Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Имам чуденка за джантите. През уйкенда или другата седмичка ще мина да си взема и последната оригинална джанта. Тя обаче е сива, а другите 3 са черни. Лесния вариант е да я боядисам черен мат и готово. Черни джанти обаче на черна кола с черни гуми не отиват. Чудя се дали да не изнаглея като Гогата и да ги боядисам цветни. Колебая се между оранжево рал 2003 с/ без бял кант , червено ral 3003 с/без бял кант , бебешко розово тип PIMP RAL 3015 с бял кант. 

 

Каталога RAL http://www.ralcolor.com/

 

Какво мислите за цвета. Джантите ще се боядисват с четка, затова се замислям и за зелен или червен Хамершлак 3 в 1. но те трудничко се намират на хубава цена...

Редактирано от PIIIcoppermine
  • Отговори 562
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • maxrpm

    258

  • The Best Forman

    62

  • PIIIcoppermine

    34

  • Logrus

    29

Най-много писали в темата

Публикувано

Според мен се концентрирай върху автомобила си като превозно средство, а не като начин на себеизразяване. С четка става много грозно.

Публикувано

Четвъртата също черна. Имам черно 3 в 1, четката от мене, ръката от тебе :-)

Публикувано (Редактирано)

Зимай бяла боя и не се занимавай с глупости . Ще стане един път .

 

П.п. То си е тойта рапта ама ... :D

Редактирано от Skoda 130LR/h
Публикувано

Оранжевото според мен.

Автомобилът е много повече от превозно средство,но това според мен.Според други не.

С малко дунапренено валяче става много по-добре от четка.Четката само за кишетата,преди валячето.

  • 2 седмици по-късно...
Публикувано

Вчера най - накрая минах през м-комплекта и си оправих гърнето. Смених и гумените тампони за окачване изрязахме един глигоч и го заменихме и  една скоба. Много съм доволен. Влязох с приемчика в канала, след като се разбрахме кое и как да се направи забелязах че 2 те полуоски имат луфт във всички посоки, викам майната им. После като я вдигнаха на подемника влезе един приятел да я гледа и вика тоя кормилен накрайник е чао.... и тоя и той също. Викам абе ей !! Много гледаш, я изчезни! :D

 

Джантите - чудя се да радвам ли . Взех си спрейче RAL 4003 на Duply Color като ми беше ясно че това е спрейче и нямах големи очаквания, но добре че не взех два!!!! Прибрах се и започнхах да я шлайфам леко да се матира. Пръскам аз , цвета ми хареса , ноооо то като вода се разтече, става на петна , тая гнусотия разяде остатъците от черната боя, грозна гледка. не стана спрейчето ,страшно зле! изхвърлих го

 

Та какво открих... след лекия шлайф, преди спрея, реших да я измия от прашуляка с малко кореселин, търкам аз , търкам по едно време какво да видя, боята пада а отдолу сива боя +лак в добро състояние. За една джанта изхабих около 2 пръста кореселин и една четка за зъби. Малко е надрана от шкурката, но какво да се прави, тестовата джанта е така, има и малко розовко тук там ...

28022015.jpg

Публикувано

От няколко дни, при студено палене ми свети лампата за зареждането и като цяло токовете се бъзикат и по време на движение, още след онзи мокър сняг/дъжд от преди време. 

 

Има ли лесен начин за сваляне на алтернатор с пистов ремък, или да сменям само релето? Или поне ако не, има ли начин поне да не свалям помпата на хидравликата, тоест да не се омажа в масло.

Публикувано

От няколко дни, при студено палене ми свети лампата за зареждането и като цяло токовете се бъзикат и по време на движение, още след онзи мокър сняг/дъжд от преди време. 

 

Има ли лесен начин за сваляне на алтернатор с пистов ремък, или да сменям само релето? Или поне ако не, има ли начин поне да не свалям помпата на хидравликата, тоест да не се омажа в масло.

Профилактирай със сваляне както си трябва. :)

Публикувано (Редактирано)

Помпата на хидравликата яко пречи и пътищата и също на планка е захваната над тапата за делкото и от климатика има пътища някакви там, ужас е. ние с Пешо Skoda105RS миналата година на една среща едва сменихме дори и релето с отверка с чупещо рамо. Съмнява ме че е от четките, но нали уж е ново оригинално :( А мисля че има обтегач, страх ме е да не се разпадне ако го пипна.

Редактирано от maxrpm
Публикувано

Помпата трябва да я свалиш, но не е нужно да се омазваш - няма да я разкачаш от маркучите, а ще я оставиш да виси на тях. Правил съм го и знам, че става. Пускаш я да виси и си сваляш алтернатора както си му е ред. Ако не си го правил досега - подсказвам, че за да свалиш ремъка трябва да го отпуснеш от обтегача.

Успех

Публикувано

С приятел решихме да се разходим към бонсови да ги видим как са през зимата, попът през хладилника към студентски, по онова пътче с дупките си преебах окачването и сега след 60 тресе :) На паркингчето преебах ръчната, или скъса жило или лява задна накладка пак изкочи от леглото си, знам ли. Ще изчака да се стопи снега ;)

08032015001.jpg

08032015002.jpg

08032015003.jpg

Публикувано

Терминатор :sorry:

Публикувано

След 60 ти тресе защото имаш сняг и лед от вътрешната страна на джантите , а и може някой баланс да ти е изпаднал ама на дали .

Публикувано

Само така Саше, няма да я жалиш! Накладката си е на мястото, гаранция!

Публикувано (Редактирано)

За алтернатора няма нужда да сваляш хидравликата има обтегач на ремъка с ключ 14 се натиска и отпуска ремъка,развиваш двата болта и го вадиш.Това че си сменил релето не значи нищо при мен докато не смених колектора ми износваше четките за два три месеца,бях се побъркал да ги сменям.Тук съм снимал обтегача и ключа който си преправих за по лесно.034999611.jpg?r=0034999614.jpg?r=0034999616.jpg?r=0

Редактирано от krsgogo
Публикувано

Само така, Саше - още един-два такива дни и няма нужда  да сваляш алтернатора - в Надин сами ще си го свалят. :fool:

 

 

За алтернатора няма нужда да сваляш хидравликата има обтегач на ремъка с ключ 14 се натиска и отпуска ремъка,развиваш двата болта и го вадиш.Това че си сменил релето не значи нищо при мен докато не смених колектора ми износваше четките за два три месеца,бях се побъркал да ги сменям.Тук съм снимал обтегача и ключа който си преправих за по лесно.

Ако ще сваля алтернатора, ще трябва да свали и помпата - иначе няма как да го извади - нагоре е тясно и не минава, а помпата пречи отдолу.  :sorry:

Публикувано

Някой свалял ли е оригинална машинка за централно? Гледах я , но не ми стана ясно как се сваля.. :nea:

Публикувано

Питай lent - той има пресен спомен от събота  :)

  • 1 месец по-късно...
Публикувано (Редактирано)

Днес в 6:12 за едната бройка щях да я оженя за едно BMW X1 Писна ми да правя птп та заради стари гуми! Карах си с ограничението от 70, добре че нещо ме накара да започна да спирам от 5 коли разстояние! Мисля да си взема една и другия месец още една. Припомнете ми какъв беше дерта с карането с различни предни гуми, че така и не ми стана ясно, защото 120кинта на куп не ми се дават, а банката не дава заем под 150, така че и това не е вариант. Само това, че ще влачи на една страна ли беше или имаше и друго?

Редактирано от maxrpm
Публикувано

Макси, с две различни гуми на един мост не си е оферта. То най-добре е да вземеш 4 еднакви, още повече, че вече ти спират и задните спирачки...Какви си харесал?     Ако трябва ще ти дам някой лев на заем, ама като слагаш да слагаш...

Публикувано (Редактирано)

Има Барум Брилиантис 2 в дианата на 56лв бр. при поръчка онлайн. Задните барабанни спирачки не ме вълнуват толкова. По скоро се научих да не изкарвам и 120 ката с онея галоши, ако трябва ще дойда да взема от оранжевата две джанти и ще си я докарам, но с онея няма да излезе от рамките на селото. Писна ми да се удрям, заради гуми и после да става така че никой да не дава да му карам колата :D Пък тоя някой лев, какво да и го даваш , като аз тряя отсега да ти връщам 20 :D Ще си взема една сега и една след месец и готово

Редактирано от maxrpm
Публикувано (Редактирано)

Moмчета, много се чудя за тези джанти. http://olx.bg/prodavam-dzhanti-13-tsolovi-i52211946Харесват ми за 45лв, но с доставката ще ми дойдат на 65лв. Чудя се заслужава ли си за стоманени джанти при положение че к-кт лети 13 ки прилични ще намеря за 100тина лв ??? При все че за около 120 лв си бях видял джанти еленов рог 13"

Редактирано от maxrpm
Публикувано

При положение, че на Косьо компресора събира прах, не знам толкова ли са ти излишни тия 50 лева?! Купи си 1 кутия боя и ги пръснете, а с тия 50 лева си купи другата лятна гума! :P

Публикувано (Редактирано)

Благодаря ти, и аз така клонях. Гумите ... банката пари не връща :blush: Не ме питаха само за вкуса на майчиното мляко дето се казва. :D

Само че нямаше пари за гумаджия и ги оставих за след заплата. Надявам се и си стискам палци да успеем с макса да слезем по симеоновско , на аварийки, без да се блъснем и сме ние

Само малко ме хвана яд като видях че за 6 лв отгоре съм можел да взема 165/65/13 , вместо 165/70/13. Не обичам високи гуми, пък после Косьо като ми напомни че неговите са 165/80/13 и му викам ти си луд :D

Редактирано от maxrpm
Публикувано (Редактирано)

След неравна борба ,(безкрайно търсене) най - сетне си намерих ключалки за багажника и врата, пренаредих си ги и ги изчистих от отлаганията в тях. Вече гордо се отключваме и заключваме навсякъде :) Въпроса ми е с какво да ги напръскам за да не клеясват вътре? Чистих ги с WD 40 и щкурка, другия вариант е регулярно да ги пръскам с WD ?

 

После - няма да ми се смеете, но ми трябват комплект стари накладки :blush: Бях си ги предвидил за другия месец, те пък започнаха да стържат на метал , да го е*а :)

Редактирано от maxrpm

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.