Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Нов Rapid Spaceback


Recommended Posts

Хайде, чакаме снимки!!!

    Ей, какви хора сте такива! :) Аз вече започнах да страдам от хронично безсъние, а вие снимки искате. Другата седмица живот и здраве. Ама друго ме е яд - че не можах да затопля първи шоферската седалка, че имаше хора с мене. :wacko_2:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 91
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • mordo

    34

  • bega4kata

    4

  • Milen Dimitrov

    4

  • carrot

    4

Най-много писали в темата

Май те видях вчера сутринта да се пускаш лежерно по бул.България ... освен ако няма вече поне още един бял Рапид Спейсбек.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

   Не съм бил аз, днес получих колата.

 

Чакаме снимки и впечатления от колата  :flag_skoda:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде вече честито наистина и много безаварийни километри ти пожелавам.И да слушаш повече какво те съветваме във форума.Много кеф да ти носи шофирането на красавицата,която толкова криеш и не пускаш снимки да задоволиш любопитството ни.

п.п.и подробни първи впечатления очакваме

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей, изядохте го човека с тези снимки :D Чакайте да си я разгледа и да й се порадва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добро утро на всички. Снимки и първоначални впечатления ще направя днес. Имайте малко търпение.

 

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей, изядохте го човека с тези снимки :D Чакайте да си я разгледа и да й се порадва.

Хаха, аз като я получих моята, не спах два-три дена... по нощите съм правил снимки на нощно осветление, и ходех на работа към 4 през нощта, за да мога да я покарам малко на спокойствие. Пусках си музика, тогава много яко ми се струваше, че звучи, но когато сложих говорители и отзад, тогава разбрах, че е било зле. Лудница.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега ако кажеш , че не си със 7245 на номера , значи много бели Спейсбеци са се навъдили в София .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

   Здравейте форумни другари. :)

   След кратко, сравнено с други, очакване, най-после "яхнах" Бялото пате:

 

post-13918-0-41825800-1402664155_thumb.jpg

 

   От росата рано сутрин му е поомокрена перушината, но това му придава повече чар.

post-13918-0-94963000-1402664239_thumb.jpg

 

post-13918-0-84783100-1402664246_thumb.jpg

   

   Приемането на автомобила вчера в ЕТ мина нормално. Макар да бях подранил, пих едно кафе за моя сметка, след което се появи някакъв образ, когото попитах дали на автомобила има кора под картера, на което субектът отговори, че нямало, вече новите автомобили се произвеждали без кори....Оказа се, че си има кора и то голяма. Ааааа, тъй като автомобилът е платен "кеш" получих подарък ключодържател... :D

   Бялото пате беше измито и паркирано под навеса, без номера....получи си ги, когато си ги платих, дори задния номер е монтиран накриво. Естествено, мрежите за багажника, които трябваше да са в багажника не бяха налице и днес отново трябваше да се разкарам до "Тотлебен". След подробни инструкции от г-н Антонов и наливане на 5 л. нафта, се понесох към първата бензиностанция.

   Ако шефовете на "Еуратек Ауто" ООД четат форума - госпожи и господа, така не се прави бизнес. Не всичко е печалба. Има нещо по-важно от нея - чувството за "АЗ" на клиента, усещането, че е важен (дори реално да не е така). Напълнете резервоара, сложете комплект пожарогасител, аптечка, триъгълник и жилетка, един ароматизатор. Ние клиентите и сами можем да си направим това, но чувството, пустото клиентско чувство. Дето казват майничките: "Густо, майна, густо".

 

   Да мина по същество. Първоначалните ми впечатления са повече от положителни - салонът е просторен, много просторен, както отпред, така и отзад. Въпреки твърдата пластмаса на таблото сглобката е отлична - нищо не скърца. Таблото е прегледно и подредено, осветено в приятно бяла светлина, която не дразни очите. Всички функционални копчета са по местата си и не отвличат вниманието. Жабката е достатъчно голяма, с охлаждане.

post-13918-0-27663300-1402665451_thumb.jpg

 

post-13918-0-94834300-1402665469_thumb.jpg

 

    Похвала заслужава фобричното handsfree - Nokia Lumia 520 се свърза от раз, предаде си контактите и това беше. При всяко качване на колата телефонът се свързва безпроблемнно. Качеството на звука е добро. 

    Предните седалки, учудващо за мене (седял съм в Джета 2011, където не бях очарован), са с твърда тапицерия, но удобни и с отлична странична опора. 

   Нещо, което ме учуди и честно казано - подразни, е липсата на пристягащи коланчета за пожарогасителя под шофьорската седалка. То беше "прас, тряс", тегли му къч... Сега съм го "мушнал" в мрежата на багажника. Тия неща били "опция". Моля?! Може да са опция, а може да са "хванали крака"  ;) Сега трябва да търся велкро-ленти, за да закрепя пожарогасителя.

   Обзорът напред и встрани е отличен. Назад...хм...Шкода, можеше и по-добре. 

   Окачването е твърдо, доста по-твърдо от Нисан-а. Но в никакъв случай не е некомфортно. Напротив - в завой липсва корабното накланяне, преминаването през дупки (малки) е почти незабележимо, само преминаването през напречни фуги се усеща по-отчетливо. Купето е добре обезшумено, можеше и по-добре да е, но като пусна музика двигателя не се чува. :P

   Нямах и съмнение, че 90 к.с. на Шкода ще са поне равни на 110 к.с. на стария нисан-ски дизел. Но съчетанието от дизел и DSG ме очарова. Лежерно, комфортно, кеффффф, кеффффф! Не се усеща кога скоростите се превключват възходящо. 7-ма скорост се включва на 65-70 км./ч., при 80 км./ч. двигателят е с 1400 об./мин., а моментния разход градско при моето каране варира....3,8 - 4,2 л./100 км. Реално да са 5/100. Спирачките също са чудесни, макар и още неулегнали, без значение, че задните са барабанни. При намаляване на скоростта скоростите се сменят с, как да се изразя - осезаемо задържане на колата, нещо като двигателна спирачка. Такова е чувството. При спиране в покой двигателят държи 1000 оборота и след секунда-две сваля на 750-800. Явно това е един вид освобождаване на притисквателните дискове, поне така си го обяснявам. Това не ми пречи, при продължителен престой на светофар, да превключвам на N.

   Това е засега, по-натам повече.

 

   Поздрави.

   

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-добре, че не са ти сложили ароматизатор, няма по-хубава миризма от тази на нов автомобил.

Честито и със здраве :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито, колега.

 

Кефът е голям да седнеш първи в колата, нали. Със здраве да я караш и забрави негативните впечатления от Еуратек. Радвай се на новата кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито и от мен и много безаварийни километри!

Защо си заличаваш регистрационния номер на снимките? Винаги съм се чудел. Гледам и други колеги го правят.

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

   Благодаря за пожеланията. Няма нужда ДКН да е публично известен, само на членовете на форума  ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече баш официално - Честито ! Супер излгежда новото Рапидче , много безаварийни километри и хубави моменти с колата :eusa_clap:

 

   . Няма нужда ДКН да е публично известен......

 

Като дойдеш на НИМ някой път , ще променим нещата :D :D  :tongue_1:

п.с. естествено , ще го "закрием , ако държиш :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито , само да те радва и да ти носи много хубави моменти. Дано да станем повече притежателите на този модел. Пиши повече за колата .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво, супер е колата. Много им се радвам на спейсбеците!

 

Карай спокойно и безаварийно,кефи се на автоматика и така :)

 

Много интересно, триспицовият волан при О3 май се водеше спортен и с доплащане и е почти същия така като гледам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво, супер е колата. Много им се радвам на спейсбеците!

 

Карай спокойно и безаварийно,кефи се на автоматика и така :)

 

Много интересно, триспицовият волан при О3 май се водеше спортен и с доплащане и е почти същия така като гледам.

 

Да, аз доплатих за триспицовия волан. Но при Рапид-а от 2013 г. вече е стандартен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

   Благодаря за пожеланията, момчета. Вече направих около 400 км. Смесен разход (градско, първокласен път, магистрала) при средна скорост по първокласния път 90-100 км./ч. и по магистралата 120 км./ч. - 5,0 л./км. Използвам изключително много темпомата и това вдига разхода. За волана - на допир не е много приятен, тъй като явно "кожата" е изкуствена, но това са подробности. :)

 

   Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.