Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Ежедневни приказки !


Pepino

Recommended Posts

:sorry:

Сори.

От кой модел шкода са ти летите джанти на лявата снимка от подписа ти.

 

Аз винаги по този начин карам, навик ми е. Когато е по инерция на скорост, моментния ми разход е точно 0.0 а дали реално е толкова....?  :eusa_think:

Къде го гледаш този моментен разход, докато караш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Autec Ethos. Те и на дясната са същите, но 17ки  :sorry:

А разхода се гледа на бордовия копютър.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По просто казано -  дисплейчето, което е на оборотомера. На лостчето за чистачките има едно копченце от там си сменяш кое да ти показва - външна температура, часовник, среден разход, моментен разход, колко време си карал и колко км. си минал, като последните две се нулират след 2 часа престой. Някои имат и колко км. можеш да минеш (приблизително) с наличното гориво.

Аз винаги съм на температурата. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

10х

Номер 1 си !! А аз си мислех, че това копченце е за регулиране на скоростта на чистачките B)

Чак чакам с нетърпение да ми мине смяната, че да я разбазикам функцията :D/

Пак мерси на всички за хелпа.

Редактирано от Ton4o_84
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

10х

Номер !! А аз си мислех, че това копченце е за регулиране на скоростта на чистачките B)

Чак чакам с нетърпение да ми мине смяната, че да я разбазикам функцията :D/

Пак мерси на всички за хелпа.

На лостчето на чистачките има две копчета. Това за скоростта на чистачките е от горе, по-скоро не е копче, а лостче и е с 4 положения от ляво на дясно. Ако имаш борд, копчето се намира от страни на лоста за чистачките, като се натиска на горе и на долу, за да движи по показанията, които ти е описал колегата.

post-235-0-14881600-1392921906_thumb.jpg

На снимката с 1 червено е смяната на скоростта на чистачките, а с 2 синьо е управлението на борда

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хах, лудница....  :D има и един Reset отдолу, но за него по нататък....  :lol:

Редактирано от Mahorec
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хах, лудница.... :D има и един Reset отдолу, но за него по нататък.... :lol:

Забравих го :sorry:
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като си гледам триповете и тези на Ники (sharpshooter) открих невероятна прилика ... моита показва 10 - 10.6 и неговата ... ама моита е 1.4 68 коня , а неговата 1.8Т 180 ... за к'ви икономии в града говорим :sorry:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като си гледам триповете и тези на Ники (sharpshooter) открих невероятна прилика ... моита показва 10 - 10.6 и неговата ... ама моита е 1.4 68 коня , а неговата 1.8Т 180 ... за к'ви икономии в града говорим :sorry:

 

Ами Гена, какво да ти кажа, хем искаш да пИлиш гуми на всеки сФетофар, хем после да ти е икономична...няма как  :P  Всъщност истината е, че разхода е такъв понеже съм на газ, иначе ако си я карам на бендзин, е така кротко до към 5-6000об/мин и слизам на 7-8/100 :tongue_1:  Ама те така е турбо технОлоджито :sorry: Даже ако искаш и ти да си актуален, направо идвай ми я оставяй Фобията и да те изпращам с един ЕкобУст да се кефиш на разхода :tongue_2:

 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Четох една статия за икономично шофиране цък

 

И конкретно този цитат: <...>

Вярно ли е това което се пише за инерцията и съвременните двигатели.

Аз като си карам открай време си пускам кракът от педала за газта и така си стигам пре-спокойно до светофара.

-И какво излиза, че при това положение на пуснат педал от газта, колата ми гори повече отколкото с натиснат педал и сменяне с нисходяща предавка!!

Не си разбрал съвсем точно за какво става въпрос...

И в двата случая педалът на газта е пуснат, но в единия случай предавката е изключена, а в другия - не.

Следователно начинът по който караш си е съвсем подходящ.

А по отношение на подходящата предавка при пуснат педал не е толкова важно да се сменя надолу, стига оборотите да са над 1000-1200.

Октавията включваше ППХ над 1200 оборота, докато Субърба (ако е загрял) държи дори и под 1000.

Редактирано от chavdarlk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за забележката. Пиша от работата  и често в бързината не дочитам, за което се извинявам.

 

Целта ми е да карам колкото се може по-икономично.

 

Исках да попитам как е по-икономично да се кара:

1. Като изключа от скорост и пусна педала на газта и така по инерция до светофара;

2. Като не изключвам от скорост, а слагам на нисходяща предавка и отпускам газта и така докато стигна светофара.

3.Както и някоя друга тънкост за икономисване на гориво, чрез стил на каране.

А доколкото разбрах ППХ-то е точно обратното на това което казваш; че се включва когато колата работи на празен ход, а не над еди-какви си обороти.

Редактирано от Ton4o_84
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ППХ е точно това, което казвам - активира се при отпуснат педал на газта и обороти над определен минимум.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най -икономично се кара така, виждаш отдалеч светофара че е червен. Просто си вдигаш крака от педала за газта и пускаш колата на скорост да продължи да се движи към светофара. Така да се каже колата на скорост по инерция се движи към светофара. Преминаване на по-ниска предавка не е необходимо. Вече когато трябва да се спре на светофара, изключваш от скорост и натискаш спирачката  за да спреш.

Не се сещам за ситуация, когато е необходимо колата да се движи и да не е на скорост. Така ,че такова нещо като движение по инерция ,но да не си на скорост не би трябвало да има. В Англия дори е забранено, ако не се лъжа. Смята се ,че в този момент шофьора няма контрол над колата.  Там дори на светофара се чака с включена скорост и крак натиснал съединителя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това са го измислили британските учени най-вероятно :)

Защо да се включва над определени обороти ППХ ? При мен не е така - включва се когато отпуснеш напълно педала на газта, дори и на 1000 оборота, че и по-малко.

Друг е въпросът, че никой не чака оборотите да паднат толкова ниско за да се върне предавка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурно това е причината :)

Междудругото всички, които имат карти за отстъпка в ЕКО трябва да си ги валидират чрез попълване на един формуляр на бензиностанцията. Това за новите карти, които раздаваха последно. А по-старите май ще се сменят. Не знам дали има срок.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се сещам за ситуация, когато е необходимо колата да се движи и да не е на скорост. Така ,че такова нещо като движение по инерция ,но да не си на скорост не би трябвало да има.....

 

Ситуации да искаш......

 

 

 В Англия дори е забранено, ако не се лъжа......  Там дори на светофара се чака с включена скорост и крак натиснал съединителя.

 

Иване, това е изключително вреден навик!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Онуй сравнение по-горе го дадох не да мрънкам , че ми е лакома колата , а за да се сетите , че в тия задръствания разхода на гориво трябва да се смята на час , а не чак толкоз на километър ... както и да караш (без издевателства естествено) 10/100 не ти мърдат .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Примерно пускане след втория тунел посока Правец. И още куп. Ама цялата тая дискусия е толкова .... все тая де :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами пускаш се на скорост, защо трябва да изключващ от скорост? И първия начин е по-икономичен. Така се пести гориво на дълъг път.

Редактирано от ivand911
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото иначе двигателя действа като спирачка и не можеш да поддържаш скоростта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какви по точно?

 

Още по-зле за теб. Престани да ръсиш мозък, щото взе да ме хваща нервата. Къв шофьор си ти? Целия пост ти е смях. Има си техника на управл. Инструктора с крака на съединителя ли те учеше да стоиш. А как ще стигнеш до червения светофар, зависи кога си го видял, на какво разстояние си от него и с каква скорост се движиш. И най вече, ще стигна, както аз си преценя.

Знаеш ли как ги обичам такива дето ми се мърдосват по пътя и гонят някакви рекорди за разход. Ходи си прави експериментите на някой глух път. Да не мислиш, че в трафика на Пловдив или София някой ще те търпи? Ей такива, като теб допринасят и за задръстванията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.