Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

да ви се похваля


Recommended Posts

Като виждам какви шкоди се представят в форума направо ми е неудобно да си покажа моята придобивка ама все пак.......онзи ден ми пристигна octavia-та от Германия и я вкарах веднага в сервиза за смяна на ремъци,ролки,водна помпа,масло,филтри и така нататък.....знаете как е днес стана готова и е просто уникална-на 122 000 км. 1.9TDI 110 коня (стария мотор,не помпа-дюза) не взех помпа-дюза щото този човек който ми я докара от Германия е мой познат и ми каза че стария мотор е най-добрия вариант та взехме него.Колата е 2002 година,според мен за парите си е идеална,а колко време съм дебнал ако знаете докато вземем кола от юли месец та чак до септември,просто в Германия търсенето на octavia-ите е огромно, колко коли отървахме ако знаете хем че бях инструктирал и майка ми да гледа в mobile.de.....тези шкоди изчезваха за час-два почти няма време за реакция и докато я видя колата и звънна на моя човек да се обади на немеца и колата вече е продадена......ужас беше, по едно време почнах да сънувам коли......ами те и скъпи те за по 3000 евро и то на 300 000 километра и повече такива като мойта на такива километри трудно се намира(за германия говоря) колата е от частник,мисля че километрите са реални, там нямат навика да връщат километражи като в Италия например, да не говорим че в Германия има реална опасност да те вкарат в затвора ако се опиташ да направиш нещо такова.......но колата е бетон малко я покарах еми няма нищо общо с стария ми бензинов nissan primera 1.6 1997г. просто octavia-та набира много по- яко май ще се окаже верен лафа: "кола без турбо е като жена без цици" :D  :D  :D

 

В връзка с ръждата- тази моята octavia-ка има мъничко ръждичка по петата врата но наистина е много малко според вас заслужава ли си да се мъча да я мажа с нещо или да я оставя така, моя човек ми каза че octavia-те имат много яка ламарина и нема да тръгне по надолу ръждата,ама викам чакай да ва питам и вас

 

и още един въпрос понеже ще я карам през 99% от времето градско-проблем ли е да се кара с 50-60 километра на 5 предавка бърка ли я по принцип-питам щото това ми е първи дизелов автомобил и още не съм разучил кое е добре и кое не.А ето и малко снимки:    http://kon12.snimka.bg/automobiles/skoda.840434

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито и ако я караш така,ще и задръстиш геометрията.Трябва всеки ден да се настъпва тази кола поне по веднъж.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да разбирам че е по-добре да е на по-високи обороти а иначе аз знам че е полезно колата да се "продухва" от време на време.....благодаря за хубавите пожелания

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито, много безаварийни и приятни километри с колата. Много добре изглежда  :flag_skoda:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито и добре дошъл!

 

Няма от какво да ти е неудобно, тук не се дискриминираме и обичаме всички Шкодаци :) Супер си изглежда колата и пожелавам да си я караш дълго и безаварийно, да ти върши отлична работа комбито. Ако си ентусиаст и имаш желание да сложиш и клубен стикер, да знаеш че на синьото стои супер :р

 

А иначе естествено, че турбото е фактор :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито и добре дошъл!

 

Няма от какво да ти е неудобно, тук не се дискриминираме и обичаме всички Шкодаци :) Супер си изглежда колата и пожелавам да си я караш дълго и безаварийно, да ти върши отлична работа комбито. Ако си ентусиаст и имаш желание да сложиш и клубен стикер, да знаеш че на синьото стои супер :  :) А откъде мога да взема едно стикерче?

Редактирано от kon12
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Честито и добре дошъл!

 

Няма от какво да ти е неудобно, тук не се дискриминираме и обичаме всички Шкодаци :) Супер си изглежда колата и пожелавам да си я караш дълго и безаварийно, да ти върши отлична работа комбито. Ако си ентусиаст и имаш желание да сложиш и клубен стикер, да знаеш че на синьото стои супер :  :)  

А откъде мога да си взема стикерче? между другото извинявам се че така малко поомешах постовете ама нещо се обърках

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре дошъл, колега!  :flag_skoda:

Ето тук можеш да получиш подробна информация за стикерите:

http://skodaclub.bg/forum/index.php?/topic/47357-%D0%BA%D0%B0%D0%BA-%D0%B4%D0%B0-%D0%BF%D0%BE%D0%BB%D1%83%D1%87%D0%B8%D1%82%D0%B5-%D1%81%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B5%D1%80-%D0%BD%D0%B0-%D0%BA%D0%BB%D1%83%D0%B1%D0%B0/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито, колега и доре дошъл :) Много безаварийни километри :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито колега! Супер е колата, със здраве да си я караш!

А отностно:

В връзка с ръждата- тази моята octavia-ка има мъничко ръждичка по петата врата но наистина е много малко според вас заслужава ли си да се мъча да я мажа с нещо или да я оставя така, моя човек ми каза че octavia-те имат много яка ламарина и нема да тръгне по надолу ръждата,ама викам чакай да ва питам и вас

моята като я взех имаше ръжда на петата врата точно над левия край на десния стоп и на левия заден калник - за три години и някой месец не е мръднала ръждата. Та правенето зависи от това колко те дразни, а за мен лично по - добро нещо от оригиналния лак и боя няма! Много безаварийни километри ти желая! Редактирано от 4е4о
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честита придобивка и добре дошъл при нас . :eusa_clap: Колата изглежда супер , а и този двигател и модел като цяло си е "яко магаре". Много безаварийни километри и радост да ти носи. Както и колегите по-горе са писали -  има си нужда от редовно "продухване" за да не се задръства от градското каране , Иначе си поема и каране на по-висока предавка , естествено без да тормозиш двигателя ;)

 

Успехи и заповядай на някоя от редовните ни срещи в София на паркинга пред НИМ всяка 1-ва и 3-та неделя от месеца в 14,00ч , да се запознаем и да видим колата :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2002 година , че как може да е със стария двигател, а не с помпа дюза?? А за ръждата, снимай участъка и го покажи тук, за по точен отговор. Ако е малко, изчистваш с шкурка леко и го минаваш отгоре с боичка. Във всеки магазин за авто бои ще ти направят твоя цвят в малко шишенце(колкото лак за нокти) и може да си коригираш с него всякакви проблеми по боят. Коректор май му викат. Аз си имам такова и където ми се появи проблем го мацвам с малко боичка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2002 година , че как може да е със стария двигател, а не с помпа дюза?? А за ръждата, снимай участъка и го покажи тук, за по точен отговор. Ако е малко, изчистваш с шкурка леко и го минаваш отгоре с боичка. Във всеки магазин за авто бои ще ти направят твоя цвят в малко шишенце(колкото лак за нокти) и може да си коригираш с него всякакви проблеми по боят. Коректор май му викат. Аз си имам такова и където ми се появи проблем го мацвам с малко боичка.

Ако не бъркам, до 2004 има octavia-и с старите мотори (90 и 110 коня) но мисля че не греша щото и този моя познат дето ми я докара ми каза че стария мотор го слагат до 2004 дефакто до края на octavia 1 и вече с пускането на octavia 2 приключваме с стария мотор и почват вече 105 и 140 коня помпа-дюза ама нека по-запознатите да кажат дали съм прав

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Голям бонбон е Шкодака :).Да си го караш с здравр.

Абе то ша е по-скоро возене- още не съм взел книжка  :D  :D

 само и врътнах едно пробно кръгче......аз казвам че е моя щото е на мое име както и nissan-а  :D  но ше видим..... с тая октавийка май няма да се сдържа и ще ускорим процедурата по книжката, мерси за хубавите думи

Редактирано от kon12
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде честито и от мен.Добре дошъл в подклуба на буркановозите :) 

 

Няма значение стария новия двигател,старото новото купе.

Да ти кажа уцелил си един от най-надеждните двигатели. :doubleup:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не бъркам, до 2004 има octavia-и с старите мотори (90 и 110 коня) но мисля че не греша щото и този моя познат дето ми я докара ми каза че стария мотор го слагат до 2004 дефакто до края на octavia 1 и вече с пускането на octavia 2 приключваме с стария мотор и почват вече 105 и 140 коня помпа-дюза ама нека по-запознатите да кажат дали съм прав

:doubleup: Точно така е, даже и до по-късно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде честито и от мен.Добре дошъл в подклуба на буркановозите :)

 

Няма значение стария новия двигател,старото новото купе.

Да ти кажа уцелил си един от най-надеждните двигатели. :doubleup:

Колега кво ша рече буркановоз???  :lol:  :lol: А относно това че няма значение стария и новия двигател-същия този човек който ми препоръчваше octavia 1 толкова възторжено(с стария мотор 90 или 110 коня) така като го питах за octavia 2 ми каза следното "octavia 2 е хубава обаче този мотор като стане на 200-250 000 е пътник" та иначе и на мен ми харесваше повече новото купе,ама като чух това от неговите уста и ми мина мерака,просто защото знам че той не приказва ей така и са му минали сума си коли през ръцете особено втора ръка все пак вкарва коли от над 10 години та дето има един лаф "знае за какво иде реч"

Редактирано от kon12
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ахаааа загрех.... ми то в седана не може ли да си возиш бурканите  :D  :D  :D? Оххх добре не зехме седан, че направо не знам кво щяхме да праим аз не мога без компотите си и киселите си краставички-инак с кво ша си пия ракията? Убавото е че сме с комби и вече съм спокоен :P  :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде ,сега двигателите ПД не изкарват само 250000км. Има Фабия с над 1 милион километра. И много други отдавна минали 500000км. В много страни Октавиите се ползват сериозно като такси и то с дизеловите двигатели!! Всичко зависи от поддръжката. Аз лично за 110кс двигател с над 1 милион километри не съм чувал. Много зависи от поддръжката на колата!

Редактирано от ivand911
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде ,сега двигателите ПД не изкарват само 250000км. Има Фабия с над 1 милион километра. И много други отдавна минали 500000км. В много страни Октавиите се ползват сериозно като такси и то с дизеловите двигатели!! Всичко зависи от поддръжката. Аз лично за 110кс двигател с над 1 милион километри не съм чувал. Много зависи от поддръжката на колата!

имай предвид че,той ми говореше само за моторите дето ги слагат в octavia 2, а помпа-дюза моторите дето ги слагат в octavia 1 са по-различни- 101 и 131 коня така че, той не е казал нищо за по-старите помпа-дюза мотори, но пак не ми ги препоръча спрямо моторите които са 90 и 110 коня, а специално за 105 и 140 коня помпа-дюза при octavia 2 съм чел страшнички нещица

 

между другото може ли някой по-запознат да ми каже octavia 1 до 2004 къде се сглобява,аз търсих в интернет ама нищо не открих.Благодаря на всеки който ме просветли.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.