Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Смяна ангренаж на О2,1.9,ПД


icakat

Recommended Posts

Здравейте!

Прочетох доста тема по въпроса и не мога да се изясня периода за последваща смяна на ангренажен комплект и водна помпа. Първата смяна е направена от ЕТ на 90 000км. и сега се чудя кога да сменям втория път: след 50 000-60000; пак след 90000; или като минат 5-6 години от първата смяна.

И някой знае ли в ЕТ при смяната която правят на 90000, дали сменят и водната помпа, че чух различни отзиви.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоя мотор, аз поне каквото съм чел за него е - че първата смяна се прави на 150000 км, или на 6 години.

А другаде пък съм чел, че се прави на 120000 км, или на 6 години....

Кое е вярното - не знам, затова нека да се произнесат спецовете.

Но моя ремък наскоро го гледаха, а също и ролките - и са в много добро състояние, тъй че едва ли ще тръгна да го сменявам всичкото преди 120000 км.

За помпата - знам, че и тя е желателно да бъде сменена. Не че не издържа и още - но ако човек я остави, и след 20000 км, примерно - тя почва да протича. И пак трябва да се разглобява всичкото, и после пак да се настройва - и то само заради помпата. Което си е цифра.

А за ЕТ - виж, те гледат много да не си играят...... И специално помпата я оставят, и те убеждават, че не е нужно сега да се сменява, и че може и още да изкара.

И не че им е трудно да я сменят - но просто и нейната смяна е още едно посещение при тях. За което могат да вземат още пари..... Това е, елементарно е.

А за смяна на 90000 км..... Виж, може и на толкова да го смениш втория комплект, защото частите, които не са за първоначално вграждане, все пак са една идея по-слаби. Нещо такова бях чел тук.....

Но на по-малко да го сменяваш - просто не виждам смисъл.

Така мисля аз..... Но честно казано, не знам дали нещата са точно такива.

Тъй че и някой друг е добре да се произнесе.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Но моя ремък наскоро го гледаха, а също и ролките - и са в много добро състояние............

 

Този дето ги гледа, да не е някакъв екстрасенс?

 

п.п. и за да не се чудиш какво ти пиша, тази работа с гледане не става!

....и престани да заблуждаваш хората!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледал ги е специалист, във сервиз - и ми ги показа и на мен. Изпъва ги, дърпа ги с някакво приспособление, пробва ги за луфт, и така нататък - както си му е редът.

Не че аз толкова разбирам от ангренажни ремъци..... И както виждате, го казвам това - че не знам кога трябва да се сменява ремъкът, на 120000, или на 150000 км.

.Но щом специалистът ми го е казал - го казвам и тук.

А специалистът, много добър майстор, и човек, на когото имам доверие - все си мисля, че няма причини да ме излъже. Нито мен, нито приятелите ми, от които повечето също ходят при него.

Още повече че тук сервизът, където работи човекът - е перманентно в белия списък.

Накратко - това е.

Редактирано от stivi797
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледал ги е специалист, във сервиз - и ми ги показа и на мен. Изпъва ги, дърпа ги с някакво приспособление, пробва ги за луфт, и така нататък - както си му е редът......

 

Какъв е този ред, аз не знам. Като скъса ремък, ти ли ще платиш ремонта на колегата?

Стиви, на оглед никой не може да даде гаранция. То така може да изкара и 200 000.

Ангренажа се сменя на пробег или години. И човека точно това пита.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

5 години или 120 000 км пише навсякъде за моята. След няколко месеца правя 5 години, но не бързам да сменям нищо. Колеги във форума и извън него ми споделят, че и на 10 години му няма нищо на ремъка, но по-добре е да не се проверява на собствен гръб дали така ще стане точно. Като направя 100 000км и го сменям. Това ще стане 2016та най-рано или иначе казано, когато колата стане на 6г. и половина ще съм й направил 100к км. Прогнозно време е това, все пак. Новото едва ли ще изкара повече от оригиналното.

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На моята й правиха наскоро технически преглед - но реших специално да видя и ангренажния ремък как е, а също и още две или три неща. И свалиха капака - за да ги видят, как са.

Въпреки че като километри - моята е на 82000 вече - на ремъка му е рано. Но като години - все пак, това са си почти 6 години по нашите пътища, а годините са си години.

И ако продължа да я карам - защото може и да се наложи да я продам - след две години ще я огледат отново, и тогава ще се произнесат. Като пак няма да съм направил 120000 - тъй мисля.

И колега Жоро, нека да те успокоя, а и другия колега също - ангренажния ремък току-така не се къса. Много преди това - той се разнищва, напуква, и така нататък. И много добре му личи - че вече е за смяна. А и ролките също си личат - разбъзикват се, и им растат луфтовете, при това забележимо.

Само че моите ремък и ролки - са като нови.

Тъй че защо да ги сменявам?

В крайна сметка, както казва колегата Шафт - всичко е прогнозно.

И преждевременно да се сменява - си е набутвация.

Но всеки си решава за себе си.... Ако някой е решил - ще смени маслото на 7000 км, и ремъка плюс ролките на 60000 км.

Въпрос и на преценка.... Но нищо не пречи човек да отиде на сервиз, и там да му кажат в какво състояние е ремъкът и ролките - ако толкова го съмняват.

Сервизи поне - дал Господ. Някои от които - много добри.

А така да гадаем..... все едно да хвърляме боб. :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

........................

 

Ама ти твоите няма какво да ги гледаш, след като не си минал пробега. В същност, може да си ги проверяваш всеки ден. Твоя работа.

Тойотата ми е с втори ремък. 60 000 км. или 6 г. Като направи пробега - в сервиза за смяна, без излишни гимнастики.

Кажете му на човека едни цифри и да се приключва ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е само до пробег, а зависи и от годините. А и от други неща зависи - примерно от това, дали колата е карана много през зимата, дали много е форсирана по кръстовищата, и така нататък. И примерно, един ремък може да е на 100000 км, и тотално да е свършил курса, да се е разнищил отвсякъде, а друг - може и на 150000 км да е като нов.

Кой от двата има по-голяма вероятност да се скъса?

В книжката обаче какво пише - 120000 км, или 6 години.

Това е, прочел съм - и няма да коментирам повече

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!

Прочетох доста тема по въпроса и не мога да се изясня периода за последваща смяна на ангренажен комплект и водна помпа. Първата смяна е направена от ЕТ на 90 000км. и сега се чудя кога да сменям втория път: след 50 000-60000; пак след 90000; или като минат 5-6 години от първата смяна.

И някой знае ли в ЕТ при смяната която правят на 90000, дали сменят и водната помпа, че чух различни отзиви.

Колегa, след кaто колaтa е обслуженa в ЕТ, отиди отново тaм (aко си хвърлил фaктурaтa), дaй си шaсито нa приемчикa и го питaй, кaто сa ти сменяли ремъците, дaли сa сменили и воднaтa помпa. След товa го питaй и кaкъв е следвaщия сервизен интервaл нa твоя aвтомобил, той товa нещо го знaе добре. Съветвaм те дa се съобрaзиш с информaциятa, която ще ти дaде приемчикa, че тукa достa глупости се изписaхa ;)

 

Поздрaви!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега за това съм това положение. Когато са сменяни ремъците не съм бил аз собственик на автомобила. Сменяни са във ЕТ-Варна. Аз съм от Стара Загора и съответно отивам в представителството в града и съответно от там ми казаха че първа смяна се прави на 120 000 препоръчително, а всяка следваща "пак там някъде около стотина хиляди", което нещо не ми допадна като отговор на специалисти.

Като ги попитах защо тогава е сменен на 90 000, вдигат ръменета вкарваха номера на рами, гледаха в системата им но отговор няма, както и какво точно са сменили тогава. Аз от тях изчоплих че имало практика при първата смяна оригиналната помпа да я оставяли понякога.

Бях решил да я обслужвам там, но категорично се отказах и затова търся информация от някой който е сменял няколко пъти ремъци.

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвaй дa се обaдиш в ЕТ Вaрнa и помоли по ВИН дa ти нaпрaвят спрaвкa с ремонтите нa aвтомобилa прсвени при тях. Мисля си, че тaзи информaция се пaзи, но щом от ЕТ Стaрa Зaгорa не рaзполaгaт с нея, явно не им е единнa системaтa. Кaкто и дa е, идеятa ми е, пробвaй дa им се обaдиш във Вaрнa с товa зaпитвaне ;)

 

Поздрaви!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така като ви чета... То аз съм вече на 101 000км и на 8 години. Май ми е време за ангренаж, макар наистина в ръководството да пише 120 000км. Някой може ли да сподели на каква сума горе-долу възлиза услугата в ЕТ, понеже избягвам да говоря по телефона с киселата лелка дето вдига телефона за общите ремонти.  :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На този линк: http://service.skoda-auto.bg/js/backend/tiny_mce/plugins/ajaxfilemanager/upload/Program%204plus/Chasti_i_trud_4+_Octavia_II_2014_04_28.4.pdf има цени за смяна на ангренажен комплект в ЕТ за коли над 4 години. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шкода Октавия 2

На 120 000 смениха ангренажен ремък с ролки. Без изобщо да коментирам с тях. Пише си в книжката. Действа се.

Не мога да си намеря фактурата, за да помогна с ориентиеровъчна сума.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На този линк: http://service.skoda-auto.bg/js/backend/tiny_mce/plugins/ajaxfilemanager/upload/Program%204plus/Chasti_i_trud_4+_Octavia_II_2014_04_28.4.pdf има цени за смяна на ангренажен комплект в ЕТ за коли над 4 години. 

 

Много благодаря за информацията, ориентирах се.  :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е цена на нова водна помпа. Ако тази,която е на колата е оригинална, се връща за рециклиране и цената е наполовина надолу.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Комплект Контитеч с ролки и помпа - струва към 385-388 лева.

Като помпата е нова - както и всичко останало.

И като си го поръчаш - от повечето места ти го доставят за 2-3 дни.

И плюс доставката 10-18 лева - та можете да я сметнете цената колко е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много интересно... 277лв за водна помпа ?! Разрових из интернет и намерих разни оферти за водна помпа на 1.9 TDI / 2.0 TDI и цените им варират от 75 до около 100 и няколко лв. Вярно, че не са оригинални, ама чак пък такава разлика в цените ?  :wacko_1:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Винаги съм бил скептичен към "официалните" сервизи,може би защото почти всеки ден си имам работа с един.

Каква е тази извънземна технология на тази в.помпа,че да струва толкова пари :crazy: .Преди да взема колата от баща ми той обслужи ангренажа в официален сервиз(в Ст. Загора),казали му че след 120к чак ще сменя ремък,но специалистите не сменили водната помпа :angry: .може ли "експертите" да дават гаранция за ремъка,а да не сменят и в.помпа която се върти от него.Както и да е,обслужването му легна към 1000лв.с термостата,който изкара 30к км..Ама нали знаете приказката-Мъжко дупе един път се е.е.

 

Скоро ми се прецака клапан Н75, еми в шкода е 115лв.-Оригинал(като питах каква марка,отговора беше:Няма марка :o )

В Сеат пък беше 340лв.-ДА толкова.Аз го взех на 60лв.на пиербург,който мисля е фабрично вграждан.

Сами си правете изводите как ни цакат тези "готини" сервизи.

Редактирано от igeorgiev82
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В ЕТ преди година взимаха старата помпа и отбиваха цената на новата. Незнам дали сега е така, тогава излизаш нещо около 100-120 лева помпата.

Редактирано от Цецо75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.