Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Ежедневни приказки !


Pepino

Recommended Posts

Бус лентата по България ще я сполели съдбата на тази по Малинов до една година ще изчезне.

Далеч по добре и смислено щеше да е по България да направят споделени трасета вместо по К.Величков. Просто е СО нямат капацитет.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лъжиш :eusa_naughty:

Това е за нормалните.На всички бъдещи програмисти им дават координатите на училището по Х и У и те ги намират по джипиеса..

Тоалетната също 

 

У раничката няма книжки и тетрадки ами най обикновен таблет.И повербанк

А'ве ей, Мармот! Тогава не съм знаел, че ще става каквот' и да било от мене - даже и чеп за зИльЕ. :D Аз исках да поправям компютУри, да ставам хардВерист. Ама не ме огря и по-добре, че не ме е огряло. 

 

 

Шегувам се бе Шафтееееееее :D

Ама се сетих че мойте деца ми се оплакаха от мен като баща! Много тъпо съм постъпвал.Раничката и айде.И после само звънят по тел."Пристигнахме"

А пък имало баща в техния клас дето представи си начертал пътя до училището (ма той живее сравнително наблизо) с тебешир.С тебешир и стрелки.И по пътя скрил в едно дърво едно пакетче фъстъци.Луда радост е било за детето му.Да ходи с мерак!

А аз се чудя що мойте не са толкоз въодушевени..

Е след няколко деня валя дъжд и неговото беше с увесен нос ама...Евала за идеята.Децата са любопитни 

 

А тия филми, където ги разправяш, знаеш, че са си уникални :D Що, като един виден богатаЖ, не си направиш една книга или филмь и да ги пуснеш да ги види целия свят :D

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам, че и в двете посоки ще има бус ленти. Не ми се мисли, когато слизаш към града, на горе винаги е било по благоприятно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Грешно ме разбрахте. Това, че казвам, че бул. България няма нужда от бус лента, не означава, че съм против градския транспорт. Не може и не трябва всички да сме на автомобили.

Имам няколко аргумента обаче:

 

1. Контрола по бул. България не е завишен, той не съществува. Справка - произволно кръстовище по булеварда в произволен час на денонощието. Бус лентата ще е още една предпоставка за ПТПта, точно защото има хора, които карат в нея.

2. По бул. България е логично да не се движат каквито и да е автобуси. Причината се нарича трамвай номер 7, който е меко казано скоростен и удобен. На вместо това, автобусите могат да я пресичат на определени места и хората там да се прикачват. Това естествено изисква доста комплексна промяна.

3. Контрол, ама в обратна посока. Всеизвестно е, че велоалеите и бус лентите, които се създават за да подпомагат съответните видове транспорт и да пречат на останалия изкуствено, се използват само ако са удобни. Кой и кога ще започне да контролира водачите (на автобуси и колела) за това, че ако имат налично осигурено трасе, се предполага, че не би трябвало да използват останалата част от пътя?

 

Нещата са комплекси и за съжаление не са черно и бяло...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2. По бул. България е логично да не се движат каквито и да е автобуси. Причината се нарича трамвай номер 7, който е меко казано скоростен и удобен. На вместо това, автобусите могат да я пресичат на определени места и хората там да се прикачват. Това естествено изисква доста комплексна промяна.

 

В тази точка виждам два от огормните проблеми на ГТ в София. 

1) Тотална липса на цялостен поглед. Да вземем автобус 76. Той тръгва от Стрелбище, минава през бул. България, където е на 100% покрит от трамвай, стига до НДК от където се дублира с други автобуси и от Орлов мост до Младост е дублиран от метрото! Та на една от най-дългите линии в София 3/4 от маршрута се дублира с трамваи, метро и/или друг автобуси. При едно правилно планиране този автобус трябваше да си седи в квартала и да предоставя единствено придвижване до по-централните линии

2) Напълно излишно правене бус лента при положение, че спокойно може да се асфалтира трамвайната линия и да се ползва и от автобусите, така както е направено в не малко градове. Което ще реши и проблема с контрола, който може да се упражнява по много начини (камери, автоматични колчета и т.н.).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бе те в интерес на истината разправяха, че някъде ще пускат автобуса по трамвайната линия, ама не знам де...

 

Иначе, че транспортната схема на София е пълен шит е ясно. Не съм убеден обаче, че някой там има капацитет да я промени към по-добро. Всъщност не съм убеден, че в БГ има фирма с подобна експертиза.

Редактирано от Цецо75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В тази точка виждам два от огормните проблеми на ГТ в София. 

 

2) Напълно излишно правене бус лента при положение, че спокойно може да се асфалтира трамвайната линия и да се ползва и от автобусите, така както е направено в не малко градове. Което ще реши и проблема с контрола, който може да се упражнява по много начини (камери, автоматични колчета и т.н.).

 

Ето ти една чудна идея. Въпроса е защо до нея трябва да се достига от човек, който няма общо с материята (предполагам, не те познавам), насред Шкода клуб форума...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето бе, сетил се е някой:

 

https://www.dnevnik.bg/gradska_sreda/2018/06/22/3204767_avtobusite_v_sofiia_shte_zapochnat_da_se_dvijat_po/

 

В интерес на истината, при всички ремонти напоследък по телевизията показват един момък, май се води заместник кмет по транспорта или нещо от сорта. Дава си вид на грамотен човек, ама може и само на вид да го докарва, знам ли...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само на вид го докарва Цецо. Пълна пионка и мижитурка. От строителния форум skyscraper city имам преки наблюдения.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, ама в статията пише "Още от това лято" ... а то приключи, а автобусите продължават да се движат между колите ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе то и бул. България трябваше да е основно ремонтирана (асвалт, тротоари и прочие) от моста на НДК до кръговото с Пушкин на 1ви Януари 2018г...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само на вид го докарва Цецо. Пълна пионка и мижитурка. От строителния форум skyscraper city имам преки наблюдения.

Там един от модовете беше от осери София и всичко беше яко хейт, защото не са от наш'те. Жалко, защото беше удобен начин да се следи развитието на инфраструктурните проекти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В тази точка виждам два от огормните проблеми на ГТ в София. 

1) Тотална липса на цялостен поглед. Да вземем автобус 76. Той тръгва от Стрелбище, минава през бул. България, където е на 100% покрит от трамвай, стига до НДК от където се дублира с други автобуси и от Орлов мост до Младост е дублиран от метрото! Та на една от най-дългите линии в София 3/4 от маршрута се дублира с трамваи, метро и/или друг автобуси. При едно правилно планиране този автобус трябваше да си седи в квартала и да предоставя единствено придвижване до по-централните линии

2) Напълно излишно правене бус лента при положение, че спокойно може да се асфалтира трамвайната линия и да се ползва и от автобусите, така както е направено в не малко градове. Което ще реши и проблема с контрола, който може да се упражнява по много начини (камери, автоматични колчета и т.н.).

 

 

Ето ти една чудна идея. Въпроса е защо до нея трябва да се достига от човек, който няма общо с материята (предполагам, не те познавам), насред Шкода клуб форума...

Не става! За да се изпълни трябва отново да се подмени цялата трамвайна линия, тъй като в момента е изпълнена с Т-релси, които са за път върху баластова призма, а не с У-релси, които са за полагане в асфалтова настилка. А и самото пътно легло се прави по различен начин, тоест трябва да се извади всичко.

Редактирано от Izolini
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не става! За да се изпълни трябва отново да се подмени цялата трамвайна линия, тъй като в момента е изпълнена с Т-релси, които са за път върху баластова призма, а не с У-релси, които са за полагане в асфалтова настилка. А и самото пътно легло се прави по различен начин, тоест трябва да се извади всичко.

Да, така и така се вадиха можеше да се направи! Въпросът е, че изобщо не се мисли в тази посока, т.е. никога няма да се случи ;) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ивчо, ние тука още влакове взривяваме!

Редактирано от Цецо75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цецо, интересното е, че подходът им е много ниско технологичен. Едни странични плъзгащи колела, монтирани на квадратен профил пред предните гуми на рейса - това за центриране по трасето и диагонални дълбоки шахти на вход/изход (изкривяват ти представата и не можеш лесно да уцелиш пролуката с кола) за възпиране на нарушителите. Няма прибиращи се стълбове, компютърна навигация, водене и т.н.

Редактирано от ID A
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До "ВСИЧКИ" - Целта е само една - едвам свързващите двата края Хора, да се откажат изцяло от Автомобилите, "голямата" Средна Класа да ги ползва само при спешна нужда и онези около 30.000 останали Лимузини, да си Летят безгрижно. Даже се чудя на Управляващите, защо толкова леко пипат Тематиката? Щяли да ядосат Автомобилистите и същите нямало да Гласуват на следващите Избори. Пълна Глупост. Последните около 25 Години, нито едни Избори не са зависили от това, как е Гласувал Народа. Няма да има празни бус-ленти в София само защото никога не е било по-лесно да останеш безнаказан. Ако ТЕ снимат, ако ТЕ намерят на адреса, ако има въобще кой да ТЕ спре, ако изобщо ТЕ глобят, ако си платиш в срока на абсолютна давност на Наказателното Постановление. Лично аз, стотици пъти съм правил, един определен забранен ляв завой, на едно много голямо Кръстовище в София и нито веднъж не съм бил Глобен. Държа да отбележа, че при тези ми стотици нарушения, не съм попречил на никой вид участник в Пътното Движение. Мога да вляза в много дълбока конкретика, при нужда. Просто на конкретното кръстовище ако се застане на дадено място не се пречи на абсолютно никого. Така де, освен на следващите, които искат да застанат на това място ;) Толкова безсилна Държава няма, поне на тази Планета. След около 20 години, почти ежедневно Шофиране в София, най-отговорно твърдя, че масовите Нарушения стават все по-нагли и това все по-често ще завършва със саморазправи.

 

П.П.

Някой знае ли, но със сигурност (а не "Чувал съм.."), как стой въпроса, с фото и/или видео-заснемане на Пътно Нарушение и предаването на фото и/или видео-материала на "КАТ", с ясна цел, налагане на Наказание на Извършителя?

Редактирано от tuningmania
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според познат адвокат, няма начин любителско видео да издържи в съда. Никакъв.

 

Не само това, ама и ако си достатъчно мотивиран можеш да осъдиш снималия...

Редактирано от Цецо75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според познат адвокат, няма начин любителско видео да издържи в съда. Никакъв.

 

Не само това, ама и ако си достатъчно мотивиран можеш да осъдиш снималия...

 

То това няма нужда адвокат да ти го каже. Достатъчно е някой, който използва "common sense" и е чел Конституцията един път...

Това със снимките на "големите лоши" нарушители, върши работа само за да запълва ПР дупката на КАТ, както и да ангажира разни активисти уона би-та като "Гражданите" и други безделници.

 

п.с. - Също така да пълни и сутрешните блокове и рубрите им "Изпрати новина" с тъпотии, а лелките и пишман шофьорите да цъкат с език пред тАлавизора.

Редактирано от sauber
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миналата седмица един приятел в Македония ми каза, че дори при тях камерите в частните коли (даш камерите) са забранени и има глоба. Защита на личните данни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз като имам бус мога ли да си карам в тия бус ленти? Или просто съвпадение в наименованието, малко се обърквам?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До "Цецо75" - А опция снималият да се яви в Съда като Свидетел има ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До "Izolini" - Лични Данни на Обществен Път или Лични Данни на Частен Път? Нещо и аз се обърках..

Редактирано от tuningmania
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.