Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Октавия 3: Сервизни Акции, други регистрирани проблеми


PUF-PAF

Recommended Posts

Някой да има проблем с пластмасата на фара? И на двата ми се напука леко, а единия след автомивка вътре влиза вода.

Някой да знае от къде мога да си взема само пластмасите и къде да ми ги сменят.

so02.jpg

so04.jpg

so01.jpg

so03.jpg

Редактирано от Foz
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Т'ва, гаранционно, на дали би минало. Но, каското би свършило работа. Иначе - вероятно ако експрес или някой от Бг сайтовете за чарколя. Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има едно момче Geraka в Ауди форума, не знам дали не е регистиран и тук. Възстановява фаровете отвън и отвътре, така че със сигурност може да ти смени стъклата отпред. Той си има смоли, лепила и т.н.

 

Това е момчето https://audibg.com/forum/index.php?/topic/95245-предлагам-пълно-рециклиране-на-оригинални-фарове-халогени-и-стопове/ ( може да е в "Белия Списък" )

 

Гледам тук няма много тенденция хората да си оправят нещата сами, може би защото карат по-нови коли, но по принцип ако е само стъклото, не е ядрена физика.. Загряват се с пистолет за топъл въздух, сушоар или ако си по-смел в печката на 120 градуса :) После слагаш новото стъкло и пак се загравя черния силикон по същия начин.

 

BTW много е странно и двата фара да са ти напукани, да не са ти подпирали предната броня? Смисъл, не че не възможно, просто ако има фабричен дефект, по-скоро или ще има повече оплаквания или ще се наблюдава само на единия фар.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

пиша в тази тема, за да не пускам нова. какво се обслужва на 30 000 км. на О3 фейслифт 2.0 дизел 7DSG, освен масло и филтри? колата е на фиксиран интервал 15 000 км. и утре я вкарвам за укрепване на горивопроводите (гадната вибрация) и се чудя дали да не сменя маслото 1 800 км по-рано.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, joro_kem написа:

пиша в тази тема, за да не пускам нова. какво се обслужва на 30 000 км. на О3 фейслифт 2.0 дизел 7DSG, освен масло и филтри? колата е на фиксиран интервал 15 000 км. и утре я вкарвам за укрепване на горивопроводите (гадната вибрация) и се чудя дали да не сменя маслото 1 800 км по-рано.

Проверих фактурите при моето обслужване на 30к на моя автомобил, освен масло и 3 филтъра, са сменили и плюс филтър за гориво. Нищо друго.

Я кажи нещо за това укрепване на горивопроводите  каква е гадната вибрация и от към къде се усеща? И при моя автомобил има едни нервозни вибрации при студен двигател.

Няма да загубиш нищо ако смениш маслото по рано. Зима а, сменяй го да има по добра смазка при студен двигател.

 

Понеже в сервиса няма акция за смяна на масло на скоростната кутия, по желание можеш да смениш маслата на скоростната кутия, ако го прави ЕТ. Ако не, търси място при читав мяйстор. Добрите майстори на DSG препоръчват на 30-40к да се сменят маслата на скоростната кутия.

Дано да не съм ти размътил главата за смяна на маслото на DSG'то, но е истина.

 

Редактирано от Levcho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, колега! Ще я обслужа преждевременно, че не ми се чака ред отново. Относно шума - има отвратителна вибрация и резонанс в диапазона 1800-2000 оборота, особено на студен двигател. В купето се чува около жабката шума. Колеги със същия проблем казват, че е от горивопроводите и че има сервизна акция за този проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

обслужиха я, даже имало промоция до 30.11 -20% от цената на частите и труда. регулирали са и късите светлини нагоре. резонансът, обаче, според сервиза, идвал откъм таблото, вътре в купето, а не откъм двигателя. искат да я оставя за 2-3 дни и да разколачват таблото, което не ме устройва баш сега.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@legaltk мисля точно като теб! тази сутрин на студено нарочно спрях радиото и карах на ръчни, като държах оборотите межди 1800 и 2000 и установих, че резонансът го няма. не знам какво са правили, но е факт. дано това е краят на проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Здравейте,

купих си нова (стара) Октавия 3 FL 2.0 tdi 4х4 DSG7. При обслужване в ЕТ на 80 хил. км ми смениха маслото на халдекса, което обясниха че се сменя на 3 календарни години, а не на пробег. Също така ми казаха, че маслото на скоростната кутия се сменя по предписание на 120 000 км, което на мен ми се вижда много. Познати са ми казвали, а и каквото съм чел по форуми, е че е хубаво да се сменя на 60 000 км.

Доколкото разбрах цената на смяната на маслото на това DSG в ЕТ е 650-700 лева.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 12 часа, bonethugs написа:

Здравейте,

купих си нова (стара) Октавия 3 FL 2.0 tdi 4х4 DSG7.

 

Честито! само да те радва!

 

Преди 12 часа, bonethugs написа:

Също така ми казаха, че маслото на скоростната кутия се сменя по предписание на 120 000 км, което на мен ми се вижда много. Познати са ми казвали, а и каквото съм чел по форуми, е че е хубаво да се сменя на 60 000 км.

 

при всички положения е по-добре да се обслужи на 60 000 км., аз поне така планирам да направя.

п.п. като взимах колата, на мен ми казаха, че кутията подлежи на обслужване на 60 000 км, но може и да бъркам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...
На 24.11.2020 г. at 17:07, joro_kem написа:

обслужиха я, даже имало промоция до 30.11 -20% от цената на частите и труда. регулирали са и късите светлини нагоре. резонансът, обаче, според сервиза, идвал откъм таблото, вътре в купето, а не откъм двигателя. искат да я оставя за 2-3 дни и да разколачват таблото, което не ме устройва баш сега.

Вчера в ЕТ Пловдив отстраниха проблема. оказа се, че вибрацията идва от допълнителния електрически отоплител, монтиран някъде над радиаторчето на парното. корпусът му бил пластмасов и се триел в пластмасите около него. дано не се появява отново.

Редактирано от joro_kem
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 1.01.2021 г. at 21:56, bonethugs написа:

Здравейте,

купих си нова (стара) Октавия 3 FL 2.0 tdi 4х4 DSG7. При обслужване в ЕТ на 80 хил. км ми смениха маслото на халдекса, което обясниха че се сменя на 3 календарни години, а не на пробег. Също така ми казаха, че маслото на скоростната кутия се сменя по предписание на 120 000 км, което на мен ми се вижда много. Познати са ми казвали, а и каквото съм чел по форуми, е че е хубаво да се сменя на 60 000 км.

Доколкото разбрах цената на смяната на маслото на това DSG в ЕТ е 650-700 лева.

 

 

Здравей,

 

Честито за Октавията! Със здраве и безпроблемно да си я караш.

 

7ДСГ е със сух съединител. Затова маслото се сменя на 120 000км. Като на ръчна скоростна кутия.

6ДСГ е с "мокър" съединител. Или, съединителя е в маслена баня. В следствие на експлоатацията от феродовия диск се отделя прах, който замърсява маслото. Поради тази причина маслото се сменя на по-къс интервал -  60 000км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 12.02.2021 г. at 17:37, joro-120L написа:

...... Затова маслото се сменя на 120 000км. Като на ръчна скоростна кутия.

На ръчна скоростна кутия не се сменя маслото, доживотно ако не се отваря. Така според производителя.

На моята го смениха, понеже ремонтираха куитията - изви лагер на полуоска вътре. То тоя проблем го имат от Голф 1 (лагерите на полуоските остават без масло при паркиране), нямат много сполучлива ръчна кутоя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 15.02.2021 г. at 19:37, mag_kiril написа:

На ръчна скоростна кутия не се сменя маслото, доживотно ако не се отваря. Така според производителя....

 

Добре. На други автомобили се сменя.....

С този цитат, който си ми извадил, индиректно казвам, че е добре да се сменя. За който си държи на автомобила.

Даже не на 120 000км, а на мах. 100 000.

Щото после почват въпроси - що трудно включва, вие диференциала, вие лагер.

В крайна сметка, отговора ми беше към колегата bonethugs. С цел, да не се набутва да сменя масло през 60 00км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, някой вече сменял ли е термостат на 1.4 тси?  Голяма разправия ли е? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...
На 23.02.2021 г. at 21:41, ppavlov написа:

Здравейте, някой вече сменял ли е термостат на 1.4 тси?  Голяма разправия ли е? 

Да,сваля се водната помпа и се цепи. Ботовете са от вътрешната страна на пластмасата.

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 23.02.2021 г. at 21:41, ppavlov написа:

Здравейте, някой вече сменял ли е термостат на 1.4 тси?  Голяма разправия ли е? 

Аз смених лятото на 1.2 TSI. Оригинално се продава заедно с водна помпа и термостата и се сменят заедно. Една цяла част е. Предполагам, че за 1.4 е същото.

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 година по-късно...

Здравейте съфорумци,

От 3 години, рядко чувах дразнещия звук във видеото. Чува се когато двигателя е на ниски обороти (предимно спрян авомобил) и климатика работи на режим А/С.

В последните 3 месеца звука вече по често се чува.

Някой да е имал подобни звуци и да е правил ремонт, от къде идва звукът?

Благодаря предварително за коментарите

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Аз имах абсолютно същия звук и се появяваше само на студено сутрин, първите 100-200метра, после изчезваше. Гаранционно смениха лагерите на полуоските в скоростната кутия, по два от всяка страна.

Обаче ти казваш го има и на място... Да не ти е от ремъка? я го намокри с едно шише с вода и ако се засили, ясно ти е. той се натоварва от климатика, алтернатора и може да приплъзва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 10.06.2022 г. at 20:28, mag_kiril написа:

Аз имах абсолютно същия звук и се появяваше само на студено сутрин, първите 100-200метра, после изчезваше. Гаранционно смениха лагерите на полуоските в скоростната кутия, по два от всяка страна.

Обаче ти казваш го има и на място... Да не ти е от ремъка? я го намокри с едно шише с вода и ако се засили, ясно ти е. той се натоварва от климатика, алтернатора и може да приплъзва.

Благодаря Кирил'е. Мисля че е от климатика. Миналата седмица провериха газа на климатика и маслото което съдържа газа.

Газа и маслото са намалели наполовина. Допълниха газа и маслото и сега дебна пробег за да проверя дали звука ще излезе отново.

Карах ден-два градско, засега звука не се чу. Дано да е изчезнал.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...
На 11.07.2017 г. at 20:16, JORDITO написа:

Ангренажа не е ли на 210к първа смяна по предписание? А за водната помпа, доколкото знам доста често дефектират. Почва да държи по-висока температура. Моята е още здрава на 60к и ме нарекоха "късметлия" :)

Колеги имали ли сте проблеми с висока температура на водата, помпи, термостати и подобни?

 

Жоро, понеже ти си писал на тема помпа и темпертура си рекох да те цитирам и да те помоля за мнение по положението. :)

Преди два дена, в първите 10 минути на пътуването ми, температурата на водата скочи над 120 градуса и получих от бордовия компютър предупреждение за да спра колата. Не спрях и надух парното след което падна до 90. После се получи отново и пак с парното падна до 90. После спрях и изключих двигателя за 3 минути. След което карах около 300км без проблемно (с два три престоя). Водата в разширителния съд е на максимално ниво, колата е дизел 2013г. на 42К километра. Дали нещо с термостата ли е? Щото когато помпата е проблемна, предимно нивото на водата падало.

Дай/дайте някои коментари. :)

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.