Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Ежедневни приказки !


Pepino

Recommended Posts

Напротив, когато снега е като днес, имаш по - добро сцепление, при качването и слизането до и от Бонсови, по завойте не е проблем. Пилежите стават по - добре защото имаш повече сцепление, но кишата помага. Аз на НИМ в Неделя на пилеж не можах да направя 360, с чисто нови зимни гуми не отлепям от място на ръчна в тоя студ на -18... В квартала единия ден едва излязох от преспата в която бях паркирал, отидоха 6-7 маневри.

Интересно ми е на колко си години,и колко шофьорски стаж имаш?

Скоро не бях чел по-голяма глупост.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 7ми януари пътувах до Белград. Времето беше кофти, през голяма част от пътя имаше сняг и лед. Караме си в колона 10-15 коли, бавно, с голяма дистанция един от друг. Когато стигнем - тогава. Единствените, които изпреварваха бяха тирове и два софийски автобуса на КаратС :( За първите имаше забрана за движение, а вторите хора возят :( Това се случва преди магистралата, на обикновен извънградски път.

Редактирано от Alexandar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе, че кишата помага за пиленето е вярно. И до някъде има добро сцепление, но при условие, че не е дълбока и стигаш до асфалта. С прилични гуми не е проблем да се кара.

Между другото, карането бавно в лошо време е доста изнервящо понякога за хората, които си познават колите/камионите и не е проблем да се движат с по-висока скорост. Аз лично не разбирам хората дето пъплят с 30-35 км/ч по бул. "България" в левите две ленти и задържат трафика, щото, баси ужаса, вали сняг яко. Така че т'ва, че някои карат по-бързо в не до там хубаво време не значи, че са безотговорни, ненормални и прочее! И ако видите такива, може да направите по-голяма дистанция с предния, за да Ви изпреварят бързо и безопасно или да минете в дясното платно просто ако има такова :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Заебах и ABS-и и ESP-a, цъкам си спирачката аналогово, както са ме учили опитни хора - педалът стана, като на ГАЗ-ка 53... удърви се яко, нулев ход...

Ако си на скорост и блокират предните колела (при 4x4 и останалите) двигателят почти сигурно ще изгасне и губиш сервото. Не е добра идея да се изключва ABS-а в такъв момент...

По начало на лед се спира при изключена скорост.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В такива условия, с цел спиране при 30 км/ч, може да се превкючи на първа, а автоматдрайвърите е по-добре да са на ръчен режим :sorry:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подобно (като на Шафт) преживяване миналата неделя. Наближавам кръстовище и ще правя ляв завой. Отдалеч разбрах, че няма да ме огрее зеленото и оставих колата сама да намали. Нямаше никой преди мен и бях решил да спра няколко метра преди стоп линията, да не стресирам правещите десен завой от лявата ми страна. Завоят е кофти и при сух асфалт, а в момента условията бяха...

Та при 15-20 км/ч настиснах леко спирачките. Моментално светна "скиорчето" и ABS-а застърга.. Не знам дали ESP-то ме държа в пътя, но съвсем успешно се пързалях 10-15м само направо. Все пак спрях достатъчно далеч преди стоп линията. Не че се виждаше къде е, ама аз си я знам :) . 

До тук всичко мина добре. Лошото беше, че колегата след мен се "допързаля" до задната ми броня. Удара не беше силен, но така или иначе предстои смяна на задна броня. Има две надлъжни пукнатини.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Шафт радвай се, че си се разминал с малкия дявол.

 

Абсолютно... Много съм благодарен, че нямаше коли/хора отпред.

 

 

...

Аз лично не разбирам хората дето пъплят с 30-35 км/ч по бул. "България" в левите две ленти и задържат трафика, щото, баси ужаса, вали сняг яко.

...

 

Имат това право, могат да карат там... дори в най-лявата лента с 10км/ч, ако е нужно това нещо - там няма скоростна лента, ами всичките са еднакво бързи (до 70км/ч мисля, че беше) - щом са три платна и ограничението е до 80км/ч и се води населено място, водачите избират най-удобната за тях лента. Има го в закона и преди време го изговорихме, че някаква женичка на околовръсното с тойота си карала бавнично всеки ден в най-лявата лента...

Представи си, че не може да кара добре колата, кара дясна лента, тя е наполовина изчистена, има киша, има лед, има нещо друго - ако се завърти ще помели колите и в трите ленти... Просто, щом карат там, значи там могат най-добре - не мисля, че е защото искат да пречат. На такива не им мигам, не ги карам да се мърдат - обикалям ги както може и продължавам.

 

Моята ситуация с тирчето е същата - три ленти, аз съм в средната, дясната беше на 50% чиста, имаше видимо 2 пръста сняг - ами ако карах там, десните ми гуми са с опасност да загубят сцепление. Лявата, най-лявата лента беше на 75% чиста, защото се виждаше, че е по-широко платното от дясното, снегът беше по-към мантинелата, а средната беше слънце (тоест, хем чиста, хем блести, нали). А кажи ми - защо тоя "гейний" не мина в лявата или в дясната да ме изпревари, като бяха свободни, а летеше с тира по мене и ми мига да му се махна от платното?!?!?! Я фък оф!!! Като бърза толкова много вече казах - ще го гледаме как виси от магистрала тракия от мостовете, или ще го гледаме в канавката - има много варианти... аз не искам да съм там. Не съм му пречил нарочно, ама щом съм преценил, че това е най-добре за безопасността на хората с мене, няма да ме притиска отзад (както го казах само - хахаха).

 

 

Ако си на скорост и блокират предните колела (при 4x4 и останалите) двигателят почти сигурно ще изгасне и губиш сервото. Не е добра идея да се изключва ABS-а в такъв момент...

По начало на лед се спира при изключена скорост.

 

Аз съм с автоматка вече и не ми е ясно как мога да спра тая кола, освен САМО със спирачките... Никога не съм си помислял да я изгася, докато карам :D Вероятно ще се чуят не много хубави звуци и направо да звъня на надин да я прибират... не знам. Иначе, за ръчните предавки знам, че на изключена - да няма какво да бута допълнително, ама тука бута нон-стоп... :) Има обаче една подробност, че като й пусна газта, ако е на равно (тоест не е спускане по наклон) и явно има някакви максимални скорости до които може да се случва това нещо - "магически" изключва от скорост - тоест, карам със 50-60-70 - дори на 5-та да е, няма как стрелката да е на 800об./мин. Тоест, газ-газ върви, отпускам газта напълно и гледам оборотите не остават, както когато е на скорост, ами падат на 800, все едно е на неутрална. Подавам газ и бавно ги вдига до 2000, например, и чак тогава усещам, че включва съединителчето и зацепва, защото за времето за което ги покачва до 2000, усещането е все едно подавам газ на неутрална - тоест, не ускорява... При спускане по наклон - зависи от наклона, де - почти винаги държи на скорост... Със скорост над 80-90, вероятно (не съм тествал точно от колко) - никога не отпуска така оборотите - винаги държи. Ясно ми е защо е така.

 

 

В такива условия, с цел спиране при 30 км/ч, може да се превкючи на първа, а автоматдрайвърите е по-добре да са на ръчен режим :sorry:

 

Само това не се сетих - да я ръгна на ръчни и да свалям предавките - все си мисля, че сама ще се оправи да ги свали, ама насилственото ще помогне определено!!! Благодарско, бат' Стефко!!!

 

 

 

И нещо хубаво от преди 20тина минутки - закарах жената на работа и пътьом гледам една А-класа закъсала - върти гуми, не мърда. Не бях с джипарата (да подчертая), ами с едно малко Форд Ка. Пред мен тая кола (аЛди, разбира се), просто заобиколи А-класата и си продължи, ама аз спрях и слязох да бутам - направих колона от поне 5-6 коли зад мен и една "парашутка" отзад. Много готино ми стана, когато от задната кола слезе още един човек, от тази по него слезе още един и дойдоха да бутаме дружно :) Все шофьорите слезнаха. И разбира се, никой не свири, не се кара, няма сватбари сутрин - избутахме бангийката и, разбира се, няма как да е всичко розово - парашутката направи калабалъка пълен... Как иначе без накой "гейний". Набута се в насрещното и го запуши, все едно ще ни изпревари (то няма хич място как да стане това нещо) и затъна глупака в "снеголеда" (много хубава дума), последва пилеж на гуми с характерен звук... ама с две маневри я изкара сам.

 

Та така - още има хора ;)

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не светкам също, нито ги притискам, щото ми е ясно, че само ще ги насмета още повече тея дето не могат да карат и ги тресе шубето. Казах само, че не ги разбирам. Три /в случая оня ден/ чисти ленти и снеговалеж. От колегиална гледна точка поглеждам на ситуацията. Нормално е лявата лента да НЕ е за пъплещите и притеснени люде. Нямаше проблем да си карат в дясна или дори средна лента. Не виждам причина, само защото ти е позволено да караш с 30 в лявата, да задържаш целия трафик. Особено, когато нищо не ти пречи, освен силния снеговалеж, който всъщност не беше кой знае к'во :) Все пак, не са сами на този трилентов път, нали?

Относно ТИР-а, мога да кажа за себе си. Бих му направил място като мина в дясната лента след като намаля леко, щом е имало сняг. Или в лявата. Демек - бих го пропуснал определено в първия удобен за мен момент. Т'ва би го направил всеки, който е карал камион. Но тези, които не са - няма как да мислят по начина по който се случват нещата за човека, който кара 20-30 тона зад гърба си. Камионите се движат в средната лента заради удобство. Лявата принципно е забранена за тях, а дясната я пропускат, защото там се случва влизане и излизане от главното шосе по детелини и кръстовища и средната скорост е по-ниска, спиранията и потеглянията са по-чести, непрестанно се намалява и увеличава скоростта...и всичко т'ва води до по-висок риск от инцидент. Освен т'ва, като седиш високо над пътя и имаш определено по-добра видимост, много по-добре преценяваш доста от нещата и е лесно да предвидиш рискови ситуации преди да са възникнали. Ако си шофьор на камион и мислиш с главата си, гарантирано ще си най-безопасния участник в движението! Над 80% от инцидентите с участие на камион в тях са по вина на водача на лекото МПС. Има и изоглавени камионджии разбира се, хахаха.

Да караш камион е много по-различно от т'ва да се возиш с автомобил. На пътя е нужна колегиалност и толерантност. Делим го всички, независимо дали сме с мотор, кола, suv или камион. Ако мислим с една идея повече за останалите в трафика - ще е съвсем различно.

Т'ва го пиша не конкретно разбира се, защото за теб нямам никакво право, а общо. За това, как смятам, че би било по-добре. И мненията ми са базирани от личния ми опит с всякакви МПС-та и няколко изминати километра и не ангажирам никого с тях.

А, че има добри хора - има и още как! И аз сутринта бутах един закъсал и отчетох дейност. Давах и ток. А на мен пък, първо Евгени, а после и Марто ми предложиха коли в студовете, докато моята я спретна и вкарам в релси. Дано да има повече такива хубави действия и да не остават незабелязани, а да бъдат поощрение и пример за останалите :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Велко много си пристрастен към камионджиите. Отвъд дълбоката вода може и така да е, тук е съвсем различно. Най-вече заради турските шофьори, които наистина карат като луди. Не че и нашите им отстъпват.

Сещам се преди години за една случка с български автобус в началото на Тракия, само средната лента чиста, отляво и отдясно сняг. Ние сме с един Еспейс, едвам държим 80 и колата е леко нестабилна. Ядоса се че му пречим и при изпреварването ни засече към дясната лента. Колегата който караше, реши да си го върне и пак застана пред него, без да го засича или нещо. При повторното изпреварване автобусът поднесе на около 45 градуса спрямо пътя и шофьорът успя да го овладее. Но върна на 60 и бързо изостана. За D категория се иска C + 2 години стаж.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Видиш ли камион да те притиска отзад, най-благоразумно е да се пазиш. Щом те е стигнал камион по нашенските пътища, вероятността да не го слуша главата е огромна. Оттам насетне закона за движение по пътищата не важи, важи само закона на физиката и е в негова полза. Бегай далеч и това е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм пристрастен, Иво :)

Писах, какво аз бих направил, от моята гледна точка - на човек, който е и от двете страни в случая.

Няма да разбереш за какво иде реч ако не си карал лично. Наистина има олигофрени зад волана - не споря хич. Ако в едно пътуване София-Варна се сблъскам с 5 камиона, шофирани от глупаци, колите ще са 5 пъти в повече обаче.

Отделно, ако камион/автобус те изпреварва, както е било в описаната от теб ситуация...явно си по-бавен от него и нищо не пречи да се отнеме за 5 секунди "газта" и всичко да мине безпроблемно, но вместо т'ва - колегата ти изскача пред него, "за да му го върне". Едвам крепите 80, но след т'ва - изпреварва автобуса, който определено се движи с 90 (примерно). Извини ме, но с тоя манталитет - "са ше му покажа" или "ше го науча как да кара"...няма да стигнем далеч, нали?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Банда, гледах сега един О1 vRS.

Въпроси:

  • нормално ли е да е с бял таван и колонки?
  • Може ли снимка на вдигнат мокет в багажника- има ли залепени кори върху него или стоят отделно?
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами Велко с тази разлика, че за разлика от него, ние не сме го засичали и нищо не сме показвали :) . От три ленти първо ни засече при изпреварването, изпреварихме го и ние, а при втория опит за изпреварване поднесе и разбра за какво става въпрос. Ние не се правили на учители. Освен това простотиите, които сътворяват шофьорите на рейсове и камиони, не могат да се сравнят с нито една простотия на шофьор на лека кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иво, ако те настига камион или рейс, определено!!! си по бавен от него. Не виждам логично обяснение, защо след като Ви изпреварва (макар и да Ви засича), не продължите да си поддържате едвам, както ти пишеш тея 80 км/ч, а го изпреварвате? Извинявай, ама тея най-много ги обичам. Независимо дали съм с кола, камион или мотор. Настигам някой, задминавам го, ама видиш ли ше ме задмине и той, да си го върне... К'во да си върне? Мястото? Щом съм го настигнал, значи съм по-бърз. Дали съм по-добър шофьор, дали си познавам колата, дали не се шашкам, когато паднат 5 см сняг - няма значение. Настигам го - по-бърз съм. И изпреварвам. Явно обаче, доста хора ги приемат тея неща лично и вместо да си продължат по пътя, ускоряват преко сили така да се каже, за да си го върнат. Опитвам се да го разбера вашия шофьор, но тъпата ми репа не намира никаква логика, за чий си мери дедовия с някакъв некомпетентен рейсаджия... Може и да не съм прав обаче! Всякакви ситуации има

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

<p>

 

Банда, гледах сега един О1 vRS.

Въпроси:

  • нормално ли е да е с бял таван и колонки?
  • Може ли снимка на вдигнат мокет в багажника- има ли залепени кори върху него или стоят отделно?

На моята (L&K обаче, а не RS) имах залепени кори под мокета около резервната гума. Но се отлепиха с времето. А по спомен съм виждал бял таван и колонки, точно на РС. Колата беше черна ако има някакво значение

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не светкам също, нито ги притискам, щото ми е ясно, че само ще ги насмета още повече тея дето не могат да карат и ги тресе шубето. Казах само, че не ги разбирам. Три /в случая оня ден/ чисти ленти и снеговалеж. От колегиална гледна точка поглеждам на ситуацията. Нормално е лявата лента да НЕ е за пъплещите и притеснени люде. Нямаше проблем да си карат в дясна или дори средна лента. Не виждам причина, само защото ти е позволено да караш с 30 в лявата, да задържаш целия трафик. Особено, когато нищо не ти пречи, освен силния снеговалеж, който всъщност не беше кой знае к'во :) Все пак, не са сами на този трилентов път, нали?

Относно ТИР-а, мога да кажа за себе си. Бих му направил място като мина в дясната лента след като намаля леко, щом е имало сняг. Или в лявата. Демек - бих го пропуснал определено в първия удобен за мен момент. Т'ва би го направил всеки, който е карал камион. Но тези, които не са - няма как да мислят по начина по който се случват нещата за човека, който кара 20-30 тона зад гърба си. Камионите се движат в средната лента заради удобство. Лявата принципно е забранена за тях, а дясната я пропускат, защото там се случва влизане и излизане от главното шосе по детелини и кръстовища и средната скорост е по-ниска, спиранията и потеглянията са по-чести, непрестанно се намалява и увеличава скоростта...и всичко т'ва води до по-висок риск от инцидент. Освен т'ва, като седиш високо над пътя и имаш определено по-добра видимост, много по-добре преценяваш доста от нещата и е лесно да предвидиш рискови ситуации преди да са възникнали. Ако си шофьор на камион и мислиш с главата си, гарантирано ще си най-безопасния участник в движението! Над 80% от инцидентите с участие на камион в тях са по вина на водача на лекото МПС. Има и изоглавени камионджии разбира се, хахаха.

Да караш камион е много по-различно от т'ва да се возиш с автомобил. На пътя е нужна колегиалност и толерантност. Делим го всички, независимо дали сме с мотор, кола, suv или камион. Ако мислим с една идея повече за останалите в трафика - ще е съвсем различно.

Т'ва го пиша не конкретно разбира се, защото за теб нямам никакво право, а общо. За това, как смятам, че би било по-добре. И мненията ми са базирани от личния ми опит с всякакви МПС-та и няколко изминати километра и не ангажирам никого с тях.

А, че има добри хора - има и още как! И аз сутринта бутах един закъсал и отчетох дейност. Давах и ток. А на мен пък, първо Евгени, а после и Марто ми предложиха коли в студовете, докато моята я спретна и вкарам в релси. Дано да има повече такива хубави действия и да не остават незабелязани, а да бъдат поощрение и пример за останалите :)

 

Разбирам, знам какво е. Съгласен съм, но не искам да ме натиска отзад - нали има такива правила за спазване на дистанция - още повече, че щом знае, че кара 30 тона зад гърба си, майка му деба, къде му е скапания акъл, че това не спира лесно?!??!?!? Значи, когато се престроих на пътя го видях на 2 километра тоя камион как идва на майка си от т'ва (да, толкова далече). Тоя "чичо" имаше 2 километра да ме настигне и да прецени какво да направи. Щом лявата е забранена и вижда, че има кола... ми... абе няма смисъл - как беше... "такъв ни е материала" - не че не може да се оправи, ама не съм аз тоя, който ще се бори с вятъра, който духа в главите на 75% от хората на пътя... няма смисъл. Затова е инстинкта за самосъхранение - "пази си гъза" и който иска да виси от мостовете или да проверява колко са дълбоки канавките... дреме ми.

 

 

...За D категория се иска C + 2 години стаж.

 

Е и малко акъл, другото не е толкова важно.

 

 

Видиш ли камион да те притиска отзад, най-благоразумно е да се пазиш. Щом те е стигнал камион по нашенските пътища, вероятността да не го слуша главата е огромна. Оттам насетне закона за движение по пътищата не важи, важи само закона на физиката и е в негова полза. Бегай далеч и това е.

 

Това е истината. Не мога да съм по-съгласен...

 

 

...

Наистина има олигофрени зад волана - не споря хич.

...

 

Още една такава случка имам, за която се сещам сега - пътуваме две коли в комплект... Магистрала Хемус, точно на виадукт сме отгоре и следва ляв завой, лято е, слънчице, пътя е чук отвсякъде. Спускане е точно там и има ограничение 90км/ч, тоест не е магистрала точно там - не мога да кажа кое е мястото и след кой тунел е, все тая ми е, не го знам. Аз бях втора кола, обаче другата кола караше бавничко, респективно караме си пакетче бавничко... и все пак сме над ограничението и двамата - 100км/ч си държим... Зад мен гледам, че идва камион, повтарям, че е спускане, "ако не съм казал вече", и се движим със 100км/ч, над ограничението сме, не пипаме спирачките и двете коли! Гледам го тоя мармот отзад, че идва бързо с тенденция да ни налети и двамата, и мигнах на предната кола да ускори лекичко с жест отвътре (тип дай газ), ама не ме разбра и тръгнах да го изпреварвам, да се разберем. Оня с камиона наближава стабилно и се залепи зад другата кола - аз вече бях първа и сме със 110км/ч и двете коли - пак казвам, че е спускане и ограничението е 90км/ч, но пътя позволява 150 дори... Залепи си се стабилно!!! Почна да светка, да мига, да подсвирва нещо на другата кола да върви по-бързо.

Хората в колата са притеснителни, а при по-високи скорости повръщат (слаб вестибуларен апарат), и са се ошашкали 100% от тая работа - 'ми кипна ми лекичко така (където има един лаф "завряха ми говната" за секунда), намалих в лявата лента и право пред тира си го засякох както си трябва (супер малоумна постъпка, ама тогава не мислех изобщо) - на 80км/ч като паднахме, колкото е ограничението там - 80-90км/ч. Тогава реших, че е време да си карам пак със 100км/ч в комплект с другата кола... Значи можело да си кара с 90, не на 110 да свири и да квичи там.

 

Не ме кефят тия истории, не е героизъм, не е за хвалба изобщо... простотии са това, малоумщини, тъпанарщини и още такива думи с окончание "щини", като свинщини и т.н.... ама имам опит с турци, които ме удариха отзад, защото изпреварваха грешно, не си прецени силиците човека и ми се заби отзад, излетя в канавката, излезе и ми вика безбожник, ти нямаш бог бе, защо караш с ограничението и как можело да викаме полиция за това одраскване, че нищо ми нямало (наистина изглеждаше като одраскване на октавията по бронята)! Тръгнах към крика - жалко, че няма манивели като на газките и съм щастлив, че не бях сам, та имаше кой да ме спре, че сега нямаше да пиша тука, а щяха да са ме давали по новините... :) Както и да е - получиха си заслуженото и бащата и синеца му, който караше също много зле, свидетелствах където трябва и да се оправят... Ето такива ги гледаме по новините, ама лошото е, че страдат такива като мене, които спазват каквото трябва да се спазва, съобразено с видимост, пътни условия, всичко... и не прекомерно спазване, защото някои ограничения са малоумие, но съобразени с пътя са си на място понякога. Мозък си трябва и рефлекси, друго не е нужно - всичко друго е производно от тези две неща...

 

Аз съм такъв човек, че много мразя някой да се опита да ме мачка... винаги ще помогна с каквото мога и когато мога, ако мога, който и да е отсреща, не се заяждам с никого, карам си и не правя глупости и простотии, пускам всеки да върви където е тръгнал, но адски много мразя неоправията и неугодията... не става така, просто.

 

Тоя тир тогава май беше турски, не си спомням, ама аз като ходя по чужбините не мигам на местните, да ги псувам защо така карат бавно, или бързо, или нещо друго от "рода Маклауд"  ("накрая ще остане само един" от такива ситуации, това е ясно).

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....................

 

 

ДжуджО ... Сериозно се замислям да ти събера част от постовете и да издам една книжка с разкази .... :tooth:    :jester:  :jester:

 

:cheers:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много са яки, нали? :D Даже понякога като си ги препрочитам се чудя дали не съм го сънувал това :D :D :D

 

"Бегай", да има разкази, че ако няма - лошо...

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Представям си те да се качиш да повъртиш някой ТИР за 6 месеца или година. Такива разкази ше имаш тогава, че вярно книжка ще издаваш :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Представям си те да се качиш да повъртиш някой ТИР за 6 месеца или година. Такива разкази ше имаш тогава, че вярно книжка ще издаваш :)

 

"Хората направиха пари от тотални глупости... един писал как ака в кенефа и всички купуват да видят и те ли акат така и дали чувството е същото "- така, че... нищо чудно ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Иво Динков

Ранните РСки са с бял таван и колонки. Доколкото си спомням, тази която гледаш беше 2001ва, нали?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята е така. Чак след 2003 мисля, излизаха с черен таван и 17ки :(.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изпуска се един много съществен момент - този който се е качил да кара машина 10,15 или 30 тона, трябва да е много по-наясно с отговорността и възможностите си спрямо този с лек автомобил.

Защото всеки може да избори случки подобни на спускане и той да се залепи на метър зад тебе - това маймуна да сложиш зад волана няма да го направи.

Да не говорим за ситуации където на равно се се репчат и те задминават и на следващия баир или завои се почва едно мъкнене и редене на предавки.

Вадят се неща от контекста, с които съм съгласен - средна скорост и така нататък...

Но когато се изисква да се съобразяваш чисто колегиално с някой тежкотоварен в ситуации, в които ще го поставиш в екстремно спиране или маневра е едно.

Но когато той не се съобразява с никой и нищо , говорим за съвсем други неща. Сегa наши ли са водачите, чужди ли са - лично мнение един дол дренки са.

Да не споmевам 5 километра изпреварване по нанагорнище на магистрала - защото онзи кара с 3 км\ч по бавно отпред.

 

Между другото в събота вечерта към 18 на България, снегорините си бараха мандарините и беше се получил съвсем лек слой сняг +киша.

Да съм чакал 4-5 минути да завия надясно по Каблешков - 3 катсатрофи пред мен и около мен с по три коли - банлно чукване - увеличен спирачен път с не повече от 20-50 сантиметра.

Толкова за кой с колко се валчи в лява или средна лента - никакво значение като нямаш акъл и не можеш да спазиш дистанция или да прецениш обстановката.

В тоя ред на мисли - на околовръстното същата ситуация като настилка, но там скорост от 80 км/ч те задминават - класика в жанра, но и последиците на двама бяха доста по сериозни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изпуска се един много съществен момент - този който се е качил да кара машина 10,15 или 30 тона, трябва да е много по-наясно с отговорността и възможностите си спрямо този с лек автомобил.

Защото всеки може да избори случки подобни на спускане и той да се залепи на метър зад тебе - това маймуна да сложиш зад волана няма да го направи....

 

Да, явно си мислят, че са яхнали Оптимус Прайм и е много яко, а тия долу с бъмбълби-то (дай боже всекиму!) само пречат :D

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.