Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Код на двигателя


bio

Recommended Posts

Този сайт за някои цели марки е пълна пародия. Става колкото да видиш нещо ориентировъчно и да го затвориш...

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Ако гледаш 2.0 дизел от посочените години, хубаво е да се информираш и за проблема с пукането на главата на мотора

BMM, 140 коня 8 клапана с DPF филтър - това е най-здравото, както и всички 1.9TDI-та 105 коня.

 

 

От тея, с проблемните глави, е почти невъзможно да се намери екземпляр на по-малко от 350-400к. Пукането е производствен, не фабричен(проектантски) дефект и се проявява в първите 40-80 к.

1.9, колкото и да са здрави, напоследък има доста примери за износени валове и биели, на които не им се стои в мотора. А и разликата в мощността е доста съществена - 30%, докато разликата в разхода е пренебрежимо малка :sorry:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята 2.0тди БКД е произведена края на 2006та и е с непроблемните глави. Има 3 версии, на глави които се монтират обозначени са с латински букви - А,В или С. Само А дава проблеми. Относно БММ - там има ДПФ и доста развалени дюзи, отделно е 8клапана, а не 16 като БКД и е по-муден. За 1.9ТДИ - според годината ма производство имат и те различни версии. Оттях също има проблемни и безпроблемни. Аз бих търсил 2.0тди БКД 2007+ нямат проблеми с главите, имаш 6ск, по-добър вървеж и на дълго по-нисък разход на гориво. Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От тея, с проблемните глави, е почти невъзможно да се намери екземпляр на по-малко от 350-400к. Пукането е производствен, не фабричен(проектантски) дефект и се проявява в първите 40-80 к.

1.9, колкото и да са здрави, напоследък има доста примери за износени валове и биели, на които не им се стои в мотора. А и разликата в мощността е доста съществена - 30%, докато разликата в разхода е пренебрежимо малка :sorry:

Най-често се проявява проблем с вал заради конверсия с едномасов маховик. Явно ТДИтата не обичат големите вибрации. Виж при 1.8Т няма такива проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.