Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Фелицията на Макса


lent

Recommended Posts

Не е от това. Ключа си беше с гумичка и вчера и днес. Свещите на Реното откакто е излязло от магазина аз съм първия човек който ги свали с ключ с гумичка и бяха здрави. Аз навих новите и Реното вече 15 000 км няма проблеми. Не е от това. Вчера NGK то беше спукана на 1ви цилиндър, днес 2ри и 3ти беше тръгнала.

Ако не се счупи коляновия вал от тези удари, тоя мотор ще го призная :) Аз такова нещо за първи път виждам в живота си, пък даже и за 3ти път

 

Това е 2ри

 

image.jpg

 

това 3 ти

 

 

image.jpg

 

http://edostavki.com/products/product_id/5858/category_id/43/#Поръчах си 4 такива, да видим дали ще спука и тях! Ако пък изкарат 50 000км ще съм доволен.

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 562
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • maxrpm

    258

  • The Best Forman

    62

  • PIIIcoppermine

    34

  • Logrus

    29

Най-много писали в темата

Tипично в стила на една Шкода вече си имаме нов вид разход - 1 свещ на ден :D Днес тъкмо се радвам как си вървим гладко и по едно време ме дръпна, все едно някой я е завързал за стълба и е скъсала въжето. Вчера избрах 4 абсолютно здрави свещи 3 NGK и една Рено и ги навих изключително внимателно, дето се вика аз така внимателно жена не съм пипал.

Говорих с Ангел и той каза че има гумичките за бобината. Мислите ли че може да са се омаслили и през омасленото да се разхожда искра, тоест мислите ли , че може да е от тях?

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Имам проблем с токовете. Още от миналата зима се усеща един спад на напрежението в купето, който понякога мигновено се оправя сам. Отделно при по обилен дъжд или сняг се бъзика лампата за алтернатора, но не е от него, на клемите вади 13.9v . От два дни започна да гасне в движение заедно с фаровете и да остава на габарити. Палиш - няма  проблем

 

Интересува ме къде е разпределителната връзка на плюсовете, която примерно при 120ката е на шалтера на бензикса? В купето ли е или някъде в двигателния отсег. Студено е много и не ми се рови, питам за да го направя по - бързо.

 

Благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес на Ним взех че за сефте подраних и порових макса. Всички плюсове тръгват от клемата на акумолатора, клемата в таблото е стегната здраво, но след като размърдах куплунзите , по път ми спряха халогените, после чистачките прекъснаха веднъж.

Аз подозирам че е реализирана най - голямата простотия в автомобилостроенето - монтаж на силова верига върху печатна платка тази седмица ще сваля таблото и ще пиша.

 

Иначе Макса е геройче, прибра ме от Елин Пелин в мъглата без страх и умора, само малко трудно намерих самолета в Нови Хан, даже мислих да звъня на някой да ми намери GPS координати на самолета и да го търся по GPS, ама си викам голяма излагация ще е. Мъглата беше уникално красива, много ми хареса ! :) За следващата нощна мъгла ще си запиша албума на Ъпсурт от 1999, всякаш само това ми липсваше...

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Саше , ще разбия представите ти за автомобилостроенето - грешката е още по-сериозна ... таблото е реализирано от слоеве формована пластмаса и пресована медна ламарина и в момента , в който разкопчаеш щипките се пръска на съставни части и няма събиране ... намести куплунзите и го зарежи докато работи :sorry:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога така, гасне ми колата, точно когато трябва да се изнеса бързо, не знам кой ден ще ме остави някъде. Аз го виждам така - разглобявам го на Коледа , ям свинско, гледам pdf - и и туториали, поялника е в чашата и най - накрая или псувам всички Шкоди до последно коляно и казвам какви големи боклуци са и преокабелявам всичко на ръка или всичко става и работи така както когато я купих!

То това което написа че си е жива гавра е ясно , благодаря че ме подготви психически. Аз още от 120 ката съм го казал искам само да видя един жив инженер на Шкода, за да мога да го плясна. Тази кола ме научи че инженерите на Шкода са глупави хора ...

 

В краен случай бушони от Шкода 120 и релетата на клемни обувки висящ монтаж.. ама това ще е доста по - трудно и много обемно.

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Или се разравям и ако намеря таблото от Черната дупка, го получаваш като коледен подарък ;-) Аз проблем с тоци не съм имал

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Пичове, кажете как се сваля по трудния начин Фейслифтова броня, че се чух с един човек от Света тройца, утре преди работа май ще ходя да я свалям, как ще я мъкна до работата не ме питайте... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се похваля и аз. Tomorrow is the day. Година по - късно  и аз, като човек, ще пазарувам от Еуратек ООД Много скоро ще има снимки на Макса с оправена муцуна. Разбира се не забравям че трябва да намеря добър тенекеджия със стенд за изправяне, за да изправи лекия damage по колата , без нагряване.

 

От тук въпрос - Мога ли да карам с небоядисана черна броня FL или материала ще се напука от слънцето? Материала мисля че е като този на дръжките на 120/Favorit, не е мек.

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че Еуратек предлагат ли още части за фелиция и на какви цени?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На ушенце ти казвам че имат ! За стара от Враца ми искат 70лв +15-20 за Еконт за гола, тази от вчера човека ми я даваше за 45 от Сф, ма и тя спукана. Другите части не знам на какви цени са, аз като ходих на тест драйва и пича от ЕТ Тотлебен, ми се накефи ние с него доста си говорихме и вика чакай сега да видим ти си каза че няма скоро да си вземеш Fabia 3, май имаме броня за тебе ...

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква е разликата в материала на броните преди и след фейса? Питам си аз, защото Черната дупка нямаше боя по броните пък си бяха здрави и ненапукани.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди фейслифта са много по мекички и гъвкави. Новите са твърди като камък и се трошат като стъкло.

Просто аз имам 2 проблема

- въобще не ми харесват халогените на старите брони, знам че светят много по - добре , но за мен те са за красота

- Заради оная изкопах София , че и до село Липница ходих за да си взема Фейслифт и не искам да го опропъстявам, все пак тази кола докато е моя, ще е кола за спомен.

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кажете какви инструменти да си взема? Искам да монтирам днес или утре.

 

https://www.ereading.cz/nakladatele/data/ebooks/12684_preview.pdf Намерих това, на 29 страница се вижда че има 2 болта горе и 2 отстрани мисля че са с гайки 8мици, но не става ясно кой номер са торксовете на винтовете по ръба на калника и тези на халогена... :( На бронята отдолу има две дупки 6мм и два "U" образни прореза, там нещо влиза ли ?

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ключове 8, 10, 13, права и кръстата отверка и клещи - поне ако е като преди фейса

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Споделете, моля, как се обезвъздушава правилно охладителната система. Смених термостата, Ангел ми каза да я запаля и да я оставя 3-4 мин с отворена капачка, така и направих. Появи се обаче един проблем. Сутрин, първия път като загрява, вдига 105градуса и като отвори термостата, пада на 80. Днес я хванах точно като отваряше и отвих капачката, нямаше налягане в казанчето и нямаше движение на водата... Като свалях термостата не знам колко изтече, но налях около 1,5литра

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се обезвъздушава ... системата сама върши това през тънкия маркуч към казанчето , просто трябва да отваря термостата ... ако при загрял антифриз няма налягане , може капачката не държи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, въпроса ми е защо само при първоначално загряване загрява до 105, отваря и след това стрелката си заспива където и е мястото. А и преди имам някакво чувство че от малкия  маркуч излизаше вода на малки обороти доволна струйка в казанчето, а сега е мир и спокойствие.. Пуснах едни аварийки на ботев и духнах в маркуча, не е запушена дупката. Пробвах да се прибирам само на 2ра скорост, пак не пожела да вдигне над 90, както и трябва.

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, въпроса ми е защо само при първоначално загряване загрява до 105, отваря и след това стрелката си заспива където и е мястото....

 

от термостата е. Нищо, че след това си работи нормално.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е той е оригинален на 2 дни, пак ли да го сменявам! :( Тя така ще духне гарнитура скоро. А ако поразпробия дупката на малкия маркуч, с 1мм повече, няма ли да стане?

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Саше, ако има въздух ще грее и никога няма да се върне в нормални граници.

На 95-100гр. като вдигне, пипни долния маркуч на радиатора да видиш, че е студен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.