Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Фелицията на Макса


lent

Recommended Posts

  • Отговори 562
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • maxrpm

    258

  • The Best Forman

    62

  • PIIIcoppermine

    34

  • Logrus

    29

Най-много писали в темата

Щангата държи двата долни предни носача за пода на купето и не им позволява да движат толкова свободно. С други думи, при непредвидена, рязка маневра, това ще е разликата дали ще успееш да овладееш колата или ще си по таван! Защото и по таван съм бил в един Фиат Типо, заради липсата и. 

 

Легнах под фаворита на Краси и видях че там е нужно да се сложат и носачи от фелиция. Като цяло като минус мога да кажа, че е доста ниска точка на колата, както съм написал и по - горе. Вчера 3ма човека в колата през ЖП прелез, леко я чух, но за мен, без нея неможе.

 

Eто ти тема от бришкода, правено е на фаворит. Ако се интересуваш. http://www.briskoda.net/forums/topic/292003-kermit-perhaps-highest-bhp-8v-1289cc-favorit-in-uk/?p=3469906

 

Снимки от BRISKODA.

anti%20roll.jpg

anti%20roll%202.jpg

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Саше, 

 

Щангата държи двата долни предни носача за пода на купето и не им позволява да движат толкова свободно. С други думи, при непредвидена, рязка маневра, това ще е разликата дали ще успееш да овладееш колата или ще си по таван! Защото и по таван съм бил в един Фиат Типо, заради липсата и. 

..

 

Почти си прав :) Тази щанга не случайно се нарича "стабилизаторна" и да, помага да стабилизира колата. Но не като не позволява да не се движат носачите, а като ги кара да се движат заедно. Щангата е гъвкава и при неравности се огъва позволявайки едното колело да поеме удара без да увлича и другото. За сметка на това в завои външното колело изпитва допълнителното съпротивление на стабилизаторната щанга, защото вътрешното колело се опитва да се повдигне, докато външното да се свие. В резултат колата се накланя по-малко и стои по-стабилно в завоя. 

 

Надявам се да го обясних разбираемо :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За първи път, колата ме остави :( Като неизбежно последствие, от течащата върху ремъка рейка, ремъка се разжлямби и се изхлузи от ролките. Успях да я паркирам в Младост 2, чакаме ремък. В деня на събора го смених, та ей сега приключи курса. Много е тегаво да отидеш на работа с колата и да си ходиш пеша, на всичкото отгоре, колегата ми се обади да ми каже, че съм паркирал на две места и сега трябва да се мъкна чак до Младост :( Ако утре няма ремък, ще издивея и ще изкопая земята. Добре че съм записал в темата че е 6pk2075, защото в магазин Шкода такъв ремък за Шкода няма.

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е в движение, евала на Пламен, майстора на човека с Октавията под тентата на събора. е*ем ти колко ли коня беше тая Октавия... Казах му че ми трябва ремъка буквално за "вчера" , за втори път човека ми го купи веднага, пари за бензин не ми е искал, пратих един колега да го вземе , защото съм до 20:00 на работа и всичко стана на момента. В 21:30  с колегата успешно , на лампа монтирахме ремък. Иска ми се да има повече такива точни хора! :)

 

После по бул . България някакъв келеш "СО" ми стреля с пистолет, ма имал човека, стрелял е ... какво да го правиш

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко добре, обаче сега ме разкъсва дилема. Дали да си купя кожен салон в който ще се разтопя като сладолед на клечка и само като го видя, кръвта ще се събира на едно място в тялото ми, или да си дам парите за банални, гадни глупости, като задни накладки, главина, лагер, макферсони, рейка, масло, гуми, тръбички за бензина и всички други досадности, който само мене чакат и да я подготвя за каране при зимни условия?!? Направо се разкъсвам.

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

? Какво има да му се чудиш салона е на втора точка,многооо ясно накладки и там насетне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реших го, утре ще се работи точно до 14:30, през това време минавам, взимам пари, звъни се да се уговори салона, звъни се да се пита Шкода магазина колко струват едни задни накладки, минава се през сточна гара взимат се накладките и едно кило масло за хидравликата, после се минава, взима се салона и се прибирам. **** Кеф цена няма!

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намерил си Фелиция с кожен салон ли?

Щом имаш възможност взимай , защото след време и да търсиш трудно ще намериш !

Фелиция с кожен салон съм виждал само на снимки :-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам, и аз, така си казах, затова утре се купува! Става и за 120ка, но аз имам оригинален GL салон в нея, с 4подглавника, няма да го съсипвам. Това си и е чара, също го няма никъде, така ще си и остане.

 

Най - вероятно никой който не познава Шкода, няма да го загледа, то сега Аудита, Волвота, БМВ та, всичко с кожа, ама аз ще си знам, че аз като си седна в моята кола, ще "свърша" от кеф!

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дааа, Браво ! И да качиш някоя и друга снимка да видим как се е получило.

п.п. само да допълня че става и за Фаворит :-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дааа, Браво ! И да качиш някоя и друга снимка да видим как се е получило.

п.п. само да допълня че става и за Фаворит :-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чакай, рибата още е в тигана, парите са в банката. Тя банката ще ги даде , ама рибата може да отплава... :) Със сигурност ако пусна снимки от това умрялото Леново със спуканата камера, няма да се накефиш, ще дойда до вас, ама ще е странно, някой ще мине по улицата и ще види 2ма човека в кола дето .... Трябва да заберем някоя стопаджийка от Подуене, да излеем радостта си от новите седалки...

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямаш грижи.. в Подуене спокойно мога да кажа ,че и кучетата ме знаят :-) :-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Рибата отплава, ще се прави окачване и другите банални тегавини...  :( ... както и да е!

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добро утро на всички!

 

Както може да се види от снимките, днес закъснях за работа с 8мин, не затова пиша обаче. На какво да го отдам това ? Термостата е от пролетта, оригинален чешки, горен и долен маркуч на радиатора бяха студени. Да го сменям ли пак ? Какъв да взема и откъде? Ще взема да звънна в ЕТ, ама мисля че нямаха.

IMG_20161005_063831.jpg

IMG_20161005_063820.jpg

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти не беше ли с термостат като на 1,6? Акое е така погледни първо дали не е пробил опората в капачката - като я свалиш вътре има един пластмасов напречник, в който запъва иглата на термостата. Та тая опора се чупи/пробива и термостатчето се разпада вътре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Термостата е ето това, с целия си птичи мозък на тръгване от работа, така ми се спеше че забравих да счупя пластмасовите уши, висях на Ботев да я чакам да изстива. Пред нас го свалих неразличим от нов и вече не знам какво да си взема... Мисля този път да заложа на Полския... Попринцип най - правилно ще е да взема корубката за полския и да си сложа немски Wahler за Skoda120, ама само корубката, няма кой да ми продаде ;)

7_6_122806__2009-11-17_10-58-33_58.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Саше , още преди ти казах да вземеш една капачка и е един елемент и да си свиркаш , ама ти не .... ако решиш да препраеяш мотат ми се два алуминиеви корпуса ... бях ги вземал за Фабията , ама така и не стигнах до тях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за твоята фабия, на картинка ми излиза термостат като моя. Пробвал съм да сложа цяло тяло от фаворит. Пасва, но датчика няма къде да се сложи. Пробвал съм и да сложа само капака от фаворит, не пасва на профила на пластмасовия корпус и пръска вода от там. Аз го строших вчера и сега в колата са се заселили стадо бели мечки. Не е проблема вече в термостата, колата ще се прави генерално. Засега чакам един колега да каже, дали брат му е съгласен да работим заедно в сервиза му и за какви пари. Работихме заедно по съединителя и знаеш какъв съм, ако не съм съгласен с нещо по моята кола, става война, докато не стане както аз съм решил че се прави...

 

Засега проблемите са ми следните.

- Колко пари трябва да изтегля, дали после няма да ми се смеят хората, като им кажа че съм дал 1000лв за кола за 1000лв... :)

- Да сменям ли въобще предни амортисьори за по 84лв, или да сменя само лагера, чашката и т.н. за по 15лв. И без това, като бързам сутрин, и новите ще отидат за 1 година... нищо няма да ги спаси.

- Малкия вчера не се обади, съответно вероятно нямаме налична механична рейка и кормилен прът, който вероятно има Кранки, но не искам волан от преди фейслифта.

- Не знам какъв ще да е ремъка, подозирам че ще взема 6pk1000 и в Неделя в сервиза ще се реве и ще се крещи - Саше, колко си тъп, това не е 120ка.. Дали да не взема 4канален ремък за обикновена кола, ако въобще има такава с пистов ремък? и пак има риск, те са за 55,70А алтернатор, не за 90А ebay ми дава ето това 4pk950 http://www.ebay.co.uk/itm/Genuine-Gates-Drive-Belt-Fan-Alternator-Rib-Belt-4PK948-/401186068323?fits=Car+Make%3ASkoda%7CModel%3AFelicia&hash=item5d688d9763:g:SVEAAOSw~OVWuL~i

 

Най - вече ме плаши тая преправка на сляпо.

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Хубаво е, че следващата среща е след заплата ,че нямам пари за монтаж, мисля да сменя и задните накладки, но има някакви мустачки, мисля че няма да имат хубаво сцепление. Дано дойдат повече хора, все някои ще знае как да се подобри сцеплението :fiu: Мислех с шкуркичка нещо да ги тръкна...?

post-396-0-76446200-1476803354_thumb.jpg

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Саше, като ти перна един зад врата, знаеш ли какво сцепление ще получиш! :D Карай си колата нормално и не се опитвай постоянно да я счупиш или да удариш някого с нея! :) Похвално е, че си си купил нови зимни гуми, помисли как да ги запазиш максимално и за следващия сезон! :) Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ми.... ще ти дам да се качиш в нея, ще ти дам ключовете, после ще си пуснем малка нощна музика, пък ако замирише на  гуми, няма да казваме никому... :)

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове, в Сряда, се появи огромна дупка в тръбата между средно и крайно гърне. Лягах, като цяло и гърнето си е доста зле (гнилоч) и сега се чудя следното

Целта е като съм от 6 на работа, да не събудя квартала!

 

Вариант 1 слага се права тръба от двуцевката, чак до крайното. Тук ме е страх че ще ручи доста.

Вариант 2 слага се гърне от Шкода 120 в средата и след това фелициево крайно, тук звука ще е много благ за ухото, тихичък и готин, но ме е страх дали няма да запуша мотора , еле па че 120ковото е "комбинирано" гърне.

Вариант 3 слага се гърне от фаворит и се разделям с 100 лв и си свиркам. Варианта не ми харесва, тук няма креативност, нищо не е подобрено.

 

Как мислите?

 

П.с от Сряда насам по бул България видях как път ми правят аудита и мерцедеси, направо се накефих, лошото е че звуча като болид от формула1, когато съм на 3та с 4000 оборота и ускорявам... :D

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вариант 1 както сам казваш наистина ще ручи много:

За Вариант 2 не мога да дам коментар:

И Вариант 3 мога да ти кажа ,преди около година купувах средно гърне "Bosal" 59лв. и с монтажа наистина се връзва 100-тина лева.

Преди да го сменя карах с по-евтин вариант мисля ,че беше полско ..Искара около 2 години.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.