Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Ежедневни приказки !


Pepino

Recommended Posts

Преди 4 часа, Izolini написа:

...

А кой печели? Ми, освен Лукойл, другия основен печеливш е държавата. Бензиностанциите са далеч назад.

Почти позна .. Лукоил и бензиностанциите все пак влагат нещо , за разлика от Д'ръжавата , която просто прибира по лев и кусур , а при три лева , сигурно и два лева на литър за да си вдигат заплатите.

Лично на мен това ми мяза на див феодализъм.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, Logrus написа:

 

Пред МОЛ-овете к'во очакваш по празници, кога всички са отпуска и са тръгнали кой на пазар, кой да си покаже парцалките?

Странно е. Знам.
Но тя съществува.
Въпреки че политиците мълчат.
Медиите прикриват.
Само хората тихо шушукат.
Предава се от уста на уста.
Една легенда.
Странна легенда.
Невероятна легенда.
Почти фантастична легенда...

 

Легендата гласи: Моловете ще ги има и след празниците...

???

Но българите са умни, на легенди не вярват. И бързат да изкупят всичко сега, преди моловете да изчезнат... ???

Светли празници, хора! А не светли молове... ?

 

 

Копирано от Фейсбук.

Източник: https://www.facebook.com/lubomir.alamanov

Редактирано от РусенскоВарено
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 17 минути, The Best Forman написа:

Ти сериозно ли ?!?

Какво си пил снощи?

Тези от 800-1000 не знам що за стока , но тези от 200-500 не стават за чеп.

Съвети какво да правиш няма да ти давам , че Грета дебне ?

Хахаха! Ами аз не открих по-евтин от 800лв за моята кола. И този вариант (за който дебне Грета) го обмислих, но не знам, ще ми се да го сменя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Хеед съм виждал за под 200 лв. (преди 2-3 години) универсални кататизатори на Магнафлоу , но колко са читави и дали няма да се разпаднат след 2 месеца .. Божа работа.

Последно сменях на старата Фабия с такъв от магазина на Шкода (не оригинален) изкара три месеца и се разпадна. Ти си прецени дали да се филмираш или просто да го изтърбушиш и толкоз.

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 44 минути, axel написа:

Хахаха! Ами аз не открих по-евтин от 800лв за моята кола. И този вариант (за който дебне Грета) го обмислих, но не знам, ще ми се да го сменя.

 

Влади, може би @Pepino ще ти даде адекватен отговор.

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм виждал как чисто нов катализатор (не оригинален) не променя нищо в показателите на газанализатора спрямо правата тръба, която беше монтирана вместо него преди това.  Струваше 750 лв. С оригинален не съм пробвал.

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 14 часа, РусенскоВарено написа:

Легендата гласи: Моловете ще ги има и след празниците...

Единствената причина, да вляза в такова нещо между 1 и 26 декември, е наличието на Фантастико в един от тях.

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, PIIIcoppermine написа:

Мисля пак да сипя 10% бензин в нафтата , какво мислите вие ? :)

Ако чакаш студ и мраз , значи още вярваш в Дядо Коледа и синоптиците ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гена, пак си станал с г...а нагоре :D Ще стане и студено. Е, чак мразовито няма, ама поне студено. Което по никакъв начин не означава, че бензина е нужен де. Всъщност е доста излишен, предвид, че и при -10, дори -15 си джиткам с обикновената нафта и проблеми нямам. Ама това не е от значение за Сашко ;)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, Vladi_a написа:

Той с цел тунинг го прави, не е причината студа:D

Taка е , прав си. Но вместо това , благодарение на @Galliard33 сипах 35 лв бензин в правилния автомобил!! :) Евала!
0-02-05-d35cb2b08c7f4ab0438fb221d39f9ff7

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...
  • 2 седмици по-късно...

Саше, този вариант е чудесен ..., НО ... опасен. 120ката ми е на сърцето и с кеф бих търкалял една, но тази кола е опасна :( С тази лека предница и прекалено тежка задница е изключително трудна за управление. С 50-60 коня е ОК, но с 100+ ... По-добре не. вЕрвай ми ;) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много джазова количка са спретнали. Но Пепи е прав. Имах една Застава Юго 45 (коня) и веднъж карах отзад с махнати задни седалки ~200 кила грозде. И на един завой на баирче...просто не поиска да завива. Мнооого внимателно я карах от Козлодуй до София :)

Леката предница хич не е ОК! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, PRR написа:

Саше, този вариант е чудесен ..., НО ... опасен. 120ката ми е на сърцето и с кеф бих търкалял една, но тази кола е опасна :( С тази лека предница и прекалено тежка задница е изключително трудна за управление. С 50-60 коня е ОК, но с 100+ ... По-добре не. вЕрвай ми ;) 

Пепи , аз я карам от малък , свикнал съм на задното до болка , даже преди да вкарам моята в гараж преди 10дена за зимата , обиколих 2пъти София със съмнителни спирачки. 120 ката , ако и е ок предното окачване, няма абсолютно никакви проблеми , през далечната 2005та съм карал бялата на наско с 15км/ч без да ми мръдне волана. Колата е много приятна за каране. Не отричам че на много неща ме научи , особено когато върнеш от 5та на 3та с 13км/ч, тогава се научаваш доста , като започне да се клати задницата , но съм научил каквото трябва на 52 (+ 100с глава )коня и вече не се плаша. :)

 

  

Преди 3 часа, zloQQ написа:

Много джазова количка са спретнали. Но Пепи е прав. Имах една Застава Юго 45 (коня) и веднъж карах отзад с махнати задни седалки ~200 кила грозде. И на един завой на баирче...просто не поиска да завива. Мнооого внимателно я карах от Козлодуй до София :)

Леката предница хич не е ОК! 

братле , Шкода е спортен автомобил. Аз веднъж карах плочки в Макса и като осъзнах какво съм направил, си казах че никога повече няма да го правя . Това са спортни коли , не може в 781.136 (по - късно с чип от digital tuning), да караш плочки за стаята си!!

Редактирано от PIIIcoppermine
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, PRR написа:

Саше, този вариант е чудесен ..., НО ... опасен. 120ката ми е на сърцето и с кеф бих търкалял една, но тази кола е опасна :( С тази лека предница и прекалено тежка задница е изключително трудна за управление. С 50-60 коня е ОК, но с 100+ ... По-добре не. вЕрвай ми ;) 

Мен Zigi ме е возил с 20 км\ч по околовръса с фордовия мотор,в 120ка, макар че чупеше диф всяка седмица , ама ти обещавам . че ако ми уредиш тази да я купя , първите 10 понички или 8мици са твой .. :)

Редактирано от PIIIcoppermine
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Саше, то не е проблема в задното, а в липсата на сцепление отпред. И то е толкова голямо, че на практика неоправяемо... Освен ако не метнеш 150кг товар непрекъснато отпред.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, PRR написа:

Саше, то не е проблема в задното, а в липсата на сцепление отпред. И то е толкова голямо, че на практика неоправяемо... Освен ако не метнеш 150кг товар непрекъснато отпред.

Аз защо си мисля, че по документация даваха някакво смешно тегло за багаж (товар) в предния багажник на задномоторните от сорта на ~40 килограма?

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам, за смях ли е, за рев ли е....това, което ще споделя, относно товара.

 80те години гледахме дини на село. Дворно място декар и половина. Баща ми имаше бяла 105. Ходеха с майка ми да ги продават на пазара в Несебър. По-висока е цената на морето. Задните седалки на Шкодата бяха свалени и се товареше с дини. Е, не до тавана, но почти. Багажника също. Докато опрат шоковите тампони. Задницата разкрачена. Колата ставаше по-ниска поне с педя. Даже и едно малко полско ремарке дърпаше. С 12" джанти от Фиат 126Р е. И така доста курсове. И в жегите по обед е тръгвал. Бавничко 60-70. То с тоз товар как да караш. Издържа хайвана на това издевателство. Нито загряване, нито строшени полуоски.

 

Преди 1 час, ghost_rider написа:

Аз защо си мисля, че по документация даваха някакво смешно тегло за багаж (товар) в предния багажник на задномоторните от сорта на ~40 килограма?

Така е. Точно 40кг. Обем на багажника 280 л.  В нишата зад задните облегалки - 10 кг. Обем 120 л.

Собствена маса на автомобила - 825 кг.

Допустима маса на полезния товар - 400 кг.

Допустимо натоварване на мостовете:

- преден мост - 540 кг.

- заден мост - 735 кг.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Признавам си - никога не съм поглеждал тия данни. Но, за разлика от 100-цата, на 120ката гайките на предните гуми се сваляха само с натиск надолу, защото при опит да дръпнеш нагоре повдигаш предницата и гумата превърташе. Толкова тегло има отпред. Съответно и толкова сцепление. Да, тая кола катереше като 4х4, ноооо ... спускането беше повече от приключение. Но пък звука от двигателя ... Ех, спомени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 12 часа, PRR написа:

Признавам си - никога не съм поглеждал тия данни.

 И аз си признавам. Отворих книгата, за да разберем точния товар в багажника. Всичко в горния ми пост е цитат от нея.

 

Преди 12 часа, PRR написа:

Но, за разлика от 100-цата, на 120ката гайките на предните гуми се сваляха само с натиск надолу, защото при опит да дръпнеш нагоре повдигаш предницата и гумата превърташе. Толкова тегло има отпред. Съответно и толкова сцепление.

Нямам спомен за такова нещо. Рядко съм свалял гуми.  Може би на 100-цата помага и резервоара, който е отпред.

На клипа ясно се вижда при ускорение как вдига предницата. Особено след смяна на предавката. Ще литне. То, инерционните сили са при всеки автомобил, но тук са по-ясно изразени. :)

А при 150кг./за стабилност/ в багажника, доста кончета ще избягат. Тя щото и много има. Не, че няма да ги отнесе. Няма да върви. Двама човека да се качат, освен шофера и се чувства.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

100цата я усещах кога е с пълен резервоар и кога с празен ... Ти за втори човек и багаж говориш :D 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.