Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Фелицията на Макса


lent

Recommended Posts

Виж тук: autokelly.bg

Незнам ” Starline” какво производство е ,но погледнах и видях средно гърне за Фаворит 41,25лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 562
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • maxrpm

    258

  • The Best Forman

    62

  • PIIIcoppermine

    34

  • Logrus

    29

Най-много писали в темата

За утре има две оферти, искам да видя за какво иде реч, в най -лошия случай Kраси , ще се видим да пием по нещо и ще демонтираме твоето, то не ти трябва :D

 

Ако се стигне до плащангелес, ще знам да не вземам полското, благодаря за съвета, разликата между полското и Босал е 10лв...

 

Ако стане въпрос за 40 лв , малко ми е акъла , ще взема едно 120ково , ще го сложа на 120ката и нейното ще го шибна средно на фелицията за проба ... с телоподаващото всичко е възможно, но още обмислям. Така и така няма да имам пари до 27ми, имам цяла седмица да мисля... ;)

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Саше, от 120 гърне ще виси на 3см. от пътя. Та, откажи се от тази идея. Без значение как ще го преправиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намери се гърне, през седмицата отивам за части до магазина. Трябва ми задна лява тавичка под спирачните челюсти. Пратете ми на ЛС телефоните на Сашо на брегалница да го видя има ли и на Мартин от магазина до НБУ да ги питам и тях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гърнето е на място и се получи много културно.

 

Започвам да получавам панически атаки от рейката, за 1 ден изтече. След 15 ти мисля да вляза в един гараж за седмица, без абсолютно никаква идея кое как да стане, да започна първо да скуба ще изрежа всичко излишно и модерно - ролки, климатици, хидравлики и после да решавам проблемите, един по един. Рейката реших да я напълня с ATF и да запуша високото и ниското с болтове, чух се с колега, каза че ще е ок! В най - лошия случай колата ще бъде издърпана на въже от гаража и ще седи някъде из София! Тази рейка ми е второто най - омразно нещо в живота!

Ще ми е много полезна скоба за кормилен накрайник, ако някои има да услужи...

 

Който има идей или дори  смътни размисли как да стане, да се включи. Интересуват ни неща като

- как се сваля рейка?

- може ли 2та маркуча на високото да влязат един в друг и как?

- как се държи 90А(за климатик) алтернатора за мотора и по какъв начин, може да се пригоди за схема тип триъгилник?

- как най - лесно се скубят 2 те ролки (обтяжна, паразитна) при положение че няма място да се бръкне с инструмент?

- какъв размер 6/4 канален ремък ще е подходящ за триъгълната схема? Ще стане ли стоковия 4рк950?

- къде има вторични , където на място, на момента да видя как ще бъде унищожен физически проклетия компресор за рейката, компресор на климатик, ролки, като награда за труда ми и това че за седмица в проклетия гараж, ще хвана пневмония?

 

Поздрави!

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес го огледах внимателно, отгоре горе долу се вижда за какво иде реч, това е алтернатора, трябва ми само такава регулираща планка. Отдолу не мога да видя нищо и не знам дали се мърда алтернатора, което е лошо, може и да се наложи импровизация с флекса.

 

dscf2952_1.jpg

image01.jpg

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много ми се иска да се напъна малко повече, другата седмица и да приключа тази хидравлична драма,за да си карам зимата с кеф! Говорих с Гената и той ми каза, че не е необходимо да се сваля моста, за да се свали рейката.

 

Ще взема механична рейка за Felicia, въпроса е - Малкия ми каза че рейка от S120 не става за малко, но си заслужава да опитам, понеже имам чисто нова у нас. Някой пробвал ли е нещо подобно? Искам да направя от 3 те една... Скобата за накрайниците е доста скъпичка, мисля че пак ще се играе с чука.. :)

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След колко ли месеца ще се наканя да отвия 6 гайки и 2 болта и да сменя това ... :D Сондата е на 121 000, не съм я мерил.

IMG_20161111_141736.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Измежду ремонтите на тъпата рейка, с Влади си поиграхме 2 часа и половина. Без него нищо нямаше да стане. Естествено от дясно стана по - добре и по - бързо, но умението идва с опита. Има забележчици тук таме, но като цяло е добре, харесва ми. Да видим как ще му се отрази зимата и кой парчета ще паднат първи...

 

post-396-0-26664100-1479241874_thumb.jpg

post-396-0-02829900-1479241883_thumb.jpg

post-396-0-22229500-1479241956_thumb.jpg

post-396-0-67923700-1479241919_thumb.jpg

post-396-0-52977800-1479241903_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре е жълто на черно! "Тича" й... Само дано си се усетил, че няма сваляне на задните прозорци! 

 

пс, Имаш ЛС...!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, и аз много се кефя, всички на който се похвалих, казват , че са очаквали да са по - малки, явно само на мен ми малеят, спокойно можеше да са 10см по дълги, ама и така са много яки!!! Притеснява ме че може би с времето ще се наложи да си поръчам отделни букви, дано това да може да стане... много готино седи ;)

 

Утре се забивам в гараж в Младост да разкарам проклетата хидравлика, само се ядосвам , че като изляза в 8:15 на България, ме чака задръстване, като за световно...

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво Саше. Добре сте се справили. Жълтото седи готино. За дължината - ти каза 1.8 метра, съответно с нея беше изработен стикера. Цепни фолиото в ъглите на стъклата, където застъпва и ще можеш да ги сваляш. А за отделните букви за подмяна, няма грижи. Обади се, ако ти затрябват.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разведохме се с хидравличната помпа, сега въпроса е с какво да измия помията около двигателя. Долната и горната стойка за алтернатора, са оригинални шкодови, от 1.3мпи чиста, без хидравлика, обтяжната планка е обърната  на опъки само и само да пасне на 90А алтернатор за климатик , адски ми е чудно как влагаш шкодови  части и се получава че алтернатора е 2 писти назад , както се вижда от снимката.Това го има само при Шкода. ;) Скубал съм максимално културно, защото баща ми иска  хидравликата, обратно , щом стане пролет. Слагаш, слагаш , всичко пасва от 1.3мпи стойките си пасват на оригиналните отвори има си резба и за болтовете 6мм на планката , който са във блока на мотора ,и в един момент к*р, ремъка за Шкода, е с 2мм по - къс... купуваш нов... А на фелиция карбуратор, с V-образен ремък пасва и 10х950 и 10х1000, ако дори още не е с него бялата...

 

Ремъка за Фелиция 4рк950 не става в случая. Използва се 4рк1000 като при 120ка, и поради това че ми трябваше веднага, ама веднага , бях принуден да взема ITN, не ме съдете жестоко, че не е чешки...

 

Най - голямата ирония е че 120 ката е с алтернатор от BMW 318 той зарежда много по - добре , но шайбите не се раминават, а тук използваме само шкодови части и резултата е ... добре че се усетих алтернатора да използва писти от 1 до 4.. другите от 3 до 6

Нямам снимка от преди, но в общи линий операцията беше "развиване на болт на кофти място" , 1 болт 30мин ...

IMG_2gg.jpg

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

С меглио ме е страх, киселина е, и да не вземе да ръждяса.

 

Ето малко странични задачки. 2 ленти общо 12W с диоди 5630, 6000к, но не ми хареса, очаквах повече и стрелките очаквах да са по - добре. Недостатък е, че оставих 3 от 4те крушки по 2W Най - много ми хареса как светна бензиноколонката и лодката, но не знам защо оборотомера стана по - добре от километража.

IMG_20161207_165957.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разведохме се с хидравличната помпа, сега въпроса е с какво да измия помията около двигателя

Мисля че имам една химия точно за тая цел - утре като си отида в работилницата ще разровя.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет. Макса е много послушен, но парното бавно и неимоверно започва да наподобява това в Skoda 130RS. Трябва да се смени радиаторчето, както повелява традицията обаче, в магазините Шкода не си поплюват с цената, а направо колят и бесят за чешко, а Vika никога няма да си взема. Въпроса ми е някой слагал ли е от друга кола ? Днес говорих с колега, сложил си на еспейса някакво българско и чакам цена от него, но все пак събирам и идеи. Другото което горещо ме интересува някой има ли tutorial как се разглобява парното и как се стига до радиаторчето. Навън е студено и искам да го направя максимално бързо. Картинки ще са ми безценни. Друг въпрос. Вентилатора всякаш започна да духа с по - слаба струя, фелицията страда ли от болестта на октавийте (клапи с дупки и дунапрен отгоре) или е с пластмасови клапи като истинска кола ?

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Картинки от Фаворит !Трябва да извадиш пластмасовата кутия и да я разполовиш - поне така е при Фаворит !!!

http://kutcata.snimka.bg/automobiles/parno.935598

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Споко Сашо. Не е чак толкоз трудно - отваряш предният капак и си ти. Радиаторчето излиза на дясно (към акумулатора, който трябва да свалиш. Мисля че го държи само едно капаче и  маркучите. НО ти препоръчвам преди да го сменяш да отвориш кутията на парното, за да видиш дали не е задръстено с кал и листа - все пак нямаш филтър купе (от Черната дупка изчистих около кило гадости). Много е вероятно точно заради това да нямаш парно и да ти се струва, че вентилатора духа по-слабо.

Кутията на парното е от две половини, сглобени с метални скоби - свалят се с тънка отверка (само 10-на са). Като я разполовиш ще стигнеш до радиаторчето. Тогава при нужда ще ти е по-лесно и да го смениш.

П.П. Ако се заиграеш можеш да извадиш цялото парно, ама се вади заедно с врътките на таблото - излиза над мотора. 

Редактирано от Logrus
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата „Logrus" добре е описал демонтажа на радиаторчето .И доколкото съм разбрал при Фелицията радиаторчето може да се извади без вадене на цялата кутия (имах някакъв такъв спомен):) демек сваляш само един капак и излиза откъм акумулатора ! Правилно съм разбрал,нали ?

На Фаворита се вади цялата кутия откъм двигателния отсек заедно с ръчките на таблото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Правилно съм разбрал,нали ?

На Фаворита се вади цялата кутия откъм двигателния отсек заедно с ръчките на таблото.

Баш  :)

То и на Фелиция-та може да изскубеш всичко през мотора, със все врътките и целия панел за управление на парното, ама си е много заигравка - правил съм го и не е от нещата, които ме забавляват  :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.