Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Ежедневни приказки !


Pepino

Recommended Posts

Преди 2 часа, Izolini написа:

От падащото меню горе в дясно:

Screenshot_2020-07-05-17-21-41-650_com.android.chrome.thumb.jpg.927911d160e996dc74f7bb616d3a80a1.jpg

 

Грасиас! Намерих го по твоите указания и свърших раЛта :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, maxrpm написа:

Морето ! Как искам да отида! :)


Колко му е, палиш колата-стрела и след два часа си на плажа !!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

E, сам ли да отида... С едно приятелче уж щяхме да ходим, той се уплаши от короната. :( Бащата ходи на Свети Влас , ама с приятелката си , не ми е удобно да им светя :D

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, PRR написа:

Па к'во му е доброто?!?!?! Мъка и самота :) 

 

Аз пък вчера се кефих на Калояново. В края на правата с около 190 ... при ползване на около 80% от оборотите, че още се разработваме :) 

А с какво се разработвахте :)

Как ми се иска и аз да ходя да се изкефя на Калояново.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пистата на Сапарева баня също става за гонки, дръпки, ластици и лакърдии, не е много дълга, но е ОК, пък и е близо до София.

Правили сме изпълнения там, не е лошо, дори е приятно.?

 

Най-големия и плюс - няма народ, няма легнали полицаи, няма прави и клекнали полицаи, няма камери - отиваме и кой с който желае - пуска се.

 

Свободен е достъпа, не се плаща нищо.

 

После кръчма, пак в Сапарева баня и сме си дома, еле софиенци, ? гостите от по-далече могат да се възползват от многото къщи за гости в околовръст или да се засилят към местодомуването си.?

 

Поздрави.

Редактирано от РусенскоВарено
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 13 часа, Боре написа:


Колко му е, палиш колата-стрела и след два часа си на плажа !!!

Много са! Така, като чета, час и 20 минути, при това с 30 минутна почивка за кафе и цигарка, и Сашето е там :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Побързайте за Сапарева Баня, защото скоро ще си стане истинско летище и няма да може да се влиза свободно :) Така се говори в околията - ще го правят истинско летище.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@shaft, Венци, то приказки надлъж и нашир да искаш, на всякакви теми, с различна степен на достоверност.?

 

Не че подлагам думите ти на съмнение, ? нищо подобно.?

 

Иначе не е голямо нещо организацията, един НИМ направо там може да се организира, или друг уикенд, когато има желаещи.

 

Влизаме леко в сезона на морските отпуски, но това едва ли ще откаже ентусиастите/рейсърите/запалянковците, освен ако целия SkodaClub BG не реши да почива по едно и също време.

 

Поздрави.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 19 минути, РусенскоВарено написа:

@shaft, Венци, то приказки надлъж и нашир да искаш, на всякакви теми, с различна степен на достоверност.?

 

Не че подлагам думите ти на съмнение, ? нищо подобно.?

 

Иначе не е голямо нещо организацията, един НИМ направо там може да се организира, или друг уикенд, когато има желаещи.

 

Влизаме леко в сезона на морските отпуски, но това едва ли ще откаже ентусиастите/рейсърите/запалянковците, освен ако целия SkodaClub BG не реши да почива по едно и също време.

 

Поздрави.

 

 

 

Така е Ице :) Просто казвам каквото чух от хора отговорни за даване на разрешителни за отваряне на такова нещо. И така :) Скоро и това ще затворят и в България няма да има почти никакво място за каране.

 

преди 18 минути, The Best Forman написа:

Спокойно , Сашето може да кацне на всякъде .. даже и в Панчаревското езеро ;)

 

Заеби, дано не кара амфОбия там... :(

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Венци, хубаво нещо е информацията от кухнята, макар че точно тази информация наистина не е от най-приятните.

 

Бяхме на рейсинг/дъра-бъра/снимка/хапка-пийка сбор на Сапарева баня на 5-ти Август 2018, от тогава са се променили нещата.

 

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 3 минути, РусенскоВарено написа:

Венци, хубаво нещо е информацията от кухнята, макар че точно тази информация наистина не е от най-приятните.

 

Бяхме на рейсинг/дъра-бъра/снимка/хапка-пийка сбор на Сапарева баня на 5-ти Август 2018, от тогава са се променили нещата.

 

Поздрави.

 

Аз съм родом от околията там и чат-пат чувам някоя такава гадна клюка, която ме интересува... Ходил съм там със Шкодата да видя максималната скорост колко е, там съм карал и много други машини, всякакви (някои не трябва да се казват, че съм ги карал, дори), ходил съм и със Санта Фе-то за разни тестове преди време... По ТВ преди няколко дни и Ива Русинова сподели информацията, че ще се затваря пистата, защото са си ходели редовно да си дрифтят там. Гледам по фейсфук-а има скорошни снимки от пистата - скоро не съм ходил да видя какво се случва, но бих отишъл да пробвам максималната скорост на "новото" ми Санта фе, преди да затворят пистата наистина (нямам идея от кога ще стане факт, не съм питал). 

 

Спомням си преди няколко години, бяхме с приятели там, и дойдоха местните дилърчета да си вземат стоката изпод камъка, точно до пистата :) Бяхме сигурно към 15 човека, които ги видяхме как вдигнаха камък близо до пистата и си взеха пликчето изпод него, а после си отидоха доста бързичко към Сапарева Баня, с пилене на гуми... Бяхме заели единия край на пистата, не можеха да рискуват да намерим пликчето (никой от нас пък нямаше да го пипне, но глупаците са си глупаци) - зяпаха ни 15тина минути от захода към пистата и после се престрашиха да дойдат да си приберат "боклука". ;) 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз Санта Фе-то ти с удоволствие бих го разгледал. легнало ми е едно такава на сърцето, особено ако наистина има 2.2 литров 200-коньов дизел с 4х4 задвижване и ръчна 6степенна кутия - това ще е, дай Боже, новата ни семейна придобивка, освен ако не изчезнат докато се наумуваме, че нали сега представиха новия модел.

 

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Vladi_a написа:

Много са! Така, като чета, час и 20 минути, при това с 30 минутна почивка за кафе и цигарка, и Сашето е там :)

Ама не си чел внимателно, той си пие кафенце докато лети. ;) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 6 минути, axel написа:

Ама не си чел внимателно, той си пие кафенце докато лети. ;) 

Ама и ти не четеш! Той не лети, той прелита! Летенето е продължителен процес, а той е твърде бърз ;) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, РусенскоВарено написа:

Аз Санта Фе-то ти с удоволствие бих го разгледал. легнало ми е едно такава на сърцето, особено ако наистина има 2.2 литров 200-коньов дизел с 4х4 задвижване и ръчна 6степенна кутия - това ще е, дай Боже, новата ни семейна придобивка, освен ако не изчезнат докато се наумуваме, че нали сега представиха новия модел.

 

Поздрави.

 

Зависи точно кой модел гледаш и от кои години имаш предвид - питай ме, ако гледаш сериозно, ще ти разкажа доста неща за тия "корейски играчки" :) Ако гледаш чисто нова от последните модели (от 2018-та насам са 4-ката и 4-ката фейслифт е от тази година) - те мисля, че са 7 или 8-степенен автоматик (не съм сигурен колко точно бяха) и си заслужават доста, но там е друга бирата. :) 

 

Аз сега съм със Санта Фе 3, 2014-та година, 197 коня дизел (при фейслифта от 2015-та е 200 коня, но това е заради еко нормите и няма абсолютно никаква разлика в двигателите). Колата има 4х4, 6-степенен бърз и адекватен автоматик и не бих си взел с ръчна кутия на тая кола (даже не съм сигурен, че има 2.2 дизел с ръчни при Санта фе 3 на пазара изобщо, повечето с ръчни скорости и дизел са 2.0 двигателя, около 180-184 коня, и аз не бих си го взел това) :) 

 

Ако гледаш Санта Фе 2 фейслифт, от 2010-до-2012г, там се срещат с ръчни кутии, които са 6 степени, 2.2 дизел 197 коня, абсолютно същия двигател, който се вгражда и в най-новите модели (от 2010та насам е един и същи 2.2 crdi двигателя), има и 6-степенен автоматик, който е супер здрав. Доста са редки и доста рядко някой си я продава, защото при тази кола липсват всякакви проблеми, защото е нещо като "междинка" между чистата двойка (старата ми - от 2006-до-2010) и тройката (сегашната ми - от 2013-до-2018). В Санта Фе 2 фейслифт (2010-2012) имаш новия двигател, имаш новите скоростни кутии, предното окачване е ревизирано изцяло и няма нищо общо с предишното Санта Фе, много здраво окачване, здрав двигател, здраво 4х4, имаш хидравлика на волана (не е ел.серво), като цяло много стегната и пъргава кола, не се клатушка, а в комбинация с високия просвет (около 20-21см) е уникално попадение. Тройката е с просвет от около 18см и много ме нервира това, но все пак тя вече прилича на лека кола, кара се като лека кола и си е голяма лека кола (според мен)... 

 

Аз бях страшен противник на автоматиците, докато не се качих на джипа и не ми е кеф изобщо да ръчкам скоростите... Карал съм на приятел с ръчни скорости и не ме кефи хич. Удоволствие е да си караш автоматика, здрав е, с хидротрансформатор е, не е таралежоподобното DSG, което не може да си изкара гаранцията, без да му се сменят поне 2-3 неща или да направи проблем с нещо... Автоматиците при Санта Фе-то са разработки от и върху патенти на Мицубиши - здраво, непретенциозно, комфортно (не се усеща смяната на предавките изобщо), просто трябва да се сменя маслото на около 50 000км за България (официално е 80-90 000км, но при 40 000км съм го виждал покафеняло /трябва да е розово/), където предавките играят нагоре-надолу непрекъснато, и няма да има проблем с кутията, ако я обслужваш навреме. :) Понякога са мудни тези автоматици, но това се случва, ако си карал като пенсионер с бастун и цигулка в багажника - пак си има трикове и начини за всичко, кутията се адаптира по стила на каране. 

 

Санта фе 3, които не са фейслифт и са от 2013-до-2015-та си имат други болежки и те не са двигатели или скорости - основните проблеми са с 4х4-то /изглаждат се едни шлици в скоростната кутия, по-точно в раздатката/. С излизане на фейслифта на тройката от 2015-до-2018-та, уж проблемите липсват, но аз лично смятам, че е рано да се каже, защото решението е добавяне само на един семеринг на полуоската, за да не влиза вода и да ръждясват шлиците, и това е :) Като станат на по 6-7 годинки и по над 100-120 000км и ще ги видим как ще се представят тогава. От Хюндай си признават проблема, даже има сервизен бюлетин, но за коли извън гаранция има само едно - дедов. :) 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 41 минути, shaft написа:

Ако гледаш чисто нова от последните модели

 

Венци, чисто нова, от магазина, 2020 модел, ниво Премиум, само такава се гледа.? Налична или с поръчка не ме бърка, мисля че за тия пари съотношението цена-предлагано оборудване и екстри, представяне и гаранция са повече от привлекателни.

 

8 степенния автоматик е ясен, ама има нещо на сайта на Хюндай България, което е 6МТ, ей това ме яде, ръчна кутия ли е?

 

Screenshot_2020-07-06 94_Hyundai-Santa-FE-Price-List-01 04 2019 pdf.png

 

Много съм ти признателен и ти благодаря за подробната информация.

Когато вече сме на финалната права, определено ще се възползвам от съветите и впечатленията ти на база натрупания ти опит.

 

Иначе не се плаша от новостите, бая народ ми се чудеше как се спрях на 1.4 ТСИ преди три години, че нямало достатъчно впечатления за този двигател, ами, до момента, 40 000 км и три и половина години експлоатация, както двигателя, така и Октавията са безупречни.

 

Поздрави.

Редактирано от РусенскоВарено
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 16 минути, РусенскоВарено написа:

 

Венци, чисто нова, от магазина, 2020 модел, ниво Премиум, само такава се гледа.? Налична или с поръчка не ме бърка, мисля че за тия пари съотношението цена-предлагано оборудване и екстри, представяне и гаранция са повече от привлекателни.

 

8 степенния автоматик е ясен, ама има нещо на сайта на Хюндай България, което е 6МТ, ей това ме яде, ръчна кутия ли е?

 

Screenshot_2020-07-06 94_Hyundai-Santa-FE-Price-List-01 04 2019 pdf.png

 

Много съм ти признателен и ти благодаря за подробната информация.

Когато вече сме на финалната права, определено ще се възползвам от съветите и впечатленията ти на база натрупания ти опит.

 

Иначе не се плаша от новостите, бая народ ми се чудеше как се спрях на 1.4 ТСИ преди три години, че нямало достатъчно впечатления за този двигател, ами, до момента, 40 000 км и три и половина години експлоатация, както двигателя, така и Октавията са безупречни.

 

Поздрави.

 

Вземи автоматика, пък и държат цена после :) Иначе, 6MT е точно 6 степенна ръчна и според мен с тази кола, Санта Фе 4, определено си е хубаво да си се оправя самичка с предавките, а също така и после ще държи доста добра цена, докато ръчни кутии в тази кола, като клас и т.н. - едва ли някой ще погледне някога. :) Даже ми е интересно и ще попитам колко продадени с ръчни кутии имат и имат ли изобщо продадени такива - много се съмнявам :D

Даже в момента имат промоция на премиум-а с 8AT на 94 000лв :)  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Промоцията е трепач, аз също я гледах.?

В крайна сметка, мисля че с един тестдрайв много бързо ще се изяснят нещата.

 

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 2 минути, РусенскоВарено написа:

Промоцията е трепач, аз също я гледах.?

В крайна сметка, мисля че с един тестдрайв много бързо ще се изяснят нещата.

 

Поздрави.

 

Да... Проверих сега, и видях, че има с ръчна кутия:

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=295361490

 

Тази кутия би трябвало да е 6-степенната от 2010та насам. Здрава си е кутията, няма проблеми с нея, няма проблеми със съединителя и т.н., но все пак такъв джип с ръчна кутия ми е доста-доста странно. 

 

Сутринта четох, че започват да правят тестове и проби на iMT, като пускат модел в Индия, "да го тестват индийците" :D  iMT-то изглежда доста интересно, особено без педал за съединителя. Сменяш си предавките, като с ръчна кутия, но няма педал на съединителя - всичко са направили със датчици и щом тръгнеш да дърпаш лоста се задействат доста системки, за да стане възможно това нещо. Идеята е интересна, да видим, дали ще успеят да направят нещо такова наистина работещо. :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблемът на колегата с бързата Фабия е описан в принципа на Дънинг-Крюгер. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.