Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Ежедневни приказки !


Pepino

Recommended Posts

Бус лентата няма да реши проблемите, само ще изнерви нас повече и всички ще закъсняваме вкупом, особено тези за десен завой, който пък ще бавят тези за направо ... Ще видите.

 

 

Саше, ти пък за какво мрънкаш, като това изцяло е в твой плюс ?!?

 

Хем автобусът ти ще се движи по-бързо, хем няма да закъсняваш !!!

 

Е, вече няма да имаш СГТ като оправдание за закъсненията, ама ще си измислиш друго, ти си креативен  ;)  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уфф, дееееба та'а държава, дее'ба! Като го чуя това "ще закъсняваме/закъснявам" - аз защо успявам да закъснея суууупер-суупер рядко, пък пътувам по същите маршрути... Тръгвам най-малко час преди среща, не карам само по царските пътища - има си алтернативни маршрути по които има точно по 2-3-5 коли, които без да искат са ги откритли, и стигам 2-3х по-бързо. Да, може да се обикаля с 2-3км отгоре, ама като караш какво ти дреме колко точно са?!?! Щом седиш на едно място харчиш 2 пъти повече и се изнервяш 10 пъти повече, отколкото да минеш 2-3 километра отгоре...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Саше, ти пък за какво мрънкаш, като това изцяло е в твой плюс ?!?

 

Хем автобусът ти ще се движи по-бързо, хем няма да закъсняваш !!!

 

Е, вече няма да имаш СГТ като оправдание за закъсненията, ама ще си измислиш друго, ти си креативен  ;)  

Аз с автобуса общо нямам, аз съм шкодаджия и винаги ще бъда. Автобуса не е за мен, не ми е по вкуса, макар че за разлика от фелата има климатик, никога няма за мен да е сериозно да се возиш на рейса! Истинския човек, рейс не ползва. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам кола, но и според мен автобуса трябва да е с осигурено предимство, даже и това да пречи на автомобилния трафик.

Все пак аз си возя собствения задник, а в автобуса има 20,30 -100 човека, като всеки от тях си има свойте грижи и бърза за някъде!

 

По принцип е точно така. Дажее... 90% не знаят, че автобусът е с предимство щом тръгва от спирката - пусне ли мигач задължително трябва да му се даде предимство, а точно тогава всички натискат газта... Ама това е тайна, нали, да не чуе някой...

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уфф, дееееба та'а държава, дее'ба! Като го чуя това "ще закъсняваме/закъснявам" - аз защо успявам да закъснея суууупер-суупер рядко, пък пътувам по същите маршрути... Тръгвам най-малко час преди среща, не карам само по царските пътища - има си алтернативни маршрути по които има точно по 2-3-5 коли, които без да искат са ги откритли, и стигам 2-3х по-бързо. Да, може да се обикаля с 2-3км отгоре, ама като караш какво ти дреме колко точно са?!?! Щом седиш на едно място харчиш 2 пъти повече и се изнервяш 10 пъти повече, отколкото да минеш 2-3 километра отгоре...

Отговора е прост. Защото:

 

1. Не си правиш срещите в 7:30 сутринта.

2. Нямаш срещи 5 дни в седмицата.

3. Не водиш едното дете до училище, а другото до детска градина преди това.

 

Безспорно много неща можем да оптимизираме в живота си, ама не съди прекалено строго хора, чието битие е различно от твойто :)

 

Аз точно заради тия неща се преместих да живея под наем, въпреки, че имам собствено жилище, само за да ми е по-удобно придвижването до детски градини и месторабота. Просто сметнах, че нервите и похабеното здраве, няма как да ги изработя, докато с наема, ще се справя.

Редактирано от Цецо75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Саше, въпроса не е какъв си ти или какъв съм аз, а какво е добро за града в който и двамата живеем! И да, ГТ трябва да е с предимство. В някои държави се разрешава ползването на бус и/или скоростната лентата от автомобили с поне трима возещи се в него. Защото, загледай се, над 80% от колите в сутрешния/вечерния трафик са с един, макс двама. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отговора е прост. Защото:

 

1. Не си правиш срещите в 7:30 сутринта.

2. Нямаш срещи 5 дни в седмицата.

3. Не водиш едното дете до училище, а другото до детска градина преди това.

 

Безспорно много неща можем да оптимизираме в живота си, ама не съди прекалено строго хора, чието битие е различно от твойто :)

 

Почти не позна по точки 1 и 2. По точка 3 нямам отношение. Това си го избираш сам.  :)

 

По точки 1 и 2 - срещите ми са в Дружба, обикновено в 8ч сутринта или в 19ч вечерта... Тъгвам в 7:00ч от Овча Купел и съм в Дружба в 7:40-7:45 най-много. Никъде не бързам. Чакам си чинно и супер спокойно да си стане 8ч и си действаме по задачките. Обикновено всичките "шефове" закъсняват ;) Аз, като шеф, не го правя...

 

Нямам идея, мен са ме учили да не закъснявам. Гледам да тръгвам по-рано, да вися като прани гащи - дори да съм притеснен за дадената среща, като си поседя малко в колата преди срещата и се успокоявам и всичко е точно :)

 

Таа... И аз съм ходил всеки ден на работа и нямам нито един ден закъснение, знам какво е по 2 часа сутрин и 2 часа вечер.  ;) Знам също и какво беше преди, и какво е сега - 100 пъти повече коли са станали. И все пак - човек си прави сметката, ако може. Ако не може - "Дееба та'а дрЪжава, деба!", всички са виновни, има много коли, има много хора, да ги избием, да ги изселим, селяните на сапун, ала-бала и това е. 

 

ПП: Не съдя никого за нищо. Моето мнение е такова. Може да не се закъснява, ако човек си направи сметката и действа. Ти си си направил сметката, действал си - отишъл си на квартира, за да ти е по-удобно и т.н. Лошо е, че имаме право на избор - ако нямаше право на избор всичко щеше да е много по-лесно. 

 

ПП2: Иии... аз не предпочитам да си правя срещите в 12ч-13ч-14ч-15ч... по-скоро преди обяд 8ч-9ч-10ч-11ч ми е най-добре. Следващите часове са ми с клизма и с много компромиси. Между другото, в 10-11ч понякога има доста повече коли отколкото в 7ч сутринта.

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе стреса в София е зверски. Има и нещо друго, ти като си с колата, малко или много имаш някакъв контрол. Ама като си в рейса е тотална гадост. Гледаш безпомощно и нищо не можеш да направиш...

 

Задръстено, заели ти бус лентата, седиш, кесиш и се потиш. Около теб само изнервени хора... Като сложиш и висене зимата по спирките, газене в 30 сантиметра киша или ходиш по ледена пързалка. По телевизията всички шофери циврят как пътя не е изчистен, ама никой не говори за тротоарите (където въобще ги има)... Абе кефа става пълен. А представи си на това отгоре да си и майка и да водиш и две деца до училище преди това...

 

Та това имах предвид... Затова на ГТ винаги трябва да е осигурено 100% предимство. Даже и да накриви капата на автомобилистите. Колкото и да е скапан ГТ в София, пак е в пъти по-ефективен и екологичен от бръмченото на стотици хиляди трошляци.

Редактирано от Цецо75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

О да, за това съм съгласен напълно - знам какво е, ходил съм, видял съм и 2 и 200+. С рейса също съм запознат... и да не дава Господ да се връщам там :) Такова е положението тук. Докато в Германия онзи немец ми се смееше, че съм искал да хвана такси на булеварда пред хотела, за да ме откара директно при него, и ми се чудеше дали съм бил толкова богат, че ще хващам такси вместо автобуса или влака за 1.50-2 евро, който също спирал пред мястото на срещата... Качих се в чист автобус, без "тагове" по него... бил съм късметлия, защото съм виждал и скапаните им автобуси, които са си като нашите /те първо нали са били тяхни/.  :)

 

Бус лентата ще помага за придвижването на автобуса, но САМО АКО ИМА КОНТРОЛ...от извънземни цивилизации сигурно, защото няма кой друг да контролира на пътя. Заставали с патрулките в аварийната лента, за да не се ползвала - хахахаххахаха! Глоби няма, ама застават да правят допълнителен калабалък. Супер "ЕнтЕлЕгентско" решение.

 

Най-добрият пример с бус лента е на Сточна Гара - супер яката лента, 90% от колите са в нея чак до светофара, до камерите (ако не са само кутии), и продължават направо от най-дясната лента. И там в час-пик автобусът е задръстен.

 

ПП: Сега разбрах от Сашко, че имали и климатици вече (ама явно само някои). Аз се возех, когато нямаше климатици, в жега и в студ, нон-стоп запотени прозорци и се чудиш "дойде ли спирката" и т.н. Със зъби и нокти сме се борили да отворим "залепени" прозорци и т.н.. Винаги вир вода съм слизал, винаги смърдящ и т.н. Та ясно ми е какво е... За майка с деца е наказание от най-високо ниво.   

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами то някой неща могат да се решат, относително лесно, но няма желание, очевидно.

 

Аз специално за София си го обяснявам с това, че масовия избирател е "автоталибан", както сполучливо ги нарича един приятел. Всички искат да си карат колите, да им е осигурена празна улица, евтино да е, осигурено парко място и прочие. Затова управата не смее да вземе някой непопулярни решения, които не са сложни и биха направили града доста по-добро място за живеене. Ама не смеят, щото после идат избори, а автоталибаните са организирана маса...

 

Друг е въпроса кой, какво разбира под добро място - аз търся чист въздух и зелени площи, Сашето си мечтае за безплатно паркомясто... Ей го - истинския човек не се возел на рейс. Аз си мислех, че истинския човек други критерии има към живота, ама...

Редактирано от Цецо75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип е точно така. Дажее... 90% не знаят, че автобусът е с предимство щом тръгва от спирката - пусне ли мигач задължително трябва да му се даде предимство, а точно тогава всички натискат газта... Ама това е тайна, нали, да не чуе някой...

Много рядко съм виждал автобус да дава мигач, това ми е урок още от 18 годишен , когато един 280 ме засече на Цариградско и се наложи да спра от 140 до 50 на една боя разстояние от него.

 

@Цецо75: Ето поне един да вникне в проблема!  Да, истинския човек не се вози на рейса. Ако се возиш на дърти години с рейса, значи ти нищо не си постигнал, дори правото да се предвижваш автономно.

Когато някой ми каже - "ама те само курсовете за шофьор са 800 лв и са ми много пари" , това за мен не е сериозно. По детски казано - "по - добре да имаш бензин в кръвта, защото от водата се ръждясва..."

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ПП: Сега разбрах от Сашко, че имали и климатици вече (ама явно само някои). Аз се возех, когато нямаше климатици, в жега и в студ, нон-стоп запотени прозорци и се чудиш "дойде ли спирката" и т.н. Със зъби и нокти сме се борили да отворим "залепени" прозорци и т.н.. Винаги вир вода съм слизал, винаги смърдящ и т.н. Та ясно ми е какво е... За майка с деца е наказание от най-високо ниво.   

 Да и ние се возехме в Икаруси  до 12 клас, даже нашите течаха от хармониката :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип трябва да има бус ленти, ако си оправят и графика на ГТ, хората може и да изберат да слязат от колите.

За да оправят графика, трябва да имат гарантиран "коридор". С две думи - яйцето или кокошката? ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... Ето поне един да вникне в проблема! Да, истинския човек не се вози на рейса. Ако се возиш на дърти години с рейса, значи ти нищо не си постигнал, дори правото да се предвижваш автономно.

Когато някой ми каже - "ама те само курсовете за шофьор са 800 лв и са ми много пари" , това за мен не е сериозно. По детски казано - "по - добре да имаш бензин в кръвта, защото от водата се ръждясва..."

Извинявай човече, ама що за тъпотии говориш? От кога ползването на ГТ е мерило за това, колко успял е човек в живота? Направо не мога да повярвам какви неща чета от време на време в родните форуми, което е доста показателно каква е същноста на проблема в държавата ни.

Предполагам че си преуспял човек щом си позволяваш да караш с 140 на Цариградско. Недей да ми отговаряш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Да и ние се возехме в Икаруси  до 12 клас, даже нашите течаха от хармониката :)

 

Ми и аз съм ги хванал същите, да не мислиш, че са били нови Икаруси :D 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам че си преуспял човек щом си позволяваш да караш с 140 на Цариградско.

Шкодите са спортни коли, карах 1вата ми бяла 120 ка и тя на "втора бавна" толкова си можеше :)

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Саше, преди като работех до Гарата и имах срещи по центъра с КЕФ си хващах трамвая или метрото за да отида. Най-вече метрото. Не висиш по задръствания, билетчето ти е колкото синята зона, изобщо плюсове бол.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе Макс, ако мога да си позволя да си купя рейса, успял човек ли съм?

 

А ако си взема колело дето струва, колкото Шкода на старо?

 

Не ми отговаряй де, бъзикам те, наясно съм, че твоя мироглед не се вмества в мойто ограничени рамки ;)

Редактирано от Цецо75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за метрото съм съгласен ,да. Аз като бях студент си го прескачах и си влизах, понякога крещяха зад мен , стой - стой . Сега като влезна там , понякога си го плащам, но съгласи се че метрото не стига до всякъде ... Поне ходи до КАТ.. което е иронията, :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе Макс, ако мога да си позволя да си купя рейса, успял човек ли съм?

 

А ако си взема колело дето струва, колкото Шкода на старо?

 

Не ми отговаряй де, бъзикам те, наясно съм, че твоя мироглед не се вмества в мойто ограничени рамки ;)

Ако си вземеш рейса , няма да имаш право да караш в бус лентата и ще ти трябва тахограф и С+Е , а ако си вземеш колело за 1000 лв , то ще се изпотиш зверски от вас до работа , така че - де да знам, с рейса поне може да возиш абитуриенти ... ;) То от форума, само malkiq може да кара камион с ремрке, пусни му оферта, да направите партия ..

 

Даже , ако не дай си боже тръгна да се женя, ще пусна оферта на жената - Венци шафта и цецо ще те доведат до олтара, ама докато стигнете до гражданското , може да си направите 3ка, аз като запаля гумите на макса за 10 мин съм там и ви чакам ... ;)

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да оправят графика, трябва да имат гарантиран "коридор". С две думи - яйцето или кокошката? ;)

Изразих се неправилно. Просто не е редно да има линии на по 45 минути с по-няколко души и линии през 5 минути, на които в час пик е почти невъзможно да се качиш. Това не е градски транспорт.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като ви слушам...

Се сетих за най големия недостатък на Сф. Децата.Трябва да ги караш взимаш.Даже и при това положение пак си на тръни!

А при нас още от първи клас му слагаш раничката и тъгъдък тъгъдък - айде в училище.Самичко.На връщане пак.

Голяма екстра си е!

Като кажа на варненския си колега той изпада в ужас как тъй детето му само ще ходи на училище.За Сф пък да не говорим.

Или викате се е оправило положението и вече не е така?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми... и аз съм бил така и брат ми също, както и много други :) Раничката, отведоха ни да видим къде е училището и от там нататък си бяхме ние. Ама така се учиш, защото днешните не знаят къде е тоалетната, ако не им я дадеш в ръцете :)

 

Обачее... това за София, или за по-голям град пълен с боклуци и малоумници - не става. 

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  :) Раничката, отведоха ни да видим къде е училището и

 

Лъжиш :eusa_naughty:

Това е за нормалните.На всички бъдещи програмисти им дават координатите на училището по Х и У и те ги намират по джипиеса..

Тоалетната също :D

У раничката няма книжки и тетрадки ами най обикновен таблет.И повербанк :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шегувам се бе Шафтееееееее :D

Ама се сетих че мойте деца ми се оплакаха от мен като баща! Много тъпо съм постъпвал.Раничката и айде.И после само звънят по тел."Пристигнахме"

А пък имало баща в техния клас дето представи си начертал пътя до училището (ма той живее сравнително наблизо) с тебешир.С тебешир и стрелки.И по пътя скрил в едно дърво едно пакетче фъстъци.Луда радост е било за детето му.Да ходи с мерак!

А аз се чудя що мойте не са толкоз въодушевени..

Е след няколко деня валя дъжд и неговото беше с увесен нос ама...Евала за идеята.Децата са любопитни :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.