Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Фелицията на Макса


lent

Recommended Posts

Предвид метереологичните условия днес и утре, мисля да пробвам метода "2в1" - Излизаш за бира , пръскаш WD40, след 2 часа излизаш за кафенце, пръскаш WD40, и така и цяла Събота. Лошото е че резба не се вижда и едва ли ще проникне някъде, ма щом водата е влизала има някакъв шанс , мисля аз! В Неделя ще го запозная със служебния чук 2кг, а в Понеделник започва Brut Force - a с бургията. Има вариант да отида в сервиз, но там ще греят болта, затова го оставям като краен вариант.

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 562
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • maxrpm

    258

  • The Best Forman

    62

  • PIIIcoppermine

    34

  • Logrus

    29

Най-много писали в темата

Успях! Избих болта 10мм  и осъзнах каква инжинерна грешка е това. В момента когато видях че пружината се върти си казах че това е голяма грешка! За да се спести 1 носач е измислен макферсона, за мен пълна простотия. В момента в който болта се охлаби, скобата на амортесьора с куката не успява да удържи тежестта на главината и гумата и това ще е много лошо , особенно на магистрала. Цялото окачване и нашето спокойствие се държи на болт 10мм с твърдост 10,9... В този момент благодарих на себе си, че специално отидох до Евроболт за да взема гайка с твърдост 10,9, вместо както си мислех да мина през кварталната железария, където би имало гайка 5.5 или в най - добрия случай 8.8 твърдост.

Слязох днес, преместих колата 50метра и за това разстояние куката се изправи и изпусна болта. Това е добре, спести ми свалянето на макферсона, запознах с един тип, голям пичага , каза че има сервиз в хладилника, ама вика колата ми е в бояджииното няма как да ти помогна ама вика дай да ти помогна имаше голямо желание човека чукахме заедно болта ,ама викам няма какво да се цапаш ще се кача горе на менгемето да го мъча ,така и така няма горелка мисля че ще стане. Качих се , олях го с WD 40 и с много блъскане излезе. В последствие се оказа че и дясната главина е имала луфт и е "ремонтирана" с удране на центърчета по остта, ще я сменя и нея, чудех се аз 2 години защо над 100км/ч започва да тресе колата, мислех че е от разбити карета, то било от ремонта на предишния майстор - изядена ос на главина с центърчета..... болта който скъсах явно е бил необходимото зло. Добре че го преборих!

 

Снимките:

 

Срециално за гената -

 

image.jpg

image.jpg

image.jpg

 

И вече готово

 

image.jpg

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес е странен ден. Смених дясната главина нямах успех и тя е поразбитичка, а резбата на дупката за болта на джантата е развалена и преебах болта. Ще се наложи няколко месеца да карам с 3 болта и половина. После мисля да сменя всичко с ново. Болт за тея фланци трудно ще се намери, но мисля че ще стане.

 

По - големия проблем - Гори ми F17 - 25A - Coolant fan, horn, headlight flash Получава се и при студена кола, понякога след 1 мин, понякога след ден. Проблема е че там е вързана оперативната верига на датчика за перката.(Колата е с "климатик" и датчика подава ток на реле, а не директно на перката. Силовата верига е ок. Релето е ок, защото гори бушона и при студен двигател, тоест до него не стига напрежение.) Въпроса ми е какво е headlight flash. Пробвах се да измия мотора с водоструйката, с идеята че ако се поразмърдат кабелите от водата, ще окъси пак и ще знам че проблема е отпред, но не. После влизам в колата, гледам че съм я оставил на контакт без да искам. Завъртях и запали мокра, миличко ми стана как тази кола винаги пали :)

 

Идей за проблема с бушона ?

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес изкара 60км и пак изгоря.

Oткрих една много кофти снимка, http://i17.photobucket.com/albums/b61/gokipoki/FELICIA/Feliciafusebox.gif според която доколкото виждам, имаме че F17 захранва BD на клема 11 и BE на клема 6 Мисля да върна бушнона и за съжаление, ще трябва да срежа 2 та кабела и да ги вържа през отделни предпазители към 30А, така ще разбера коя верига къси и няма да се налага да сменявам всичко. А headlight flash трябва да е светлинен клаксон.

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Странно, той би трябвало да е вързан заедно с дългите... иначе щом бушона гори безпричнинно /без да е натоварено нещо по веригата му/ освен да е прецакана някъде изолацията и да дава на късо друго не се сещам. Като имаш време премери кабелите към клаксона, перката и дългите да не замасява някой.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кабелите ги оправих по трудния начин. Реално буксата на датчика за перката се е удряла в алтернатора, пробила е изолационната гумичка и е късила. Но това го разбрах, чак след като изскубах инсталацията на климатика, защото и тя се захранваше от жълтата жица на бушон F17 Междувременно направих себе си и цялата кола в масло и прах. И всъшност излезе че аз линията си я смених с нови проводници, ама решението всъшност беше да завържа радиатора за предната маска с тел :D

 

Чудя се днес дали да мина през Шкода магазина, да взема един ремък, мисля да го сменям на събора, че е много зле. Знам че се използва специален крив ключ, ако някой го има и го вземе за събора, бирата е от мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Felicia-та е с ремък 6pk-2075. (Само моята) Най - дългия ремък в живота ми, а как минава... Благодаря на гената за бързата реакция.

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко "After Effects"

Преди

IMG_20160613_163305.jpg

IMG_20160613_163315.jpg

IMG_20160613_163335.jpg

 Намерих и 2 монети - 100 иналиански лири от 1988 и 5 италиански евроцента от 2002, което значи че тая кола 2002 още е била в италия

a6eb7670-179c-0130-a994-005056960004.jpg

g907.jpg

След

 

 

IMG_20160613_180207.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Важно! Буксите на копчетата на ел стъклата могат да се обърнат. Симптоми - Стъклата работят само на габарити / фарове, не късят директно, но лампата на габаритите мижи, докато се вдигат/свалят и в края когато машинките са натоварени, гори последния бушон 7.5А

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Браво, Саше! Много хубава работа си свършил! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси, Пешо. Сериозното мисля да започне от последния абзац.

 

Та така, в Събота се добрах до перяща прахосмукачка и повторих салона с Вениш, защото задната седалка вонеше на препарат за тоалетна, а предните на Бонукс актив. Прединфарктното състояние ми дойде вчера към 23:00. Разбрах, че една мацка от нашата компания нещо се е освободила и естествено ще я закарам, как да откажа на момичето. Викам и то е близо 11, ся хайде да минем през манджата в Студентски, аз и без това съм супер гладен. Ок. По околовръса 13Х, което реално съм го калибрирал по GPS и реално е толкова. Тя мълчи, викам си евала на мацката, втората в живота ми, която не писка като цветарка! Вземаме си нещата и от тук започва моя шок и ужас - ушите ми чуват "Аз ще ям в колата!" Изтръпнах и сигурно побелях! Ако не знаех че е свободна, щях да я копам на манджата в Студентски. След като започна да пада месото върху нея, само си представих как ще си го изчисти с ръка върху седалката и ми причерня. В крайна сметка най - накрая се склонихме да ядем извън колата! Не знам защо е толкова трудно да се разбере, че в колата не се пие нищо, което не влиза в барчето или няма винтова капачка и не се яде!

 

Сега по същество вчера се видях с един познат и му споделих за мистериозния проблем с невървежа на колата, той предложи да си сменя бензиновия филтър. Двамата с гената мислим, че не е от него, но пак е крачка напред, към намирането на решение за невървежа. Притеснява ме обаче дали след смяната няма да се качи налягането в тръбичките който са се нацъфтели доста и да ги спука ? Дали първо да не сменя тях и после филтъра или едва ли ще има проблем, щом засега държат?

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да се качи докато регулатора на налягането не цъфне , а той е на рейката с дюзите , а и тази бензинова помпа на Х години отдавна не дава 100% от възможностите си.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

той регулатора за налягането от година и нещо, съм го ловил, че понякога не изключва, ако върна контакта и пак дам, пак си помпа. Като чукнеш за половин секунда стартер, незнам какво влияе, но след това работи нормално, припомпа за секунда и си изключи, ама ако не чукна стартера, помпата може да си бръмчи и до утре.

 

Във същото време,знаем че той работи постоянно докато се движи колата, и тя си върви ОК, но сега както знаем, имал съм случай да потегля нормално, и да потегля сууууупер бавно, тоест явно се дави, дай ми една снимка на този регулатор, да видя какво представлява и да сменя и него, заедно с филтъра!

 

Пък и втори човек ми каза че при запушен филтър не работи във високите обороти, а на макса проблем са му ниските, мине ли 3000 оборота излита.

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Момчета, има ли вариант да се монтира стабилизираща щанга на предния мост от някаква кола? Някой проучил ли е въпроса ? Golf 3 ,maybe?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поръчах си я за утре в Еконт. Кажи ми, моля те какво включва "комплекта".  Само като чух таз мръсна дума биалетки и ми стана лошо. Да го бяха направили като на 120ката, щеше да е много по - добре. Та ся, понеже не съм виждал никога и май не знам какво очаквам да взема. :blush:

 

В briskoda пише че се свалял ауспуха. Има ли нещо такова?

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За това питай malkiq ... биелетки има на носачите , към моста се лови с две скоби , но ще трябва може би да дупчиш моста.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоест трябва да отида на канала в Симеоново. Прати ми телефона на малкия на лично, че след толкова формати и фърмуери го затрих.

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера, след като установих, че всичките ми познати със сервизи или имат коли до средата на другата седмица, или са на село, или са свободни след 18:00, се запътих към Симеоново. Това са най - правилно дадените 36,36лв (щанга + 2 тампона+2 биалетки+2 скоби+Еконт) Започнах я в 4 и я свърших 5 без 15. Направо всички с 1.3 хечбек, хващайте за ушите някое комби или дизел и се оборудвайте! Не успях много добре да я тествам в трафика, но по околовръса с 70, колата не мърда въобще! Оказа се че заводски ги имам дупките с резба за скобите на тампоните, но ме забавиха болтовете на ауспуха. Бяха много ръждиви и се развиха на молитва. Разкачва се и лоста.

 

Викам му на човека - Иване кажи тук ,къде има железария, да отида за 2 болта, че тея са ръждиви, а той казва ммм да и тоя е крив. Казвам, да , виждам. Той ме гледа странно и вика - Бооооже, ама ти ме обиждаш вече, май! Вади 1 кутия болтове. Търси! Намерих единия, викам ,мале, тука има един, колкото да се приберем, ама ми трябва още един, и два къси 8мм, обърна се човека, изчезна за малко и го гледам, носи още 2 кутии болтове :) От там намери 2 метчека 8мици, прокарах резбите и навъртях всичко. Много е удобно да ти тече масло от колата, монтираш биалетка, както си в канала ооооп от скоростната малко масълце, резбата се завива като песен :D Накрая излизам от канала и му викам - финал! Вика, ама толкова бързо ли? :D

 

Лошото е, че сега това е новата най - ниска точка на колата и закачи ли се някъде, ще покривим и под и всичко ... Ама както се казва , по - добре по под, отколкото по таван!

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За първи път виждам такова масло, в консерва. Няма капачка и няма заготовка за отваряне, пробихме го с отвертка!!  Колега каза, че си го е купувал за старото му Волво. Нищо не пише на български. Изглежда ми толкова оригинално, истинско, че чак  ме е яд, че за 20 дни рейката ще го изхвърли :D

IMG_20160901_131955.jpg

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес на НИМ я тествах. Доволен съм много. Имам чувството,че преди като я завъртя на пилежи, като се наклони , явно защото натиска гумата и захапва асфалта и спира да превърта, а сега явно, защото не се накланя толкова и си пили гуми доста по-добре, без да спира, докато не отпусна газта. Представям си ако вървеше както трябва, каква забава щеше да е . :)

 

п.с Сега се присетих, някой знае ли какво означават буквите ЗСМ по болтовете от соца ? "З" е ясно че е завод, ама после? "ДКП" знам, че е Държавен комитет по планирането, но това ми знание, не ми помага особено...

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

“Крепежни изделия” АД е създадено, като събирателно дружество от братя Цанови през 1925 г. с наименование “Първа болтова фабрика”. Извършена е национализация през 1947 г. През 1956 г, е преименувана на ДИП “Болтова фабрика”. През 1958 г. наименованието се изменя на ЗСМ “Гочо Грозев”. Последващи пререгистрации както следва: Крепежни изделия” ЕООД от 27.08.1991 г., “Крепежни изделия” ЕАД от 08.12.1995 г. и “Крепежни изделия” АД от 24.07.1997 г. до момента. Предприятието е публично дружество с едностепенна система на управление.

"Крепежни Изделия" АД произвежда стандартни и специални резбови съединителни елементи за нуждите на общото и специално машиностроене, селскостопанската и пътно-строителна техника, изграждането на метални, строителни и комуникационни конструкции и съоръжения, железопътни и автомобилни пътища и транспортни съоръжения и много други стопански дейности.

 

Означавало е Завод за свързочни материали

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хаха - свързочни материали звучи нелепо за болт. Следващия път вместо болт, ще залепя с гафер :)

 

Чул съм че когато реката е червена, може би трябва да се мине по калната пътека. Да си кажа честно леко се ядосах. Вчера долях до минимума, днес изтече,  а като няма в казанчето работи без да тече. Тази зелената капачка мнооооооого ме съмнява! Някой с октавия МОЛЯ да я развие и да духне в нея , да види има ли клапан или не! МОЛЯ!!!

IMG_20160909_135827.jpg

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.