Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Нов, горд собственик с молба за съвет:)


jaden

Recommended Posts

Здравейте, колеги!

От вчера съм горд собственик на Шкода Октавия, Комби, Елеганс 1.9 TDI-PD / 77 kW / 105 к.с., 5M!

Цвят: Бежов металик

Трансмисия: Ръчна

Първа регистрация: 06.03.2009г.

Двигател: BXE. 

Първоначално закупена от Еуратек и сервизирана там до 04.2013г., когато е била на 72536км (проверих и по сервизна книжка и по VIN в ЕТ)

В момента е на 77300 км!

Снимки по-натам,защото не съм я измил и още не съм я снимал!

Винаги съм харесвал Октавия 2, фейслифт и много съм доволен, че точно след 365 дни чакане (продадох предишната си кола септември 2013г.) се сдобих с точно тази марка, с точно този двигател :)

 

 

Имам следните въпроси,моля помагайте:

1. Волана е неприятно изтъркан и искам да го направя, но не може да го сменя с мулти волан,защото от ЕТ изрично ми казаха,че няма как да стане, а преди това и колегата bega4kata ми каза,че не си заслужава! Какво ще кажете за тази обява: http://www.avtointerior.com/volani.html

2. Преди да я купя я водих на комп.диагностика, която не показа нищо! НО сега установявам, че като работи се усеща едва доловима вибрация, (все едно,че има въздушни мехурчета в горивото-образно казано),която страшно ме дразни! Оборотомера не мърда при тези вибрации! От какво може да е това?

3. На лостчето за мигачите имам знаците за темпомат, НО така и не мога да го стартирам(при желана скорост над 20 км, натискам SET,за да го стартирам.... и НИЩО не се случва!?)

 

Препоръчайте ми НАИСТИНА ДОБЪР майстор, който да разбира наистина от марката(за София става дума) и взима нещата присърце!?

 

Това е за 1 ден,което ми направи впечатление,но иначе много и се радвам :)

 

Моля, дайте мнение и съвети по тези точки! Благодаря ви предварително и се радвам,че се присъединих към вас!

:flag_skoda:

Редактирано от jaden
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за вибрацията, не знам, все пак е дизел?

За волана , имаше няколко теми за обшиване с кожа, така става най добре.

За темпомата, пускаш ли го отгоре, защото той може да се изключва. И за  СЕТ натискаш долната част на бутона. Ако е като тук на 10та снимка. В случая темпомата е изключен:

http://www.cars.bg/c836310

И колегите в София си правят срещи, виж в темата за срещи и върви на една. Може да ти помогнат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за вибрацията, не знам, все пак е дизел?

За волана , имаше няколко теми за обшиване с кожа, така става най добре.

За темпомата, пускаш ли го отгоре, защото той може да се изключва. И за  СЕТ натискаш долната част на бутона.

 Да, дизел е,но би трябвало да се чува само "тракането", а не да има вибрациики :(

Питам за конкретния начин, защото при обшиването с кожа, обшиват само ринга,но не и лъчите към еърбега и това не ми харесва!

По отношение на темпомата - да пускам го "от горе" , след това натискам SET-а.... и НИЩО :help:

Редактирано от jaden
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почти съм сигурен ,че могат да ти го обшият както поискаш. Иначе за начина който показваш изглежда добре и ако искаш пробваш. После ще разкажеш за резултата. Зависи и от цената.

За темпомата явно има някакъв друг проблем ,но би трябвало да излезе на диагностиката си мисля. Върви на сервиз.

А дизеловият двигател не само е шумен ами си има и вибрации. Върви на среща на колегите в София да видят и те как работи колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По 1.  виж снимките в този пост. Заявявам напълно честно, че волана на shaft изглежда по-добре от моя фабричен кожен волан!

По 2 - "Вибрация" е нещо много относително, трябва да се види на живо. Много зависи и с каква кола си свикнал - аз си мисля е моята Октавия е абсолютно безшумна и спокойна, но като сляза от нея на бензиновия Аурис и непрекъснато проверявам дали ми е запален двигателя. Служебната 2.0 PD пък вибрира все едно музиката е издута до дупка и баса предава вибрациите по цялата кола (не мога да го обясня по друг начин).

По 3 - може да е калпава спойка в ключа, нищо че е от новия модел, ама и то трябва да се види на живо. Имаше тема (мисля, че беше на димон) в която беше описано как се отваря внимателно лостчето и се виждат вътре спойките.

 

По принцип следва третата неделя от месеца, следи тази тема - [София - НИМ 14ч.] Всяка 1-ва и 3-та неделя от месеца - и ако искаш мини, все ще се намери кой да я разцъка с компа да види какво става по вътрешностите ако проблема с темпомата е от там.

 

EDIT:

Намерих я темата, не била на димон и не става въпрос за студени спойки, а замърсяване. Ама твоя ключ май би трябвало да е от новия модел, който не се отваря. Най добре ако има среща тази неделя ела на НИМ да видим колицата :download:

Редактирано от Izolini
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

По принцип следва третата неделя от месеца, следи тази тема - [София - НИМ 14ч.] Всяка 1-ва и 3-та неделя от месеца - и ако искаш мини, все ще се намери кой да я разцъка с компа да види какво става по вътрешностите ако проблема с темпомата е от там.

 

 

Ако колегата ми гласува доверие, мога и аз да я преслушам с VAG COM на НИМ в неделя. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако колегата ми гласува доверие, мога и аз да я преслушам на компа. ;)

Анджък. Пък може и за друго да го навиеш, да турне едно определено лого и колата да стане  :dog:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако колегата ми гласува доверие, мога и аз да я преслушам с VAG COM на НИМ в неделя. ;)

Колега pepino, с най-голямо удоволствие ще ти гласувам доверие,но просто тази неделя (21.09), няма да мога да дойда :( Ако можеш и имаш желание, в понеделник мога да дойда където кажеш за да я преслушаш ! Ако не може,здраве да е, ще чакам следващата сбирка!

Редактирано от jaden
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно волана:

18 000км и една година по-късно, изглежда още като на снимките, които съм направил тогава.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По 1.  виж снимките в този пост. Заявявам напълно честно, че волана на shaft изглежда по-добре от моя фабричен кожен волан!

По 2 - "Вибрация" е нещо много относително, трябва да се види на живо. Много зависи и с каква кола си свикнал - аз си мисля е моята Октавия е абсолютно безшумна и спокойна, но като сляза от нея на бензиновия Аурис и непрекъснато проверявам дали ми е запален двигателя. Служебната 2.0 PD пък вибрира все едно музиката е издута до дупка и баса предава вибрациите по цялата кола (не мога да го обясня по друг начин).

По 3 - може да е калпава спойка в ключа, нищо че е от новия модел, ама и то трябва да се види на живо. Имаше тема (мисля, че беше на димон) в която беше описано как се отваря внимателно лостчето и се виждат вътре спойките.

 

По принцип следва третата неделя от месеца, следи тази тема - [София - НИМ 14ч.] Всяка 1-ва и 3-та неделя от месеца - и ако искаш мини, все ще се намери кой да я разцъка с компа да види какво става по вътрешностите ако проблема с темпомата е от там.

 

EDIT:

Намерих я темата, не била на димон и не става въпрос за студени спойки, а замърсяване. Ама твоя ключ май би трябвало да е от новия модел, който не се отваря. Най добре ако има среща тази неделя ела на НИМ да видим колицата :download:

Благодарности за отговора, много ми помогна за волана!

По отношение на темпомата - ето такъв е, абсолютно същия,но това не е моя :)http://jaden.snimka.bg/?album;aid=231090;pid=34056014

Редактирано от jaden
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега pepino, с най-голямо удоволствие ще ти гласувам доверие,но просто тази неделя (21.09), няма да мога да дойда :( Ако можеш и имаш желание, в понеделник мога да дойда където кажеш за да я преслушаш ! Ако не може,здраве да е, ще чакам следващата сбирка!

Няма проблем. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма проблем. ;)

Само кажи място и час :cheers:  и ще съм там преди теб :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато дадете на контакт, трябва ли да светне знака за темпомат на таблото и след това да изгасне(като останалите индикации), защото при мен не светва изобщо?

Редактирано от jaden
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е,че при мен би трябвало да е фабричен, но не мога да го стартирам и това е!!! :( Ще я вода на VAG (отново) и след това ще пиша какво са открили!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на моята каляска никога не свети, монтиран е допълнително в ЕТ.

Така е.Като е допълнително монтиран не светва лампичката

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хиляди благодарности на pepino! Благодарение на този Голям Човек, проблема с темпомата е решен! Просто беше изключен софтуерно, по неясно какви причини! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

........

 

Колега , честито за придобивката ! Много да те радва и да си я караш дълго и безпроблемно. И след решените проблеми  , вече може и да ни я покажеш с някоя друга снимка тук (че тоя бежов цвят е интересен  :rolleyes: ) , пък в последствие и на срещите на НИМ. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега , честито за придобивката ! Много да те радва и да си я караш дълго и безпроблемно. И след решените проблеми  , вече може и да ни я покажеш с някоя друга снимка тук (че тоя бежов цвят е интересен  :rolleyes: ) , пък в последствие и на срещите на НИМ. :)

Не ми остава време да я измия и да я снимам, та за това не съм я показал! А и продължава да ме дразни (автомобила), вчера  pepino ми активира функцията да заключва вратите след потегляне, а днес тази функция я няма!?!? Това е необичайно, рестартира ли се компа, какво ли - не знам, но е факт, слава Богу поне темпомата си работи още :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е.Като е допълнително монтиран не светва лампичката

Моя е монтиран допълнително и лампичката свети.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами може да има някаква кодировка още.Въпреки че за да тръгне се прави кодировка в двигател и в инструменти-което е таблото.

Може да зависи и от какъв тип табло са сложили...знам ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя темпомат е фабричен и се оказа,че индикацията свети само когато го стартираш в движение! На място не свети!

Редактирано от jaden
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ето една идея за тапициране на волани. Изпробвана е, момчето е майстор:

http://emin82.snimka.bg/automobiles/tapicirane-na-volani-lenkrad-beziehen.629648

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.