Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Ежедневни приказки !


Pepino

Recommended Posts

Ако искаш да вземеш кола, която е обслужвана редовно и всички и е наред как ще стане за 6х лв? Ето на моята о2ка смених турбо, комплект съединител с маховик, радиатор климатик и агренаж за последните 2 год, както и няколко носача и др тъпотии по окачаването. Демек няма да се правят тия неща следващите 60-100х км и всичко по нея е оригинално и напълно здраво. Колко да й искам според теб, при положение, че фактурите са ми за 4-5к и колата е на 120х км, реални?

Реално ако я взимам от теб и съответно щом имаш фактури и са доказуеми ремонтите ок. Ноооо за коли нов внос... пак казвам харесва ли ми нещо съм склонен да развържа кесията без да се пазаря ама бъдете честни и кажете нормално ли е голфове четворка да вървят по 4 5 хиляди лева свалени от автовоз? Така е и с другите коли , аз имам обяснение от къде е този феномен и да някъде разбирам автоджамбазите, нооо....

Както и да е няма да предизвиквам повече спам, хубава събота и безаварийни км :)))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, вероятността да се вкараш в чудо с нов внос е голяма, там идва момента и с удари, наводнявания и тн. Гледай за кола с история. Иначе на о2 дизел, оригинален агренаж с помпата и смяна е над 1к, добър маховик комплект пак над 1к, ново Гарет турбо е 1.5к и тези неща имат заместители, които в повечето случаи са временно решение, което използват търгашите. Отделно са си режиините по ходовата част. Наскоро гледах една о2ка 2008ма в ЕТ 2.0дсг с маховици за смяна на 8к. Но колата отвън цялата беше леш иначе обслужена откъм агренаж, масла и ходова част, пак с ново турбо. Колометри 250х. Около 2к е ремонта на ДСГто и 1к боя (ако те интересува да я правиш). Като цяло не е зле колата, но стъпва на 11-12к с гуми, каско, гражданска, нотариус и др.

 

А и не правиш спам, това си е нормална дискусия. Поздрави и успех в намирането на добра кола. Тука сме за съвети, питай без да ни жалиш!

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Друга, която познат гледа - о1 1.8т 4х4, Горублянска, за 4500, 2005та, пълен гроб! Блокирал Халдекс, течове и тн. А тая му е 10та 1чка и все греди новия внос. Сложно е да се намери дори и с пари нещо хубаво(лично мнение).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за подробното описание. Значи явно проблема е цялостен за новите автомобили. При о1 взета на 4 години бившо такси за 10 години масло ангренаж и обслужване.Единственота сериозно беше ремонта на ГНП за 150 кинта по спомен. С труда. 80к километра нищо, но както се сещате единствената екстра е афтърмаркет сдто. Та в общи линии накарах се на о1 и си търся автомобил що годе със сходни характелистики.

Иначе w210 очиларките страхотни амтомобили с основни консумативи биялетки по 19.50 парчето и сериозния ремонт- тампон на двг. за 300лв, а както казах преди малко в следващото поколение С класа вече отиваме на комплект съединител 1600лв. Но там вече проблема е друг - основно в скъпото плащане преди дори да съм я запалил... и то всяка година. Ами явно ще се преориентираме знам ли :D я някой сеат я нещо руско.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия мерцедеси си имат проблеми немалко. Най-вече големия пробег. Търси о2ка от човек, заакрай я на читав сервиз, дори на 2. За 8-9к ще имаш избор. Сеат е същото, все е ВАГ.а

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как не се разбра, че хубаво и евтино няма. Хората в чужбина, не са балами и не си продават читавите коли за без пари. 99,9% от колите нов внос са с проблемни, които тук се опитват да ги оправят, или в повечето случаи, замаскират. Имам приятели които внасят коли, част от думите са ми извадени от коментарите за коли с тях. Всички казват: какво да правим, като всички клиенти искат колите да са на по 177к км. бизнеса е такъв и ние така го следваме. Дори на жена ми колата е взета от приятел, като много добра, но това не пречи да е разцепихме от ремонти. Естествено, не виня приятеля от който е взета, защото е взимаш от автовоза кукла спрямо другите, но след това и господ не знае какво те чака. Същото важи и за моторите. Скоро ми се наложи да търся. Обиколих цяла България и 1 мотор не видях читав, един го бутах 2 км. че угасна при тестването. Успех с покупките, наистина трябва да си вечерял с господ, за да случиш на хубава кола. Има и трети вариант. Някой преди теб да е купил втора ръка, да са почнали проблемите, да е налял една шапка пири и да му е черна вече колата и да е продава. Тогава при покупката, биха останали малко неща за оправяне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди известно време ставаше, тогава когато наистина по веригата бяха само немец-прекупвач-намсикой собственик в България. Сега обаче понеже куцо и кьораво тръгнаха да стават бизнесмени и разбирачи отиват прекупват колите и дори и немците се усетиха , че могат да ни щавят яко , дори и в редките случаи когато продават колите си на нашенец с автовоз, а не на нашенец който и взима душата в немско и после я качва на автовоза, та колата да си живее трети живот в БГ. После тека със сервизите е същота работа има много реномирани включително един софийски в който с едно BMW F01 ми земаха акъла, парите , съня и така нататък.

Та тая работа си е на късмет, как мога да съм сигурен, че ако изсипя 13к за кола примерно ще е сто про наред. Не знам за вас, но за мен в общия случай , ако автомобила е със сменяно масло и като цяло обслужван на време не ме плаши , че е на 700к километра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имайте предвид, че масово автокъщите работят с коли в пакет. Италианеца(всъщност албанеца, сърбина и т.н.) му казва, ей ти тия 20 коли или ги взимаш всичките или не. 1/3 са буквално скраб.

 

Но, както колегата по-горе каза - такъв е бизнес модела. Играеш по тоя модел или купуваш нова.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, някой скоро да е пътувал с Раян Еър?

Дъщеря ще ми пътува в петък. Написали са размер на голям ръчен багаж 55х40х20 (чекиран багаж се плаща отделно 100 кинта). Е мамамустара нямам нито един куфар, който да се събира във всички тези размери. Особено във височина всички са ми по-високи с 2-3 см, измерено с колелата и дръжките.

Та въпроса ми е тези 2-3 см фатални ли са, за да се събере въпросния куфар в мястото за багаж?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мястото е колкото за раница, снощи пътувах с тях, абсолютно всичко се заплаща при тия траверси. от ноември това ще важи и за ръчния багаж

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цецо, въпроса е дали ще влезе в отделението за багаж, което е вътре в самолета, след като има разлика от няколко сантиметра? Иначе и аз съм чувал, че не ги мерят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Офф Не мерят с линийки. Имат рамка с тези размери на светлия отвор. Или влиза или не.

 

хахааха абсолютно си прав!

Колко просто бързо и ефективно!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До "Izolini" - Преди няколко месеца пътувах с тази авио-компания.. Ако пътника успее да сгъне Багажа си до определения размер, няма да кажат нищо. Аз лично винаги пътувам с Раница, защото там по-лесно може да се поогъне малко ако има нужда. С твърд куфар е доста по-опасно..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз и сложих багажа в ученическата раница. Събра се без проблем, даже остана място. Освен това е по-лека с 2 кг от колкото когато е натоварена за училище.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До "Izolini" - Нямате проблем значи :) Дай някое € на Детето да си има да си харчи и да излита :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Офф Не мерят с линийки. Имат рамка с тези размери на светлия отвор. Или влиза или не.

Да, ама "излишните" милиметри в повечето случаи са откъм колелцата и дръжката, т.е. проблем пак няма, влизат си в рамката :)

Апропо за 15 тина полета с уиза и още толкова с раяна - никога не са ме карали да пъхам в рамката. Трябва да си яко извън нормите за да се заядат.

 

Виж много често вече взимат кабинния багаж и го мятат в товарното. Да го имате в предвид, общо взето проблема е ако бързате за прекачване, че ще чакате на белта между полетите. Тогава раницата е предимство, шанса да я вземат е по-малък.

Редактирано от Цецо75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, ама "излишните" милиметри в повечето случаи са откъм колелцата и дръжката, т.е. проблем пак няма, влизат си в рамката :)

Апропо за 15 тина полета с уиза и още толкова с раяна - никога не са ме карали да пъхам в рамката. Трябва да си яко извън нормите за да се заядат.

 

Виж много често вече взимат кабинния багаж и го мятат в товарното. Да го имате в предвид, общо взето проблема е ако бързате за прекачване, че ще чакате на белта между полетите. Тогава раницата е предимство, шанса да я вземат е по-малък.

Супер полезно! Излишните сантиметри са точно от към колелата.

И това за мятането в карго отделението също е полезна информация, чудех се дали да не ги увия със стреч фолио за на не ги ровят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е раница с що годе годе прилични размери, няма да я вземат, ще си пътува с нея в кабината.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Случайно попаднах на клипче за OBD четец, който е специализиран за ВАГ и позволява кодиране чрез приложение за телефон като алтернатива на кабела - цък. Не съм го срещал из форума, а и не знам в кой раздел да го сложа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поне в една друга тема се оказа , че има доста разбиращи от финанси реших леко да попитам един може и тъп въпрос...та във всички договори с малки букви пише , че банката запазва правото си да променя лихвения процент без уведомление , та въпроса е има ли такива да го свалят?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поне в една друга тема се оказа , че има доста разбиращи от финанси реших леко да попитам един може и тъп въпрос...та във всички договори с малки букви пише , че банката запазва правото си да променя лихвения процент без уведомление , та въпроса е има ли такива да го свалят?

 

Не съм финансист но ...Твърдо да!

Обикновенно банката се е застрахова че ще има промяна на твоя процент при осезателна промяна на олп+ софибор мофобор и други съкращения!

Преведено означава че банката сама ще реши кога да го промени.Обикновенно практика е ако се вдига, то го вдига на секундата :D .Ако пада то го сваля ама мисли първо няколко вноски и пада с по малко(според мен)

Но да - пада!Основната причина е конкуренцията според мен.Примерно повечето банки почнаха да свалят редно и твоята да последва примера.

И долу горе гледат да няма драстични разлики помежду си.Сякаш са се наговорили.Ама съм сигурен че не са :D Много играчи са много са различни!

Редактирано от mishoo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.