Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Код на двигателя


bio

Recommended Posts

Като даваш информация по парченце, няма как да разбереш какъв е! Тоя код на двигателя дори в нета го няма.

 

Ако беше казал примерно октавия скаут, преди фейслифта, година еди коя си, фейслифта ала-бала - досега щеше да знаеш, защото тогава е ясно...

 

PD са до 2010 преди фейслифта, както и първите от фейслифта произведени до 2010, след това са CR.

 

2.0 TDI DPF 1968 cc 16v DOHC common rail (CR)

140 PS (103 kW; 138 bhp)

at 4,000 320 N·m (236 lbf·ft) at 1,750–2,500

CBAA, CBAB, CBDB, CFHC

2010–нататък.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

smile126

благодаря за инфото

извинете за начина по който пуснах темата

това ми е 1ва тема

някави препоръки относно поддръжката на този двигател

сервизирам я само в еуратек

но всякакво инфо ще ми от полза

s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

недей да я гасиш когато работи на празен ход когато оборотите са 950 оборота защото се чисти дпф -филтъра трябва да я гасиш между 750-800 оборота smile048

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

'ми да ти е честита! Много искам един скаут 2,0ТДИ 170 катъра, 4х4, ръчна - бих отказал RS-a пред скаутчето :) 'ма няма :)

 

Карай си я, сменяй си маслото навреме, проверявай го редовно (под редовно се има предвид да го следиш как върви - нагоре ли - надолу ли - и двата сценария са възможни), че има проблеми с тия филтри, като не ги гледаш правилно повреме на регенерация, да не гасиш колата и други такива хубавини... общо взето - всичко останало е - слагай наВтиЖка и газ'д'Жицата докъдето позволява пътя и дий!

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега.

Колата е на приятелката ми не я карам аз само се грижа да е на ред фен съм на колите с две врати и задно предаване

:) но не мога да не призная че шкодата е много добър автомобил и разхода е направо нямам думи.

малко разводних темата но да ви питам последната смяна на масло беше на 60 000 км

от шкода са написали че следващата трябва да е на 75-90 хил или на 2 години което е първо.

Аз също карам пълна синтетика но го сменям на 15 000 или 1 година.

 

ps:последя път тези майстори в шкода забравиха да долеят антифриз въпреки че им бе казано че е малко и после моята ми се обажда и вика тука някаква лампа свети :smt0344

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормално :) Затова не ходя там, слава Богу, пак казвам, че не ми се налага... Може да има свестни хора, но на мен не ми се експериментира, докато ги намеря :)

 

Иначе, сменяйте си го на 15 000км, мирна Ви глава, защото бг горивата... са под всякаква критика. Ако говорим за Германия, Англия или друга нормална държава, гледам как правят смените хората - на по 47 000км, че и отгоре... и общо взето сменят масло три-четири пъти, докато карат тия коли и после ние ги караме :)

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

'ми да ти е честита! Много искам един скаут 2,0ТДИ 170 катъра, 4х4, ръчна - бих отказал RS-a пред скаутчето :) 'ма няма :)

 

Как да няма бре? Взимаш една такава, чипваш я при Бегача и си 170 коня. И щом е Скаут няма как да не е с 4 крака s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 години по-късно...

Здравейте, да попитам и аз, реших да си купя О2 дизел, гледам техническите характеристики  в ауто дата 24, там пише че е  комънрейл,, но чета из форумите  казват че е помпа дюза. Къде е истината? Благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И двете са истина. До фейслифта всичко е помпа дюза. След фейса, чаже би до 2010 г. има помпа дюзи, но след това са комън рейл. 1.9 е само пд. 1.6 е само комън рейл. 2.0 има и двата варианта. Комън рейлите са с четирибуквени кодове на двигателите, а пд с трибуквени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, да попитам и аз, реших да си купя О2 дизел, гледам техническите характеристики  в ауто дата 24, там пише че е  комънрейл,, но чета из форумите  казват че е помпа дюза. Къде е истината? Благодаря.

 

Как го написа - гледам един хляб тук от брашно, ама на друго място гледам, че пише от черно и бяло брашно - какво брашно е този хляб, който гледам аз :) Така звучи отстрани - кажи 1.9 TDI ли гледаш, 2.0 TDI ли гледаш, 1.6 TDI ли - друго ли нещо... годината и т.н. :) Иначе, niki ти е отговорил напълно изчерпателно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Погледнах и аз аутодата, има и помпа дюза и комънрейл до фейстлифта, след това всичко е комънрейл. Ама нека се изкаже и някой по запознат колега.

Докато зяпах в Аутодата Ники го е написал!

Редактирано от stocher
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ги и двете, да. Има 2-ка "кон-умрел" и от преди фейслифта.

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май само за няколко месеца и то при РСките и те са някакъв полуфейс-вътре са фейс, отвън не.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще гледам да е 1,9 ТДИ. Октавия 2 се произвежда от 2004 до 2008г. за това не съм уточнил кой двигател, а те са 1,9 и 2,0 (за дизелите).

Трябва да гледам кода на двигателя и тогава ще разбера какво е. така ли излиза. Ако е с 3 букви ПД, с 4 КР :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще гледам да е 1,9 ТДИ. Октавия 2 се произвежда от 2004 до 2008г. за това не съм уточнил кой двигател, а те са 1,9 и 2,0 (за дизелите).

Трябва да гледам кода на двигателя и тогава ще разбера какво е. така ли излиза. Ако е с 3 букви ПД, с 4 КР :)

 

Чистата Октавия 2 е от 2004 до средата на 2009, но фейслифтът й от края на 2009 продължава до 2013-та и на практика е подобрена версия, има основно КР двигатели, но първите бройки се намират и с PD. Пак се води Октавия 2, само че е фейслифт, с извитите фарове и са на една и съща база с тази от 2004та година :)

 

Ако гледаш от 2004 до 2008 - с 4 буквени двигатели едва ли е възможно да намериш изобщо, ако не е RS...

 

Ако гледаш 2.0 дизел от посочените години, хубаво е да се информираш и за проблема с пукането на главата на мотора - кои имат вероятност да са със спукана глава или да я пукнат и кои не пукат изобщо... основно страдат от загуба на антифриз - препълнен разширителен съд /от джамбазите/ с антифриз, може да означава точно това.

 

По-добре е да е CR, хем е по-нов, хем е по-безпроблемен - но в посочените години по-скоро нямаш избор... от тези години двигател 2.0TDI с код BMM, 140 коня 8 клапана с DPF филтър - това е най-здравото, както и всички 1.9TDI-та 105 коня.

 

Разбира се, всичко е до късмет - основно правило.

 

ПП: Тук има страшно много полезна информация (обаче на английски):

https://www.torquecars.com/volkswagen/2-0-tdi-140-170-tuning.php

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да благодаря. Иначе има доста обяви с 1,9 105кс. примерно 2006г.   те са си КР нали. Като имам възможност ще отида на място да ги видя, но ще е след няколко месеца. До тогава да трупам малко знания по Октавиите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно не. Всички 1.9 са помпа-дюза. Няма CR двигатели в тези години... КР са от 2009-2010 масово. Преди това са ПД.

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.