Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Ежедневни приказки !


Pepino

Recommended Posts

Не съм казал да не се спазват!

Факт е,че огромният процент катастрофи с двуколени МПС са по вина на водача на лекия автомобил и много по-малък процент са самокатастрофиране и т.н

И от къде я извади тая статистика, че да я прочета и аз? Брат ми тренираше мотокрос и съм карал доста мотори, но това не ме кара да съм по - толерантен към нарушителите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да вметна за мотористите, че обикновено лято на светофара се нареждаме по 3-4 мотора,скутери и както светне светофара зелено вече няма и помен от мотори, всички са тръгнали бързо без да се помотват , бъркат в носа , ровят по таблото , гримират и тн. Така че не пречат на никой като идат най-отпред. Колкото пъти застана зад кола, все трябва да ги подсещаш че е светнало селено преди 10 секунди, предимно сутрин, когато половината спят зад волана.

 

Точно
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм казал да не се спазват!

Факт е,че огромният процент катастрофи с двуколени МПС са по вина на водача на лекия автомобил и много по-малък процент са самокатастрофиране и т.н

Мойте наблюдения са точно обратните. Не съм виждал статистика от КАТ, но такова ми е усещането. Реално всички свирепи катастрофи с мотор са съпътствани с превишена скорост на мотора. Реално ако си кара с 50 в градски условия и 90 на междуградско, трудно ще се убие.

 

Но това при условие, че не вменяваме изкуствена вина на водачите на колите. Защото, често са обвинявани, че отнемали предимство/препречвали пътя на мотора. А как точно да му осигуриш предимство като оня лети с 200+ по столичен булевард??? Преди време един така се разпарчетоса - удари се в кола правеща обратен завой. Човечеца с колата вика - аз какво да направя - огледах се няма никой, тръгвам и оня буквално разцепи колата на две. Полицаите казаха, че е било там някъде - около 200.

 

Вината най-често си е в моториста, дали е самокатастрофа или щото някой му отнел предимството, докато летял с превишена скорост - няма голямо значение.

 

Пак казвам и аз имам моторджийска каска и съм наясно защо мотоциклета трудно спазва ограниченията за скорост. Сега с колата ги пазя до колкото мога. Но често виждам, че и при най-добро желание от моя страна няма как да стане.

Редактирано от Цецо75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едва ли някой може да оправдае движение в град със скорост от порядъка на 200+ нищо,че се правят за секунди и че мотор спира 2 пъти по-бързо от автомобил!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не си наясно!

Приключих по темата!

 

P.S.>>В Бургас се изсипа 90литра на квадратен метър за един час!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

МОЛЯ!!!  един куп Глупости исписахте,без дори повечето да сте карали Мотоциклет.

Редактирано от Стоян
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както написах по-горе аз нямам проблем конкретно с това как се движат мотористите, защото те са част от общото и при тях е пълно с неандерталци - също както и при пешеходците, шофьорите, велосипедисти и т.н. всички участници в движението. Това ни е обществото просто.

 

Основно при тях ме дразни шумът, който умишлено и излишно правят много често. Будят се децата като спят навън или някой път аз се будя вечер, а не мога да спя ня затворен прозорец заради тях..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Брадъре, аз пиша срещу лозунга ”Пази моториста”, защото го определям като неоснователен. 

 

:doubleup: Също както и "Пази пешеходеца". Едно е да спазваш правилника и да даваш предимство там, където същия този правилник повелява, съвсем друго е да му набиваш в главата, че не той, а някой друг трябва да го пази, той да си кара както си иска или да си пресича както, когато и където му е кеф :eusa_think:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе основателен, неоснователен лозунга - пазиш ги доколкото можеш. Едва ли някой му се става убиец, даже и оня отсреща да не проявява много мисловна дейност.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Основно при тях ме дразни шумът, който умишлено и излишно правят много често. Будят се децата като спят навън или някой път аз се будя вечер, а не мога да спя ня затворен прозорец заради тях..

 

И мен това ме дразни най-много. Живея на един от булевардите, които като се почне от 22 часа та до към 2-3 часа през нощта се ползват като писти за състезания. Обаждам се често на тел. 112. Понякога има минимален краткотраен ефект. Години наред не се предприема нищо по въпроса и мотористите стават все по-нагли.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз само да попитам твърдите защитници на мотористите - нормално ли е да караш мотор на задна гума по бул.България в 10:00 сутринта? Когато е пълно с автомобили. Или да си правиш дръпки по светофарите с друг подобен *** и да летиш с 200+ по същия булевард?

Проблемът не е в мотористите като цяло, а в това че много от тях се имат за по-велики от всички на пътя, само защото карат бързи и мощни машини - няма грам съобразяване с пътната обстановка, с останалите участници на пътя. Имат усещането, че всеки им е длъжен.

Това не включва всички моторджии - но за съжаление изключенията потвърждават правилото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както при велосипедистите , така и мотористите можеш да ги познаеш по екипировката ... видиш ли някой да се вее по къси гащи и джапанки , па дори и да е с каска - бегай далеко от него , пускай го и ако не успее да си строши главата в близките няколко километра , то със сигурност след някоя и друга година ще сменя стави , бъбреци и др. подобни неща. Сериозните мотористи първо мислят за себе си като си предпазват собственото здраве посредством екипировката и после никога няма да направят някоя простотия на пътя , която да застраши тяхното и здравето на околните.

Тъй , че Вадес не се сърди , ама мнозинството с право се възмущава от поведението на келемета с мотори , а мотоциклетистите са друга бира .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен пък любимци ми стават шофьорите, които на магистрала се отдръпват само наполовина от лявата лента, като ги наближиш да ги изпреварваш - наближавам аз и те тръгват да се прибират и аз съответно не намалявам, очаквам да си завършат маневрата, ама не, остават да карат по осевата линия между двете ленти, защото отпред на 100-200м има трета по-бавна кола в дясната лента. Къде им е акъла не знам, ако искат толкова да изпреварват изобщо да не тръгват да се прибират, аз щях да си намалявам културно, а така ме подлъгват и ми тестват на риск спирачките в последния момент :( Всеки втори кара така по магистралата, аз и преди го бях забелязал, ама вчера като карах Бургас-София и ме изнервиха бая...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има 3 смъртни случая от вчера. Тук има повече информация: http://www.vesti.bg/temi-v-razvitie/tema-bedstviia-sled-prolivnite-dyzhdove/zhertvite-v-burgasko-stanaha-tri-6021716

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе, това сивото ламбо със СО номерчето го виждам всеки ден - идва някъде откъм Надежда - на надлеза се засичаме всеки ден...

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Евридейка си му е на човека, шкодата си я кара уикендите :P

 

Ми да лепне един Шкода клубен стикер и на Ламбото тогава :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-скоро това го кара от вкъщи до работа и сигурно е някой работяга на 12 часов работен ден, а шкодата я изкарва по съборите само, да я раздвижи, че много малко харчи тая пущина шкодовска и не може така да се кара... друго е с ламбо на първа или втора из града.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.