Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Ежедневни приказки !


Pepino

Recommended Posts

Он, мис'иш знае ка'... Над'ай се. :D

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По време на соца имаше един лаф. Я да видим помни ли го някой.

Коя е най-интелигентната и културна кола в соц. лагера и защо?

Отговор:

Шкода.

Защото капака и се отваря като на пиано.

130909828-2.jpg?itok=8G3L-hlD

Редактирано от Моджо
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако искаш любовница млада, вземи си Лада,

ако искаш да си пич, вземи си Москвич,

а за да си винаги на мода, тогава само Шкода!

 

изплува ми като детски спомен...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отговор:

Шкода.

Защото капака и се отваря като на пиано.

130909828-2.jpg?itok=8G3L-hlD

 Имах я точно същия модел и цвят.Пет години се возехме с нея безпроблемно.След това още пет с по-новия модел от 1987. 

По нашия край им казваха книжарница. 

 

Б@си майката колко съм одъртял..... :blush:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До "ВСИЧКИ" - Аз май нещо не разбрах от днешните "Новини" - Моля за разяснение? По повод катастрофата с падналият автобус вчера, който бил без "ГТП", гледам по Телевизора как Застрахователя обявява най-гордо, че ще изплаща обезщетения. Въпросът ми е - кой вид автомобилна Застраховка важи без "ГТП"? Всъщност, това май бледнее, на фона на Папата, който признава за насилваните Деца и Моли за Прошка. Май ще гася Телевизора и ще лягам да спя..

Редактирано от tuningmania
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В древноста, спартанците са изхвърляли в пропастта слабите и немощните, за тва Саше не останаха бензинови Фелиции!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ви запитам според вас е ли възможно да изскочи читава о2 за около 6к? И кое за вас е най-важно в избора:

-двигател

-5/6 скорости или дсг

-друго?

Загледал съм 2 бройки една в пазарджик и една в суходол и много им се чудя

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой да знае дали може шкода да бъде обслужвана (смяна на масло и сервизна инспекция) в сервиз на ФВ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ви запитам според вас е ли възможно да изскочи читава о2 за около 6к? И кое за вас е най-важно в избора:

-двигател

-5/6 скорости или дсг

-друго?

Загледал съм 2 бройки една в пазарджик и една в суходол и много им се чудя

 

На първият въпрос - не.

На останалите - Това е нещо, което само ти можеш да прецениш според нуждите и карането си. Единственото важно е да не е 1.8TSI :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На първият въпрос - не.

На останалите - Това е нещо, което само ти можеш да прецениш според нуждите и карането си. Единственото важно е да не е 1.8TSI :)

Точно на о2 първите версии до 2006та на 1.8тси са ОК, после до 2012 са проблемни и след това пак са ОК. Справка е код на мотора с 3 букви е ОК, после с 4ри само B и С модификации! Сега ще щракна на моети Йети ВИНа да знаете къде трябва да е B или С.

 

По-спомен моята е B, но все пак има ВИН чекъри в нета конкретно за ревизията на тоя мотор. Моето инфо е от руски сайт, после в ЕТ ми казаха същото - мотора е с новите бутала и верига.

post-7686-0-39743800-1535788733_thumb.jpg

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Грешка, на БКД на главите беше това(че имам и такава), тука се гледаше цифра назад във Вина. Некой ако се рови да напише коя е точно. Извинявам се за подвеждането. Това, което знам със сигурност е, че моята е с 2ра версия има и 3та след това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идеята е , че искам о2 с 6 скорости 105 коня климотроник и новия вид дисплий не знам как се води, този черния , а не аналогов зелен :D, но явно ще направя компромис със себее си и ще пропусна 6тата скорост и дисплея.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.8 TSI не им знам хилядите драми и версии. b3lq7a със сигурност е по запознат от мен, така че може да го ползваш за съвет. Но за 6К се купува читава О1 фейслифт. 2ка за тия пари ще е страшен компромис и с неясно състояние.

Ако си в София, недей да гледаш коли извън. Цените извън София са брутално завишени навсякъде. Тук коли да искаш...

 

п.с. - За къса сверка за цени на Октавия, преди 7-8 месеца продадох единица преди фейслифта, 97г. (на 20 години) за 4К.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Читава о2ка под 8к няма да намери. И за 8к ще има поне малко да налива, Sauber. Но след правилна сверка се намират читави. Пробвах от тела да намера къде го гледах преди години за тия тсита, ама не се справих. Най-добре по ВИН в ЕТ. И пак тия с 3 букви на кода на мотора са коли на по 12+ години. Ако е на 400х км няма как да не харчи масло. Гледам ги в Германия, гледам ги и тук и тази разлика от 50% е оправдана според състоянието им. О2ка и дизел на 250+х км ще има ядове с маховик, турбо и тн. Каквото и да купиш, поне 2-3х настрани за ремонти! А дали е редно вече да се взимат дизели евро 3 и 4ри? След 1-2 год като направат цвнтъра на СФ само за такива с ДПФ колко ли ще са вътре собствениците?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чисто хипотетично какво толкова може да излезне да и се прави на тая кола? Не смятам вътре нормални неща като съединител примерно или някой крив диск, изпуснал амортисьор и т.н

Не искам да обиждам никой има все пак коли на по 12 13 години колко пари да им искат?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На първо четене - съединител. От 1000 до 2000 според марката и качеството на труда.

На второ, TDI, здрав и икономичен мотор. Но ако е ползван от мизерник, не е ясно турбина, помпа ли ще е, дюзи ли ще са. Нещата много лесно могат да излязат извън рамките на разумното обслужване и разходи спрямо първоначална цена.

Моята Шкода я купих за 8 K. Този месец съм оставил 1200 лв., но забележи за какво - протекъл радиатор на парно, два маркуча към него и два тампона на мотора. Както се казва - несериозни ремонти.

След 2002г. вече има някои много весели неща по автомобилите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако бюджета ти е 6000, търси О1 фейс. С О2 верятността да се нахендриш за тия пари е сериозна.

 

Имай предвид, че Шкода е надценена на вторичния пазар и при идентична възраст-състояние държи по-висока цена от другите марки, даже и от VW.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами вече всички автомобили са така. За сверка 1600лв е комплекта съединител за С клас модел 203. Все повече се замислям за 210 фейслифт компресор май по-високия данък все пак ще е оправдан. И все пак става въпрос за тези трите

https://m.cars.bg/offer/c2619472

https://m.cars.bg/offer/c2745219

https://m.mobile.bg/details/11532368853705671

 

 

Иначе давам 7к за кола от раз ама да ми хареса а не просто някой да е преценил , че толкова струва. Останалите 3к заделени на страна за обслужване не ги давам :D

Редактирано от fatrat
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако искаш да вземеш кола, която е обслужвана редовно и всички и е наред как ще стане за 6х лв? Ето на моята о2ка смених турбо, комплект съединител с маховик, радиатор климатик и агренаж за последните 2 год, както и няколко носача и др тъпотии по окачаването. Демек няма да се правят тия неща следващите 60-100х км и всичко по нея е оригинално и напълно здраво. Колко да й искам според теб, при положение, че фактурите са ми за 4-5к и колата е на 120х км, реални?

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се спори за цените е излишно. За купувача винаги е висока, за продавача ниска. Цените са такива, каквито са.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.