Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Ежедневни приказки !


Pepino

Recommended Posts

Колите са НАПЪЛНО РАЗЛИЧНИ.

Едното го търкалях 5 години, другото ми е под задника в момента.

Меган 2 е следващо поколение след Лагуна 2.

Като цяло не е лоша кола, някои болежки са отстранени, други са добавени, но що се отнася до сигурност - Лагуната е далеч по-добра.

  • Одобрявам 2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, maxrpm написа:

Колите са едни и същи , мегана лично съм го виждал без броня, когато един камион я изкърти. Просто няма отделно видео с отделно дърво , за всеки автомобил ...Звучиш малко , като един приятел, като ходихме на вземаме старата ми Фабия:

- Абе тука у Враца нема ли кой да им оправи пътя , много дупки ...

- Това не е Враца , пустиняк, това е Мездра!! :)

Доста лаишко изказване. Но Чавдар ти го е казал много точно. Най-малко са в различен клас, на различна платформа двата модела. Няма как да съдиш за здравината не единия и то по-нислия клас, по тест правен с по-високия клас. 

  • Одобрявам 2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

днес ме ожулиха , помести ме , никаква реакция . Жената зад мен вика "Снимай го!" . Какво да снимам червен джип, ме е е жулнал на сфетофар и седи ..... Добре, че беше с пластмасова лайсна и го изчистих с разтворител.... , макар че остана леееееекичко да се вижда.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...
Преди 21 часа, Vladi_a написа:

Пак нек’ви еднакви се появиха :rolleyes:

IMG_6481.jpeg

Влад, абе тея , дали са реални, да не е нов внос ? :P Обърни внимание на алтернатора , мисля че презарежда.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам дали са реални, взех я на 260 х км по километраж. Иначе зареждането си е наред, понеже заврях телефона между волана и таблото, затова така изглежда, малко след чертата вдясно от 12-ката стои, което е около 14 волта :)

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 51 минути, Vladi_a написа:

Не знам дали са реални, взех я на 260 х км по километраж. Иначе зареждането си е наред, понеже заврях телефона между волана и таблото, затова така изглежда, малко след чертата вдясно от 12-ката стои, което е около 14 волта :)

Возил съм се и аз в тази машина, докато беше най-обикновено 1.8Т ... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Vladi_a написа:

Не знам дали са реални, взех я на 260 х км по километраж. Иначе зареждането си е наред, понеже заврях телефона между волана и таблото, затова така изглежда, малко след чертата вдясно от 12-ката стои, което е около 14 волта :)

Добре , само отбелязах. :)

преди 53 минути, ghost_rider написа:

Возил съм се и аз в тази машина, докато беше най-обикновено 1.8Т ... 

При Влади , не съм се возил , но няма да забравя никога на Анастас червеното МБ, на мечката червения рапид . Силвията още ми е в сърцето , макар да е грозна, е брутална кола на макс ,имаше една 120 ка с фордов мотор 1.8, дето пак събираше лентите , не помня чия беше и на моя човек стоковата омега Б 2.5TD жалко че беше 1995 та и вече е старичка иначе се моли на шестака дизел и плачи ... Само дънки , така ли беше ? :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да вметна , че във въпросната Омега Б , сме се возили на по 18 -19, 2005та по цариград с 22км/ч ,(тогава още можеше), докато това е гърмяло

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Любомиров навремето, ни направи смешни на един събор с едно бмв , всички Шкоди , дайте ми омега Б ръчка днес , макар че е 2 тона кола , да видим колко е бързо DSG ... Hint - няма да пускам мигачи ... :P Темата на масата ще бъде , дали дизела е само дънки и утре като стана как ще те мина в мечтите ... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бензина винаги е бил по-доброто гориво :P

  За дсг въобще няма смисъл да отваряме дума, неслучайно почнаха да ги слагат масово по драгаджийките. Колкото и да не ти се вярва, електрониката реагира в пъти по-бързо от човешкия мозък.

  • Одобрявам 2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Vladi_a написа:

Бензина винаги е бил по-доброто гориво :P

  За дсг въобще няма смисъл да отваряме дума, неслучайно почнаха да ги слагат масово по драгаджийките. Колкото и да не ти се вярва, електрониката реагира в пъти по-бързо от човешкия мозък.

Най-накрая някой да успее с прости думи да му обясни на Сашето истината за DSG. Бих добавил и факта, че можеш да си го ползваш и като ръчна кутия - често го правя, защото ме кефи :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък установих, че 8 степенния AISIN, дори с малкия двигател 240 КС 550 нм може и без ръчна смяна. Нищо, че колата е над 2 тона.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 6 часа, Mishelle написа:

Най-накрая някой да успее с прости думи да му обясни на Сашето истината за DSG. Бих добавил и факта, че можеш да си го ползваш и като ръчна кутия - често го правя, защото ме кефи :)

Прекрасен е наистина, ама мен ме дразнеше преминаването от висока на ниска. Начи с една бесовица А1 Competition се вмъкнах пред един Тир и бях порядъчно освиркан. Докато мине на по-ниска......е после като мина почти ме Фърли на задната седалка щот e 2.0TFSI, а 200 коня са си 200 коня. Но нещо..... софтуер ли е, режим ли е, не знам 🤔

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До софт е със сигурност. Според мен тия кутии са най-адекватни на S режим, дори и при нормално(неспортно) шофиране, но това си е мое мнение, според моя мироглед.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Vladi_a написа:

До софт е със сигурност. Според мен тия кутии са най-адекватни на S режим, дори и при нормално(неспортно) шофиране, но това си е мое мнение, според моя мироглед.

Да де, ама държи високи обороти и вече разхода на гориво отива в космоса. 

Абе просто трябва да им се свикне. И после са финансово неприятни за поддръжка. Но в крайна сметка.....как беше...."Секи сам си преценя".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 3.05.2024 г. at 0:10, maxrpm написа:

Добре , само отбелязах. :)

При Влади , не съм се возил , но няма да забравя никога на Анастас червеното МБ, на мечката червения рапид . Силвията още ми е в сърцето , макар да е грозна, е брутална кола на макс ,имаше една 120 ка с фордов мотор 1.8, дето пак събираше лентите , не помня чия беше и на моя човек стоковата омега Б 2.5TD жалко че беше 1995 та и вече е старичка иначе се моли на шестака дизел и плачи ... Само дънки , така ли беше ? :)

Аз също не съм се возил при Влади, това беше при предишния собственик. Останалата част от поста ти ще го пропусна. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То и сега си е обикновено 1,8т на газ, само дето е с друг охлюв. Стига да се видим някой ден ( да смогна да дойда на някоя среща, де) ще ви повозя ако сте мераклии, но няма нищо впечатляващо в тоя милионник, според мен :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Vladi_a написа:

То и сега си е обикновено 1,8т на газ, само дето е с друг охлюв. Стига да се видим някой ден ( да смогна да дойда на някоя среща, де) ще ви повозя ако сте мераклии, но няма нищо впечатляващо в тоя милионник, според мен :)

А кутията от 2,5 тди? Оригиналната не му стигаше според мен дори и в стоковия вариант. И на мен така не ми стигаха 5, та минах на 6-степенна 🙂

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Vladi_a написа:

6-степенна, но от 1,8т А4 Б6 :)

Тва става ли? Не е ли различно монтиран маторя на Шкода и А4 В6 🤔 (лаически въпрос). До колкото помня на А4ката двигателя е напречно на предната ос (т.е. надлъжно спрямо пътя), а на Шкода е обратното.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 8 минути, Vladi_a написа:

Ма аз карам А6-ца :) Тя си е с надлъжен мотор, както при А4.

Грешно съм разбрал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.