм с Нокиан X Line и на вода се държат доооооста по-добре от Дънлопа. На магистрала със скорост около 120 км/ч, при преминаване през локва, дори не се усеща дърпане във волана. Страничното водене на сухо е по-добро, както и спирането и тръгването. Спирането на мокро е също по-добро. Нищо не мога да кажа за пробега, защото са още на 3 седмици.

Баща ми си взе Dunlop Sport Maxx RT миналото лято. Пак от Диана, пак немски. Размер 235/50/17.

Не беше навъртял и 5000 км. още и едната гума се пръсна на магистралата в Хърватска от прегряване. Нито дупка, нито пирон, нито зорно каране. 140 км/ч на магистрала. Вътре в гумата имало гумени стърготини, когато я свалили.

Та аз вече не бих си взел Дънлоп... smile175

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.