Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Въпрос за - Skoda Octavia - 2008 - бензин


DDG

Recommended Posts

Това се прави , защото са много "хубави" пиезодюзите на двигателите с директно впръскване . По разпитах и по прочетох тук таме и се оказа , че ако оставиш тази дюза без гориво изгаря на момента и принципа на работа е - ниски обороти само на бензин и в движение на всеки такт има един цилиндър , който работи на бензин . Къде е икономията не знам , но карах едно Поло 1.4 ТСИ с ГИ и ми хареса как върви , колкото до разхода 6/100 в града мисля , че е доста приличен :)

Колкото до баланса на масите - бях сложил на Формана напречно в багажника една бутилка 44л и се усещаше малко липса на стабилност в завой , но от както бутилките са на мястото на резервната гума бих казал , че със или без газ - няма никаква разлика и имам целия багажник.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе тука все някакви състезатели ли сте? Каква нестабилност? Как ги вземате тези завои? Аз пълен/празен с бутилка, без, с един куфар у десно проблеми със стабилност неам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе тука все някакви състезатели ли сте? Каква нестабилност? Как ги вземате тези завои? Аз пълен/празен с бутилка, без, с един куфар у десно проблеми със стабилност неам.

:) Те тия с газовите са много бързи и им е важно да са супер стабилни-заради голямата мощност от газовото....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:) Те тия с газовите са много бързи и им е важно да са супер стабилни-заради голямата мощност от газовото....

 

По фрапиращ е случая на човека с двете чанти в багажника как му олеквала предницата.

Аз като съм със задномАторна, отпред съм с два бордюра иначе не мога да я вкарам в пътя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По фрапиращ е случая на човека с двете чанти в багажника как му олеквала предницата.

Аз като съм със задномАторна, отпред съм с два бордюра иначе не мога да я вкарам в пътя.

 

Когато карам с просвирване на гумите в завой, се усеща разликата в баланса на масите. Също и при висока скорост през плавни завои. Ако карам по-бавно в завоя, няма да усетя, ама аз не карам така. А що се отнася за задмомАторните, те са си проектирани така, че да имат баланс при основна тежест на задната ос.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип, моята е много мека отзад - като сложа един сак и гумите почти влизат в калника. Остават няколко милиметра. На Димончо пък, сякаш има една педя от калника до гумата. Общо взето при мен е същото - предницата се отваря/вдига повече, погледната отстрани, а задницата приляга, дори като седнат 4-ма човека общо с мен в колата - тук там отдолу много опира. Та... и аз съм от тези, които като сложат нещо в багажника и става така -- въпреки, че аз съм наблъскал куп "боклуци за всеки случай" на пътя (два куфара по 20тина килограма в предния край).

 

Но пък не карам със "150км/ч" в завоите :)

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 ....А що се отнася за задномАторните, те са си проектирани така, че да имат баланс при основна тежест на задната ос.

 

А знаеш ли, че 120ките са проектирани за преден мотор, но в последствие са се разминали с тази концепция.

Какъв баланс да има. Мотора е зад задната ос и ако не й резнеш предните пружини или не е натоварена, стои като немска овчарка.

При разминаване с тир или влизане на скорост в локва, ако не държиш здраво волана си отвят.

Така че, вие ще казвате на автомобила къде да върви, а не той на вас, съобразявайки се с даденостите му. Всички коли са стабилни.

п.п. леееко отклонение от темата. няма да говорим повече за задномоторни. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не само, че се орязва багажникът (с бутилката на газовата уредба), но се променя и балансът на теглото и съответно устойчивостта на колата. Ако аз сложа в моя багажник само 2 чанти с багаж, веднага усещам лека разлика в поведението на колата в завой. Предницата някак си леко олеква, а задницата става по-инертна. И това го усещам само с две чанти....

 

 

Ако искаш сега можем да си говорим за Октавията.

Как ще ти олекне предницата бе човек! Отпред, на предния мост имаш поне 300кг. Двигател със скорости и диференциал, полувалове и ала бала. Двамата на предните седалки също товарят автомобила към предната ос.

Айде сега обясни ми какви 2 чанти си турил в багажника, за да ти олекне предницата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако искаш сега можем да си говорим за Октавията.

Как ще ти олекне предницата бе човек! Отпред, на предния мост имаш поне 300кг. Двигател със скорости и диференциал, полувалове и ала бала. Двамата на предните седалки също товарят автомобила към предната ос.

Айде сега обясни ми какви 2 чанти си турил в багажника, за да ти олекне предницата.

Много зависи от жената :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега имам сериозен опит с ГИ (около 140000км вече) и мога да те посъветвам само едно:
ГИ на ТСИ ФСИ и ТФСИ никога!
На обикновено турбо е супер, например 1.8Т. 
На атмосферка е перфектно.
За всичко останало - ДИЗЕЛ.

Икономията е относително нещо и зависи от експлоатацията и тежестта на десния крак!

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.