Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Октавия 3: Сервизни Акции, други регистрирани проблеми


PUF-PAF

Recommended Posts

Колеги,

 

Да споделя ъпдейт, понеже отново имах същия случай и няколко пъти бях писал за него - в Еуратек миналия месец ми казаха, че вече нямало проблем с дефектни пратки ключове.

 

Тоест всеки ключ с KESSY след 2015г., при такъв проблем вече се сменя само батерията без нужда да го настройват гаранционно към колата.

 

Уточнавам, защото на мен два пъти ми го правиха гаранционно - ако не се лъжа оригиналният ключ от 2014г. сменен през 2015, сменен през 2016, с който съм все още и сега смених само батерия.

 

Hope this helps!

 

 

Takaa,...да споделя, че отново има същия проблем с KESSY.

 

Смененият гаранционно ключ след само 6 месеца отново отказа да работи безключово :) Не е голяма драма, колата си пали и гасне с бутона, също се отключва нормално с бутоните на ключа.

 

Но е досадно, трябва да си вадя ключа всеки път, а и сега отново ще чакам един месец да пратят нов от Чехия. И после отново да го настройват към колата.

 

Някой друг с KESSY да има подобни случаи?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Здравейте,

2 пъти ми се случи при изпреварване да сваля предавка надолу и да подам газ, при което, при включена предавка и отпуснат съединител забелязах покачване на оборотите (което е логично), но пък нарастването на скоростта не е пропорционално на оборотите. Днес например оборотите се покачиха до 2500 и си стояха там докато колата доускори и чак после тръгнаха нагоре. Едно такова "ластично" усещане - сякаш като старите автоматици с хидротрансформатор. Продължава 1-3 сек и после връзката м/у скоростта и оборотите се възстановява...
Мисля си дали това не е признак на приплъзване на съединителя...
Някой да има опит с такава ситуация?
А, да - колата е на 96000 км, 2.0 ТДИ 2015, ръчна кутия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съединителя заминава! Личен опит с пежо 307 2.0 HDI 136 коня оборотите отиват нагоре колата не ускорява и като зацепи се оправя първо почна на 5, после на 6, след това на 4, накрая стигна до 3-та скорост и смених съединител! 

Редактирано от Cvetomir
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за мнението :-)

Прав си - първо се случи на 5-а...

Съединителя дали се покрива от гаранцията?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за мнението :-)

Прав си - първо се случи на 5-а...

Съединителя дали се покрива от гаранцията?

Да,покрива се от гаранцията,отивай докато е време..
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за добрата новина :-)

В понеделник ще я закарам в сервиза.

Предполагам, че не е много добра идея да пътувам с нея при това положение, докато не се оправи...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да,покрива се от гаранцията,отивай докато е време..

По скоро не ,износва се както накладките и много зависи от стила на водача
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да,покрива се от гаранцията,отивай докато е време..

 

Според мен няма да му го покрие гаранцията.

При теб проблема не беше ли различен?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как няма да го покрие дсг на 96хил. км. да приплъзва, даже няма и устата да си направят. 

Всякакъв технически проблем свързан с колата или окачването с изключение на накладки , дискове, масла и филтри се покриват от гаранцията. Камо ли ДСГ.

При мен проблемът беше разбрицан маховик и долавях съвсем леко пробуксуване на 6-та скорост.

Скоростният лост ми беше захабен и го смениха веднага. 

Значи ли,че аз съм виновен за това.

Много добре знаят, какви бъгави дсг-та слагат на по-слабите коли и не е първи случай на прецакана такава.  :)

Редактирано от Bondo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кутията е ръчна, не е DSG...
И аз съм на мнение, че не го признават, но има шанс за почти наполовина сваляне на цената.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ми се вярва на гаранционна кола + ремап да уважат рекламация на съединителя в ЕТ .........

:eusa_think:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е те от къде да знаят, че е с ремат колата. Влиза си съединителя в гаранцията естествено.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За автомобил до 10-15 000 км може и да стане ама за кола на 90000+ км силно се съмнявам, все пак износването на съединителя много зависи и от типа на шофиране на водача.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

E skodko , е в екипът на Еуратек и мисля,че знае по-добре от всички нас, кое влиза и кое не влиза ,така че  все си мисля,че е излишно да го коментираме повече.

Стилът на каране няма значение , докато не чукнеш километрите или годините на гаранцията.. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

E skodko , е в екипът на Еуратек и мисля,че знае по-добре от всички нас, кое влиза и кое не влиза ,така че  все си мисля,че е излишно да го коментираме повече.

Стилът на каране няма значение , докато не чукнеш километрите или годините на гаранцията.. :)

Дано да си прав, все пак по-голямата част от пишещите тук имаме такива автомобили и ако е така ще е добра новина за всички, очакваме потвърждение от колегата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички за исказаните мисли.

Закарах я в ЕТ.

Сега чакам обратно позвъняване с тяхната диагноза.

Ще споделям ъпдейти - може да е полезно за колегите. :plate_skoda:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Старт-стоп системата на моменти изтрещява. Миналата зима доста често без да има каквото и да било пуснато изписваше, че имало висока консумация и не сработваше. Съответно лятото на силен климатик си изключваше като пич и включваше като усети, че температурата в колата се покачва. Няколко пъти ми се случва и друг феномен - спирам на светофара и единственото съобщение е, че моторът трябвало да работи ... Днес отново ми се случи и не знам защо просто натиснах скоростния лост 2-3 пъти надолу както си е изключен от скорост (все едно като да ще включвам задна) - веднага изгасна! Да не почват да се спичат разни сензори?! Не че съм умрял за тази система, просто когато не сработва оставам с неприятното усещане, че много бързо почват да отказват разни електроники и не ми е много гот.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Старт-стоп системата на моменти изтрещява. Миналата зима доста често без да има каквото и да било пуснато изписваше, че имало висока консумация и не сработваше. Съответно лятото на силен климатик си изключваше като пич и включваше като усети, че температурата в колата се покачва. Няколко пъти ми се случва и друг феномен - спирам на светофара и единственото съобщение е, че моторът трябвало да работи ... Днес отново ми се случи и не знам защо просто натиснах скоростния лост 2-3 пъти надолу както си е изключен от скорост (все едно като да ще включвам задна) - веднага изгасна! Да не почват да се спичат разни сензори?! Не че съм умрял за тази система, просто когато не сработва оставам с неприятното усещане, че много бързо почват да отказват разни електроники и не ми е много гот.

Може да има проблем със зареждането на акумулатора или със самия акумулатор.

В други форуми съм засичал акции със сравнително нови автомобили, като са сменени акумулатори поради фабричен дефект.

Доколкота зная системата на Старт/Стоп; Системата проверява дали акумулатора е зареден достатъчно, в случай че с акумулатора всичко е наред, енергийната система която добива кинетична енергия от спирачките зарежда енергийната система на старт/стоп и последоватлено системата влиза в експлоатация.

Провери енергията на акумулатора, колко процента ти показва при загасен двигател.

Ако проблема продължи и тази зима, мисля че ще е правилно да посетиш сервиса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще погледна, мерси за съвета. Бих очаквал друго съобщение ако проблемът е в акумулатора или в зареждането. Между другото имам едно подозрение за причината на първия проблем, но не съм се занимавал да тествам: ако климатроникът не е настроен на конкретна температура, а на минимум или максимум, като че ли тогава ми показва съобщението с високата консумация. Предполагам, че липсата на цел му влияе така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще погледна, мерси за съвета. Бих очаквал друго съобщение ако проблемът е в акумулатора или в зареждането. Между другото имам едно подозрение за причината на първия проблем, но не съм се занимавал да тествам: ако климатроникът не е настроен на конкретна температура, а на минимум или максимум, като че ли тогава ми показва съобщението с високата консумация. Предполагам, че липсата на цел му влияе така.

 

И в моя автомобил /2013 година закупен/ има климатроник но не съм се срещал с подобна варияция . Дори понякога акумулатора ми спада до 50% но в никакъв случай не съм получавал съобщения за висока консумация.

Впрочем, но никога пък не съм пускал климатроника в максимум или минимум, все си е 23 градуса и на автоматична вентилация.

Да, може и да е от максималните върхови настройки. Трябва да го пробваш.... и провери % на акумулатора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не се лъжа, зимата, консумацията може да идва от допълнителния “реотан” който подгрява парното, преди да е загряла колата. Ако е студена и си включил подгряване на огледала, реотан на задно стъкло, също са си лакоми консуматори. За лятото, при мен е аналогична ситуацията. Ако колата не е охладена, климатика бачка и не старт/стоп не гаси колата. Ако съм е покарал дълго и купето е охладено, си угасва. Случвало ми се е в жегите, на дълъг светофар, след като си е огаснала, след кратко стоене пак сама да си пали, заради нуждата от климатик да достигне наново по ниските градуси. Смятам, че всичко си е наред. Не се филимирай излишно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лятото с климатика е точно както описваш - спира, почва да духа неохладен въздух и като усети, че почва да се стопля прекалено - пали и климатикът си заработва нормално. Зимата обаче го прави при наистина всичко изключено - никакви подгрявания, нищо не духа (дори не знаех, че има допълнителен реотан за парното - много яко :)), колата е карана достатъчно и си е загряла съвсем нормално. А и другият случай, последно от вчера - седя си на светофара и ми дава съобщение Engine must be running. Скоро така или иначе ще ходи на обслужване, така че ще спомена за тези случаи, пък да видим на коя върба ще ме метнат :)

 

Един страничен въпрос - мисля, че съм чел из форума, че ъпдейти на софтуера на радиото (в моя случай е Болеро) става безплатно в рамките на гаранционния период. Бихте ли потвърдили?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лятото с климатика е точно както описваш - спира, почва да духа неохладен въздух и като усети, че почва да се стопля прекалено - пали и климатикът си заработва нормално. Зимата обаче го прави при наистина всичко изключено - никакви подгрявания, нищо не духа (дори не знаех, че има допълнителен реотан за парното - много яко :)), колата е карана достатъчно и си е загряла съвсем нормално. А и другият случай, последно от вчера - седя си на светофара и ми дава съобщение Engine must be running. Скоро така или иначе ще ходи на обслужване, така че ще спомена за тези случаи, пък да видим на коя върба ще ме метнат :)

 

Един страничен въпрос - мисля, че съм чел из форума, че ъпдейти на софтуера на радиото (в моя случай е Болеро) става безплатно в рамките на гаранционния период. Бихте ли потвърдили?

Има ъпдейт портал на шкода, от който можеш да провериш по вина на колата ти, дали има нещо за ъпдейтване. Моята е края на 2014 и наскоро проверявах, но не излизаше нищо за ъпдейт. Дори и да има, не мисля, че ще ти искат пари, а и според мен ще е елементарно и сам човек да си го ъпдейтне.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По моя ВИН излиза, че има ъпдейт, но не мога да си го сваля сам - трябвало да посетя дилър. Аз също очаквах да мога да си го сваля и чрес ес ди карта да си го инсталирам. Ще пиша какво е станало.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.