Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Ежедневни приказки !


Pepino

Recommended Posts

Една Опел Инсигния на НИМ първите 10 метра с няколко км/ч, след това вече никакви грижи. Сега ми се налага да сляза от автоматик, за да местя ръчка от местото и, после да вкарам автоматика там и да продължа с ръчката. Единствено от време на време забравям, че ръчката има и съединител и реагирам, чак когато двигателя се разтресе.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отскоро карам автоматик за ежедневка, и все още не мога да свикна. Дори и в града предпочитам да си го включа на ръчен режим и сам да си сменям. Иначе левия крак бързо го забравих, карал съм доста автоматици, но никога съм нямал собствен досега. Още първия път като карах, ако не се лъжа беше на някакво много голямо Daewoo преди доооста години, свикнах да не ползвам ляв крак. Ама пък някой друг да ми сменя скоростите - не мога още да го преодолея :D предполагам ще свикна, но засега ми е трудно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен дари и на ръчен след една две предавки съвсем губя интерес от ръчно сменяне и я връщам на автомат. Зависи и как натискаш педала, ако е леко, сменя още на ниски обороти, при по-силно натискане задържа до средни и при кик дауна - директно задържа до високи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едно време като излезнаха автоматите с пера на волана, аверидж шофьора се почуствА, че ще кара формула ино. После се оказа, че кутиите на средностатистичеакия автомобил реагират на команди със скоростта, с която работи средностатистически циганин. Също важи и за смяната от лоста на типтроници и прочие чудесии.

Аз до тук съм карал един единсвен автомобил, на който кутията мисли по-бързо от мен и знам, че никога няма да мога да си го позволя.

За всичко останало, трябва да свикваме с поведението на кутията и после да се радваме, че левио крак почива (моя не винаги, защото когато карам на ура, обикновено спирам с левия крак), а десната ръка е свободна и можем да заемем стойка на шофиране БиЕмВие, даже и да не караме такова.

Редактирано от sauber
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз до тук съм карал един единсвен автомобил, на който кутията мисли по-бързо от мен и знам, че никога няма да мога да си го позволя.

 

 

ZF?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам с каква кутия е. 911 GT RS. Все едно си в Ф1 (не че съм карал Ф1). Но мога да си представя, че само кутията е колкото чисто нов Супърб...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Производство е на ZF.

 

Sauber, нали си ми съкварталец, да ти дам Ф1 да покараш :tongue_1:? Знам, че имаш предвид друго, но така написано съкращението тук води до други асоциации. :tooth:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ма аз и Фабия не съм карал! :D Няма да откажа едно кръгче!

 

Между другото, преди 2-3 седмици засякох по морето една Фабия, мисля, че двойка, а после май и в София я видях. Цялата с WRC шарка. Бръмчеше яко също. Не е WRC де, ама май е някакъв спешъл едишън. За съжаление нямах възможност да я видя от близо и да я разгледам, че се в движение я засичам...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ма аз и Фабия не съм карал! :D Няма да откажа едно кръгче!

 

Между другото, преди 2-3 седмици засякох по морето една Фабия, мисля, че двойка, а после май и в София я видях. Цялата с WRC шарка. Бръмчеше яко също. Не е WRC де, ама май е някакъв спешъл едишън. За съжаление нямах възможност да я видя от близо и да я разгледам, че се в движение я засичам...

vRS е Фабията 1.4 тси дсг 180 к.с. Има няколко такива в България. Води се S2000 edition. Само 200 бройки са произведени, от тях 20 за Англия с дясна дирекция.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баш така изглеждаше! Е сега я видях в Гуглето. Много яко! :)

Напомни ми за един мой проект, който исках да реализирам с Октавията, но с оглед на бебето и работата, просто видях, че няма да имам време. Но някой ден... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е залък за всяка уста. И хич не говоря за пари, финансовият въпрос е ясен. БАЯ трябва да си си навил на масрафа, че да оставиш два апартамента за кола, която е само за кеф и през 2 километра иска 1000 лева (примерно).

Аз имам известен състезателен опит както на писта така и на отворен маршрут. Далеч съм от мисълта, че съм топ пилот, ич не съм. Но идеалната линия, боравенето с масата на автомобила и разни други фундаментални неща са ми ясни. Е бога ми, тва Порше вършеше нещата доста по-бързо от колкото мога аз да мисля. Добрата новина е, че стабилността и възможностите на спирачките са далеч над прага на страх на средностатистическият шофьор. Но все пак повтарям, това не е автомобил за всеки.

Аз ако съм на Порше, тоя автомобил ще го продавам само след изкаран 5-6 дни курс за него на Нордшлайф примерно. И без тва всеки баровец, който си взима такава кола, няма да му е проблем да даде 5000 EUR и някви нинджи да го учат да прави чудесии с нея на писта. Даже ще му е кеф.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има един симпатяга в Русия, който прави (правеше - сега е в затвора) интересно ревюта на автомобили - Ерик Давидич.

В едно от ревютата за Порше разказа, как това е марката на едно от топ нивата в автомобилостроенето. 

Марка която се развива и еволюира, която се интересува от мнението на настоящите си клиенти и взема предвид техните оплаквания към съществуващите модели и коментари по повод какво им липсва или биха искали да се подобри в новите модели. За качеството на материалите и прецизното изпълнение на интериор и екстериор - без забележка.

Ако някои е гледал ревютата му, знае, че хич не си поплюва да коментира негативно колоси в автомобилния свят, като модели на Мерцедес АМГ, Брабус, Нисан GTR, Рейндж Ровър, Бентли Gt и т.н.

 

Коментарите му много често са супер пристрастни и здраво хейти автомобили, на които 99% от мъжкото население се възхищава и желае да притежава, но това си е той, просто Ерик Давидич.

 

Ето го и самото видео за Порше 911 Turbo S:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е залък за всяка уста. И хич не говоря за пари, финансовият въпрос е ясен. БАЯ трябва да си си навил на масрафа, че да оставиш два апартамента за кола, която е само за кеф и през 2 километра иска 1000 лева (примерно).

Аз имам известен състезателен опит както на писта така и на отворен маршрут. Далеч съм от мисълта, че съм топ пилот, ич не съм. Но идеалната линия, боравенето с масата на автомобила и разни други фундаментални неща са ми ясни. Е бога ми, тва Порше вършеше нещата доста по-бързо от колкото мога аз да мисля. Добрата новина е, че стабилността и възможностите на спирачките са далеч над прага на страх на средностатистическият шофьор. Но все пак повтарям, това не е автомобил за всеки.

Аз ако съм на Порше, тоя автомобил ще го продавам само след изкаран 5-6 дни курс за него на Нордшлайф примерно. И без тва всеки баровец, който си взима такава кола, няма да му е проблем да даде 5000 EUR и някви нинджи да го учат да прави чудесии с нея на писта. Даже ще му е кеф.

Това със спирачките е уникално изживяване. Возил ме е един приятел... все си мислех, че ще се ударим, но тази кола спираше, при това без никакъв проблем.

Беше някаква Carerra с 4 задвижващи колела. Не помня точно модела.

Редактирано от komitoff
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това което минава през мисълтта е "Това няма как да стане, не физиката не го позволява". А после "Баси как стана".

Най-здравата част на ПорХето според мен е така нареченият foot rest за левия крак  :tongue_1:

 

Няма да забравя първият ми път на кръг от WRC 2009г. на Боровец. Бехме се настанили с едни бастуни на един обратен завой. Задава се Льоб, стават ни пишките и WRCто така мина през завоя (без грам колебание), че единия зад мен вика "WHAT THE FUCK JUST HAPPENED"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По време на соца имаше един лаф. Я да видим помни ли го някой.

Коя е най-интелигентната и културна кола в соц. лагера и защо?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да бе да, едната четвърт на едната нула си я изял! 

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Епа... я'a за наденица бех! :D 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.