Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Споделете с мен вашето мнение


g_yaneff

Recommended Posts

Здравейте,

 

преглеждам обяви за покупка на шкода и попаднах на две, за които счетох за редно да споделя с вас. Възможно ли е модел Фабия 1.4i от 2002 г да е на цена от 2000 лв? Благодаря ви в аванс.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще ти кажа това което видях аз при покупката на моята fabia.Обиколих цяла София и Дупница-като моята имаше на цена от 3000 до 5000 лв.Тези по-евтините бяха пълна скръб-черен антифриз,с удари,масло като грес,наранени табла,абеее имаш чуството че някакви идиоти са ги карали колиците.В крайна сметка взех шкода на цена 5000 лв.Да ти кажа чесно втори път шкода няма да си купя.Въпреки че за една година съм и навъртял 40 000 км и съм сменил един лагер главина, един лагер на макферсона и стъклоповдигащ апарат-за мен шкода не е кола.Като аргументи-много ниски и закачат навсякъде,шумни са в купето при скорост над 90 км,частите не са и никак евтини-караш шкода,а купуваш части на цена като за audi, евтина изработка-все нещо тропа и скърца ,абе с една дума-шкода.За тези пари можеше да си купя далеч по хубава кола,но минало,ще я карам докато издъхне.Та моя съвет е ако е евтина и читава взимай,но ако е по-скъпа,се огледай за нещо друго.иначе моделчето ми е 1.4 16v 101 кончета.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Fabia и ниска са две изключващи се неща. При твойта явно има проблем с пружините или просто ти трябва джипка smile049 . Частите са на поносима цена - не са най-евтини като на Fiat и далеч са по-качествени (оригиналните). За тропането и скърцането, ако е с изрядни тампони и други части по окачването не е прекалено (все пак да не забравяме, че не е E-класа или друг Premium Клас автомобил). При скорост над 90км/ч Seat-a ми е наистина шумен, но Fabia-та е доста по-тиха. Аз лично в този ценови диапазон не знам какво може да се вземе, пък и да е по-добро и съвременно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Fabia и ниска са две изключващи се неща.

Я пак?!

При скорост над 90км/ч Seat-a ми е наистина шумен, но Fabia-та е доста по-тиха.

Не знам за Сеата, но при скорост над 110-120 км/ч във Фабията е толкова шумно, че музиката трябва да е надута много, ама много сериозно, за да надвика шума. Даже старият ми Голф 3ка е по-тих вътре.

 

Сега, и аз си обичам Фабията, много даже, ама това не значи, че трябва да казваме на бялото черно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако 18-20 см височина са ви малко, не знам... :-k Колата не е ниска. Довечера ще кача снимки, ама не ме карайте да меря и други коли, защото сега на паркинга видя един Passat B5.5 който не е повече от 12-13см - на око се виждаше че е по-нисак че не си и направих труда да го снимам (стоков, не някакъв тунингован с джанти, окачване и т.н.)

 

Явно шума се влияе от двигателя, защото както казах Fabia-та е по-тиха с 1,2 12v отколкото Seat-a 1,4 16v. Като гледам при теб с тоя Дизел е напълно нормално да е шумно, аз тих дизел не съм чувал. smile048 Дори Peugeot 308 1,6 HDI от магазина е супер шумен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В тоя ценови клас отиди и премери една АСТРА 99-2004г и тогава ми говори за фабията.Зимата в коловози от сняг и закача smile009.чак приятелката ми почна да се дразни на тая барака.За шум в купето не ми се говори-старата ми корса 94г имаше по изолирано купе.Да не говорим пък, че е недопостимо кола 2001 да се пълни с вода и да протече от покрива.Не че немога да я оправя, но що за кола е това.В този ценови клас ти препоръчвам ОПЕЛ АСТРА 99-2004.ХИЛЯДА пъти е по кола и откъм вървене и откъм части и е по проходима.Немога да се начудя на тези хора които взимат нови фабии.После реват smile091

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Немога да се начудя на тези хора които взимат нови фабии.После реват smile091

Всеки има право на лош вкус.... :roll:

 

п.п. Любимо ми е ..генерализиране от частното към общото...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами защото са големи бараки,затова половината таксита и половината банки в Бг са с такива коли. smile048

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами защото са големи бараки,затова половината таксита и половината банки в Бг са с такива коли. smile048

 

 

Точно най-големите бараки са таксита и служебни коли , това е самата истина.

 

А колегата pavel_fabia16v е реалист и всяка казана от него дума е истина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам кой от каква институция какво кара,но знам какво казват собственици и майстори по сервизи-тънки ламарини/ за ф2/,дефектни скоростни кутии,дървено изпълнение,абее ясна работа..и аз си я имам-впрочем ако има интерес я продавам за 5 500лв -1.4 16 101 кончета с газова пълен инжекцион и система за омасляване на клапаните 2001 год с 4 зимни на /10000км/ и 4 летни гуми/30 000 км/,винетка ,ГО,аларма.Внесена от Швейцария на самоход.В БГ съм и навъртял досега 40 000 км. :smt017. има още пълно автокаско и обемен датчик за движение

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В тоя ценови клас отиди и премери една АСТРА 99-2004г и тогава ми говори за фабията.Зимата в коловози от сняг и закача smile009.чак приятелката ми почна да се дразни на тая барака.За шум в купето не ми се говори-старата ми корса 94г имаше по изолирано купе.Да не говорим пък, че е недопостимо кола 2001 да се пълни с вода и да протече от покрива.Не че немога да я оправя, но що за кола е това.В този ценови клас ти препоръчвам ОПЕЛ АСТРА 99-2004.ХИЛЯДА пъти е по кола и откъм вървене и откъм части и е по проходима.Немога да се начудя на тези хора които взимат нови фабии.После реват smile091

 

Я мини с един Опел и пак виж дали няма да ти закача в коловозите. Защо си си купил такава кочина? Имам Ф1 1.4 100 к.с, същата като твоята купувана чисто нова 2005 и няма никакво тропане в купето. Но не е и разглобявана. Единственото скърцане идва от щората и то защото я изпуснах още на 6-тия месец.

А за шума, на 100 км/ч е на 3000 об/мин, 120 ~ 3800, 140 - някъде около 4200-4500 е как да е тиха?! И пак оригинално радио с автоматично увеличаване на звука компенсира това. Другото е смачкани уплътнения на вратите или лошо регулирани врати.

Откъде ти тече от покрива? Ако си с шибедах, вземи си отпуши дренажните тръби, ако си с комби и надлъжни греди, или са ти претоварвани гредите или са сваляни и след това силикона не е поставен както трябва. Това е проблем лично при твоята кола и много лесно отстраним.

ако си от Сф, предлагам ти да дойдеш следващата среща и да направиш едно кръгче с моята и пак да поговорим.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен ми е ниска Фабията.

Не е по- шумна от алтернативните автмобили от класа си.

За мен е много добра градска кола- нито малка, нито голяма, сравнително евтина за обслужване, естествено с дразнещи инженерни решения, но те са преизползвани в целия ВАГ сегмент.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От София съм и с удоволствие ще дойда да ми покажеш как фабията ти не скърца в дупки. :smt017.Относно шума в купето-не ме интересува на колко оборота е,а ме вълнува това че като съм на магистрала или първокласен път при 100 кмч вътре трябва да повишавам тон.Ааа това далеч не са проблемите на фабия-да не почвам ,че седалките са като пейката на градския стадион-супер некомфортни и т.н ,колеги колата не е толкова лоша,но не казвайте на черното бяло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От София съм и с удоволствие ще дойда да ми покажеш как фабията ти не скърца в дупки. :smt017.Относно шума в купето-не ме интересува на колко оборота е,а ме вълнува това че като съм на магистрала или първокласен път при 100 кмч вътре трябва да повишавам тон.Ааа това далеч не са проблемите на фабия-да не почвам ,че седалките са като пейката на градския стадион-супер некомфортни и т.н ,колеги колата не е толкова лоша,но не казвайте на черното бяло.

Точно пък Опел да даваш за пример.... smile009

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да си кажа и аз мнението.... Първо, никога, ама никога не купувайте кола, на която цената е доста по-ниска от цената на други подобни автомобили :!: Направо прескачайте обявите с най-ниските цени - реално ако е читава колата никой няма да ви я даде с 2000-3000 лева по-ниско от останалите екземпляри :idea: Има хиляди примери за купени такива коли и после се реве - това не работи, онова е счупено, трето незнам си какво.... Но винаги има хора, които гледат единствено цената, затова има и такива оферти ...

 

А за Фабиа и аз НЕ съм съгласен, че е ниска, нито пък прекалено шумна или скърцаща, камо ли седалките да не са удобни... но да речем, че моята е по-различна... ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук гледам става въпрос предимно за Ф1 , но и аз да изкажа едно мнение.

 

Предишната ми кола беше Фела 1.3 карбуратор мисля е около 50 коня , това чудо го взех от дядо ми който ест си я поддържаше в ЕТ и беше като нова. Съответно аз и разказах играта точно за 2 години , но след два челни удара и то втория си беше тоталка , си я прибрах на самоход без проблем.Отделно съм я настъпвал с 170 и скоростната кутия издържа.

 

Поради тази причина си взех Ф2 2008-ма преди фейса от ЕТ, била тестов автомобил. на 4к километра. за година съм и навъртял около 40 000 км и единсвеното нещо което съм сменил е тампони , защото след цяло лято пътя градина/смокиня, който е меко казано като лице на teenager ви е ясно за какво става дума. Фабията е 1.4 МПИ 86 коня, и смея да кажа че в купето е доста тихо , даже доста приятели са ми казвали - абе тоя двигател не се чува. С правилните гуми и т.н и возията е приятна. Ako се кара по начина , за който е предвиден този автомобил е и доволно икономичен.

 

За тези пари по добре си вземи една хубава фелиция от последните и си свиркай. а има такива екземпляри , изключително запазени с климати еърбеци и т.н

 

Съгласен съм с твърдението,че коя да е фабия на цени под 4 000 не си заслужава.

 

Поздрави smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От София съм и с удоволствие ще дойда да ми покажеш как фабията ти не скърца в дупки. :smt017.Относно шума в купето-не ме интересува на колко оборота е,а ме вълнува това че като съм на магистрала или първокласен път при 100 кмч вътре трябва да повишавам тон.Ааа това далеч не са проблемите на фабия-да не почвам ,че седалките са като пейката на градския стадион-супер некомфортни и т.н ,колеги колата не е толкова лоша,но не казвайте на черното бяло.

Чакаме мнението ти след като покараш колата на ID A. Може би неговите седалки ще ти харесат. :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обещаните снимки:

28b25e9b71e4a212.jpg fb1441495594757c.jpg

 

Opel-a няма да го коментира, ОСОБЕНО откъм разход... на масло! Имам познати с внесени коли имам познати и с чисто нови купувани коли на по 120-150к и си бабанят по 1 кило и отгоре. Относно F2 и скоростите - не съм чел и може и да е така, ама F2 под 8к лв няма. Окачването на конктерния Опел няма спор - по-здраво е (да не кажа че е и най-здравото за БГ) но не са чак толкова високи (освен ако не слагаш различни от стандартните гуми). За нивото на оборудване при този модел на Opel няма какво да говоря. ](*,)

Може Фелицията да е по-доброто решение пред евтина Фабия (в този ценови диапазон).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

zizirixo, честно казано не съм в час с вашия спор, обаче така не се мери височина на автомобил.

Това при всички случаи не е най-ниската точка на автомобила.

Няма ли книжки с техн. данни, за да прочетете какъв е пътния просвет/клиренса/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напълно ми е ясно, дано да е така и за другите, че това наистина не е най-ниската точка, но все пак не говорим за джипки, а за нормални автомобили. С това мое измерване smile001 показвам, че колата е напълно достатъчно висока за всякакви градски и пътни условия и нормално движение. Ако искате ще ви снимам и Grande Punto да видите разликата във височината на предната броня и че нормалните бордюри нямат качване [-X .

 

Данни от catalog.auto.ru smile048

Skoda Fabia 1.2 12v - Дорожный просвет 140 мм

Opel Astra G 1,4 - Дорожный просвет 130 мм

 

Edit:

VW Passat B5.5 1.6i - Дорожный просвет 124 мм

Renault Clio 3 1,4i - Дорожный просвет 120 мм

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.