Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

:sorry:

Сори.

От кой модел шкода са ти летите джанти на лявата снимка от подписа ти.

 

Аз винаги по този начин карам, навик ми е. Когато е по инерция на скорост, моментния ми разход е точно 0.0 а дали реално е толкова....?  :eusa_think:

Къде го гледаш този моментен разход, докато караш.

Публикувано

Autec Ethos. Те и на дясната са същите, но 17ки  :sorry:

А разхода се гледа на бордовия копютър.

Публикувано

По просто казано -  дисплейчето, което е на оборотомера. На лостчето за чистачките има едно копченце от там си сменяш кое да ти показва - външна температура, часовник, среден разход, моментен разход, колко време си карал и колко км. си минал, като последните две се нулират след 2 часа престой. Някои имат и колко км. можеш да минеш (приблизително) с наличното гориво.

Аз винаги съм на температурата. :)

Публикувано (Редактирано)

10х

Номер 1 си !! А аз си мислех, че това копченце е за регулиране на скоростта на чистачките B)

Чак чакам с нетърпение да ми мине смяната, че да я разбазикам функцията :D/

Пак мерси на всички за хелпа.

Редактирано от Ton4o_84
Публикувано

10х

Номер !! А аз си мислех, че това копченце е за регулиране на скоростта на чистачките B)

Чак чакам с нетърпение да ми мине смяната, че да я разбазикам функцията :D/

Пак мерси на всички за хелпа.

На лостчето на чистачките има две копчета. Това за скоростта на чистачките е от горе, по-скоро не е копче, а лостче и е с 4 положения от ляво на дясно. Ако имаш борд, копчето се намира от страни на лоста за чистачките, като се натиска на горе и на долу, за да движи по показанията, които ти е описал колегата.

post-235-0-14881600-1392921906_thumb.jpg

На снимката с 1 червено е смяната на скоростта на чистачките, а с 2 синьо е управлението на борда

Публикувано (Редактирано)

Хах, лудница....  :D има и един Reset отдолу, но за него по нататък....  :lol:

Редактирано от Mahorec
Публикувано

Хах, лудница.... :D има и един Reset отдолу, но за него по нататък.... :lol:

Забравих го :sorry:
Публикувано

Като си гледам триповете и тези на Ники (sharpshooter) открих невероятна прилика ... моита показва 10 - 10.6 и неговата ... ама моита е 1.4 68 коня , а неговата 1.8Т 180 ... за к'ви икономии в града говорим :sorry:

Публикувано

Като си гледам триповете и тези на Ники (sharpshooter) открих невероятна прилика ... моита показва 10 - 10.6 и неговата ... ама моита е 1.4 68 коня , а неговата 1.8Т 180 ... за к'ви икономии в града говорим :sorry:

 

Ами Гена, какво да ти кажа, хем искаш да пИлиш гуми на всеки сФетофар, хем после да ти е икономична...няма как  :P  Всъщност истината е, че разхода е такъв понеже съм на газ, иначе ако си я карам на бендзин, е така кротко до към 5-6000об/мин и слизам на 7-8/100 :tongue_1:  Ама те така е турбо технОлоджито :sorry: Даже ако искаш и ти да си актуален, направо идвай ми я оставяй Фобията и да те изпращам с един ЕкобУст да се кефиш на разхода :tongue_2:

 

Поздрави!

Публикувано (Редактирано)

Четох една статия за икономично шофиране цък

 

И конкретно този цитат: <...>

Вярно ли е това което се пише за инерцията и съвременните двигатели.

Аз като си карам открай време си пускам кракът от педала за газта и така си стигам пре-спокойно до светофара.

-И какво излиза, че при това положение на пуснат педал от газта, колата ми гори повече отколкото с натиснат педал и сменяне с нисходяща предавка!!

Не си разбрал съвсем точно за какво става въпрос...

И в двата случая педалът на газта е пуснат, но в единия случай предавката е изключена, а в другия - не.

Следователно начинът по който караш си е съвсем подходящ.

А по отношение на подходящата предавка при пуснат педал не е толкова важно да се сменя надолу, стига оборотите да са над 1000-1200.

Октавията включваше ППХ над 1200 оборота, докато Субърба (ако е загрял) държи дори и под 1000.

Редактирано от chavdarlk
Публикувано (Редактирано)

Благодаря за забележката. Пиша от работата  и често в бързината не дочитам, за което се извинявам.

 

Целта ми е да карам колкото се може по-икономично.

 

Исках да попитам как е по-икономично да се кара:

1. Като изключа от скорост и пусна педала на газта и така по инерция до светофара;

2. Като не изключвам от скорост, а слагам на нисходяща предавка и отпускам газта и така докато стигна светофара.

3.Както и някоя друга тънкост за икономисване на гориво, чрез стил на каране.

А доколкото разбрах ППХ-то е точно обратното на това което казваш; че се включва когато колата работи на празен ход, а не над еди-какви си обороти.

Редактирано от Ton4o_84
Публикувано

ППХ е точно това, което казвам - активира се при отпуснат педал на газта и обороти над определен минимум.

Публикувано

Най -икономично се кара така, виждаш отдалеч светофара че е червен. Просто си вдигаш крака от педала за газта и пускаш колата на скорост да продължи да се движи към светофара. Така да се каже колата на скорост по инерция се движи към светофара. Преминаване на по-ниска предавка не е необходимо. Вече когато трябва да се спре на светофара, изключваш от скорост и натискаш спирачката  за да спреш.

Не се сещам за ситуация, когато е необходимо колата да се движи и да не е на скорост. Така ,че такова нещо като движение по инерция ,но да не си на скорост не би трябвало да има. В Англия дори е забранено, ако не се лъжа. Смята се ,че в този момент шофьора няма контрол над колата.  Там дори на светофара се чака с включена скорост и крак натиснал съединителя.

Публикувано

От това икономично шофиране ще спестите  не повече от 100 мили литра  за 100км. ;)

Публикувано

Това са го измислили британските учени най-вероятно :)

Защо да се включва над определени обороти ППХ ? При мен не е така - включва се когато отпуснеш напълно педала на газта, дори и на 1000 оборота, че и по-малко.

Друг е въпросът, че никой не чака оборотите да паднат толкова ниско за да се върне предавка.

Публикувано

Щот е биндзин - при дизеляка е до 850 оборота :eusa_think:

Публикувано

Сигурно това е причината :)

Междудругото всички, които имат карти за отстъпка в ЕКО трябва да си ги валидират чрез попълване на един формуляр на бензиностанцията. Това за новите карти, които раздаваха последно. А по-старите май ще се сменят. Не знам дали има срок.

Публикувано

Не се сещам за ситуация, когато е необходимо колата да се движи и да не е на скорост. Така ,че такова нещо като движение по инерция ,но да не си на скорост не би трябвало да има.....

 

Ситуации да искаш......

 

 

 В Англия дори е забранено, ако не се лъжа......  Там дори на светофара се чака с включена скорост и крак натиснал съединителя.

 

Иване, това е изключително вреден навик!

Публикувано

Онуй сравнение по-горе го дадох не да мрънкам , че ми е лакома колата , а за да се сетите , че в тия задръствания разхода на гориво трябва да се смята на час , а не чак толкоз на километър ... както и да караш (без издевателства естествено) 10/100 не ти мърдат .

Публикувано

Напълно подкрепям - и за ситуациите и за навика :)

Публикувано

Ситуации да искаш......

 

 

 

 

Какви по точно?

Публикувано

Примерно пускане след втория тунел посока Правец. И още куп. Ама цялата тая дискусия е толкова .... все тая де :)

Публикувано (Редактирано)

Ами пускаш се на скорост, защо трябва да изключващ от скорост? И първия начин е по-икономичен. Така се пести гориво на дълъг път.

Редактирано от ivand911
Публикувано

Защото иначе двигателя действа като спирачка и не можеш да поддържаш скоростта.

Публикувано

Какви по точно?

 

Още по-зле за теб. Престани да ръсиш мозък, щото взе да ме хваща нервата. Къв шофьор си ти? Целия пост ти е смях. Има си техника на управл. Инструктора с крака на съединителя ли те учеше да стоиш. А как ще стигнеш до червения светофар, зависи кога си го видял, на какво разстояние си от него и с каква скорост се движиш. И най вече, ще стигна, както аз си преценя.

Знаеш ли как ги обичам такива дето ми се мърдосват по пътя и гонят някакви рекорди за разход. Ходи си прави експериментите на някой глух път. Да не мислиш, че в трафика на Пловдив или София някой ще те търпи? Ей такива, като теб допринасят и за задръстванията.

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.