Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Ежедневни приказки !


Pepino

Recommended Posts

Ето я снимката в голям размер:

image.thumb.png.f166f170e3f3b55da8fa503a5e8f4e15.png

 

Колата е именно Симка 8: 

image.png.879b53061f9b5e014e7d2d191836777c.png

 

https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Simca_8_-_Front_view.jpg

 

image.thumb.png.28d08580efd29b530014f4724b577eb3.png

 

Fiat Simca 8 (1937)

 

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, joro-120L написа:

@Logrus Чавдаре, питай в Класиккар форума, че там не мога да се оправя с качването на снимки.

Алекси е изровил нещо от някоя плевня и може да е ценно. :)

 

п.п. има и специална тема за това:

https://www.classiccar-bg.com/index.php/topic,832.0.html

Той Венци свърши работата вече ?

А и аз нещо не се справям със снимките там напоследък.

 

А относно Симка-та....защо ми се струва, че е у нас това и че е малко...нагласена снимката?

За барн файнд е твърде чистичко и подредено ?

 

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 36 минути, Logrus написа:

А относно Симка-та....защо ми се струва, че е у нас това и че е малко...нагласена снимката?

За барн файнд е твърде чистичко и подредено ?

 

Е, това може да е работилницата. Може да си чака там смяната на маслото вече 70 години.

Провокирам Алекси да каже няколко думи за колата. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@LogrusАко говориш за видеото от тубата: "Oct 2, 2020 The car was shown at 2nd Retro Parade Dobrich." - нашенско си е отвсякъде, да, в Добрич излиза, че е снимано:) Иначе постера, който е с "ръждата", той е някакъв колаж със снимка, която се продава на много места и се използва на супер много места по сайтовете за работилници, ремонти, смяна на масло и куп други глупости. Има някакъв пич в амазон, който продава макети и е пуснал също снимката и т.н. Има я на мнооого места. :)   

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, аз просто се влюбих в това като го видях. Питам, защото поръчах въпросния фототапет (даже вече е при мен), а не знам каква е марката на тази кола. 

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 36 минути, Алекси Георгиев написа:

Не, аз просто се влюбих в това като го видях. Питам, защото поръчах въпросния фототапет (даже вече е при мен), а не знам каква е марката на тази кола. 

И аз се влюбих в Алфа Брера , докато ровех да търся каква е тази кола , ама няма си я поръчвам ?

 

  • Несъгласие 1
  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, Алекси Георгиев написа:

Не, аз просто се влюбих в това като го видях. Питам, защото поръчах въпросния фототапет (даже вече е при мен), а не знам каква е марката на тази кола. 

 

Очакваме клип с парче на баса, на масата дими пура/цигара, чаша уиски и фон - фототапета. ?

  • Одобрявам 4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, The Best Forman написа:

И аз се влюбих в Алфа Брера , докато ровех да търся каква е тази кола , ама няма си я поръчвам ?

 

Едно много разумно решение ? Те Алфите са много ефектни отвън, ама иначе са .....(цензура). И 147 и Брера съм карал доста и съвсем намразих 'талянките покрай тях. 

@shaftВенци, клипчето даже не съм го гледал - само за ръждивата снимка говорех - че я гледах на телефона и в движение и чак после забелязах, че всички надписи по стената отзад, а и регистрацията на колата са "вносни". А и снимката не съм я засичал, но и напоследък нямам време да ровя нета ?

@joro-120LЖоре +1 и от мен за някое парче на тоя фон (особено, ако е авторско) ?

  • Благодаря 1
  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 12 часа, joro-120L написа:

 

Очакваме клип с парче на баса, на масата дими пура/цигара, чаша уиски и фон - фототапета. ?

 

Едно е, че нямам време да свиря, защото от началото на лятото хвърлям времето си в ремонт на вилата. 

Другото е, че ти особено не обичаш моно-звукът, който изкарвам при запис?

* Като приключа с стройтелните дейности ще се чуем с Влади за една хубава звукова карта, за която говорихме скоро. ??

  • Одобрявам 2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Алекси Георгиев написа:

Другото е, че ти особено не обичаш моно-звукът, който изкарвам при запис?

 

Не се съобразявай или оправдавай с мен. ;) В горния ми пост никъде не съм писал претенции за звук. Те са мнооого на заден план в смисъла на идеята ми, гледайки плаката. Естествено, отнасям се с разбиране, че това може и да не стане скоро.

Иначе, приветствам усилията ти към по-добър звук. Но, пак казвам, това не е решаващо. По-важно е да ни зарадваш с някое изпълнение. :)?

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 34 минути, axel написа:

Само да кажа, че баса (почти) винаги е моно, и така трябва да е. ?

 

Като бас барабана....но го има и в двата канала.

Що ме дърпаш за опашката сега. Да, това по-горе го подминах, като не толкова важно в момента.

Фрапиращия недостатък на звука при Алекси е, че се чува само в единия канал. Сигурно това е имал предвид за моно. И да му помогнеш да го оправи.

за протокола: По принцип не е моно, когато не ти работи единия стерео канал, щото има детайли от други инструменти, които са в неработещия канал и те не могат да се чуят в работещия.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да става приказката. :) 

По-принцип това, че нещо е разположено някъде в една стерео картина, не го прави стерео. Един инструмент може да е в ляво, друг в дясно, но и двата са моно, защото те звучат от едно място и имат дефинирана позиция в общата стерео картина. Голяма част от инструментите са моно, микса им образува обща стерео картина. Разбира се, това никой слушател не го интересува, но технически е така. ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, това го знам. Говоря за стерео записа и давам елементарни примери какво става, ако липсва единия канал.

 А, слушаме стерео, благодарение на това, че имаме две уши.

Дори и пред теб да застане един китарист с акустична китара, пак ще го слушаш стерео или пространствено, въпреки, че е един инструмент, защото си с две уши. Когато не чуваш с едното ухо, тогава китариста ще го чуеш моно.

п.п. Имам превключвател "моно" на усилвателя. Като го включа, двата канала засвирват еднакво и всичкия звук се събира в центъра между колоните. Така лекувам и записите на Алекси, щото се появява тогава и в другия канал. Тоест, "моно" ги окъсява.

Всъщност, идеята на стерео записа е да пресъздаде присъствието ни в концертна зала или да ни я докара в хола със симфоничния оркестър пред нас. Да се постигне максимален реализъм. ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така де, но ако разсъждаваме по тази логика, то тогава моно не съществува, защото винаги слушаш в някакво пространство и няма как звуковите вълни да идват само до едното ухо. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах предвид за слушане на живо изпълнение. В къщи на колоните може да се слуша моно, защото при всички случай до ушите идват едни и същи звуци от двата канала или от един говорител, ако имаш моно източник. Не знам Влади. Може и да не съм прав.

Логично - един инструмент = на моно. Обаче в зала или пред теб, той звучи и се чува по различен начин от моно записа вкъщи.

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Събота вечер се прибирах от Варна по Хемус и изпитах невероятното "удоволствие" на влизане и излизане от ремонтирания тунел. Кретените, не пълните олигофрени, са сложили супер силно осветление на влизане и излизане, което постепенно минава в нормално във вътрешността на тунела. Това е похвално, но тази "екстра" не се изключва и през нощта и, на практика, влизаш в тунела на сляпо, по средата проглеждаш, в края отново си заслепен само за да излезнеш пак в тъмното ... пак напълно сляп! Не успях да звънна на 112, за което супер съжалявам, но ако и при следващото минаване, тая кретения не е оправена ще подам сигнал. Тия са убийци!

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, PRR написа:

Събота вечер се прибирах от Варна по Хемус и изпитах невероятното "удоволствие" на влизане и излизане от ремонтирания тунел. Кретените, не пълните олигофрени, са сложили супер силно осветление на влизане и излизане, което постепенно минава в нормално във вътрешността на тунела. Това е похвално, но тази "екстра" не се изключва и през нощта и, на практика, влизаш в тунела на сляпо, по средата проглеждаш, в края отново си заслепен само за да излезнеш пак в тъмното ... пак напълно сляп! Не успях да звънна на 112, за което супер съжалявам, но ако и при следващото минаване, тая кретения не е оправена ще подам сигнал. Тия са убийци!

 

#нееготово ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 26 минути, PRR написа:

Събота вечер се прибирах от Варна по Хемус и изпитах невероятното "удоволствие" на влизане и излизане от ремонтирания тунел. Кретените, не пълните олигофрени, са сложили супер силно осветление на влизане и излизане, което постепенно минава в нормално във вътрешността на тунела. Това е похвално, но тази "екстра" не се изключва и през нощта и, на практика, влизаш в тунела на сляпо, по средата проглеждаш, в края отново си заслепен само за да излезнеш пак в тъмното ... пак напълно сляп! Не успях да звънна на 112, за което супер съжалявам, но ако и при следващото минаване, тая кретения не е оправена ще подам сигнал. Тия са убийци!

 

 

Аз минавам доста често маршрута. Не съм го забелязал тоя ефект. Но какво ще кажеш за пътя след В. Търново (посока Варна)? Карам София-Варна от десетилетие по минимум 5-6 пъти в годината (някой път и по 12-13). Никога не е бил толкова зле. А иначе винаги област В. Търново е била с най-скапани пътища от цяла България. Но в момемта е мега трагедия. Нещо позакрепиха преди Търново, но някакъв малък участък...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами тази година май го минавам за 6ти или 7ми път. Трагичен е. Изобщо не е за говорене. Караш, няма знак и изведнъж светофар ... и липсващо платно! Ама под липсващо се има предвид над 1.5метер (метър и половина) дупка! Да, правят пропадането, да трябва да се изкопае, ама защо, по дяволите, това не е обозначено?!?!? Караш, излизаш от завоя и .... късмет, ако няма колона наспрели коли и не ги събереш 10 в 1! Отделно дупките, отделно изрязаните участъци без работещи по тях и, естествено, без маркировка за това!

 

Но, преживяването в и около тунела беше потресаващо! Щях, буквално, да се пребия. На влизане трябват 3-4 секунди докато прогледнеш, на излизане са дори повече. Безумно е ... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що не карате през Айтоския? Много по-добре е пътят. +60 километра слагате, но времето е еднакво...а може и по-бързо даже да се направи ако има човек желание :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един въпрос за скорост по километраж. Октавията ми я взех с по-високи гуми, от 225 45 17 заводски на 50 височина сега. Често пътувам по един и същ маршрут, до скоро с Йети, често с други коли и всички дават 305км. Октавията ги вади 292км. Отделно при засичане пълно празно на резервоар и показания на борд-а за пръв път виждам кола, която да харчи по-малко, конкретно около 0.5л/100км. Тази вечер си направих експеримент какво е отклонението между ГПС и километража на октавията (о3, 1.8тси, 4х4, ДСГ, комби, с ремап от Пепино). С 242кмч по километраж дава 235кмч по гпс на уейз и спира да набира, май толко си може. Йети-то даваше 7-8кмч разлика на 100кмч между ГПС и километраж. Колко дават о3-ките? Някой засичал ли е? Дали заради височината лъже и за изманити километри и разход по борд? 

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според гумите на Мица разликата ми варираше от 3.5% (17ки) до 7% (15ки). Така, че е повече от нормално.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.