Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Съвет за съединител 1.9ТД


nasso3

Recommended Posts

Привет на всички!

Мисля, че съм за смяна на съединител. В ebay.co.uк се предлага това http://www.ebay.co.uk/itm/DUAL-MASS-FLYWHEEL-DMF-CLUTCH-GENUINE-LUK-SEAT-ALTEA-LEON-TOLEDO-MK3-1-9-TDI-/371160198187?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&fits=Car+Make%3ASkoda&hash=item566adf2c2b .

Дали става за моята Шкодичка - Октавия 2, heсbek, 1.9ТД, 2006, 105кс, BJB. To си пише, но понеже не съм много наясно дали това е точнич комплаект, реших да пусна ено питане и тук. И как ви се стува като цена за ЛУК? И въобще приемам всякакви предложения и съвети относно смяната.

 

 

 

Редактирано от nasso3
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,

 

Аз не бих се занимавал с доставка от там. Бърза справка на сайта на ЕТ, програма 4+ показва:

 

Съеденител комплект за двигател 1,9 тип: BJB/BKC/BXE/BLS = 542.86 части +169.04 труд = 711.9 BGN Total

 

Цената на комплекта е същата, труда не е много, гаранцията е безценна :)

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,

 

Аз не бих се занимавал с доставка от там. Бърза справка на сайта на ЕТ, програма 4+ показва:

 

Съеденител комплект за двигател 1,9 тип: BJB/BKC/BXE/BLS = 542.86 части +169.04 труд = 711.9 BGN Total

 

Цената на комплекта е същата, труда не е много, гаранцията е безценна :)

 

Поздрави

Тази цена, дали включва маховика?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен това е само за съединителя, без маховика... Изглежда доста евтино, за да е вярно. В ЕТ цената е към 1800лв тотал, с труда.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен това е само за съединителя, без маховика... Изглежда доста евтино, за да е вярно. В ЕТ цената е към 1800лв тотал, с труда.

Колега, ти сигурен ли си, че трябва да сменяш и маховик? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление май се налага. Потропва на място, леко чука на желязо... Всички симптоми на маховик. Не е добре да се рискува точно с това. И цената в ebay  е повече от добра. Все още се надявам някой да потвърди, че това е моя комплект.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,

 

Цената е само за съеденител комплект. За маховика нещата са "лееко дебелички" :) Цената е 1093 части + 169 труд = 1263, и отлитаме на 2 000 лева всичко. Х-м, в обявата показана от колегата не е много ясно за маховика ли се търсят тези паунди или за комплект съединител :eusa_think: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 
Това на линка от първия пост е само маховик без съединител.

 

Аз си взех от ebay преди година и ми се върза около 700лв. целия комплект (не само маховика). Но тогава в БГ струваха по 1500+

 

В момента в БГ вървят по 1000 лв. в магазина комплектите, ако имаш познат с отстъпки, можеш да слезнеш и до 700-800лв. Тъй че вече е безмислено да се взима от Англия.

 

Еуратек е излишно да ги коментираме, освен ако не береш парите по дърветата.

 

 

Мисля, че са това (все пак свери в магазина):

 

Luk пълен комплект - 600 0016 00

Sachs пълен комплект - 2289 000 280 /  2290 601 050 (незнам каква е разликата)

Valeo кит за минаване към едномасов - 835035 (нямам идея колко е удачно, но си е официален кит).

 

1500лв. е много висока цена, би трябвало да е не повече от 1000лв. и то без отстъпки. Говоря като цена за части само, труда е отделно.

 

Според мен е безмислено да се дават пари само за маховика, освен ако съединителя не е съвсем пресен. Качване и сваляне е барем 300лв. по масовите сервизи в София, като се дават поне да е веднъж.

 

Виж в тази тема накрая номерата:

 

http://skodaclub.bg/forum/index.php?/topic/48921-o2-%D0%BF%D0%BE%D1%80%D0%B5%D0%B4%D0%B5%D0%BD-%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B5%D0%BC-%D1%81%D1%8A%D1%81-%D1%81%D1%8A%D0%B5%D0%B4%D0%B8%D0%BD%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BB%D1%8F/

 

Ето просто гугъл с тези номера:

 

http://quattro-bg.com/index.php?route=product/product&product_id=9480

 

Нека не се приема за реклама на конкретната фирма, просто илюстрирам какви са нормалните цени - около 1000лв. без отстъпки. Можеш да пробваш в Техко, Ауто+... там би трябвало да е около тази цена.

 

Но всичко това е в случай, че ще си го сменяш сам или майстора е навит да работи с твои части. Иначе откъдето каже майстора - оттам. Но той така или иначе си ползва отстъпка и би трябвало пак около тия пари да ти го даде на теб.

 

Едит: Всъщност аз говоря за 1.9TDI. Нямам идея какви са цените за 1.6TDI, ако иде реч за такава.

 

Едит2: Ако ще сменяш маховика само, задължително трябва да е същата марка. Демек, ако съединителя е Люк и маховика трябва да е Люк, за Сакса важи същото. Помежду си не са съвместими!

 
Редактирано от legaltk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аааа, е цитатите не са ли под закона за авторското право? :) Майтап де.

 

Колегите ако ще сменят само съединител или само маховик, да прочетат добре последното изречение от последния цитат.

 

Едит:

 

Сега си ровнах хисторито, аз 2013 съм взел от тоя, доволен съм. Обаче тогава цената е била с 50 паунда надолу, май хванах някаква примоция:

 

http://www.ebay.co.uk/itm/VW-GOLF-MKV-5-1-9TDI-LUK-DMF-DUAL-MASS-FLYWHEEL-LUK-CLUTCH-ALL-BOLTS-/271103344581?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&fits=Car+Make%3AVW|Model%3AGolf|Plat_Gen%3AMK+V&hash=item3f1f04bfc5

 

Един познат каза, че е взел от немския ebay преди месец - 380 евра.

 

Последните да не се ползват като препоръка - това е ebay и всеки си носи риска!

Редактирано от Цецо75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аааа, е цитатите не са ли под закона за авторското право? :) Майтап де.

 

Да цитирам теб относно маховик/ съединител е като цитат от библията - източник от последна инстанция!  :P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

Ако все още не си го сменил информацията е следната: Комплект маховик, съединител и лагер - 1023 лв. на LUK + цена труд.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

И аз ще минавам май скоро по този път - съединител и маховик. 1.9 ТDI 105к.с. BJB.

На празен ход имам тропане, което изчезва при натиснат съединител.

Същевременно нямам никакви проблеми с включването на скорости.

Дори и да е само маховик, от това, което прочетох, съм съгласен, че няма смисъл да се сменя само той. Още повече, че съединителя не е ясно на колко км е изобщо.

 

Евала за изчерпателната информация по темата за цени, най-вече на Цецо75.

 

Надали може да се определи, но все пак - мога ли да изкарам още месец-два или трябва възможно най-скоро да си запазвам час в сервиз ?

Редактирано от Alexandar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз повече демфер няма да сложа повече много бързо се разтропа сега като се реша да го сменям слагам плътен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не беше оригинален от еура тек беше aftermarket sachs обаче няма и 20 хил се разтропа имам познати които направиха същата грешка маховиците се разтропваха за норматив

Редактирано от skodafen
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не беше оригинален от еура тек беше aftermarket sachs обаче няма и 20 хил се разтропа имам познати които направиха същата грешка маховиците се разтропваха за норматив

точно така е

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво ще рече оригинален? Шкода маховици/съединители не прави. Всичките са Люк или Сакс. Ако имаш предвид да го смениш в ЕТ - най - добре е да питаш по телефона, но по блед спомен преди година беше около 1500лв без труда.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както и мн.оригинални ментета на накладки ате.

Да внимамате,и продавача често не знае,още преди склад ги нареждат....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скоро сменях на О1 1.9tdi ALH мотор и в ЕТ цената беше за пълен комплект 1800 лв без труда. В крайна сметка взех Sachs пълен комплект с маховик и някаква втулка за 850 с Ддс и фактура. Незнам колко ще изкара, но на другата шкода от същия магазин,без маховик е вече на 100 000 км и няма проблем. За служебни коли е ок за мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 седмици по-късно...

Колега,

 

аз бях със същите грижи - отидох до един от препоръчаните сервизи в раздела "Бял списък" и ми казаха, че е маховика. Моята Шкода е 2007 Октавия 2 комби, 1.9 ТДИ. Отивам утре да си взема колата от сервиза и мога да споделя впечатления и цени - предполагам най-добре на лично - да не звучи като реклама, макар да не знам още доволен ли съм или не :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,

 

аз бях със същите грижи - отидох до един от препоръчаните сервизи в раздела "Бял списък" и ми казаха, че е маховика. Моята Шкода е 2007 Октавия 2 комби, 1.9 ТДИ. Отивам утре да си взема колата от сервиза и мога да споделя впечатления и цени - предполагам най-добре на лично - да не звучи като реклама, макар да не знам още доволен ли съм или не :)

Напротив, сподели тук за да знаят всички. Така темите са максимално полезни. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.